abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105256563
Two and a Half Men is een Amerikaanse sitcom die wordt uitgezonden sinds 2003. De (huidige) hoofdrollen worden vertolkt door Jon Cryer, Angus T. Jones en Ashton Kutcher.

In eerste instantie, gedurende het eerste tot en met het achtste seizoen, was Charlie Sheen een van de hoofdrolspelers, naast Cryer en Jones. Echter, door drank- en drugsproblemen van Sheen werd de serie in 2011 tijdelijk stopgezet. Alhoewel er in 2010 al contractueel is vastgelegd dat er ten minste tot en met het jaar 2012 nieuwe afleveringen zullen worden geproduceerd, hebben de makers nadat Sheen producent Chuck Lorre openlijk afviel de productie van seizoen acht halverwege afgebroken.

Nadat Sheen, die de rol van Charlie Harper speelde, uiteindelijk werd ontslagen uit Two and a Half Men tekende Ashton Kutcher voor de nieuwe hoofdrol van Walden Schmidt.

Oude topics
Topicreeks: Two and a half men

[ Bericht 9% gewijzigd door Tegan op 06-12-2011 16:36:18 ]
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:49:38 #2
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_105260608
Back on track!
  dinsdag 6 december 2011 @ 22:04:01 #3
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105273306
Leuke aflevering :)

nu is de volgende vast weer bagger en die daarna vast weer leuk

en eindelijk rose terug *O*
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105273705
Sowieso de leukste aflevering sinds begin vorig seizoen! :D
pi_105278863
Hoe Alan "advies" geeft aan walden voor welke vrouw hij móet gaan, geweldig :D
pi_105288669
MIJN GOD, dit seizoen was al niet hoogstaand maar deze aflevering was toch wel het absolute dieptepunt.

- Walden die een pen wil lenen en niemand heeft er een, hij biedt 100 dollar en ineens heeft iedereen een pen, LEUK MAN
- Walden die een slecht Brits accent nadoet met typische jolige, Engelse woorden en dat moet dan supergrappig zijn
- Jake die met zijn opmerkingen nu echt het niveau zwakzinnig nadert (Alan doet er goed aan die jongen op het speciaal onderwijs te zetten)

En om dan nog maar te zwijgen over de lame, voorspelbare verhaallijn met die Engelse chick (ik heb veel geld dus we gaan uit eten in Mexico haha) en die ex van hem die hem dan ineens weer terug wil.

Sjongejongejonge. Ik stop met kijken.
Amen.
pi_105288793
quote:
13s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:47 schreef Jivis het volgende:
MIJN GOD, dit seizoen was al niet hoogstaand maar deze aflevering was toch wel het absolute dieptepunt.

- Walden die een pen wil lenen en niemand heeft er een, hij biedt 100 dollar en ineens heeft iedereen een pen, LEUK MAN
- Walden die een slecht Brits accent nadoet met typische jolige, Engelse woorden en dat moet dan supergrappig zijn
- Jake die met zijn opmerkingen nu echt het niveau zwakzinnig nadert (Alan doet er goed aan die jongen op het speciaal onderwijs te zetten)

En om dan nog maar te zwijgen over de lame, voorspelbare verhaallijn met die Engelse chick (ik heb veel geld dus we gaan uit eten in Mexico haha) en die ex van hem die hem dan ineens weer terug wil.

Ik zag juist voor het eerst een compleet nieuwe serie, die niets meer te maken heeft met Charlie. Simpele domme comedy.
pi_105288916
Ook een beetje obvious dat we elke aflevering wel een keer Kutcher's torso zien.
Amen.
pi_105289842
quote:
13s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:47 schreef Jivis het volgende:

Oke :)
  woensdag 7 december 2011 @ 12:37:08 #10
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_105290407
Vond de laatste aflevering echt verschrikkelijk, slechtste tot nu toe. Die engelse chick vind ik wel verschrikkelijk mooi O+
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_105290904
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:53 schreef Jivis het volgende:
Ook een beetje obvious dat we elke aflevering wel een keer Kutcher's torso zien.
Wat ik overigens niet goed snap, want de dames kennen hem als het goed is ook in de film waar hij reddingszwemmer is. toen ook al niet met een echt noemenswaardig wasbord overigens, zoals wel vaker bij snel-trainen-voor-een-film.

Echter kennelijk is het dus een latje van nature die niet van trainen houdt, want hij is alles daarvan nu al kwijt.. Het is zelfs geen gespierde spijker zoals bijv. atleten kunnen zijn, hij is gewoon weer that 70's show mager, en ja dan zie je ook 'spieren'.
Net als in weeds, de deal-moeder Nancy, heeft ie dan ook nog eens skinny-fat..
Dus of de dames bij meerderheid zijn 'torso' waarderen...? ik vraag het mij af.

De show an sich was wel weer heel leuk, dankzij Allen! :)
En Rose komt (blijft?) terug zo te zien, de ontwikkeling met de wel/niet scheiding.. ja hoor volgende keer kijk ik gewoon weer :)
Signature
pi_105375585
Ik vond de nieuwe aflevering juist prima! :) Evenals de voorgaande eps dus.
Er zit duidelijk een stijgende lijn in, en dat is mooi.

Alleen die scene dat Bridget met haar auto inrijd op het huis was een beetje over the top.
pi_105535714
Wow
Ik heb veel beroerde afleveringen van series gezien, maar ik heb nog nooit zoiets absurd slechts gezien als deze aflevering :{
Hoe verzinnen ze het om zo'n aflevering te maken en te denken dat iemand dit grappig vindt of gelooft? :{ :{ :{ :{
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 14:49:14 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_105535734
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vond de nieuwe aflevering juist prima! :) Evenals de voorgaande eps dus.
Er zit duidelijk een stijgende lijn in, en dat is mooi.

Alleen die scene dat Bridget met haar auto inrijd op het huis was een beetje over the top.
Beetje van House gejat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105535768
O en die Engelse ouders en die chick zijn ook het toppunt van nep :{
Kutaccent, kutstem, kut geacteerd.

Jammer.
pi_105537006
Was weer slecht ja, ik hoop dat dit het laatste seizoen is. Ik stop na dit seizoen iig hoe dan ook met kijken.
pi_105537052
:{ ;( :r
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:46:01 #18
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_105540119
:') wat was dit?
pi_105540343
ik heb al weken niet gekeken, heb ik wat gemist?
niet meer
pi_105541821
Dit was wel een beetje belachelijk ja :') Maar bij momenten wel gelachen...

Die apple grap :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:44:48 #21
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_105542046
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef VacaLoca het volgende:
Was weer slecht ja, ik hoop dat dit het laatste seizoen is. Ik stop na dit seizoen iig hoe dan ook met kijken.
geen wonder dat ik op itunes geen seasonpass kon kopen hahaha
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:07:36 #22
262978 Moonwalk
pi_105551107
Waar heb ik naar gekeken ;(
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105552653
waar kijk ik naar ?
pi_105553169
Het heeft iig niets meer met de oude serie te maken. Een aap op het dak? :')

Laat ze een Jake spinoff maken :D
pi_105553530
Ik probeer het grappig te vinden, maar het lukt me gewoon niet. Ik mis Charlie ;(
pi_105553985
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:50 schreef Markster het volgende:
Ik probeer het grappig te vinden, maar het lukt me gewoon niet. Ik mis Charlie ;(
Dit eeuwige gejank. Alsof de laatste twee seizoenen met Sheen zo goed waren. Ik kon er zelden om lachen.

Dit vond ik overigens wel aardig:
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:58:35 #27
262978 Moonwalk
pi_105554045
Deze aflevering ging over walden, de zijn altijd slecht. Volgende keer gaat het vast weer over Alan en dan is het vast weer half grappig.
pi_105554400
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:57 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dit eeuwige gejank. Alsof de laatste twee seizoenen met Sheen zo goed waren. Ik kon er zelden om lachen.

Dit vond ik overigens wel aardig:
[ afbeelding ]
Het is gewoon totaal niet grappig meer. punt
pi_105555288
Goede show.
pi_105557579
Ik vond deze ep wel aardig hoor. Al dat vrouwen gebash en dat idioot gebrabbel van Jake :D

Alleen dat de ex van Walden mogelijk ook een stalker type gaat worden vond ik wat minder...Toen dacht ik meh...Weer iets van Charlie...
pi_105558035
Flauwe aflevering, gelukkig was ik in een flauwe bui. _O-
pi_105558080
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vond deze ep wel aardig hoor. Al dat vrouwen gebash en dat idioot gebrabbel van Jake :D

Alleen dat de ex van Walden mogelijk ook een stalker type gaat worden vond ik wat minder...Toen dacht ik meh...Weer iets van Charlie...
Je loopt er 1 achter :)
Vandaag was er weer een nieuwe :Y
pi_105558152
Die Britse ouders, kan niet erger. _O-
pi_105561199
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:05 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Je loopt er 1 achter :)
Vandaag was er weer een nieuwe :Y
Ja ik weet het :@
Het duurde lang voordat de WEB-DL uitkwam. iTunes was weer eens langzaam :r
Gelukkig is de WEB-DL van de nieuwe gelijk uitgekomen
Ik ga nu kijken *O*
pi_105561496
Wat de fuck heb ik net gezien? :')
pi_105561706
Die aflevering van vandaag was wel minder ja :')
Wat een onzin verhaal :')
  woensdag 14 december 2011 @ 00:51:15 #37
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_105561733
Waardeloze aflevering vandaag :(
Mandy & Lisa
pi_105562017
Tja, wel aardig. A Kutcher gaat het gewoon niet worden (grappig) denk ik....
Maar wederom stal Allen de show.
Jake en Bertha stabiel leuk als altijd.
Het 'een aap was mijn broertje en ik mis hem verhaal' klopte voor 2,5 man eigenlijk niet, was vast voor een andere show geschreven! :)
Ik geef m een 7 deze, immers het gaat voornamelijk om de teksten, en dan pas hoe de acteurs die brengen.
Ook ik hoop: volgende afl. weer heel leuk, weer eens een 8+ of 10
Signature
pi_105567278
*volg* + dikke vette facepalm, wat slecht die laatste aflevering.
They told me "Break a leg", so i did.
pi_105567865
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Markster het volgende:

[..]

Het is gewoon totaal niet grappig meer. punt
Eens, al twee jaar niet grappig meer.
pi_105569006
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:31 schreef Xaobotnik het volgende:

Eens, al twee jaar niet grappig meer.
Maar jij houdt vol en hebt hoop?
Je volgt echt nog steeds iets dat je al 2 jaar niet leuk meer vind?
Signature
pi_105601645
Aparte aflevering inderdaad, ik vond hem ook teleurstellend.
pi_105601714
Het was juist weer kijkbaar geworden, maar deze viel idd weer zwaar tegen :').
pi_105602200
Had iemand al opgemerkt wat een teleurstellend aflevering dit was (+ plus de rest van het afgelopen jaar) en toch bleef ik kijken in de hoop dat een stijgende lijn in zit ;(

Maar nu is het moment echt gekomen dat ik de laatste aflevering hiervan gezien heb en stop ik met kijken tot Charlie weer terugkomt ;(
pi_105605305
Niet zo sterk als de vorige aflevering, maar wel gewoon leuk. Gelukkig ging het vooral over Walden en had Alan een beetje een bijrol. Alan is gewoon meer de aangever en dat moet zo blijven.
Het is niet meer zo top als de eerste paar seizoenen, maar nog altijd best vermakelijk. En die Zoey is een lekker wijf :Y
pi_105606678
Jammer van dat kut accent :')

Maar wat kijken jullie dan op dinsdag? 2 Broke Girls is de enige andere serie, dus ik moet dit wel kijken haha.
pi_105606810
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 08:51 schreef JDx het volgende:

Maar wat kijken jullie dan op dinsdag? 2 Broke Girls is de enige andere serie, dus ik moet dit wel kijken haha.
Er is nog meer dan tv kijken hoor, als je het niet leuk vindt ga je wat anders doen.

Wat iemand hierboven ook zei; dit was voor mij ook de laatste. Gaat echt nergens over dit seizoen (niet dat ik de laatste twee seizoenen met Charlie echt volgde, maar doordat Kutcher er nu bij kwam werd ik weer even nieuwsgierig).
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_105607575
quote:
Die broke girls is daar al een topic over?
Met hen zou ik wel een trio willen :9~ :9~ :9~ , die donker langhaarige mollige met die lekkere kont en grote boobs, en de knappe fragiele langbenige blonde ^O^
Signature
pi_105611074
quote:

HIMYM
pi_105611119
[USA] 2 Broke Girls #1 : Well, I can cross that of my bucket list..

Hehe, ze zijn beide geen topmodellen, maar ze hebben allebei wel iets idd :P :P :P
pi_105612127
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Moonwalk het volgende:
Deze aflevering ging over walden, de zijn altijd slecht. Volgende keer gaat het vast weer over Alan en dan is het vast weer half grappig.
Maar het is wel triest te noemen als de aflevering waar je hoofdpersoon centraal staat 'altijd slecht zijn', en dan ook nog eens die vent een gruwelijk vermogen betaald.
pi_105615462
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef Geo4kant het volgende:

Maar het is wel triest te noemen als de aflevering waar je hoofdpersoon centraal staat 'altijd slecht zijn', en dan ook nog eens die vent een gruwelijk vermogen betaald.
Mijn vermoeden is dat ze op meer vrouwelijke kijkers gokten.
In de 70's show was hij wel grappig, en helaas, dat 'dommige' naïeve type mag hij nu weer spelen.

Alan rocks !
Signature
pi_105615665
quote:

HIMYM, Mike & Molly. Plus nog een hoop drama's.
pi_105618159
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:15 schreef spambuster het volgende:

[..]

Maar jij houdt vol en hebt hoop?
Je volgt echt nog steeds iets dat je al 2 jaar niet leuk meer vind?
Tsja, TV masochisme oid... Ik loop ook al tijden te kankeren op Terra Nova en The Walking Dead, en dat kijk ik ook nog steeds. :') Net zoals ik ook Lost en Prison Break heb afgekeken (hoewel Lost weliswaar minder werd, maar nog steeds was te pruimen).
  donderdag 22 december 2011 @ 13:19:56 #55
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_105913733
Denken jullie dat Two And A Half Men nog lang zal bestaan? Ik geef ze nog max. anderhalf seizoen. Zonder Sheene is de chemie weg. Het is net alsof ik naar een andere serie aan het kijken ben.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:22:09 #56
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_105913813
Oh en fail @ het ''mijn broertje is een aap'' verhaal uit de laatste ep. Dramatisch slecht en zo niet Two and a half men like.
pi_105914121
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:19 schreef J2T het volgende:
Denken jullie dat Two And A Half Men nog lang zal bestaan? Ik geef ze nog max. anderhalf seizoen. Zonder Sheene is de chemie weg. Het is net alsof ik naar een andere serie aan het kijken ben.
Zal aan de kijkcijfers liggen ;)
pi_105916530
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Zal aan de kijkcijfers liggen ;)
Lijkt mij ook. De kwaliteit is niet zo relevant. Bijv. TBBT is minder geworden, maar trekt wel meer kijkers dan vroeger. Two and a Half Men was de laatste twee jaar met Sheen ook weinig meer aan (kon er iig amper om lachen), maar mensen keken uit een soort van fanschap naar Sheen wel massaal.
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:13:05 #59
262978 Moonwalk
pi_105970622
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:24 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. De kwaliteit is niet zo relevant. Bijv. TBBT is minder geworden, maar trekt wel meer kijkers dan vroeger. Two and a Half Men was de laatste twee jaar met Sheen ook weinig meer aan (kon er iig amper om lachen), maar mensen keken uit een soort van fanschap naar Sheen wel massaal.
Het gekke is dat ik Sheen altijd maar niks vond. Pas sinds ik Two and a Half Men begon te kijken ben ik hem leuk gaan vinden. Eerder kotste ik hem nog uit omdat hij Michael J. Fox in Spin City verving.

Achteraf vind ik dat nu zo sneu van mezelf :')
Dus misschien draait het bij deze serie ook nog wel bij. Ik vind het nu de ene keer wel leuk en de andere keer verschrikkelijk, en ergens denk ik dat ze dat heel bewust zo doen, om te zien welke weg ze het beste kunnen inslaan, aan de hand van waar de kijker het best op reageert.

Of misschien juist om voor ieder wat wils te hebben. In dit topic zijn de meningen namelijk ook iedere keer verdeeld.
pi_106005970
Hehe ik had het ook totaal niet op Sheen, vond altijd overkomen als een zelfingenomen eikel. Nu is dat eigenlijk ook de rol Charlie Harper, dus paste precies ;) Maar in 2.5Men paste ie dus gewoon geniaal en ben van hater naar fan gegaan. Ik ben nu de eerste seizoenen terug aan het kijken en ik lach me echt kapot. Geen enkele andere comedy kan er aan tippen imo.

Jammer dat het verworden is tot een duffe tenenkrommende lachbandcomedy (die lachband was er altijd al, maar viel amper op omdat ik dan zelf hardop moest lachen).

Momenteel seizoen 3 in de download, weet niet meer of die nog net zo brilliant was als S1 en S2, hoop van wel.
pi_106006048
Heb steeds het idee dat Charlie Sheen dood is :P
pi_106042994
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 17:04 schreef VacaLoca het volgende:
Hehe ik had het ook totaal niet op Sheen, vond altijd overkomen als een zelfingenomen eikel. Nu is dat eigenlijk ook de rol Charlie Harper, dus paste precies ;) Maar in 2.5Men paste ie dus gewoon geniaal en ben van hater naar fan gegaan. Ik ben nu de eerste seizoenen terug aan het kijken en ik lach me echt kapot. Geen enkele andere comedy kan er aan tippen imo.

Jammer dat het verworden is tot een duffe tenenkrommende lachbandcomedy (die lachband was er altijd al, maar viel amper op omdat ik dan zelf hardop moest lachen).

Momenteel seizoen 3 in de download, weet niet meer of die nog net zo brilliant was als S1 en S2, hoop van wel.
Mazzelpik! Dat je die nog niet gezien hebt :P Seizoen 1 tot 4/5 is allemaal geniaal!
pi_106043650
Charlie kan nog steeds terugkomen. Is makkelijk te schrijven in het script :P
pi_106050910
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
Charlie kan nog steeds terugkomen. Is makkelijk te schrijven in het script :P
Tuurlijk en Cruijff en Van Gaal kunnen zeker ook makkelijk samenwerken...
pi_106056478
Zou ook vreemd zijn voor de producers. Immers was het de laatste seizoenen ook al geen bal meer aan, en moet er uiteindelijk wel geld verdiend worden. Dat wordt lastig wanneer je Sheen zoveel moet betalen en het gros van de seizoenen al verkocht zijn aan partijen die evt. geïnteresseerd zijn en de serie oud wordt en daarmee minder waard.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:24:13 #66
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_106354154
Net Episode 13 gekeken (S9) , het gaat het toch echt de goede kant op met deze serie.
Heerlijk entertainment weer, het duurt logischer wijs even voordat de nieuwe "running gags" erin slijten.
De grappen worden leuker, het spel blijft goed.
Kortom, ik blijf nog aangehaakt.
;-)
pi_106354278
Ik vond de episode ook best tof, maar het gemis van Charlie blijft.
pi_106356649
was n leuke!
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_106365232
Ik zie het al niet eens meer als een serie waar Charlie ooit in zat.

Dat einde :')
  dinsdag 3 januari 2012 @ 19:37:53 #70
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_106367290
Is Allen een mongool geworden? Hij was niet handig met vrouwen en wat sullig in de omgang, maar een complete debiel? Ik kan met dat niet herinneren.
pi_106368107
I can't do that Bridget. But apparently Allan can _O_ _O_ _O_
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
pi_106371275
Geweldige aflevering!
pi_106371551
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:37 schreef pfaf het volgende:
Is Allen een mongool geworden? Hij was niet handig met vrouwen en wat sullig in de omgang, maar een complete debiel? Ik kan met dat niet herinneren.
lol, nooit de serie gekeken ofzo?
pi_106375632
Een deed in het huis. Mooi. Nu moet Walden enkel nog per ongeluk overlijden :P.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 23:14:43 #75
8369 speknek
Another day another slay
pi_106377846
Ik vind de nieuwe serie eigenlijk best heel aardig. Ik heb weinig met Kutcher, maar om eerlijk te zijn was Two and a Half Men de laatste seizoenen eigenlijk toch al heel erg in herhaling aan het vallen. Er was maar zoveel dat je met Charlie's karakter kon doen natuurlijk. Ik vond TBBT de laatste tijd veel leuker, maar merk nu dat ik ook weer naar TWHM uitkijk. Het is misschien niet zo leuk als de beste seizoenen van Two, maar het is zeker nog leuk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_106377968
quote:
Ze zetten hem nu inderdaad echt als een inhoudsloze mongool neer.
pi_106392570
Ondanks dat het totaal tegen Alan's character inging, was het best een aardige episode. Het idee was leuk, uitvoering minder, ze hadden gewoon Jake moeten pakken dan had je gewoon die hersenloze mongool stukjes kunnen doen.. en dan hem gewoon om kopen met pizza bonnen en auto's..

Dat einde was echt om te janken zo slecht :')
pi_106655044
Was er gisteren een aflevering?
pi_106657191
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:10 schreef Snuf. het volgende:
Was er gisteren een aflevering?
Nee.

Blij trouwens dat die laatste aflevering (over de overname van het bedrijf) niet zo afliep als ik het in het begin leek. Want dan was het wel heel erg uitmelken van het gegeven 'scheiden'...
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:43:58 #80
365167 Knuffeltutje
Soms met een rijmpje
pi_106701797
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond de episode ook best tof, maar het gemis van Charlie blijft.
Ik hou van knus, ik hou van knuffelen, ik hou van aan lieve mannen snuffelen en frutselen.
Ik ben geen stomme kloon. Ik ben geen newbie.
pi_106907226
Dacht even dat ik Jake zag toen Walden op het eind de trap af kwam
pi_106913690
Leuke aflevering :) Gaat zeker de goede kant op.
pi_106921277
Redelijke aflevering.
pi_106930176
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ondanks dat het totaal tegen Alan's character inging, was het best een aardige episode. Het idee was leuk, uitvoering minder, ze hadden gewoon Jake moeten pakken dan had je gewoon die hersenloze mongool stukjes kunnen doen.. en dan hem gewoon om kopen met pizza bonnen en auto's..

Dat einde was echt om te janken zo slecht :')
Ik vind het ook duf dat Alan nu ook nog eens als hersenloze debiel wordt neergezet. Enig fatsoen en intelligentie had ie toch altijd wel.
pi_107148319
Ashton ziet er in ieder geval weer fatsoenlijk uit
pi_107149843
Was na aflevering 2 afgehaakt, maar nu heb ik episode 8tm14 eens gekeken en het is zowaar vermakelijk. En tof dat Ashton eindelijk dat haar en die baard niet meer heeft.
pi_107149929
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 23:14 schreef speknek het volgende:
Ik vind de nieuwe serie eigenlijk best heel aardig. Ik heb weinig met Kutcher, maar om eerlijk te zijn was Two and a Half Men de laatste seizoenen eigenlijk toch al heel erg in herhaling aan het vallen. Er was maar zoveel dat je met Charlie's karakter kon doen natuurlijk. Ik vond TBBT de laatste tijd veel leuker, maar merk nu dat ik ook weer naar TWHM uitkijk. Het is misschien niet zo leuk als de beste seizoenen van Two, maar het is zeker nog leuk.
Hier sluit ik me wel bij aan. Met Charlie zou het nogal een hoog uitmelkgehalte hebben, maar met een nieuw personage als Waldon krijgt het een nieuwe boost.
pi_107149962
quote:
Wie is Allen?
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:29:51 #89
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_107234475
quote:
Why Two and a Half Men should end this year, by Charlie Sheen

Charlie Sheen has called for his former hit show Two and Half Men to come to a close.
He said the top comedy should be taken off air by the end of the year - despite praising Aston Kutcher for taking over his role after he was fired for his drug fuelled outbursts.

Sheen, who became the highest paid actor on US TV for his role in Two and Half Men, also took a swipe at its creator Chuck Lorre. The pair were involved in angry verbal exchanges that led to Sheen being fired from his $20m a year starring role alongside Jon Cryer.

'I don't think they should go past this year,' said Sheen. 'I just think that people are there because there's nowhere else to go - yet.'

In clear criticism of Lorre, he added:' I don't think that (Kutcher's) working with the best writing because Chuck is doing too many shows.

'He and Jon and Angus deserve better material. They deserve what I had for the first five years.
I don't want to harp on them.Let the clueless remain clueless.

The actor admitted that he wrong to criticise the show that helped make him an estimated $80m fortune.
He said: 'I was a little out of line. But I was so mad, they were so wrong. And that's why I pressed so hard, because I knew I couldn't lose. I couldn't even get a phone call. You put $400 million in a guy's pocket and he can't call you to say, 'Hey dude, you got to go.' I'm not bitter, I'm just sort of an observer to it now.'
bron: http://www.dailymail.co.u(...)lf-Men-end-year.html
pi_107252254
grappig dat ze weer bij elkaar zijn nu, en ashton ziet er n stuk jonger uit zo
swarma spam hoer
  donderdag 26 januari 2012 @ 14:56:34 #91
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_107258872
Laatste aflevering was leuk zelfs.... :)

Like a dead buffalo ... snif snif :{
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_107671711
Ik bekeek net even SickBeard en die gaf aan:

Vanavond nieuwe aflevering, nummertje 15:
quote:
Walden becomes nervous when Zoey doesn't find the sex appealing anymore so he tries to get her to become fond of it again. Meanwhile Alan and Lyndsey's new relationship becomes a threat to Judith so she does everything she can to sabotage it.
pi_107721705
Zeer toffe aflevering, lijkt goed te komen met de serie!
pi_107721735
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:56 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik zag niets over Judith?
pi_107721754
Verder Sophie Winkleman O+. Alleen voor haar zou ik door blijven kijken.
pi_107722192
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:32 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik zag niets over Judith?
Geen idee, heb 'm zelf nog niet gezien maar dat stond op wikipedia. In Sickbeard staat dit:
quote:
Walden tries to loossen Zooey up by sharing some of Bertha's special brownies.
pi_107722364
zo irritant dat overdreven accent.
  Moderator dinsdag 7 februari 2012 @ 19:13:28 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_107723385
Ik hoop niet dat, dat stomme kind nog terugkomt, wat was dat irritant.
niet zo tof doen
pi_107733545
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:47 schreef VacaLoca het volgende:
zo irritant dat overdreven accent.
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
Beide dingen stoorde ik me totaal niet aan eigenlijk :o
pi_107742902
Ik had echt het idee dat ik een hele andere serie aan het kijken was dan Two and a half men.. vond er weinig aan.
pi_107743864
Is het toch ook, compleet nieuwe serie met dezelfde naam :P
pi_107759132
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:56 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Meanwhile Alan and Lyndsey's new relationship becomes a threat to Judith so she does everything she can to sabotage it.

dat hebben we toch niet gezien?
swarma spam hoer
pi_107759437
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
Tergend hoe ze dat kind zo overdreven en geforceerd laten praten.
Amerikanen die dat soort BS verzinnen zijn nog nooit in Engeland geweest.
pi_107759558
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 18:29 schreef swarmahoer het volgende:
Meanwhile Alan and Lyndsey's new relationship becomes a threat to Judith so she does everything she can to sabotage it.
Hebben we dat niet altijd gezien, Judith die Alan altijd tegenwerkt (tot in het absurde toe)? ;)
pi_107763220
Redelijke aflevering, zaten wel leuke momenten in.
pi_107763787
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 18:37 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Tergend hoe ze dat kind zo overdreven en geforceerd laten praten.
Amerikanen die dat soort BS verzinnen zijn nog nooit in Engeland geweest.
Alsof het gros van de Amerikanen dat merken. Er is een tijd dat alles wat Nederlands gewoon afgedaan werd met Duits. Ik zit nu afleveringen van Arrested Development terug te kijken. Daar heeft Charlize Theron ook een bijrol als iemand die Engels moet voorstellen. Werkelijk tergend.
pi_107765504
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:04 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Alsof het gros van de Amerikanen dat merken. Er is een tijd dat alles wat Nederlands gewoon afgedaan werd met Duits. Ik zit nu afleveringen van Arrested Development terug te kijken. Daar heeft Charlize Theron ook een bijrol als iemand die Engels moet voorstellen. Werkelijk tergend.
Nog steeds; bij een aflevering van een (leuke) show van BBC werd een filmpje getoond waar men Nederlands sprak; in de ondertiteling stond 'Dutch". :')
pi_107774411
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nog steeds; bij een aflevering van een (leuke) show van BBC werd een filmpje getoond waar men Nederlands sprak; in de ondertiteling stond 'Dutch". :')
Ach, dat is tenminste minder erg. Kennelijk had men de juiste vertalers niet voor handen, maar er werd wel gewoon herkend dat het Nederlands was.
Maar wanneer je bijv. denkt aan Assassins (film met Sylvester Stallone en Antonio Banderas), moet er op een gegeven moment iets gestolen worden van 'Dutch buyers', en die praten dan Duits. En Assassins was geen uitzondering.
  donderdag 9 februari 2012 @ 00:27:21 #109
32029 Basson
Dodge This!
pi_107777836
Geen idee waar dit over gaat. Ik ben klaar met deze serie.
pi_107978496
Redelijke ep dit. Wel heel simpel allemaal weer. TAAHM is toch wel beter dan HIMYM. Die serie heb ik al tijden afgeschreven maar ben nog wel benieuwd naar two and a half men. Vaak nog wel wat te lachen :)
pi_108022546
mehh ging wel, nog steeds niet super leuk en dat na zoveel afleveringen :{

saai en voorspelbaar
pi_108024140
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:51 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ach, dat is tenminste minder erg. Kennelijk had men de juiste vertalers niet voor handen, maar er werd wel gewoon herkend dat het Nederlands was.
Maar wanneer je bijv. denkt aan Assassins (film met Sylvester Stallone en Antonio Banderas), moet er op een gegeven moment iets gestolen worden van 'Dutch buyers', en die praten dan Duits. En Assassins was geen uitzondering.
In een bepaalde aflevering van Friends werd ook wat Nederlands gepraat. Dat was gewoon correct Nederlands wat goed te verstaan was. Het kan dus wel.
pi_108024860
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:34 schreef LuckyLuQ het volgende:

[..]

In een bepaalde aflevering van Friends werd ook wat Nederlands gepraat. Dat was gewoon correct Nederlands wat goed te verstaan was. Het kan dus wel.
In the born identity ook
pi_108025481
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dutch is het Engelse woord voor Nederlands.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_108025679
Ja, dat wordt soms expres niet vertaald in de ondertiteling omdat het niet de bedoeling dat het niet te verstaan is, dus daar is niks raars aan.

Zie ook wel eens staan [chinese chattering] ofzo.
pi_108027447
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:57 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dutch is het Engelse woord voor Nederlands.
:|W Foutje, dat moet dus 'German' zijn :@
pi_108027616
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:|W Foutje, dat moet dus 'German' zijn :@
:? :? "German" is het Engelse woord voor Duits hoor. Dutch is het engelse woord voor Nederlands.
pi_108028015
Oké, ik zal het nog 1x uitleggen, hopelijk zeg ik het nu goed. :@

Men liet op de BBC een filmpje zien waarin mensen zaten die Nederlands spraken.
Vervolgens staat op de 888 ondertiteling (sommige Britten praten zooo snel dat ik heel soms even hulp vraag van 888): "German speaking" o.i.d. Ofwel de Britse ondertitelaars geeft aan dat er Duits gesproken wordt terwijl er Nederlands gesproken wordt.
pi_108230942
Wat een smerige ep was het deze week. Ik houd toch meer van seksgrappen dan van kotsgrappen. Ik vind die getekende van Family Guy al smerig.
pi_108244618
Dat kotsen _O-

Jake die ff scoort aan het einde _O_
  dinsdag 21 februari 2012 @ 23:00:14 #121
32029 Basson
Dodge This!
pi_108245827
Tóch deze ep nog gecheckt. De aflevering zoog, maar The Crowne Plaza ... good memories :)
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:33:40 #122
32029 Basson
Dodge This!
pi_108286669
Deze serie is dood....

Die Engelse dame is vervelend cq. een vervelend stereotype. Oftewel een brake-up would've been good...

Kutcher is Kelso is Kutcher, is gewoon blah...

Alan is een karikatuur van zichzelf geworden. Jake is niet grappig meer.

Stop er gewoon mee. Het heeft gewoon niet meer dat foute randje wat Charlie aan de serie bracht.

Na mijn relapse kijk ik echt niet meer.

> Exit
pi_108291989
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef Basson het volgende:
Deze serie is dood....

Die Engelse dame is vervelend cq. een vervelend stereotype. Oftewel een brake-up would've been good...

Kutcher is Kelso is Kutcher, is gewoon blah...

Alan is een karikatuur van zichzelf geworden. Jake is niet grappig meer.

Stop er gewoon mee. Het heeft gewoon niet meer dat foute randje wat Charlie aan de serie bracht.

Na mijn relapse kijk ik echt niet meer.

> Exit
Waarom moet de serie ermee stoppen, terwijl ze iedere week nog rond de 14 miljoen kijkers hebben?
Als jij nou gewoon stopt met kijken dan ben je ook van het probleem af...
pi_108292395
Heb ik ook met Big Bang gedaan, serie niet meer downloaden en Stop Volgen in het TBBT topic. Het is een soort afkicken, je hoopt op de voldoening die het vroeger gaf, maar je hebt meer comedy nodig om er van te kunnen genieten :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:43:21 #125
13250 Lod
Sapere aude!
pi_108296122
TBBT vind ik nog net leuk genoeg om te blijven volgen. Maar two and a half men is voor mij voorbij.
GNU Terry Pratchett
pi_108332458
Bijzonder matig die laatste. Gewoon een continue doorlopende misplaatste kotsgrap.
Leek wel door een 12-jarige geschreven..
pi_108437053
Was net voor de 100ste keer True Romance (geweldige film) aan het kijken en viel me nu pas op dat Bertha erin zit :P
pi_108440079
Berta kwam ik laatst tegen in een hele oude Buffy ep.
pi_108498744
Wat is een web-based aggregate upstream power grid manipulation?
En The Stanhope=Schmidt Electric Suitcase :?
pi_108528241
wie kan mij de grap van engorged uitleggen :') ;(
swarma spam hoer
pi_108531118
Gvd wat is dit slecht
  woensdag 29 februari 2012 @ 03:29:47 #132
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_108533024
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:18 schreef swarmahoer het volgende:
wie kan mij de grap van engorged uitleggen :') ;(
Als je zegt welke minuut de grap is kan ik wel even voor je kijken? :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_108534236
Het gaat over die state die Alan bij zn wachtwoord in moet vullen...
swarma spam hoer
pi_108535040
Favorite state kan ook staat van hoe je je voelt zijn volgens mij.
pi_108535877
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:21 schreef JDx het volgende:
Favorite state kan ook staat van hoe je je voelt zijn volgens mij.
Klopt en zij zochten dus naar echte "staten" zoals California.
Engorged:
quote:
In biology, engorgement is a naturally occurring or pathological condition of vessels being saturated with fluids. It may happen for instance in the breast or in other erectile tissues like the penis.
Dus hij zocht verkeerd en zei dat precies toen de exvrouw van Walden op Skype was.

Het erge is dat als Charlie zo een grap had gemaakt, het heel anders was ontvangen :')
Ik mis Charlie nog steeds, ik heb deze episode geen 1 keer gelachen :')

[ Bericht 4% gewijzigd door madsaus op 29-02-2012 10:12:11 ]
pi_108538140
Deze aflevering sloeg weer nergens op, hun billion dollar idea is om de stroom aan en uit te kunnen zetten in Noord Amerika?

Sowieso cutten ze eerst de stroom in hun eigen staat, dan zou de modem+router uitgaan (denk niet dat ze via satteliet zaten) dus dan valt hun internet gewoon weg en kunnen ze niks meer..

Misschien moet ik er gewoon maar eens mee stoppen :') maar zit zo in me systeem om dit te kijken op dinsdag.
pi_108560482
Hele matige EP idd. Maar die van vorige week was slechter... En dan is het grote idee een of andere koffer?? En dan gaan ze overal het licht uitdoen? Vaag.... verder weinig gelachen, denk ook dat de show nooit meer (zo) goed zal worden, charlie maakte de show gewoon grotendeels en iedereen vergelijkt het nog met het oude, en buiten dat is het ook gewoon niet echt lachen of zo nu.
pi_108583940
Jammer, two and a half men vond ik de laatste tijd wel weer op de goede weg maar de laatste 2 episodes waren weer dramatisch. HIMYM juist andersom, de laatste episodes waren weer aardig op dreef.
pi_108775752
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:33 schreef Rick_Castle het volgende:
Jammer, two and a half men vond ik de laatste tijd wel weer op de goede weg maar de laatste 2 episodes waren weer dramatisch. HIMYM juist andersom, de laatste episodes waren weer aardig op dreef.
Eensch
pi_108787910
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef Stefanovich het volgende:
Hele matige EP idd. Maar die van vorige week was slechter... En dan is het grote idee een of andere koffer?? En dan gaan ze overal het licht uitdoen? Vaag.... verder weinig gelachen, denk ook dat de show nooit meer (zo) goed zal worden, charlie maakte de show gewoon grotendeels en iedereen vergelijkt het nog met het oude, en buiten dat is het ook gewoon niet echt lachen of zo nu.
Laatste seizoen met Charlie was ook al niet meer lachen...
pi_109305837
Een aantal berichten die mij opvielen de laatste tijd:
quote:
CBS Re-Ups 18 Shows, but Not 'Two and a Half Men' Yet

CBS has re-upped 18 of its shows for next season, including "2 Broke Girls," "Person of Interest" and "Hawaii 5-0."

The mass renewal includes four comedies, nine dramas, three reality offerings and two newsmagazines. It does not include "Two and a Half Men," as that show's return is still being negotiated.

The comedy pickups include the previously announced, multi-year pickups of "How I Met Your Mother" and "The Big Bang Theory," as well as "2 Broke Girls," which proved to be a hit for the network in its first season, and "Mike & Molly."

But the renewal of "Two and a Half Men" is still up in the air. According to CBS, the network and Warner Bros. Television "are in preliminary discussions regarding future seasons" for the show, which successfully weathered the ousting of star Charlie Sheen last year.

Of the dramas, "NCIS" and "NCIS: Los Angeles" have received the green light for another season, along with "Hawaii 5-0," "Criminal Minds," "CSI: Crime Scene Investigation," "Person of Interest," "The Mentalist," "Blue Bloods" and "The Good Wife."

On the reality front, "The Amazing Race" and "Undercover Boss" join "Survivor," which had previously been renewed.

The network's long-running newsmagazine "60 Minutes" will also return in the fall, as will "48 Hours Mystery."
Bron.

quote:
'Two and a Half Men' Enlists Kathy Bates as Ghost of Charlie Harper

The "Harry's Law" star will appear on the April 30 episode as the ghost of Charlie Sheen's character after Alan (Jon Cryer) suffers a heart attack.

CBS' Two and a Half Men has found a way to bring Charlie Sheen's character back to the series.

The network said Monday that Harry's Law star Kathy Bates will guest star in the April 30 episode as the ghost of Sheen's Charlie Harper.

During the episode, Jon Cryer's Alan suffers a minor heart attack, and the ghost of Charlie Harper will play a visit to his hospital bedside.

Sheen's alter ego was famously killed off in the season premiere after the actor was fired from the top-rated series after blasting creator Chuck Lorre.

Ashton Kutcher replaced Sheen, joining the show as billionaire Walden Schmidt. Kutcher's contract expires at the end of the season, and the network in talks about the future of Two and a Half Men, with contractual discussions likely delaying the expected renewal.

The Lorre comedy has grown both in ratings and buzz in the wake of Sheen's departure. Now in its ninth season, Men has lured nearly 14 million viewers and a hugely impressive 4.7 demo rating on Monday nights with Kutcher as the show’s lead.

Kutcher has not yet inked a deal to remain with the series, but he assured PaleyFest attendees this week that he “wants to work with these guys” and was waiting to hear from “the powers that be.”

For her part, Bates has a history of guest starring in comedy series. The actress -- repped by ICM, the Susan Smith Co. and Greenberg Glusker -- most recently recurred on NBC's The Office.
Bron.

Ben benieuwd hoe dat laatste gaat uitpakken :P Vanavond aflevering 19 maar 'ns kijken.
  Moderator dinsdag 20 maart 2012 @ 10:44:58 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_109305918
quote:
Two and a Half Men' Enlists Kathy Bates as Ghost of Charlie Harper
Dit klinkt als een wanhopige poging om er nog iets leuks van te maken.

Ik vind het NU al stom.
niet zo tof doen
pi_109307731
Saaie episodes laatste tijd.
pi_109312867
Ik vond deze aflevering dan nog wel te doen.
pi_109312886
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Dit klinkt als een wanhopige poging om er nog iets leuks van te maken.

Ik vind het NU al stom.
Idd. Laat charlie het dan zelf doen.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:32:16 #146
340341 Blester
Membre très utile
pi_109315735
Met Charlie was het leuk :D
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_109317293
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:32 schreef Blester het volgende:
Met Charlie was het leuk :D
mompelt iets over selectief geheugen...
pi_109330455
Ehhh, was die ma van dat wijf niet familie van die stalker van Sheen? :P
  Moderator woensdag 21 maart 2012 @ 17:22:44 #149
9859 crew  Karina
Woman
pi_109355824
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 14:20 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond deze aflevering dan nog wel te doen.
:Y Vond ik ook. Vooral de stukjes met Walden en Jake en zijn vriend waren grappig. Moeten ze vaker doen, het is net Beavis and Butthead.
wanneer komt DAT eigenlijk weer?
niet zo tof doen
pi_109495199
Seinfeld's Jason Alexander to Guest on Two and a Half Men – But as Who?!
quote:
Two and a Half Men is getting a visit from former Seinfeld star Jason Alexander.

“Looking forward to filming an episode of Two and a Half Men next week,” the actor tweeted earlier this week.

Two and a Half Men Bringing Back Charlie in April – But There’s a Twist!

Details about Alexander’s role are scarce, but TVGuide.com reports that he will appear in this season’s penultimate episode, airing May 7.
Bron.

IJasonAlexander twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 03:13:35 Looking forward to filming an episode of Two and a Half Men next week. reageer retweet
pi_109499292
Die kots aflevering was echt. :r

De rest vind ik tot nu toe wel kijkbaar. :)
pi_109523698
Vond de laatste ep (vooral door Jake en zijn buddy) best te doen..
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:03:29 #153
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_110153149
Ik mis Herb en Judith.
pi_110153451
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:38 schreef Tegan het volgende:
Ik mis Herb en Judith.
En Charlie en little Jake.
pi_110153467
en rose :P
swarma spam hoer
  dinsdag 10 april 2012 @ 23:08:22 #157
370039 Morera
more more more
pi_110163582
en evelyn
  Moderator dinsdag 10 april 2012 @ 23:10:10 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_110163680
Als dat kind, Ava, elke week terug gaat komen, dan ga ik denk ik afhaken, wat is die irritant.
niet zo tof doen
  woensdag 11 april 2012 @ 00:38:36 #159
32029 Basson
Dodge This!
pi_110167055
Nee...nee...nee
pi_110174357
Ik vond hem wel leuk :)
pi_110266114
Ik vond hem vooral schijtlollig. Vond die lesbische oma's even leuk. Nu vind ik het alweer storend..
En ik vind die ex-vrouw van Walden verschrikkelijk niet grappig..
pi_110275532
Wat een bagger weer. Als dit nog een seizoen krijgt ;(
pi_110276301
`Ja thats it, ik lees de reacties al. Ik spaar ze op en kijk ze achter elkaar.
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:04:58 #164
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_110438512
-O- Hms, ik begin dat (zwaar overdreven) gedoe met Allan erg irritant te vinden in deze serie. Beetje over de top wat hem weer allemaal overkomt in deze ene aflevering. Is ook gewoon niet leuk meer.

Het stuk met Walden was deze keer dan weer wel leuk om naar te kijken. :)
pi_110448140
Ik moet zeggen, ik heb me stuk gelachen om Alan :') Het was allemaal heel flauw en voorspelbaar maar toch lag ik steeds in een deuk _O-
pi_110448568
Niveautje Mr Bean is het nu..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_110449217
Ik kijk alleen nog maar voor Sophie Winkleman O+ O+ .
pi_110470100
ik had verwacht dat betha zei ''i aint cleaning that up'' toen ze binnenkwam en hij in het ontbijt lag
swarma spam hoer
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 07:23:58 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_110471514
En weer met dat vervelende kind :{ Ik zie liever wat meer Jake.
niet zo tof doen
pi_110710583
Dat kind... |:(
Scenes met Alan waren voorspelbaar maar ik kon een glimlach niet onderdrukken..
pi_110789793
Ik kijk deze week seizoen een en ik snap niet waarom ze dat Rose-karakter na de pilot niet hebben geschrapt.
pi_110791109
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef Bienelientjee het volgende:
-O- Hms, ik begin dat (zwaar overdreven) gedoe met Allan erg irritant te vinden in deze serie. Beetje over de top wat hem weer allemaal overkomt in deze ene aflevering. Is ook gewoon niet leuk meer.

Het stuk met Walden was deze keer dan weer wel leuk om naar te kijken. :)
Eens, het was een sulletje, maar nu is het een schlemiel geworden :')
  woensdag 25 april 2012 @ 22:35:22 #173
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_110793004
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk deze week seizoen een en ik snap niet waarom ze dat Rose-karakter na de pilot niet hebben geschrapt.
Ben gelukkig dus niet de enige met die mening
pi_110808855
Maandag komt de aflevering met Kathy Bates als Charlie -O-

http://www.cbs.com/shows/(...)/season-9-episode-22
Ajax, That '70s Show, Arsenal
  donderdag 26 april 2012 @ 18:09:13 #175
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110823997
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef Tegan het volgende:
omdat ze totaal niet leuk is en dat in lijn is met een groot deel van deze serie
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_111111649
Tijd is gekomen. Ik ga ermee kappen. Wat was dit slecht zeg..
Die chick van Walden ook. Zo eendimensionaal als de pest. Wat een flutrol..
pi_111111736
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:28 schreef DUK het volgende:
Tijd is gekomen. Ik ga ermee kappen. Wat was dit slecht zeg..
Die chick van Walden ook. Zo eendimensionaal als de pest. Wat een flutrol..
Mee eens, wat was dit slecht zeg....
pi_111117809
Als dit een aflevering was van een onbekende serie dan was deze nog tijdens de aflevering gecanceled :')
pi_111120163
Zoiets ja..
pi_111122038
Cryer, Kutcher en Jones hebben getekend voor seizoen tien. Zonder salarisverhoging (alleen een signing bonus). 700k, 700k en 300k per ep.
pi_111123686
300k voor twee regels per week. Dat moet wel de bestbetaalde baan zijn die er te vinden is.
pi_111130874
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:28 schreef Tegan het volgende:
Cryer, Kutcher en Jones hebben getekend voor seizoen tien. Zonder salarisverhoging (alleen een signing bonus). 700k, 700k en 300k per ep.
Ja die melken het nog effe uit nu het nog kan :')
pi_111168204
Ongelooflijk dat salaris... 7 ton per EP... en Jake helemaal, 3 ton per 2 regels idd wahaha, WTF!
pi_111168331
Ach je moet maar bedenken, dat salaris is maar een fractie van wat de studio (Warner Bros. Television) aan de show verdient. Ja het zijn salarissen die nergens meer over gaan; maar je moet het wel in perspectief zien; zonder hen kan de hele show opdoeken (inclusief honderden werknemers).
Persoonlijk zou ik wel vinden dat de crew meer verdient; want die werken nog wel het hardst van allemaal.

Oh ja, ik moet ook nog een aantal afleveringen kijken geloof ik :@ ...
  zondag 6 mei 2012 @ 10:22:25 #185
311340 J83
New kid, be nice
pi_111196479
Wat is Zoey toch een vreselijk niet-leuk personage, komt de serie totaal niet ten goede. Snap ook niet dat de schrijvers Walden als zo snel in een relatie gegooid hebben, Kutcher zou vele malen leuker zijn in een rol zoals Sheen had! :{
pi_111197995
Ze hadden gewoon iemand anders Charlie moeten laten spelen en de rest hetzelfde laten.
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 11:47:41 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_111198095
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:42 schreef Tegan het volgende:
Ze hadden gewoon iemand anders Charlie moeten laten spelen en de rest hetzelfde laten.
Dat inderdaad, dan moet je even wennen aan een nieuwe acteur, maar dat gebeurt wel vaker in series. Nu is het helemaal niet leuk meer, te weinig Jake en die irritante vriendin van Walden (om over dat kind maar te zwijgen, die vind ik nog irritanter).
niet zo tof doen
pi_111295099
Kerel van Seinfeld deed mee deze ep. _O_
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:42:22 #189
136730 PiRANiA
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:45:22 #190
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_111302303
300k per ep voor 'Jake'.... Hoe fucking vet zou dat zijn, gewoon zóveel geld voor zo'n rolletje op zo'n jonge leeftijd.... _O_
pi_111305151
Hij speelt er al z'n hele leven in en misschien moet ie d'r ook wel voor de rest van z'n leven van leven, if you get what I mean... nja so what, nog fucking veel :')
pi_111343723
Erg matige ep vond ik... Vind het de laatste paar eps steeds minder worden met die gefakede hartproblemen
Waarom niet?
pi_111346756
pfff ik bleef het nog even kijken met het idee dat dit het laatste zou zijn. Dat deze bagger nooit goed zou zijn voor een 10de seizoen... maar die komt er dus wel :') Nou die ga ik niet meer kijken.
pi_111348278
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:34 schreef VacaLoca het volgende:
pfff ik bleef het nog even kijken met het idee dat dit het laatste zou zijn. Dat deze bagger nooit goed zou zijn voor een 10de seizoen... maar die komt er dus wel :') Nou die ga ik niet meer kijken.
Ik dacht ook, ff afsluiten met dit seizoen, nu ik toch bezig was. Maarja zeg je nu :')
pi_111349767
Hoop dat seizoen 10 de ratings in een keer naar beneden kelderen ^O^
Ik snap die Amerikanen nog steeds niet, al die kutseries met die simpele humor kijkt men massaal naar en shows als Community altijd in de bubble 8)7
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:18:23 #196
251119 Rainesz
flets outz
pi_111370321
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:30 schreef Rick_Castle het volgende:
Hoop dat seizoen 10 de ratings in een keer naar beneden kelderen ^O^
Ik snap die Amerikanen nog steeds niet, al die kutseries met die simpele humor kijkt men massaal naar en shows als Community altijd in de bubble 8)7
De ratings zijn al gehalveerd! Dus veel verder kunnen ze niet vallen.
Maar ze zullen wel in het concept geloven. :N
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:24:00 #197
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_111617731
Dit had eigenlijk de afsluiter van de serie moeten worden. Jake weg. Charlie al weg. Klaar. :W
pi_111618414
ik vond deze wel grappig, vorige was oover the top en niet leuk
swarma spam hoer
pi_111619403
Dit was de laatste ep van seizoen 9.
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 12:10:15 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_111619490
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond deze wel grappig, vorige was oover the top en niet leuk
Hij was leuk omdat Jake en zijn vriendje er in zaten. Nu Jake weg is, zal het alleen maar nog meer achteruit gaan. De afleveringen met Jake vond ik altijd nog wel leuk.
niet zo tof doen
pi_111619566
ze komen niet door die fitnesskeuring heen, zoals je al in het laatste stukje zag dus volgende week (seizoen) is ie er gewoon weer :P
swarma spam hoer
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:30:16 #202
300718 Kenju
Say It!!??
pi_111620064
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:12 schreef swarmahoer het volgende:
ze komen niet door die fitnesskeuring heen, zoals je al in het laatste stukje zag dus volgende week (seizoen) is ie er gewoon weer :P
Uit dat laatste stukje kun je toch weinig in dit verband opmaken? Ik denk dat hij gewoon wegblijft. Misschien voor effe terugkomt in een van de latere of misschien in de laatste aflevering. De manier waarop hij afscheid nam en de beelden van de eerste paar seizoenen gaven er toch wel alle blijk van dat dit gewoon een afscheid was. Opzich ook wel begrijpelijk, aangezien zijn rol tot een minimum beperkt was.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 12:31:15 #203
9859 crew  Karina
Woman
pi_111620089
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:12 schreef swarmahoer het volgende:
Ik weet het niet. Het leek er toch echt op dat hij uit de serie verdwijnt, met al die flashbacks.
niet zo tof doen
pi_111620249
quote:
99s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Het leek er toch echt op dat hij uit de serie verdwijnt, met al die flashbacks.
denk het wel
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:28 schreef Tegan het volgende:
swarma spam hoer
pi_111621554
Wat zal die gast een leven hebben in het echt, al je hele leven van jongs af aan miljoenen verdienen, straks een mooi pandje in de hills, chicks voor het uitkiezen :P
pi_111622953
Wel sneu bij die Flashbacks dat ze Charlie er niet in hadden, dat waren de leukste momenten met Jake.

Ik ga er voor de rest gewoon vanuit dat hij gewoon terugkomt volgend seizoen.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_111623119
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:12 schreef JDx het volgende:
Wat zal die gast een leven hebben in het echt, al je hele leven van jongs af aan miljoenen verdienen, straks een mooi pandje in de hills, chicks voor het uitkiezen :P
Maar geen jeugd, plus in het begin geen miljoenen en al je geld beheerd door je ouders ;(.
pi_111648640
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:45 schreef PiraatPiet het volgende:
Wel sneu bij die Flashbacks dat ze Charlie er niet in hadden, dat waren de leukste momenten met Jake.

Dat vond ik ook wel tegenvallen, had Charlie ook wel verwacht...
pi_111650874
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:45 schreef PiraatPiet het volgende:

Ik weet vrijwel zeker dat dat met rechten te maken heeft; zou Charlie (Sheen) getoond worden dat mochten ze hem geld gaan betalen; en dat is nou niet echt iets wat ze willen. ;)

Overigens komt Angus T. Jones (Jake) volgend seizoen gewoon terug.

(Ik heb de laatste afleveringen nog niet gezien though,
moet die samen met seizoen 3 van Modern Family nog inhalen :@ ...)
pi_111653516
Zit nu seizoen 8 te kijken, dat was ook al een klap minder aan dan de seizoenen er voor. Ook al te geforceerde pogingen tot humor. Denk dat een seizoen 9 mét Sheen ook weinig soeps was geweest, maar wel nog altijd beter dan wat het nu is.
pi_111654515
Ik vond de laatste twee afleveringen wel leuk.
Die dokter was vrij briljant en de laatste aflevering was sowieso van niveau.

Ik volg het niet meer wekelijks, maar zo nu en dan 3 afleveringen achter elkaar is goed te doen :Y
  donderdag 17 mei 2012 @ 17:12:11 #212
300718 Kenju
Say It!!??
pi_111670397
Ik vind het ook nog wel leuk. Sowieso vind ik dat mensen de laatste seizoenen met Sheen overdrijven. Dat was feitelijk ook een en al herhaling en routine, waarbij je zelden nog zo kon lachen als in het begin.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 18 mei 2012 @ 03:03:40 #213
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_111693632
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:49 schreef Tegan het volgende:

[..]

Maar geen jeugd, plus in het begin geen miljoenen en al je geld beheerd door je ouders ;(.
Op dat eerste na zie ik geen problemen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 27 september 2012 @ 18:52:49 #214
136730 PiRANiA
pi_117347409
Ik hoop in elk geval dat dit het einde van Zoe is in de serie... :)
  Moderator vrijdag 28 september 2012 @ 12:49:06 #216
9859 crew  Karina
Woman
pi_117348441
En dan zien we gelukkig ook dat irritante kind van haar niet meer terug :{ En hopelijk wat meer Jake.
niet zo tof doen
pi_117349992
Tenenkrommend slecht, maar toch kijk ik door _O-

Al hoop ik wel dat dit het laatste seizoen is.
pi_117350785
Kijken mensen dit nog? :')
Amen.
pi_117351009
Ik vond het weer prima vermaak.
pi_117351029
Overigens compleet voorspelbaar dat ze nee ging zeggen.
pi_117357096
Meer humor als het hele vorige seizoen.
Hopelijk houden ze dit vast!
  zaterdag 29 september 2012 @ 00:12:11 #223
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_117377309
Zeer goede seizoensopening!
  zaterdag 29 september 2012 @ 03:27:53 #224
370039 Morera
more more more
pi_117393990
quote:
Valt lichtelijk tegen.
Hopelijk gaat het 2e seizoen beter worden!
pi_117394035
Vind dat best leuk!
pi_117395964
Anger Management vond ik helemaal niets. Maar goed, het heeft nu een renewal van 90 afleveringen gekregen..
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:51:00 #228
370039 Morera
more more more
pi_117399255
Jullie vinden Anger Management niks? Maar wel deze verlepte nieuwe versie van 2 and a half men? Nou breekt mijn klomp :D

Anyway, mijn gebeden zijn gehoord, Anger Management is super leuk dus ik zeg de verkrachting van 2 and a Half men voorgoed vaarwel. Dit seizoen ga ik niet kijken w/ Ik wens jullie er heel veel sterkte mee :7
pi_117400183
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:51 schreef Morera het volgende:
Jullie vinden Anger Management niks? Maar wel deze verlepte nieuwe versie van 2 and a half men? Nou breekt mijn klomp :D

Anyway, mijn gebeden zijn gehoord, Anger Management is super leuk dus ik zeg de verkrachting van 2 and a Half men voorgoed vaarwel. Dit seizoen ga ik niet kijken w/ Ik wens jullie er heel veel sterkte mee :7
QFT!!!
pi_117450672
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:28 schreef Rainesz het volgende:
Meer humor als het hele vorige seizoen.
Hopelijk houden ze dit vast!
Onverwacht leuk eigenlijk inderdaad.
pi_117453391
Serie is nogal puberaal en plat geworden. Vroeger was serie ook oversext maar toen was het veel meer between the lines... veel komischer.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:48:52 #232
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_117627904
quote:
Here's the thing, Eva. I'm not your mom's boyfriend anymore.
- I know that. She's in the shower with Peter.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_117644506
Dat einde! geweldig! :D :'( :D
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 23:55:47 #234
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_117648104
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:48 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Voor het eerst sinds tijden dat ik weer eens hardop heb gelachen om TaaHM :D
pi_117952096
Dit keer kon ik ook wel hardop lachen :)
pi_118190275
eindelijk weer een beetje jake :)
of kijkt niemand meer?
pi_118190758
Ik nog! :D

Morgen date? :@
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:15:58 #238
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_118190920
Hij was inderdaad weer leuk :) Jake was nu wel leuker dan toen hij steeds stoned was. Daar was de grap wel een keer vanaf.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_118191368
Ik vond het wel leuk eigenlijk. De serie gaat eigenlijk nergens meer over maar toch blijf ik kijken.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:28:01 #240
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_118191641
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:23 schreef Snuf. het volgende:
Ik vond het wel leuk eigenlijk. De serie gaat eigenlijk nergens meer over maar toch blijf ik kijken.
Dat doet het vanaf de pilot al niet maar het blijft leuk :)
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:48:08 #241
32029 Basson
Dodge This!
pi_118192511
The second I saw that short upper lip... Miley Cyrus is GD annoying... en Bertha was spot on!

Great Disney acting!
pi_118192576
WTF, ik nog zoeken online, was dat Miley? Noooooooooooooooo... wat doen al die ho#^^en met hun haar?
pi_118194210
Jezus wat was dat kind irritant
pi_118199082
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:49 schreef JDx het volgende:
WTF, ik nog zoeken online, was dat Miley? Noooooooooooooooo... wat doen al die ho#^^en met hun haar?
Had ook zelfde gevoel,moest even wiki opzoeken _O-
pi_118199162
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 01:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Had ook zelfde gevoel,moest even wiki opzoeken _O-
Haha, echt he, ik ook op IMDB zoeken, in de hoop dat zij het niet was. Hoopte misschien is het haar zusje ofzo. Nee hoor... :')
pi_118202666
Wat raken die Disney kindersterren toch de weg kwijt als ze volwassen worden.. dat neppe accent vond ik ook niet grappig. Voor de rest vind ik de serie nog prima te pruimen eigenlijk.
pi_118202879
Is inmiddels leuker dan the big bang.
pi_118235658
Vond Miley onverwacht grappig. En eindelijke Jake terug.
Prima te doen weer.
pi_118236190
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:55 schreef LuckyLuQ het volgende:
Wat raken die Disney kindersterren toch de weg kwijt als ze volwassen worden.. dat neppe accent vond ik ook niet grappig. Voor de rest vind ik de serie nog prima te pruimen eigenlijk.
Het erge is nog dat het haar echte accent is.
pi_118248540
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:51 schreef pietjansma het volgende:

[..]

Het erge is nog dat het haar echte accent is.
Het zijn wel hillbilly's die Cyrussen maar volgens mij kon ze in Hannah Montana wel gewoon normaal praten.
  maandag 22 oktober 2012 @ 18:25:08 #251
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_118291620
Tyfuslelijk kapsel die Miley ja, echt zo jammer dat dat een trend is tegenwoordig.
Die scène met dat zonnebrand insmeren was trouwens echt precies zoals met Megan Fox en Alan eerst, alleen liep volgensmij Jake toen tegen de glazen deur. :')
pi_118291777
Wat een bagger, baggerslechte aflevering vond ik dit zeg. Veruit de slechtste sinds Kutcher erbij is gekomen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:26:44 #253
9859 crew  Karina
Woman
pi_118448987
Ik ben wel benieuwd naar de aflevering van gisteren, titel:
Two and a Half Men - That's Not What They Call It in Amsterdam
:D
niet zo tof doen
pi_118459938
Rose <3
pi_118462828
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:51 schreef Morera het volgende:

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef JDx het volgende:

[..]

QFT!!!
en vervolgens

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:13 schreef JDx het volgende:
Ik nog! :D

Morgen date? :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:49 schreef JDx het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 11:07 schreef JDx het volgende:
Is inmiddels leuker dan the big bang.
alleen maar zeiken :')_!!

--

Leuk dat Rose weer terug is, alleen jammer dat Jake zo weinig meer voorkomt in de serie, ik vond dat vorige week het leukste deel van de aflevering juist.
pi_118463613
WTF, ik zie die posts nu voor het eerst, oh zie het al vrijdagavond na 10 uur :')

Alleen ik snap het probleem niet?

Anger Management > Two and a half Men > Big Bang
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:12:19 #257
9859 crew  Karina
Woman
pi_118465216
Ik vind het juist niet leuk dat Rose terug is, krijg je dat weer. Stalken, etc. dat weten we nu wel. Liever wat meer Jake en zijn vriendje met hun Beavis and Butthead gedoe.
niet zo tof doen
pi_118473662
Rose haar eigen karakter was niet overtuigend gespeeld _O-

En de grappen tegen Alan :D _O-
pi_118479608
Ik heb veel liever Rose dan die onderbroekenlol van die twee. Daarentegen mag er uiteraard zeker meer Jake in.

Kom trouwens ook maar weer eens met Herb langs, mis die gozer.
pi_118484896
Sowieso meer Jake ja.
Rose hoeft van mij niet terug en al helemaal niet als het weer een herhaling van zetten is.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:01:04 #261
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_118485058
Liever ook Jake terug zonder die "kijk ons eens stoned zijn" humor. Vond hem de vorige aflevering veel leuker dan hoe hij eerst was. Daar was de grap wel een keer van af. Kan wel leuk zijn als Eldridge ook een stukje volwassener is als hij nog eens terug komt.

Rose was wel weer leuk, hopelijk houden ze dat nog wel een beetje nieuw.
Neil Degrasse Tyson
pi_118486452
Ze proberen de oude seizoenen meer te kopieëren, wat leuker is dan vorig seizoen maar omdat het in herhaling valt zal het nooit zo goed zijn als het is geweest.
pi_118494919
Vond hem wel oke.
జ్ఞ‌ా
pi_118495320
Nog een seizoen? En jullie vinden het nog leuk ook? Misschien eens 2 afleveringen downloaden, was gestopt met kijken.
pi_118495476
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
Nog een seizoen? En jullie vinden het nog leuk ook? Misschien eens 2 afleveringen downloaden, was gestopt met kijken.
Het is best oke. Niet zo slecht als verwacht, that is. Probeer het even zou ik zeggen.
జ్ఞ‌ా
pi_118495737
Mag ik hier ook mijn negatieve mening geven als ik er niks aan vind? Of gaan jullie dan ook huilie huilie doen?
pi_118495890
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
Mag ik hier ook mijn negatieve mening geven als ik er niks aan vind? Of gaan jullie dan ook huilie huilie doen?
Vooral doen :+.
జ్ఞ‌ా
  zondag 28 oktober 2012 @ 10:39:43 #268
311340 J83
New kid, be nice
pi_118527218
Het vertrek van dat Engelse trutje doet de serie goed! :)
pi_118527575
Leuke ep. Idd haat aan brits accent :P
  zondag 28 oktober 2012 @ 10:56:30 #270
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118527605
Engelse milfje was wel lekker hoor
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_118527781
Zijn genoeg lekkere wijven op aarde zonder die kutstem :9
pi_118528345
Als ze Charlie nou een keer als geest laten terug komen ofzo
pi_118528646
quote:
9s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:22 schreef FL_Freak het volgende:
Dat kan toch niet, de reden dat dinges er nu in zit is omdat Charlie niet meer in de serie wil, die gaat echt niet zijn eigen geest spelen :P
pi_118531462
Ik vond de laatste 2 afleveringen weer eens ouderwets leuk. Vorig seizoen had ik deze serie bijna afgeschreven maar kan me nu wel vermaken.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_118746776
Rose en wraak :D

Was ik toch heel even bang dat ze Zoe weer def. terug gingen halen, net nu de serie een beetje constant lijkt te worden.
pi_118754162
జ్ఞ‌ా
pi_118754551
quote:
-edit: hoort hier niet thuis...dit topic moet vindbaar blijven met Google-

[ Bericht 27% gewijzigd door Mike op 02-11-2012 22:25:28 ]
pi_119026653
Fijn, is dat wijf weer terug, god wat is die irritant
pi_119026881
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fijn, is dat wijf weer terug, god wat is die irritant
Dat is ook de bedoeling...
pi_119027344
quote:
Als Rose is ze leuk. O+
pi_119031076
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:15 schreef pietjansma het volgende:

[..]

Dat is ook de bedoeling...
No shit, Sherlock. Dat maakt het niet minder vervelend.
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:42:40 #282
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_119034547
quote:
9s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:22 schreef FL_Freak het volgende:
Alsof de laatste seizoenen met Charlie wèl grappig waren. Afgezien van wat domme slaafse fanboy-sentimenten bij een groot aantal mensen, waren die seizoenen ook niet zoveel aan en viel de boel ontzettend in herhaling. En daar betaalden ze dan ik weet niet hoeveel per aflevering voor.

Dan kun je je net zo goed dat geld besparen, aangezien het grootste deel van die mensen toch wel blijven kijken.
pi_119272502
Windows XP op een iMac :')

vrijdag 16 november 2012 @ 14:22:44 #284
194233 Friday12
Originele kloon
pi_119275485
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:44 schreef NextTVH het volgende:
Windows XP op een iMac :')

[ afbeelding ]
mooi toch mac os is toch bagger

vond die "oude alan" wel grappig _O-
pi_119313852
Deze aflevering was grappig :D Vooral dat stukje met die oude man _O-
pi_119313966
Ik vind deze serie gewoon leuk!

Moeten ze vaker doen, als een serie op z'n einde zit, karakters die zelfmoord plegen en nieuwe ervoor in de plaats! :')
pi_119314023
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:22 schreef Friday12 het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:44 schreef Snuf. het volgende:
Deze aflevering was grappig :D Vooral dat stukje met die oude man _O-
Dat is dus Jon Cryer zelf,geval van acting for two------>>talking to himself :P

Bevestigd :+
quote:
Notes: Sid Olsen is portrayed by Jon Cryer in heavy makeup and prothestics. Berta has no speaking dialogue in this episode.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 17-11-2012 15:56:48 ]
pi_119333195
Mijn vriendin zei het meteen dat hij het zelf was. Had het niet door...
pi_119363636
Wat is het dramatisch slecht geworden. Is echt helemaal niks van over :{
pi_119389768
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:02 schreef Maastoren het volgende:
Wat is het dramatisch slecht geworden. Is echt helemaal niks van over :{
lol, het niveau is vele malen beter dan de laatste seizoenen met Charlie Sheen.
pi_119657319
quote:
Two and a Half Men appears to have another personnel problem on its hands. Nearly two years after Charlie Sheen began a very public meltdown that led to his dismissal and almost brought down the CBS comedy, a new video has surfaced in which co-star Angus T. Jones refers to Men as “filth” and pleads with viewers to turn the channel.

“If you watch Two and a Half Men, please stop watching Two and a Half Men,” he says in the following clip, a religious testimonial in support of Forerunner Chronicles. “I’m on Two and a Half Men, and I don’t want to be on it. Please stop watching it, and filling your head with filth. “People say it’s just entertainment,” continues the actor, who reportedly pockets a cool $350,000 an episode. ”Do some research on the effects of television and your brain, and I promise you you’ll have a decision to make when it comes to television, especially with what you watch.”

No comment yet from Warner Bros., CBS or exec producer Chuck Lorre. This latest Men controversy comes three months into what could (and now seems very likely to) be the show’s final season.
Bron: TV | Line

't gaat lekker met die show. :') _O-
pi_119658568
Vage shit. Heb dat interview niet helemaal gezien maar het klinkt als christelijke propaganda ofzo..
pi_119660830
Pff kereltje is 19 en praat alsof ie een levensfase van 20 jaar beschouwd...
pi_119660920
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:22 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Hopeloos voorspelbaar was het, zodra ik die oude man zag zitten wist ik al dat er een scene kwam waarin Alan via hem een blik in de toekomst kreeg en daarop zou beslissen over Lindsay...

Zo uitgekauwd
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 07:39:08 #295
9859 crew  Karina
Woman
pi_119664467
Ik dacht dat "Jake" wilde dat we niet meer keken omdat het zo slecht was geworden... maar er was een andere reden dus. Teveel seksuele toespelingen :D En wel gewoon meespelen? Lekker hypocriet.
niet zo tof doen
pi_119666282
Cool, gaat hij er straks uit en adopteren ze de dochter van een scharrel van Walden en wordt het seizoen 13 t/m 15 2 men and a half girl :D
  dinsdag 27 november 2012 @ 10:11:27 #297
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_119666386
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 november 2012 07:39 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat "Jake" wilde dat we niet meer keken omdat het zo slecht was geworden... maar er was een andere reden dus. Teveel seksuele toespelingen :D En wel gewoon meespelen? Lekker hypocriet.
Ja die $ 350.000 per aflevering he :')
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 10:13:06 #298
9859 crew  Karina
Woman
pi_119666423
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:11 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ja die $ 350.000 per aflevering he :')
Precies, hypocriet ;) Hij zal iets anders moeten zoeken, want ik lees dat de serie waarschijnlijk het laatste seizoen in gaat dus. Misschien iets bij de Amerikaanse EO.
niet zo tof doen
pi_119669287
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:13 schreef Karina het volgende:

[..]

Precies, hypocriet ;) Hij zal iets anders moeten zoeken, want ik lees dat de serie waarschijnlijk het laatste seizoen in gaat dus. Misschien iets bij de Amerikaanse EO.
Ja, die is gewoon alvast een nieuwe inkomstenbron aan het verzinnen.

Moderator woensdag 28 november 2012 @ 07:44:15 #300
9859 crew  Karina
Woman
pi_119700258
Hij heeft er al weer spijt van, natuurlijk bang dat hij de zak krijgt:

Angus T. Jones, beter bekend als Jake uit de Amerikaanse tv-comedy Two and a Half Men, heeft zijn excuses aangeboden omdat hij de successerie eerder deze week had omschreven als 'rotzooi'. In een verklaring liet de acteur dinsdag weten dat het niet zijn bedoeling was onverschillig of respectloos over te komen ten opzichte van zijn collega-acteurs in de serie.
Jones maakte zijn denigrerende opmerking in een filmpje voor een kerkgenootschap dat maandag op YouTube werd gepost. In het interview vertelde hij onder meer over zijn religieuze ervaringen. Ook nam hij afstand van zijn rol in de serie, waarin hij meespeelt sinds hij 10 jaar oud was, en riep hij kijkers op het programma voortaan te negeren.

In zijn verklaring laat Jones niet weten of zijn deelname aan Two and a Half Men op losse schroeven komt te staan door zijn godsdienstige overtuiging.
Bron
niet zo tof doen
pi_119774766
Kandi <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')