He's the one.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
Dat kan toch niet, zo snel een topic openen? Wtf.. Zat je erop te loeren of zo?
Dat heet lapohunt.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
maar dat ziet ze zelf maar voor 30%, dus dan is het niet erg.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind die Iris eigenlijk best wel dik.
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar dat ziet ze zelf niet zo goed, dus dan is het niet erg.
Ik wist totaal niet wat dat betekende, tot hij het in die context plaatste. Toen besefte ik me dat m'n moeder dat ook zegt en die zegt het dan echt als apperepoo ofzo.quote:
wie is Iris?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind die Iris eigenlijk best wel dik.
Nee, ik wilde gewoon een berichtje tikken. Maar toen was het ineens dicht. Ik tik niet zo snel.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
Precies hetzelfde hier; alleen is mijn moeder dan limburgsquote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik wist totaal niet wat dat betekende, tot hij het in die context plaatste. Toen besefte ik me dat m'n moeder dat ook zegt en die zegt het dan echt als apperepoo ofzo.Ik dacht dat het een vaag woordje in het Zeeuws was.
Hahahahaquote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar dat ziet ze zelf maar voor 30%, dus dan is het niet erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heul niet.quote:
Mijne zegt het meer als aapruhpoo. Ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik wist totaal niet wat dat betekende, tot hij het in die context plaatste. Toen besefte ik me dat m'n moeder dat ook zegt en die zegt het dan echt als apperepoo ofzo.Ik dacht dat het een vaag woordje in het Zeeuws was.
Iemand die eloquent én welbespraakt is, maakt geen stomme tautologie.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
Jullie kennen mij als een bescheiden jongeman, maar iemand die meer eloquent en welbespraakt is als ik zul je niet snel treffen.
Val ik even door de mandquote:Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand die eloquent én welbespraakt is, maakt geen stomme tautologie.
Ja man. Ik liep niet voor niks rond met een UI van een orang-oetan, zo'n vijf jaar lang.quote:
Ik besefte het mij wel. Toen hoopte ik dat niemand eloquenter zou zijn dan ik en dat het dus niet op zou vallen, want editten had toch geen zin meer gezien de sneltreinvaart van deze thread.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, ik lag al dubbel; ik dacht namelijk dat dat juist de grap was...
Hij was best grappig anders. En eloquent is een woord dat vaker gebruikt zou moeten worden. Props voor jou.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik besefte het mij wel. Toen hoopte ik dat niemand eloquenter zou zijn dan ik en dat het dus niet op zou vallen, want editten had toch geen zin meer gezien de sneltreinvaart van deze thread.
Dan ik maar beter het boetekleed aantrekken
Ikke deesquote:Op woensdag 7 december 2011 15:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja man. Ik liep niet voor niks rond met een UI van een orang-oetan, zo'n vijf jaar lang.
Sowieso, goed woordquote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was best grappig anders. En eloquent is een woord dat vaker gebruikt zou moeten worden. Props voor jou.
net als fluxdebouche zeker?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso, goed woord
Had een keer een essay geschreven over Obama, dat woord kwam vaak naar voren
Bij hoge piefen weet ik nooit of ze dat van nature zijn, of dat ze gewoon goed kunnen acteren wat hun scriptschrijvers ze voor hebben gelegd.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso, goed woord
Had een keer een essay geschreven over Obama, dat woord kwam vaak naar voren
synoniem: welsprekendheidquote:Op woensdag 7 december 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We moeten toch even een tête-à-tête over dat woord hebben, want ik ken hem niet.
Typ je het of schrijf je handmatig mee? Ik kan totaal niet meer schrijven, dus ben ik steeds te langzaam.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:10 schreef Mystikvm het volgende:
Binnenkort weer het Groot Dictee toch? Nerd boner alert
Jon Favreau was/is zijn speechwriter, vooral tijdens campagne goed werk afgeleverd. Helaas was dat alleen mooie praat fungerend als honing om de kiezers te lokkenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij hoge piefen weet ik nooit of ze dat van nature zijn, of dat ze gewoon goed kunnen acteren wat hun scriptschrijvers ze voor hebben gelegd.
Kan ik echt geen hol van hoor; ik ken wel een aantal moeilijke woorden, maar spelling is niet mijn ding.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:10 schreef Mystikvm het volgende:
Binnenkort weer het Groot Dictee toch? Nerd boner alert
Echt zo'n kerel van nog maar 24 (toen) was dat toch? Dan heb je het wel gemaakt in het leven.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jon Favreau was/is zijn speechwriter, vooral tijdens campagne goed werk afgeleverd. Helaas was dat alleen mooie praat fungerend als honing voor de kiezers
Klopt ja, bawsquote:Op woensdag 7 december 2011 15:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Echt zo'n kerel van nog maar 24 (toen) was dat toch? Dan heb je het wel gemaakt in het leven.
Schrijven, kan het nog net bijhoudenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Typ je het of schrijf je handmatig mee? Ik kan totaal niet meer schrijven, dus ben ik steeds te langzaam.Dan maar typen en spell-checker uitzetten.
Mijn eloquentie mag dan net keihard onderuit gehaald zijn, ik ben wel zo'n autist die alle spellingsregels kent. Vorig jaar 16 fouten. True story!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kan ik echt geen hol van hoor; ik ken wel een aantal moeilijke woorden, maar spelling is niet mijn ding.
Mijn moeder ook. Zal wel een generatiekloof zijn oid.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ow netjes; ik had maar een nulletje meer... ik vind het groot dictee persoonlijk sisyfusarbeid.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Schrijven, kan het nog net bijhouden
[..]
Mijn eloquentie mag dan net keihard onderuit gehaald zijn, ik ben wel zo'n autist die alle spellingsregels kent. Vorig jaar 16 fouten. True story!
Ik vind dat ze ook op je lijkt. En ze draagt een zonnebril.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108083-iris-vs-bibi
Volgens Soit lijkt ze op me.
I'm bringing it backquote:Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Zal wel een generatiekloof zijn oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow netjes; ik had maar een nulletje meer... ik vind het groot dictee persoonlijk sisyfusarbeid.
deze manquote:Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow netjes; ik had maar een nulletje meer... ik vind het groot dictee persoonlijk sisyfusarbeid.
Ik niet meer, ik heb hem geslooptquote:Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ook op je lijkt. En ze draagt een zonnebril.
Mijn broertje had die eigenschap ook. Helaas wel op mijn eigendommen. XBOX360 was de voornaamstequote:Op woensdag 7 december 2011 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet meer, ik heb hem gesloopt
Ik verniel altijd mijn eigendommen, een kuteigenschap is dat.
Hoe ga je dan nu naar buiten?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet meer, ik heb hem gesloopt
Ik verniel altijd mijn eigendommen, een kuteigenschap is dat.
Wat moet je dan ook met een XBOX.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mijn broertje had die eigenschap ook. Helaas wel op mijn eigendommen. XBOX360 was de voornaamste![]()
Mijn broertje ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mijn broertje had die eigenschap ook. Helaas wel op mijn eigendommen. XBOX360 was de voornaamste![]()
Met pijn en moeite.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe ga je dan nu naar buiten?
Niet hatenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook met een XBOX.
Om te modden jewaitsquote:Op woensdag 7 december 2011 15:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook met een XBOX.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:23 schreef mistermysterion het volgende:
Top topic..
Versieren is niet zo simpel.
Ik ben al druk bezig me af te zetten van mn ouders, eindelijk Volgende week een bezichtiging van een flatappartement.
Ah die heb je ook, dan is het goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Om te modden jewaits![]()
Playstation3 voor de legale games
omgquote:Op woensdag 7 december 2011 15:22 schreef Soit het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1110600
Deze lijkt een beetje op Stefanhaan alleen is deze 16 en dik.
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je bent gewoon recalcitrant; maar dat weet ik dan ook wel weer te waarderen. appreciëren.
Huur of koop?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:23 schreef mistermysterion het volgende:
Top topic..
Versieren is niet zo simpel.
Ik ben al druk bezig me af te zetten van mn ouders, eindelijk Volgende week een bezichtiging van een flatappartement.
Ik houd gewoon rekening met de mensen waarmee ik praat, hier op Rotterdam moet je niet te moeilijk doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je bent gewoon recalcitrant; maar dat weet ik dan ook wel weer te waarderen.
Ey tfoee, wat ga je moeilijk doen vriendquote:Op woensdag 7 december 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd gewoon rekening met de mensen waarmee ik praat, hier op Rotterdam moet je niet te moeilijk doen.
Ja. Best wel omg. Maar dat 18-jarige meisje is misschien wel leuk voor mlig. Betrouwbaar denk ik in zo'n club?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
omg
Je hebt wel een beetje gelijk natuurlijk.
Beter ga je niet zo doen, ik klap je.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ey tfoee, wat ga je moeilijk doen vriend
Misschien wel, ze willen ook praten enzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:28 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja. Best wel omg. Maar dat 18-jarige meisje is misschien wel leuk voor mlig. Betrouwbaar denk ik in zo'n club?
wat is goed met clubs?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:28 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja. Best wel omg. Maar dat 18-jarige meisje is misschien wel leuk voor mlig. Betrouwbaar denk ik in zo'n club?
Rotterdams rapaille....quote:Op woensdag 7 december 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd gewoon rekening met de mensen waarmee ik praat, hier op Rotterdam moet je niet te moeilijk doen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beter ga je niet zo doen, ik klap je.
Het zijn bedrijven, je zal waarschijnlijk minder snel worden bestolen omdat die club zijn naam zuiver wil houden. En je kunt meisjes kiezen nadat je met ze hebt gepraat, zodat je een klik hebt. Zegt die documentaire.quote:
Dit meisje. Sowieso geen soa's, word je ook op getest daar zo te zien. Alleen maar veilig dus. En ik denk dat ze je niet verneuken qua prijzen of je gaan bestelen in een club.quote:
Klinkt wel beter ja, voor grey. Alleen.. doen ze ook rubberloos?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn bedrijven, je zal waarschijnlijk minder snel worden bestolen omdat die club zijn naam zuiver wil houden. En je kunt meisjes kiezen nadat je met ze hebt gepraat, zodat je een klik hebt. Zegt die documentaire.
Beter.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn bedrijven, je zal waarschijnlijk minder snel worden bestolen omdat die club zijn naam zuiver wil houden. En je kunt meisjes kiezen nadat je met ze hebt gepraat, zodat je een klik hebt. Zegt die documentaire.
Volgens mij niet, maar er is bij zo'n club vast wel een afdankertje die het voor een meerprijs wel doet.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt wel beter ja, voor grey. Alleen.. doen ze ook rubberloos?![]()
Nou grey, dit kan je toch veel beter doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:31 schreef Soit het volgende:
[..]
Dit meisje. Sowieso geen soa's, word je ook op getest daar zo te zien. Alleen maar veilig dus. En ik denk dat ze je niet verneuken qua prijzen of je gaan bestelen in een club.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1110600
Wat houd dat in dan? Dat andere hem gaan betalen om mee te daten?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
Dat paydaten lijkt me wel iets voor Tijnbrein
Naja, als ze dat voor jou doen; dan doen ze het waarschijnlijk ook voor tig anderen... je moet de gok maar durven te nemen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar er is bij zo'n club vast wel een afdankertje die het voor een meerprijs wel doet.
Betaalde seksdates via chatboxes, zie dat programmaquote:Op woensdag 7 december 2011 15:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat houd dat in dan? Dat andere hem gaan betalen om mee te daten?
Ik zit op school, dus dat gaat niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Betaalde seksdates via chatboxes, zie dat programma
Ze betalen hem (die 16-jarige dikke jongen).quote:Op woensdag 7 december 2011 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit op school, dus dat gaat niet.
Maar nogmaals, gaan mensen hem dan betalen of andersom?
Apart.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze betalen hem (die 16-jarige dikke jongen).
Ja, wel door 40/50-jarige homo pedo's. Triest.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is best lelijk maar heeft binnen 5 minuten een betaalde seksdate
Kostelijk!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je kunt het wel gaan bagatelliseren. Maar het is geen sinecure
Ik snap dat niet, als je al betaald voor seks, dan kies je toch ook een lekkere vent uit.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is best lelijk maar heeft binnen 5 minuten een betaalde seksdate
Ja inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2011 15:39 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, wel door 40/50-jarige homo pedo's
Hadden ze rood haar?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef heloef het volgende:
De bus is zo'n broeiplek voor lekkere wijven.
Het is echt niet normaal.
Het gaat die mannen om een jeugdige uitstraling, niet zozeer een Calvin Klein model.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, als je al betaald voor seks, dan kies je toch ook een lekkere vent uit.
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, als je al betaald voor seks, dan kies je toch ook een lekkere vent niet een hoer die je de vorige keer bestolen heeft uit.
Extra wordt er betaald voor eentje met jeugdpuistjesquote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het gaat die mannen om een jeugdige uitstraling, niet zozeer een Calvin Klein model.
Dit ja. Triest dat een 16-jarige jongen zo'n laag zelfbeeld heeft dat hij dat met oudere kerels doet en dat die mannen daar gebruik van maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het gaat die mannen om een jeugdige uitstraling, niet zozeer een Calvin Klein model.
Ik vind het inderdaad enorm droevig. Dit kun je wel diep zinken noemen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:43 schreef Soit het volgende:
[..]
Dit ja. Triest dat een 16-jarige jongen zo'n laag zelfbeeld heeft dat hij dat met oudere kerels doet en dat die mannen daar gebruik van maken.
van welke link?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is hij nog steeds 16? Dacht dat hij inmiddels al ouder was.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad enorm droevig. Dit kun je wel diep zinken noemen.
Noes!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:45 schreef Sinji het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom het legaal is voor een 16 jarige. Change is needed
Over wie heb je het?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is hij nog steeds 16? Dacht dat hij inmiddels al ouder was.
Nee blond.quote:
Legale prostitutie is vanaf 21 lees ik hier.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:45 schreef Sinji het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom het legaal is voor een 16 jarige. Change is needed
Die jongen regelt het via chatsites vanaf zijn 16e en ik weet niet hoe oud hij nu is, maar het meisje die bij een club werkt is in ieder geval 18. Is die wijziging naar 21 er wel door dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Legale prostitutie is vanaf 21 lees ik hier.
http://www.vng.nl/eCache/DEF/95/970.html
Hij doet het dus stiekem? (Ik heb die docu niet gezien btw )
In dat filmpje zeggen ze dat het vanaf 18 legaal is. Daarom werkt dat meisje haar ook vanaf haar 18e.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon 16. Misschien 17 nu, die docu is niet lang geleden opgenomen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die jongen regelt het via chatsites vanaf zijn 16e en ik weet niet hoe oud hij nu is, maar het meisje die bij een club werkt is in ieder geval 18. Is die wijziging naar 21 er wel door dan?
is nog steeds 18quote:Op woensdag 7 december 2011 15:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, ik lees nu dat het nog steeds 18 jaar is.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die jongen regelt het via chatsites vanaf zijn 16e en ik weet niet hoe oud hij nu is, maar het meisje die bij een club werkt is in ieder geval 18. Is die wijziging naar 21 er wel door dan?
Nee, hij is ouder.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:54 schreef Soit het volgende:
[..]
In dat filmpje zeggen ze dat het vanaf 18 legaal is. Daarom werkt dat meisje haar ook vanaf haar 18e.
[..]
Die jongen is gewoon 16. Misschien 17 nu, die docu is niet lang geleden opgenomen.
In dat filmpje stopt hij pas écht, moet je eens helemaal gaan kijken. En zijn leeftijd (16) wordt ook vermeld in het filmpje volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, hij is ouder.
Hij startte ermee op zijn 16e, maar dat is hij inmiddels niet meer.
Dat weet ik, ik zeg ook alleen dat hij met zijn 16e ermee begonnen is maar in het filmpje al een aantal jaar ouder is.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:59 schreef Soit het volgende:
[..]
In dat filmpje stopt hij pas écht, moet je eens helemaal gaan kijken.
Afhankelijk van hoe je achteraf reageerde maakt het een faal of een goede ijsbrekerquote:Op woensdag 7 december 2011 16:01 schreef heloef het volgende:
Ik stap de bus in en zie iemand die toen ik snel keek me deed denken aan Myr.
Dus wat doe ik? Ik zeg tegen een wildvreemde Hey Mirne
Het was een faal.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe je achteraf reageerde maakt het een faal of een goede ijsbreker
Ah gevonden, hij is inderdaad 18 in het filmpje.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik zeg ook alleen dat hij met zijn 16e ermee begonnen is maar in het filmpje al een aantal jaar ouder is.
Uiteindelijk zijn eigen keuze, maar hij was zich ook niet echt bewust met wat het met hem zou doen denk ik. Leek hem destijds wel een makkelijke manier om aan geld te komen door iets te doen wat hij niet onplezierig vond. Mensen van eigen leeftijd heeft hij niet zoveel mee volgens mij, en zo was het ook wel makkelijk met homo's in contact te komen.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:14 schreef Sinji het volgende:
Deed hij het vanwege externe factoren of was het zijn eigen keuze?
Sowieso wel erg triest
Bijna money for nothing danquote:Op woensdag 7 december 2011 16:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn eigen keuze, maar hij was zich ook niet echt bewust met wat het met hem zou doen denk ik. Leek hem destijds wel een makkelijke manier om aan geld te komen door iets te doen wat hij niet onplezierig vond. Mensen van eigen leeftijd heeft hij niet zoveel mee volgens mij, en zo was het ook wel makkelijk met homo's in contact te komen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bijna money for nothing danJoa, alleen geen gratis chicks maar dicks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ken 't zit weer thuis vanwege mijn studie. ik had een appartement waar ik in kon alleen moest hem afwijzen wegens de studie. nu langzaam toch wel weer aan het kijken naar een appartement of huurhuisquote:Op woensdag 7 december 2011 16:37 schreef mistermysterion het volgende:
[..]
23, ben alwel uitwonend geweest tijdens studie maar woon sinds een jaar weer bij ouders.
of drie!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nohh nu moet ik er bijna ook wel eentje (of twee).
En een paar kerstballen.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar moet die derde dan, zitten maar 2 hoofden in mijn avatar?quote:
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat jouw UI inhoudt.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 7 december 2011 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat jouw UI inhoudt.
Alleen de eckte eckte herkennen deze bazen vaak.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat jouw UI inhoudt.
Daft Punk was correct.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:12 schreef Sinji het volgende:
Ik dacht eerst iets van Daft Punk, maar het zal wel iets van de Dire Straits zijn
Halloquote:
Hé, da's Corry Konings!quote:
quote:
Ach stel je wat aan; ik heb gisteren het tuig zelf moeten hebben bij de premiere... dat is pas dramaquote:Op woensdag 7 december 2011 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
That reminds me, New Kids tuig dat ik moet gaan helpen straks in de bios.
Ik vind alles best als ze maar niet weer gaan staan pissen tegen...wat dan ook.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat vinden jullie van deze lichamen:Ziet eruit als nep-tieten en daar moet ik niets van hebben. Verder oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vinden jullie van deze lichamen:Niet echt mijn ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vinden jullie van deze lichamen:Jij verwacht nu verrassende antwoorden ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee joh, zo zien de mijne er ook uit in voorgevormde H&M bh's.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ziet eruit als nep-tieten en daar moet ik niets van hebben. Verder oke.
Wat vinden jullie van deze lichamen:Ziet er prima uit, maar teveel voorgevel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe is dat anders van wat ik straks moet doen?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ach stel je wat aan; ik heb gisteren het tuig zelf moeten hebben bij de premiere... dat is pas drama.
pics!!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee joh, zo zien de mijne er ook uit in voorgevormde H&M bh's.
Kan alsnog dat die van hen wel nep zijn natuurlijk.
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij verwacht nu verrassende antwoorden ofzo?
Wat vinden jullie van deze lichamen:Ik mis een buikje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Dat.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mh, kan; maar als ik naar de rest van het lichaam kijk lijkt het teveel uit verhouding. Verder begint de tiet ook te scherp alsof ie is opgespoten... ik houd het op fake.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind het bij mezelf wel mooi, maar de meisjes die ik aantrekkelijk vind hebben vrijwel altijd weinig tiet.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, maar teveel voorgevel.
Dat kan ook door de push-up komen, en verder heb ik ook zo'n buik. Ik veroordeel nog niks.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh, kan; maar als ik naar de rest van het lichaam kijk lijkt het teveel uit verhouding. Verder begint de tiet ook te scherp alsof ie is opgespoten... ik houd het op fake.
Wat vind je niet mooi aan de rechter?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:23 schreef ValHallen het volgende:
De rechter vind ik sowieso niks. Links gaat nog wel, maar teveel tiet.
Wat vinden jullie van deze lichamen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ron Paul 2012
Naja, celebs plassen niet binnen... maargoed, daar valt dan ook niet veel aan op te ruimenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En hoe is dat anders van wat ik straks moet doen?
Raar gevormd, die ribben zijn lelijk en dus teveel tiet.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat vind je niet mooi aan de rechter?
Ik vind het een prima grootte. Kleine borsten heb ik niet veel mee, je moet ze goed vast kunnen houden met het gevoel dat ze nét iets te groot zijn voor je handen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
En dat vind ik dus verrassend, want er heerst bij vrouwen vaak het idee dat mannen van grote borsten houden, maar dat valt nog best tegen.
Oh, de filmsterren zelf waren er echt? Dat had ik niet begrepen. Raar dat zelfs die zich misdroegen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja, celebs plassen niet binnen... maargoed, daar valt dan ook niet veel aan op te ruimen. Celebs zijn echter wel allen arrogant en maken minstens net zoveel rommel.... zo bleek.
Het gaat altijd om de verhouding.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
En dat vind ik dus verrassend, want er heerst bij vrouwen vaak het idee dat mannen van grote borsten houden, maar dat valt nog best tegen.
Er wordt altijd naar gekeken ja, maar binnen een relatie blijken ze vaak meer fan te zijn van mijn kont. Vaak ook van beide trouwens.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind die lijven niet heel klein of zo. Ziet er niet raar uit imo.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat altijd om de verhouding.
Grote tieten op een klein lijf is gewoon niet mooi vind ik.
Ja precies, van jou wist ik dat.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het een prima grootte. Kleine borsten heb ik niet veel mee, je moet ze goed vast kunnen houden met het gevoel dat ze nét iets te groot zijn voor je handen.
Waarom post jij altijd over je lichaam en je borsten? Post eens pics of schep niet zo op.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat kan ook door de push-up komen, en verder heb ik ook zo'n buik. Ik veroordeel nog niks.
Hoezo schept ze op volgens jou?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd over je lichaam en je borsten? Post eens pics of schep niet zo op.
Die tieten zijn (volgens mij) niet nep, komt door die bh's inderdaad.
Waarom altijd? Kom eens met argumenten ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd over je lichaam en je borsten? Post eens pics of schep niet zo op.
Die tieten zijn (volgens mij) niet nep, komt door die bh's inderdaad.
Moet ik even alle quotes erbij halen over je tieten, dan komen we wel op een stuk of 20 zo langzamerhand.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom altijd? Kom eens met argumenten ofzo.
Oh, dus ik heb maar 20 posts gemaakt?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:32 schreef Soit het volgende:
[..]
Moet ik even alle quotes erbij halen over je tieten, dan komen we wel op een stuk of 20 zo langzamerhand.
Die quotes zullen vooral van mij afkomstig zijn. Kan zij toch niks aan doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:32 schreef Soit het volgende:
[..]
Moet ik even alle quotes erbij halen over je tieten, dan komen we wel op een stuk of 20 zo langzamerhand.
True story.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die quotes zullen vooral van mij afkomstig zijn. Kan zij toch niks aan doen.
Terwijl ik technisch gezien het niet correct had geraden, bawsquote:Op woensdag 7 december 2011 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte mag je daarover beslissen ja.
Ik wacht met spanningquote:Op woensdag 7 december 2011 17:33 schreef Sinji het volgende:
Shit, ik heb nu veel energie. En ik voel iets aankomen
Dat soort details zie ik in jouw geval maar door de vingers.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Terwijl ik technisch gezien het niet correct had geraden, baws
Bee. Zoek maar teurg.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die quotes zullen vooral van mij afkomstig zijn. Kan zij toch niks aan doen.
Ik zag het wel!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:38 schreef Sinji het volgende:
Wij moeten jouw claims zeker onderzoeken
Het is zo, weet je zelf ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij komt met de claims, dus doe het lekker zelf.
Ja, als je bewijzen wil moet je dat doen. Waarom ook niet, je houdt je zo graag bezig met andere personen ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:38 schreef Sinji het volgende:
Wij moeten jouw claims zeker onderzoeken
Zeg dan ook niet dat je het gaat doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:32 schreef Soit het volgende:
[..]
Ben je al uitgekeken op die van je vriendin?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:39 schreef Supersoep het volgende:
Ik onderzoek liever een goed stel tieten.
Moet ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat je het gaat doen.
Wat een mongol was datquote:Op woensdag 7 december 2011 17:40 schreef Cactus1 het volgende:
De enige die ik nog mis in de samenstelling met de mensen die nu posten is Flepke. Zou hij een ander forum gevonden hebbenIk had eigenlijk verwacht dat hij ooit wel met een kloon binnen zou stappen ofzo
Als je enkel posts kan onthouden waar het woord 'tieten' in voor komt, ja dan kan het zo lijken inderdaad dat ik het altijd daarover heb.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:39 schreef Soit het volgende:
[..]
Het is zo, weet je zelf ook.
[..]
Ja, als je bewijzen wil moet je dat doen. Waarom ook niet, je houdt je zo graag bezig met andere personen ja.
Nee, zeker niet. Het worden dus ook die van haar.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je al uitgekeken op die van je vriendin?
Wel handig zo'n geregeld borstkanker-onderzoekquote:Op woensdag 7 december 2011 17:42 schreef Supersoep het volgende:
Nee, zeker niet. Het worden dus ook die van haar.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:41 schreef Soit het volgende:
[..]
Moet ik.Insinuatie, vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Moet ik dit of dat er even bij halen?''
''Ja.''
''Nee, doe het zelf maar.''
Ron Paul 2012
Het zegt niet dat ik het ook daadwerkelijk ga doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Insinuatie, vriend.
''Moet ik dit of dat er even bij halen?''
''Ja.''
''Nee, doe het zelf maar.''
Ja, sommige mensen gaan gewoon door al zitten ze al een uur klem, dat is nog irritanterquote:Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik vond het wel tof dat hij altijd veel praat had, maar verdween als je hem klem had.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef Soit het volgende:
[..]
Het zegt niet dat ik het ook daadwerkelijk ga doen.
Het is al goed jochie.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef Soit het volgende:
[..]
Het zegt niet dat ik het ook daadwerkelijk ga doen.
True that.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen gaan gewoon door al zitten ze al een uur klem, dat is nog irritanter
Helemaal waar. Maar dan is zijn claim waardeloos.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Hij belooft niks
Dat is ook gek, ik denk gewoon te weten over wie jij het hebtquote:Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen gaan gewoon door al zitten ze al een uur klem, dat is nog irritanter
Is maar goed ook, anders moest hij ons weer teleurstellen met dingen die hij niet kan hard/waar maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is een blufclaim die kan werken of niet. In dit geval nietquote:Op woensdag 7 december 2011 17:46 schreef Sinji het volgende:
Helemaal waar. Maar dan is zijn claim waardeloos.
2 sultana's voor het goede antwoordquote:Op woensdag 7 december 2011 17:46 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is ook gek, ik denk gewoon te weten over wie jij het hebt
Precies, hij wil gewoon foto's van mij en mijn lichaam hebben, maar helaas.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is een blufclaim die kan werken of niet. In dit geval niet
Hoe voelt zuurstoftekort dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij altijd als ik ga douchen en er te lang onder blijf staan, krijgen mijn hersens zuurstoftekort. Ik voel me nu ook een beetje raar.
Bullcrap.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, in de Roos van Leary zou dit in een ander vakje geplaatst wordenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:48 schreef Supersoep het volgende:
Bullcrap.![]()
Ik zie zelf een verschil tussen twee zinnen die je kan geven.
Moet ik serieus alle quotes erbij halen over je tieten, dan komen we wel op een stuk of 20 zo langzamerhand?
De eerste insinueert eerder dat je het echt wel wil doen. De tweede niet, zo van: ''kom op zeg".
Hij zag in mij de meeste potentie.quote:
Je zit goed. Alleen nog niet over dat beffen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus jij beft Faye? Of verwar ik je nu met een ander?
Ik heb die gedachtengoed van hem geerfdquote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
Hij zag in mij de meeste potentie.
Daarom kon ik hem wel waarderen.
Nu kom je met moeilijke dingen en kan ik er niks op zeggen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, in de Roos van Leary zou dit in een ander vakje geplaatst worden
Ok, maar wel haar vriendje dus. Doen jullie wel aan lichamelijke dingen of hebben jullie net als Keyos al verkering voordat er iets gebeurd is?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef ValHallen het volgende:
Je zit goed. Alleen nog niet over dat beffen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu kom je met moeilijke dingen en kan ik er niks op zeggen.
Hoe ver zijn jullie?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je zit goed. Alleen nog niet over dat beffen.
20 posts ook echt, I'm impressed.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bullcrap.![]()
Ik zie zelf een verschil tussen twee zinnen die je kan geven.
Moet ik serieus alle quotes erbij halen over je tieten, dan komen we wel op een stuk of 20 zo langzamerhand?
De eerste insinueert eerder dat je het echt wel wil doen. De tweede niet, zo van: ''kom op zeg".
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb die gedachtengoed van hem geerfd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Ik heb je gezien, daar dank ik oprecht heel hartelijk voor. Het was meer een soort irritatie van mijn kant, constant jezelf willen bewijzen met je grote tieten enzovoort maar volgens mij ben je gewoon zo plat als 'n dubbeltje.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Precies, hij wil gewoon foto's van mij en mijn lichaam hebben, maar helaas.
Dat is dan voor het eerstquote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef Supersoep het volgende:
Nu kom je met moeilijke dingen en kan ik er niks op zeggen.
Ik ben nog niet haar vriendjequote:Op woensdag 7 december 2011 17:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, maar wel haar vriendje dus. Doen jullie wel aan lichamelijke dingen of hebben jullie net als Keyos al verkering voordat er iets gebeurd is?
Hihi kijk mensen, hij probeert het nu over een ander boeg door me zogenaamd uit te dagen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:51 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb je gezien, daar dank ik oprecht heel hartelijk voor. Het was meer een soort irritatie van mijn kant, constant jezelf willen bewijzen met je grote tieten enzovoort maar volgens mij ben je gewoon zo plat als 'n dubbeltje.
Ik pas in geen enkele categorie.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
Ik zat er serieus over te twijfelen. Ik vond die gedachten beter klinken dan dat gedachten, maar het ging om het woord goed natuurlijk. Ik schaam me oprechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo irriteer jij je daar aan?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:51 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb je gezien, daar dank ik oprecht heel hartelijk voor. Het was meer een soort irritatie van mijn kant, constant jezelf willen bewijzen met je grote tieten enzovoort maar volgens mij ben je gewoon zo plat als 'n dubbeltje.
Niks op te zeggen, zo is 't voor mij nou eenmaal. Je kunt het wel verpakken als grapje maar stiekem meen je die uitspraak wel. Ik haal je uit die droom.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hihi kijk mensen, hij probeert het nu over een ander boeg door me zogenaamd uit te dagen.
Schattig wel.
Ik trek het me erg aan dat de aandacht dan weer naar haar gaat i.p.v. naar de users die hulp nodig hebben. Vandaar.quote:
Nee sowieso werd het gezegd op een 'tegen' manier, dus ik zou 'm in opstandig plaatsen met deze zin.quote:
Wie is nu online die hulp nodig heeft dan, behalve jij?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef Soit het volgende:
Ik trek het me erg aan dat de aandacht dan weer naar haar gaat i.p.v. naar de users die hulp nodig hebben. Vandaar.
Welke uitspraak meen ik stiekem wel? Dat ik je poging schattig vind?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef Soit het volgende:
[..]
Niks op te zeggen, zo is 't voor mij nou eenmaal. Je kunt het wel verpakken als grapje maar stiekem meen je die uitspraak wel. Ik haal je uit die droom.
[..]
Ik trek het me erg aan dat de aandacht dan weer naar haar gaat i.p.v. naar de users die hulp nodig hebben. Vandaar.
Jij wel alleen je laat het hier niet echt merken.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie is nu online die hulp nodig heeft dan, behalve jij?
Ja, die uitspraak. Dat moet je niet denken of dromen. Droom niet over dingen boven je eigen niveau, daar wordt je zelfbeeld alleen maar slechter van op den duur. Mijn bijdrage voor vandaag aan dit topic.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Welke uitspraak meen ik stiekem wel? Dat ik je poging schattig vind?
Zie je wel. Je bent helpend. Ik wist het!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef Soit het volgende:
Huh? Hoe kan dat?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij wel alleen je laat het hier niet echt merken.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef Soit het volgende:
Ik trek het me erg aan dat de aandacht dan weer naar haar gaat i.p.v. naar de users die hulp nodig hebben mij. Vandaar.
De mensen kunnen hier weinig doen. Ik worstel mijn eigen proces wel door en hier beetje ouwehoeren maakt dat wat makkelijkerquote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef Soit het volgende:
Jij wel alleen je laat het hier niet echt merken.
Groot gelijk chick.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De mensen kunnen hier weinig doen. Ik worstel mijn eigen proces wel door en hier beetje ouwehoeren maakt dat wat makkelijker
Goede correctie wel.quote:
Aahh, buitenfokse communicatie?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De mensen kunnen hier weinig doen. Ik worstel mijn eigen proces wel door en hier beetje ouwehoeren maakt dat wat makkelijker
En hoe wil je mij helpen met mijn motivatieproblemen en narcisme dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vergeef je.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zat er serieus over te twijfelen. Ik vond die gedachten beter klinken dan dat gedachten, maar het ging om het woord goed natuurlijk. Ik schaam me oprecht
Precies.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat je anaal vernederen door een zwerver.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:58 schreef Soit het volgende:
[..]
En hoe wil je mij helpen met mijn motivatieproblemen en narcisme dan?
Kerel, waar heb je het over? Ik nam je getroll al niet serieus, maar nu word je toch echt te wazig.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, die uitspraak. Dat moet je niet denken of dromen. Droom niet over dingen boven je eigen niveau, daar wordt je zelfbeeld alleen maar slechter van op den duur. Mijn bijdrage voor vandaag aan dit topic.
Maak het niet groter dan dat het is. Het is evenveel communicatie als ik met jou heb ongeveer buiten dit topic, dan weet je het welquote:
Ik moest toch lachen.quote:
Daar wil je helemaal geen hulp voor.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:58 schreef Soit het volgende:
En hoe wil je mij helpen met mijn motivatieproblemen en narcisme dan?
Welja, het zou zomaar kunnen helpen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laat je anaal vernederen door een zwerver.
Nee, is ook niet nodig. Motivatieproblemen, dat ligt gewoon aan de leeftijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar wil je helemaal geen hulp voor.
Interpreteerde het verkeerd tihiquote:Op woensdag 7 december 2011 17:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maak het niet groter dan dat het is. Het is evenveel communicatie als ik met jou heb ongeveer buiten dit topic, dan weet je het wel
Geweldig weg gerelativeerdquote:Op woensdag 7 december 2011 18:00 schreef Soit het volgende:
Nee, is ook niet nodig. Motivatieproblemen, dat ligt gewoon aan de leeftijd.
Ben je aan het projecteren?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef Soit het volgende:
Ja, die uitspraak. Dat moet je niet denken of dromen. Droom niet over dingen boven je eigen niveau, daar wordt je zelfbeeld alleen maar slechter van op den duur. Mijn bijdrage voor vandaag aan dit topic.
Verkapte ik-wil-je-anaal-vernederen post.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laat je anaal vernederen door een zwerver.
Niet iedereen verprutst op jouw leeftijd een studie door gebrek aan motivatie hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:00 schreef Soit het volgende:
Nee, is ook niet nodig. Motivatieproblemen, dat ligt gewoon aan de leeftijd.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
Verkapte ik-wil-je-anaal-vernederen post.
Ik al eerder zelfsquote:Op woensdag 7 december 2011 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet iedereen verprutst op jouw leeftijd een studie door gebrek aan motivatie hoor.
Ssssst, haal 'm nou niet uit die droom anders wordt hij weer depressief --> nieuwe username --> nieuw topicquote:Op woensdag 7 december 2011 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet iedereen verprutst op jouw leeftijd een studie door gebrek aan motivatie hoor.
Verkapt waar?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Verkapte ik-wil-je-anaal-vernederen post.
Nergens staat ook van wel, dus wat heeft deze post nou voor bijdrage?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kijk, dit is waar ik op doel: dromen. Ik heb je gezien, zo moet je niet denken. Gewoon niet doen. Geen getroll nu.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn inderdaad.
Neem alles eens niet zo letterlijk joh.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:04 schreef Soit het volgende:
[..]
Nergens staat ook van wel, dus wat heeft deze post nou voor bijdrage?
Nu ben je aan het speculeren.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Neem alles eens niet zo letterlijk joh.
I agree. En dat was mijn punt en -Strawberry- bevestigde het. En ik heb mijn zin, geen tetten van mfn meer.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:05 schreef Cactus1 het volgende:
Wel tof dat Soit de aandacht van MFN weer heeft weten weg te leiden en het nu weer om hem draait. Hij doet het goed, dat kan niet ontkent worden
Ik voel weer dreigementen opkomen..quote:Op woensdag 7 december 2011 18:04 schreef Soit het volgende:
Kijk, dit is waar ik op doel: dromen. Ik heb je gezien, zo moet je niet denken. Gewoon niet doen. Geen getroll nu.
Negeren is niet zo moeilijk. Hier gaat men er ook maar al te graag op in.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:05 schreef Cactus1 het volgende:
Wel tof dat Soit de aandacht van MFN weer heeft weten weg te leiden en het nu weer om hem draait. Hij doet het goed, dat kan niet ontkent worden
Maar hij is zo rete-irritantquote:Op woensdag 7 december 2011 18:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Negeren is niet zo moeilijk. Hier gaat men er ook maar al te graag op in.
Ach gut, je denkt het echt hè?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:04 schreef Soit het volgende:
[..]
Kijk, dit is waar ik op doel: dromen. Ik heb je gezien, zo moet je niet denken. Gewoon niet doen. Geen getroll nu.
Dat komt omdat ze denken dat ik serieus ben. Plus, this is true; mensen lokken het vaak toch écht zelf uit naar mij toe.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik geef je daar gelijk in. Ik doe er zelf ook aan mee, terwijl het me ook stoort. Daarom vind ik het wel knap dat hij het elke keer weer voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:06 schreef Mystikvm het volgende:
Het is dat ik me er nu mee bemoei, maar ik slaag er al meer dan een half jaar in om me niet in te laten met deze discussie. Ik ga dan gewoon wat anders doen.quote:
Ik heb net letterlijk gezegd dat je niet zo moet trollen, wat denk je zelf?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:07 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze denken dat ik serieus ben.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb net letterlijk gezegd dat je niet zo moet trollen, wat denk je zelf?
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach gut, je denkt het echt hè?
Als je zelf niet altijd zo zat te zeuren dat mensen niets over jou kunnen weten en niet zo moeten oordelen zou het niets geven, maar nu wordt het wel triest hoor.
Ik weet hoe ik eruit zie en mijn zelfbeeld is prima, waarom moet je dit zo nodig tegen spreken?
Zullen we een poging wagen zo zen te worden als mystikvm?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geef je daar gelijk in. Ik doe er zelf ook aan mee, terwijl het me ook stoort. Daarom vind ik het wel knap dat hij het elke keer weer voor elkaar krijgt.
Vertel eens, hoe is het met jouw potentiele dates. Happen ze nu al toe of houdt ze nog steeds af?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:08 schreef Mystikvm het volgende:
Het is dat ik me er nu mee bemoei, maar ik slaag er al meer dan een half jaar in om me niet in te laten met deze discussie. Ik ga dan gewoon wat anders doen.
Jij bent boeddhist man, kan niet andersquote:Op woensdag 7 december 2011 18:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is dat ik me er nu mee bemoei, maar ik slaag er al meer dan een half jaar in om me niet in te laten met deze discussie. Ik ga dan gewoon wat anders doen.
De eerste twee woorden van het dikgedrukte zouden boekdelen moeten spreken, maar helaas is zelfs dat nog lastig te volgen voor je.quote:
Dat past niet bij mijn karakter helaas.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Zullen we een poging wagen zo zen te worden als mystikvm?
Ik probeer daarmee duidelijk te maken dat motivatieproblemen niet alleen door de leeftijd komen en dat het een slecht excuus is om maar niet aan jezelf te gaan werken.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:04 schreef Soit het volgende:
[..]
Nergens staat ook van wel, dus wat heeft deze post nou voor bijdrage?
Inderdaad, lekker aandacht geven.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |