Nee sowieso werd het gezegd op een 'tegen' manier, dus ik zou 'm in opstandig plaatsen met deze zin.quote:
Wie is nu online die hulp nodig heeft dan, behalve jij?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef Soit het volgende:
Ik trek het me erg aan dat de aandacht dan weer naar haar gaat i.p.v. naar de users die hulp nodig hebben. Vandaar.
Welke uitspraak meen ik stiekem wel? Dat ik je poging schattig vind?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef Soit het volgende:
[..]
Niks op te zeggen, zo is 't voor mij nou eenmaal. Je kunt het wel verpakken als grapje maar stiekem meen je die uitspraak wel. Ik haal je uit die droom.
[..]
Ik trek het me erg aan dat de aandacht dan weer naar haar gaat i.p.v. naar de users die hulp nodig hebben. Vandaar.
Jij wel alleen je laat het hier niet echt merken.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie is nu online die hulp nodig heeft dan, behalve jij?
Ja, die uitspraak. Dat moet je niet denken of dromen. Droom niet over dingen boven je eigen niveau, daar wordt je zelfbeeld alleen maar slechter van op den duur. Mijn bijdrage voor vandaag aan dit topic.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Welke uitspraak meen ik stiekem wel? Dat ik je poging schattig vind?
Zie je wel. Je bent helpend. Ik wist het!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef Soit het volgende:
Huh? Hoe kan dat?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij wel alleen je laat het hier niet echt merken.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef Soit het volgende:
Ik trek het me erg aan dat de aandacht dan weer naar haar gaat i.p.v. naar de users die hulp nodig hebben mij. Vandaar.
De mensen kunnen hier weinig doen. Ik worstel mijn eigen proces wel door en hier beetje ouwehoeren maakt dat wat makkelijkerquote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef Soit het volgende:
Jij wel alleen je laat het hier niet echt merken.
Groot gelijk chick.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De mensen kunnen hier weinig doen. Ik worstel mijn eigen proces wel door en hier beetje ouwehoeren maakt dat wat makkelijker
Goede correctie wel.quote:
Aahh, buitenfokse communicatie?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De mensen kunnen hier weinig doen. Ik worstel mijn eigen proces wel door en hier beetje ouwehoeren maakt dat wat makkelijker
En hoe wil je mij helpen met mijn motivatieproblemen en narcisme dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vergeef je.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zat er serieus over te twijfelen. Ik vond die gedachten beter klinken dan dat gedachten, maar het ging om het woord goed natuurlijk. Ik schaam me oprecht
Precies.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat je anaal vernederen door een zwerver.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:58 schreef Soit het volgende:
[..]
En hoe wil je mij helpen met mijn motivatieproblemen en narcisme dan?
Kerel, waar heb je het over? Ik nam je getroll al niet serieus, maar nu word je toch echt te wazig.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, die uitspraak. Dat moet je niet denken of dromen. Droom niet over dingen boven je eigen niveau, daar wordt je zelfbeeld alleen maar slechter van op den duur. Mijn bijdrage voor vandaag aan dit topic.
Maak het niet groter dan dat het is. Het is evenveel communicatie als ik met jou heb ongeveer buiten dit topic, dan weet je het welquote:
Ik moest toch lachen.quote:
Daar wil je helemaal geen hulp voor.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:58 schreef Soit het volgende:
En hoe wil je mij helpen met mijn motivatieproblemen en narcisme dan?
Welja, het zou zomaar kunnen helpen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laat je anaal vernederen door een zwerver.
Nee, is ook niet nodig. Motivatieproblemen, dat ligt gewoon aan de leeftijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar wil je helemaal geen hulp voor.
Interpreteerde het verkeerd tihiquote:Op woensdag 7 december 2011 17:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maak het niet groter dan dat het is. Het is evenveel communicatie als ik met jou heb ongeveer buiten dit topic, dan weet je het wel
Geweldig weg gerelativeerdquote:Op woensdag 7 december 2011 18:00 schreef Soit het volgende:
Nee, is ook niet nodig. Motivatieproblemen, dat ligt gewoon aan de leeftijd.
Ben je aan het projecteren?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef Soit het volgende:
Ja, die uitspraak. Dat moet je niet denken of dromen. Droom niet over dingen boven je eigen niveau, daar wordt je zelfbeeld alleen maar slechter van op den duur. Mijn bijdrage voor vandaag aan dit topic.
Verkapte ik-wil-je-anaal-vernederen post.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laat je anaal vernederen door een zwerver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |