SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 ×
Ja ik zou mezelf ook eng vinden als ik in de spiegel keek en ik jou wasquote:Op woensdag 7 december 2011 12:16 schreef Jajong het volgende:
Ik had Allochtonen zijn engals TT maar was te laat
.
Nee ergens in een gehucht hier vlakbij ofzo. Dus bang voor blackies is ze zeker die hebben ze daar niet.quote:
Ik ben inderdaad vrij intimiderend.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik zou mezelf ook eng vinden als ik in de spiegel keek en ik jou was
Valt meequote:Op woensdag 7 december 2011 12:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad vrij intimiderend.
Één blik met mijn terorristenogen en ze zeikt in d'r broek.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee ergens in een gehucht hier vlakbij ofzo. Dus bang voor blackies is ze zeker die hebben ze daar niet.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 7 december 2011 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt meeBij nader inzien ben je niet zo eng in een steegje
Volgens mij ben jij gevaarlijker dan Jajong in een steegjequote:Op woensdag 7 december 2011 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt meeBij nader inzien ben je niet zo eng in een steegje
Ja, met een pipa in me pantsquote:Op woensdag 7 december 2011 12:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gevaarlijker dan Jajong in een steegje
Altijd die zwart'n weer he.quote:
Enge metafoor voor piemel in den broek.quote:
kom verandering in brengen danquote:Op woensdag 7 december 2011 12:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee ergens in een gehucht hier vlakbij ofzo. Dus bang voor blackies is ze zeker die hebben ze daar niet.
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Enge metafoor voor piemel in den broek.
Vaseline_ is een tranny, wees gewaarschuwd.
Hoe stel je voor dat te doen?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
kom verandering in brengen dan
Jij bent hier de Jap jonge.quote:
Heeft ze serieus met 10 dudes gemeet? At once?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
get at her ofc, volg het fokkerzweet van die 10 jongens
Lawd hav mercyquote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heeft ze serieus met 10 dudes gemeet? At once?.
Dan zal je vanaf nu Charlie genoemd worden.quote:
Wat ben jij dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:32 schreef Teoman het volgende:
Mutlicultureel![]()
Je bedoelt een zooitje bende!
![]()
Met een fernandesquote:Op woensdag 7 december 2011 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vietnameze Loempia's op de markt![]()
![]()
Nomnomnommm
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:32 schreef Teoman het volgende:
Mutlicultureel![]()
![]()
Me love you long taimquote:Op woensdag 7 december 2011 12:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan zal je vanaf nu Charlie genoemd worden.
en nog gereport aan ally ook, soms weten meisjes niet dat ze willenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heeft ze serieus met 10 dudes gemeet? At once?.
Hier is sprake van tautologie, onjuiste herhaling dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:32 schreef Teoman het volgende:
Mutlicultureel![]()
![]()
du ma nhieuquote:
Zijt gijt!quote:Op woensdag 7 december 2011 12:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier is sprake van tautologie, onjuiste herhaling dus.
Zij gijt geen Nederlander maak ik hier op uit.
Zijn hier foto's van?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
en nog gereport aan ally ook, soms weten meisjes niet dat ze willen
Wat een noob website.quote:
Gij zijt bedoel je. Ironisch dit.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier is sprake van tautologie, onjuiste herhaling dus.
Zij gijt geen Nederlander maak ik hier op uit.
Selamat pagi is goedemorgen.quote:
I gots paper.quote:
Ja klopt, moet zijn nguoi. Klanktaal is een bitch.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik krijg als vertaling Chao geur dep
Vrede? Ik wil geen fiti met de roffste chick van FOK!quote:
Op je knietjes smeken.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vrede? Ik wil geen fiti met de roffste chick van FOK!
Doe ik.quote:
Zij is de enige hier die mij aan kanquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
zedenloze wildebras dat mens, dat soort prinsessen gooien ze normaal voor de kroko's
Jaloers? Dat ze jou niet heeft benaderd enzulksquote:Op woensdag 7 december 2011 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
waarom ben ik eigenlijk altijd zo laagdunkend over haar, alsof ze me ooit iets misdaan heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke mensen moet je leren waarderen, waarde Panzermaus. Ally's attitude is gewoonquote:Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk omdat ze zich verheven voelt omdat ze zo oud is. Nou, daar moet ik dus helemaal niets van weten, dan denk ik echt hardop 'lol'.
Paar nieuwe albums binnen gehaald hierdoorquote:Op woensdag 7 december 2011 12:47 schreef Jajong het volgende:
http://www.22tracks.com/ams/#funkjazz/5457
Waar is die eigenlijk op gebaseerd? Is ze echt zo content met zichzelf? Dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke mensen moet je leren waarderen, waarde Panzermaus. Ally's attitude is gewoon
Dag marihuanameisje.quote:
De hele nacht films gekeken, en ben nu net wakkerquote:
Dat weet ik niet, misschien puur om te trollen, maar als ze echt zo content is met zichzelf kan ik dat alleen maar toejuichen. Beter dan zo'n emo die constant loopt te janken hoe kut het leven is.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk op gebaseerd? Is ze echt zo content met zichzelf? Dat kan natuurlijk.
Omar is bawsquote:Op woensdag 7 december 2011 13:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De hele nacht films gekeken, en ben nu net wakkerIk lig met een kruik in bed The Wire te kijken
Ja en quoten gaat soms ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yoyo!
Hebben jullie ook dat je soms moet refreshen om meer dan alleen de eerste post van de pagina of spoilers te kunnen zien?Ik wel namelijk sinds gister
Jep. En dat quoten heb ik ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yoyo!
Hebben jullie ook dat je soms moet refreshen om meer dan alleen de eerste post van de pagina of spoilers te kunnen zien?Ik wel namelijk sinds gister
Mooi een muziek-connaisseurquote:Op woensdag 7 december 2011 13:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Paar nieuwe albums binnen gehaald hierdoor
Wat eet jij eigenlijk in een dag/week ouwe?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:23 schreef Jajong het volgende:
Net terug van gym, trainingsessie nummer 1 van vandaag zit er op. Vanavond maar weer los.
Omar's coming yo!!quote:
Yes.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yoyo!
Hallo verneukt ritme.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Omar's coming yo!!
Tevens net weer wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |