Ik zag het wel!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:38 schreef Sinji het volgende:
Wij moeten jouw claims zeker onderzoeken
Het is zo, weet je zelf ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij komt met de claims, dus doe het lekker zelf.
Ja, als je bewijzen wil moet je dat doen. Waarom ook niet, je houdt je zo graag bezig met andere personen ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:38 schreef Sinji het volgende:
Wij moeten jouw claims zeker onderzoeken
Zeg dan ook niet dat je het gaat doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:32 schreef Soit het volgende:
[..]
Moet ik even alle quotes erbij halen over je tieten, dan komen we wel op een stuk of 20 zo langzamerhand.
Ben je al uitgekeken op die van je vriendin?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:39 schreef Supersoep het volgende:
Ik onderzoek liever een goed stel tieten.
Moet ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat je het gaat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mongol was datquote:Op woensdag 7 december 2011 17:40 schreef Cactus1 het volgende:
De enige die ik nog mis in de samenstelling met de mensen die nu posten is Flepke. Zou hij een ander forum gevonden hebbenIk had eigenlijk verwacht dat hij ooit wel met een kloon binnen zou stappen ofzo
Als je enkel posts kan onthouden waar het woord 'tieten' in voor komt, ja dan kan het zo lijken inderdaad dat ik het altijd daarover heb.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:39 schreef Soit het volgende:
[..]
Het is zo, weet je zelf ook.
[..]
Ja, als je bewijzen wil moet je dat doen. Waarom ook niet, je houdt je zo graag bezig met andere personen ja.
Nee, zeker niet. Het worden dus ook die van haar.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je al uitgekeken op die van je vriendin?
Wel handig zo'n geregeld borstkanker-onderzoekquote:Op woensdag 7 december 2011 17:42 schreef Supersoep het volgende:
Nee, zeker niet. Het worden dus ook die van haar.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:41 schreef Soit het volgende:
[..]
Moet ik.Insinuatie, vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Moet ik dit of dat er even bij halen?''
''Ja.''
''Nee, doe het zelf maar.''
Ron Paul 2012
Het zegt niet dat ik het ook daadwerkelijk ga doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Insinuatie, vriend.
''Moet ik dit of dat er even bij halen?''
''Ja.''
''Nee, doe het zelf maar.''
Ja, sommige mensen gaan gewoon door al zitten ze al een uur klem, dat is nog irritanterquote:Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik vond het wel tof dat hij altijd veel praat had, maar verdween als je hem klem had.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef Soit het volgende:
[..]
Het zegt niet dat ik het ook daadwerkelijk ga doen.
Het is al goed jochie.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef Soit het volgende:
[..]
Het zegt niet dat ik het ook daadwerkelijk ga doen.
True that.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen gaan gewoon door al zitten ze al een uur klem, dat is nog irritanter
Helemaal waar. Maar dan is zijn claim waardeloos.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Hij belooft niks
Dat is ook gek, ik denk gewoon te weten over wie jij het hebtquote:Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen gaan gewoon door al zitten ze al een uur klem, dat is nog irritanter
Is maar goed ook, anders moest hij ons weer teleurstellen met dingen die hij niet kan hard/waar maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is een blufclaim die kan werken of niet. In dit geval nietquote:Op woensdag 7 december 2011 17:46 schreef Sinji het volgende:
Helemaal waar. Maar dan is zijn claim waardeloos.
2 sultana's voor het goede antwoordquote:Op woensdag 7 december 2011 17:46 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is ook gek, ik denk gewoon te weten over wie jij het hebt
Precies, hij wil gewoon foto's van mij en mijn lichaam hebben, maar helaas.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is een blufclaim die kan werken of niet. In dit geval niet
Hoe voelt zuurstoftekort dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij altijd als ik ga douchen en er te lang onder blijf staan, krijgen mijn hersens zuurstoftekort. Ik voel me nu ook een beetje raar.
Bullcrap.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, in de Roos van Leary zou dit in een ander vakje geplaatst wordenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:48 schreef Supersoep het volgende:
Bullcrap.![]()
Ik zie zelf een verschil tussen twee zinnen die je kan geven.
Moet ik even alle quotes erbij halen over je tieten, dan komen we wel op een stuk of 20 zo langzamerhand.
Moet ik serieus alle quotes erbij halen over je tieten, dan komen we wel op een stuk of 20 zo langzamerhand?
De eerste insinueert eerder dat je het echt wel wil doen. De tweede niet, zo van: ''kom op zeg".
Hij zag in mij de meeste potentie.quote:
Je zit goed. Alleen nog niet over dat beffen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus jij beft Faye? Of verwar ik je nu met een ander?
Ik heb die gedachtengoed van hem geerfdquote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
Hij zag in mij de meeste potentie.
Daarom kon ik hem wel waarderen.
Nu kom je met moeilijke dingen en kan ik er niks op zeggen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, in de Roos van Leary zou dit in een ander vakje geplaatst worden
Ok, maar wel haar vriendje dus. Doen jullie wel aan lichamelijke dingen of hebben jullie net als Keyos al verkering voordat er iets gebeurd is?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef ValHallen het volgende:
Je zit goed. Alleen nog niet over dat beffen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu kom je met moeilijke dingen en kan ik er niks op zeggen.
Hoe ver zijn jullie?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je zit goed. Alleen nog niet over dat beffen.
20 posts ook echt, I'm impressed.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bullcrap.![]()
Ik zie zelf een verschil tussen twee zinnen die je kan geven.
Moet ik serieus alle quotes erbij halen over je tieten, dan komen we wel op een stuk of 20 zo langzamerhand?
De eerste insinueert eerder dat je het echt wel wil doen. De tweede niet, zo van: ''kom op zeg".
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb die gedachtengoed van hem geerfd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik heb je gezien, daar dank ik oprecht heel hartelijk voor. Het was meer een soort irritatie van mijn kant, constant jezelf willen bewijzen met je grote tieten enzovoort maar volgens mij ben je gewoon zo plat als 'n dubbeltje.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Precies, hij wil gewoon foto's van mij en mijn lichaam hebben, maar helaas.
Dat is dan voor het eerstquote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef Supersoep het volgende:
Nu kom je met moeilijke dingen en kan ik er niks op zeggen.
Ik ben nog niet haar vriendjequote:Op woensdag 7 december 2011 17:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, maar wel haar vriendje dus. Doen jullie wel aan lichamelijke dingen of hebben jullie net als Keyos al verkering voordat er iets gebeurd is?
Hihi kijk mensen, hij probeert het nu over een ander boeg door me zogenaamd uit te dagen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:51 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb je gezien, daar dank ik oprecht heel hartelijk voor. Het was meer een soort irritatie van mijn kant, constant jezelf willen bewijzen met je grote tieten enzovoort maar volgens mij ben je gewoon zo plat als 'n dubbeltje.
Ik pas in geen enkele categorie.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
Ik zat er serieus over te twijfelen. Ik vond die gedachten beter klinken dan dat gedachten, maar het ging om het woord goed natuurlijk. Ik schaam me oprechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo irriteer jij je daar aan?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:51 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb je gezien, daar dank ik oprecht heel hartelijk voor. Het was meer een soort irritatie van mijn kant, constant jezelf willen bewijzen met je grote tieten enzovoort maar volgens mij ben je gewoon zo plat als 'n dubbeltje.
Niks op te zeggen, zo is 't voor mij nou eenmaal. Je kunt het wel verpakken als grapje maar stiekem meen je die uitspraak wel. Ik haal je uit die droom.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hihi kijk mensen, hij probeert het nu over een ander boeg door me zogenaamd uit te dagen.
Schattig wel.
Ik trek het me erg aan dat de aandacht dan weer naar haar gaat i.p.v. naar de users die hulp nodig hebben. Vandaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |