Gij zijt bedoel je. Ironisch dit.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier is sprake van tautologie, onjuiste herhaling dus.
Zij gijt geen Nederlander maak ik hier op uit.
Selamat pagi is goedemorgen.quote:
I gots paper.quote:
Ja klopt, moet zijn nguoi. Klanktaal is een bitch.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik krijg als vertaling Chao geur dep
Vrede? Ik wil geen fiti met de roffste chick van FOK!quote:
Op je knietjes smeken.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vrede? Ik wil geen fiti met de roffste chick van FOK!
Doe ik.quote:
Zij is de enige hier die mij aan kanquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
zedenloze wildebras dat mens, dat soort prinsessen gooien ze normaal voor de kroko's
Jaloers? Dat ze jou niet heeft benaderd enzulksquote:Op woensdag 7 december 2011 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
waarom ben ik eigenlijk altijd zo laagdunkend over haar, alsof ze me ooit iets misdaan heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke mensen moet je leren waarderen, waarde Panzermaus. Ally's attitude is gewoonquote:Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk omdat ze zich verheven voelt omdat ze zo oud is. Nou, daar moet ik dus helemaal niets van weten, dan denk ik echt hardop 'lol'.
Paar nieuwe albums binnen gehaald hierdoorquote:Op woensdag 7 december 2011 12:47 schreef Jajong het volgende:
http://www.22tracks.com/ams/#funkjazz/5457
Waar is die eigenlijk op gebaseerd? Is ze echt zo content met zichzelf? Dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke mensen moet je leren waarderen, waarde Panzermaus. Ally's attitude is gewoon
Dag marihuanameisje.quote:
De hele nacht films gekeken, en ben nu net wakkerquote:
Dat weet ik niet, misschien puur om te trollen, maar als ze echt zo content is met zichzelf kan ik dat alleen maar toejuichen. Beter dan zo'n emo die constant loopt te janken hoe kut het leven is.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk op gebaseerd? Is ze echt zo content met zichzelf? Dat kan natuurlijk.
Omar is bawsquote:Op woensdag 7 december 2011 13:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De hele nacht films gekeken, en ben nu net wakkerIk lig met een kruik in bed The Wire te kijken
Ja en quoten gaat soms ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yoyo!
Hebben jullie ook dat je soms moet refreshen om meer dan alleen de eerste post van de pagina of spoilers te kunnen zien?Ik wel namelijk sinds gister
Jep. En dat quoten heb ik ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yoyo!
Hebben jullie ook dat je soms moet refreshen om meer dan alleen de eerste post van de pagina of spoilers te kunnen zien?Ik wel namelijk sinds gister
Mooi een muziek-connaisseurquote:Op woensdag 7 december 2011 13:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Paar nieuwe albums binnen gehaald hierdoor
Wat eet jij eigenlijk in een dag/week ouwe?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:23 schreef Jajong het volgende:
Net terug van gym, trainingsessie nummer 1 van vandaag zit er op. Vanavond maar weer los.
Omar's coming yo!!quote:
Yes.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yoyo!
Hallo verneukt ritme.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Omar's coming yo!!
Tevens net weer wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |