Komt ook door overgewicht.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Dit vind ik best breed gebouwd, niet mooi.
[ afbeelding ]
Gewoon beetje naar kleine details kijken. Zie je wel dat ze niet lelijk is.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
Zonnebrillen vertekenen ENORM.. Hoe zie jij dat?
Als jij net zoveel negers kent als je vriend zegt dat niks.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent echt wel de lekkerste neger die ik ken man.
Dat is niet mooi.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Dit vind ik best breed gebouwd, niet mooi.
[ afbeelding ]
Klopt jaquote:Op woensdag 7 december 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij net zoveel negers kent als je vriend zegt dat niks.
Het kan echt vies tegenvallen, eerlijkquote:Op woensdag 7 december 2011 19:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon beetje naar kleine details kijken. Zie je wel dat ze niet lelijk is.
Beetje onzinnig om me te herhalen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef Soit het volgende:
[..]
He? Waar zeg ik dan dat je het niet zegt?
inb4 begrijpend lezenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje onzinnig om me te herhalen.
quote:
Klopt, maar zij heeft iig wel een mooie mond en lief neusje en geen lelijke wangen of raar haar.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
Het kan echt vies tegenvallen, eerlijk
Wees eens creatief. Dit is vandaag al de derde keer dat je een bash doet die of al voorbij is gekomen of die te erg voor de hand liggend was.quote:
Tsjongejonge, je bent wel in een kutbui he Mrk?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef Soit het volgende:
[..]
Wees eens creatief. Dit is vandaag al de derde keer dat je een bash doet die of al voorbij is gekomen of die te erg voor de hand liggend was.
Ja het zal eens niet hè.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsjongejonge, je bent wel in een kutbui he Mrk?
Wanneer niet dan? Komt omdat hij geen humor heeft. Hij wil alleen maar discussie en zeiken en moeilijk doen en mensen op de kast jagen én... AANDACHT.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tsjongejonge, je bent wel in een kutbui he Mrk?
Ik had tenminste nog humor toen ik om aandacht vroeg.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wanneer niet dan? Komt omdat hij geen humor heeft. Hij wil alleen maar discussie en zeiken en moeilijk doen en mensen op de kast jagen én... AANDACHT.
Jij hebt altijd humor, daarom hou ik ook van jequote:Op woensdag 7 december 2011 19:23 schreef heloef het volgende:
Ik had tenminste nog humor toen ik om aandacht vroeg.
Jij ookquote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik ben er trouwens weer, jullie zijn lief.![]()
Oh ja? Voorbeelden?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef Soit het volgende:
[..]
Wees eens creatief. Dit is vandaag al de derde keer dat je een bash doet die of al voorbij is gekomen of die te erg voor de hand liggend was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |