Ik zag juist voor het eerst een compleet nieuwe serie, die niets meer te maken heeft met Charlie. Simpele domme comedy.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:47 schreef Jivis het volgende:
MIJN GOD, dit seizoen was al niet hoogstaand maar deze aflevering was toch wel het absolute dieptepunt.
- Walden die een pen wil lenen en niemand heeft er een, hij biedt 100 dollar en ineens heeft iedereen een pen, LEUK MAN
- Walden die een slecht Brits accent nadoet met typische jolige, Engelse woorden en dat moet dan supergrappig zijn
- Jake die met zijn opmerkingen nu echt het niveau zwakzinnig nadert (Alan doet er goed aan die jongen op het speciaal onderwijs te zetten)
En om dan nog maar te zwijgen over de lame, voorspelbare verhaallijn met die Engelse chick (ik heb veel geld dus we gaan uit eten in Mexico haha) en die ex van hem die hem dan ineens weer terug wil.
Sjongejongejonge. Ik stop met kijken.
Okequote:Op woensdag 7 december 2011 11:47 schreef Jivis het volgende:
MIJN GOD, dit seizoen was al niet hoogstaand maar deze aflevering was toch wel het absolute dieptepunt.
- Walden die een pen wil lenen en niemand heeft er een, hij biedt 100 dollar en ineens heeft iedereen een pen, LEUK MAN
- Walden die een slecht Brits accent nadoet met typische jolige, Engelse woorden en dat moet dan supergrappig zijn
- Jake die met zijn opmerkingen nu echt het niveau zwakzinnig nadert (Alan doet er goed aan die jongen op het speciaal onderwijs te zetten)
En om dan nog maar te zwijgen over de lame, voorspelbare verhaallijn met die Engelse chick (ik heb veel geld dus we gaan uit eten in Mexico haha) en die ex van hem die hem dan ineens weer terug wil.
Sjongejongejonge. Ik stop met kijken.
Wat ik overigens niet goed snap, want de dames kennen hem als het goed is ook in de film waar hij reddingszwemmer is.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:53 schreef Jivis het volgende:
Ook een beetje obvious dat we elke aflevering wel een keer Kutcher's torso zien.
Beetje van House gejat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vond de nieuwe aflevering juist prima!Evenals de voorgaande eps dus.
Er zit duidelijk een stijgende lijn in, en dat is mooi.
Alleen die scene dat Bridget met haar auto inrijd op het huis was een beetje over the top.
geen wonder dat ik op itunes geen seasonpass kon kopen hahahaquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef VacaLoca het volgende:
Was weer slecht ja, ik hoop dat dit het laatste seizoen is. Ik stop na dit seizoen iig hoe dan ook met kijken.
Dit eeuwige gejank. Alsof de laatste twee seizoenen met Sheen zo goed waren. Ik kon er zelden om lachen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:50 schreef Markster het volgende:
Ik probeer het grappig te vinden, maar het lukt me gewoon niet. Ik mis Charlie
Het is gewoon totaal niet grappig meer. puntquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:57 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit eeuwige gejank. Alsof de laatste twee seizoenen met Sheen zo goed waren. Ik kon er zelden om lachen.
Dit vond ik overigens wel aardig:
[ afbeelding ]
Je loopt er 1 achterquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vond deze ep wel aardig hoor. Al dat vrouwen gebash en dat idioot gebrabbel van Jake
Alleen dat de ex van Walden mogelijk ook een stalker type gaat worden vond ik wat minder...Toen dacht ik meh...Weer iets van Charlie...
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je loopt er 1 achter
Vandaag was er weer een nieuwe
Eens, al twee jaar niet grappig meer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Het is gewoon totaal niet grappig meer. punt
Maar jij houdt vol en hebt hoop?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:31 schreef Xaobotnik het volgende:
Eens, al twee jaar niet grappig meer.
Er is nog meer dan tv kijken hoor, als je het niet leuk vindt ga je wat anders doen.quote:Op donderdag 15 december 2011 08:51 schreef JDx het volgende:
Jammer van dat kut accent
Maar wat kijken jullie dan op dinsdag? 2 Broke Girls is de enige andere serie, dus ik moet dit wel kijken haha.
Die broke girls is daar al een topic over?quote:Op donderdag 15 december 2011 08:51 schreef JDx het volgende:
Maar wat kijken jullie dan op dinsdag? 2 Broke Girls is de enige andere serie, dus ik moet dit wel kijken haha.
HIMYMquote:Op donderdag 15 december 2011 08:51 schreef JDx het volgende:
Maar het is wel triest te noemen als de aflevering waar je hoofdpersoon centraal staat 'altijd slecht zijn', en dan ook nog eens die vent een gruwelijk vermogen betaald.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Moonwalk het volgende:
Deze aflevering ging over walden, de zijn altijd slecht. Volgende keer gaat het vast weer over Alan en dan is het vast weer half grappig.
Mijn vermoeden is dat ze op meer vrouwelijke kijkers gokten.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
Maar het is wel triest te noemen als de aflevering waar je hoofdpersoon centraal staat 'altijd slecht zijn', en dan ook nog eens die vent een gruwelijk vermogen betaald.
HIMYM, Mike & Molly. Plus nog een hoop drama's.quote:Op donderdag 15 december 2011 08:51 schreef JDx het volgende:
Tsja, TV masochisme oid... Ik loop ook al tijden te kankeren op Terra Nova en The Walking Dead, en dat kijk ik ook nog steeds.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:15 schreef spambuster het volgende:
[..]
Maar jij houdt vol en hebt hoop?
Je volgt echt nog steeds iets dat je al 2 jaar niet leuk meer vind?
Zal aan de kijkcijfers liggenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:19 schreef J2T het volgende:
Denken jullie dat Two And A Half Men nog lang zal bestaan? Ik geef ze nog max. anderhalf seizoen. Zonder Sheene is de chemie weg. Het is net alsof ik naar een andere serie aan het kijken ben.
Lijkt mij ook. De kwaliteit is niet zo relevant. Bijv. TBBT is minder geworden, maar trekt wel meer kijkers dan vroeger. Two and a Half Men was de laatste twee jaar met Sheen ook weinig meer aan (kon er iig amper om lachen), maar mensen keken uit een soort van fanschap naar Sheen wel massaal.quote:
Het gekke is dat ik Sheen altijd maar niks vond. Pas sinds ik Two and a Half Men begon te kijken ben ik hem leuk gaan vinden. Eerder kotste ik hem nog uit omdat hij Michael J. Fox in Spin City verving.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:24 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. De kwaliteit is niet zo relevant. Bijv. TBBT is minder geworden, maar trekt wel meer kijkers dan vroeger. Two and a Half Men was de laatste twee jaar met Sheen ook weinig meer aan (kon er iig amper om lachen), maar mensen keken uit een soort van fanschap naar Sheen wel massaal.
Mazzelpik! Dat je die nog niet gezien hebtquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:04 schreef VacaLoca het volgende:
Hehe ik had het ook totaal niet op Sheen, vond altijd overkomen als een zelfingenomen eikel. Nu is dat eigenlijk ook de rol Charlie Harper, dus paste preciesMaar in 2.5Men paste ie dus gewoon geniaal en ben van hater naar fan gegaan. Ik ben nu de eerste seizoenen terug aan het kijken en ik lach me echt kapot. Geen enkele andere comedy kan er aan tippen imo.
Jammer dat het verworden is tot een duffe tenenkrommende lachbandcomedy (die lachband was er altijd al, maar viel amper op omdat ik dan zelf hardop moest lachen).
Momenteel seizoen 3 in de download, weet niet meer of die nog net zo brilliant was als S1 en S2, hoop van wel.
Tuurlijk en Cruijff en Van Gaal kunnen zeker ook makkelijk samenwerken...quote:Op zondag 25 december 2011 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
Charlie kan nog steeds terugkomen. Is makkelijk te schrijven in het script
lol, nooit de serie gekeken ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:37 schreef pfaf het volgende:
Is Allen een mongool geworden? Hij was niet handig met vrouwen en wat sullig in de omgang, maar een complete debiel? Ik kan met dat niet herinneren.
Ze zetten hem nu inderdaad echt als een inhoudsloze mongool neer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:37 schreef pfaf het volgende:
Is Allen een mongool geworden? Hij was niet handig met vrouwen en wat sullig in de omgang, maar een complete debiel? Ik kan met dat niet herinneren.
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond de episode ook best tof, maar het gemis van Charlie blijft.
Ik vind het ook duf dat Alan nu ook nog eens als hersenloze debiel wordt neergezet. Enig fatsoen en intelligentie had ie toch altijd wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ondanks dat het totaal tegen Alan's character inging, was het best een aardige episode. Het idee was leuk, uitvoering minder, ze hadden gewoon Jake moeten pakken dan had je gewoon die hersenloze mongool stukjes kunnen doen.. en dan hem gewoon om kopen met pizza bonnen en auto's..
Dat einde was echt om te janken zo slecht
Hier sluit ik me wel bij aan. Met Charlie zou het nogal een hoog uitmelkgehalte hebben, maar met een nieuw personage als Waldon krijgt het een nieuwe boost.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:14 schreef speknek het volgende:
Ik vind de nieuwe serie eigenlijk best heel aardig. Ik heb weinig met Kutcher, maar om eerlijk te zijn was Two and a Half Men de laatste seizoenen eigenlijk toch al heel erg in herhaling aan het vallen. Er was maar zoveel dat je met Charlie's karakter kon doen natuurlijk. Ik vond TBBT de laatste tijd veel leuker, maar merk nu dat ik ook weer naar TWHM uitkijk. Het is misschien niet zo leuk als de beste seizoenen van Two, maar het is zeker nog leuk.
Wie is Allen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:37 schreef pfaf het volgende:
bron: http://www.dailymail.co.u(...)lf-Men-end-year.htmlquote:Why Two and a Half Men should end this year, by Charlie Sheen
Charlie Sheen has called for his former hit show Two and Half Men to come to a close.
He said the top comedy should be taken off air by the end of the year - despite praising Aston Kutcher for taking over his role after he was fired for his drug fuelled outbursts.
Sheen, who became the highest paid actor on US TV for his role in Two and Half Men, also took a swipe at its creator Chuck Lorre. The pair were involved in angry verbal exchanges that led to Sheen being fired from his $20m a year starring role alongside Jon Cryer.
'I don't think they should go past this year,' said Sheen. 'I just think that people are there because there's nowhere else to go - yet.'
In clear criticism of Lorre, he added:' I don't think that (Kutcher's) working with the best writing because Chuck is doing too many shows.
'He and Jon and Angus deserve better material. They deserve what I had for the first five years.
I don't want to harp on them.Let the clueless remain clueless.
The actor admitted that he wrong to criticise the show that helped make him an estimated $80m fortune.
He said: 'I was a little out of line. But I was so mad, they were so wrong. And that's why I pressed so hard, because I knew I couldn't lose. I couldn't even get a phone call. You put $400 million in a guy's pocket and he can't call you to say, 'Hey dude, you got to go.' I'm not bitter, I'm just sort of an observer to it now.'
quote:Walden becomes nervous when Zoey doesn't find the sex appealing anymore so he tries to get her to become fond of it again. Meanwhile Alan and Lyndsey's new relationship becomes a threat to Judith so she does everything she can to sabotage it.
Ik zag niets over Judith?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:56 schreef Iemand91 het volgende:
Ik bekeek net even SickBeard en die gaf aan:
Vanavond nieuwe aflevering, nummertje 15:
[..]
Geen idee, heb 'm zelf nog niet gezien maar dat stond op wikipedia. In Sickbeard staat dit:quote:
quote:Walden tries to loossen Zooey up by sharing some of Bertha's special brownies.
quote:
Beide dingen stoorde ik me totaal niet aan eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik hoop niet dat, dat stomme kind nog terugkomt, wat was dat irritant.
Meanwhile Alan and Lyndsey's new relationship becomes a threat to Judith so she does everything she can to sabotage it.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:56 schreef Iemand91 het volgende:
Ik bekeek net even SickBeard en die gaf aan:
Vanavond nieuwe aflevering, nummertje 15:
[..]
Tergend hoe ze dat kind zo overdreven en geforceerd laten praten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik hoop niet dat, dat stomme kind nog terugkomt, wat was dat irritant.
Hebben we dat niet altijd gezien, Judith die Alan altijd tegenwerkt (tot in het absurde toe)?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:29 schreef swarmahoer het volgende:
Meanwhile Alan and Lyndsey's new relationship becomes a threat to Judith so she does everything she can to sabotage it.
Alsof het gros van de Amerikanen dat merken. Er is een tijd dat alles wat Nederlands gewoon afgedaan werd met Duits. Ik zit nu afleveringen van Arrested Development terug te kijken. Daar heeft Charlize Theron ook een bijrol als iemand die Engels moet voorstellen. Werkelijk tergend.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tergend hoe ze dat kind zo overdreven en geforceerd laten praten.
Amerikanen die dat soort BS verzinnen zijn nog nooit in Engeland geweest.
Nog steeds; bij een aflevering van een (leuke) show van BBC werd een filmpje getoond waar men Nederlands sprak; in de ondertiteling stond 'Dutch".quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:04 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Alsof het gros van de Amerikanen dat merken. Er is een tijd dat alles wat Nederlands gewoon afgedaan werd met Duits. Ik zit nu afleveringen van Arrested Development terug te kijken. Daar heeft Charlize Theron ook een bijrol als iemand die Engels moet voorstellen. Werkelijk tergend.
Ach, dat is tenminste minder erg. Kennelijk had men de juiste vertalers niet voor handen, maar er werd wel gewoon herkend dat het Nederlands was.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nog steeds; bij een aflevering van een (leuke) show van BBC werd een filmpje getoond waar men Nederlands sprak; in de ondertiteling stond 'Dutch".
In een bepaalde aflevering van Friends werd ook wat Nederlands gepraat. Dat was gewoon correct Nederlands wat goed te verstaan was. Het kan dus wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:51 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ach, dat is tenminste minder erg. Kennelijk had men de juiste vertalers niet voor handen, maar er werd wel gewoon herkend dat het Nederlands was.
Maar wanneer je bijv. denkt aan Assassins (film met Sylvester Stallone en Antonio Banderas), moet er op een gegeven moment iets gestolen worden van 'Dutch buyers', en die praten dan Duits. En Assassins was geen uitzondering.
In the born identity ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:34 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
In een bepaalde aflevering van Friends werd ook wat Nederlands gepraat. Dat was gewoon correct Nederlands wat goed te verstaan was. Het kan dus wel.
Dutch is het Engelse woord voor Nederlands.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nog steeds; bij een aflevering van een (leuke) show van BBC werd een filmpje getoond waar men Nederlands sprak; in de ondertiteling stond 'Dutch".
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dutch is het Engelse woord voor Nederlands.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]Foutje, dat moet dus 'German' zijn
Waarom moet de serie ermee stoppen, terwijl ze iedere week nog rond de 14 miljoen kijkers hebben?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef Basson het volgende:
Deze serie is dood....
Die Engelse dame is vervelend cq. een vervelend stereotype. Oftewel een brake-up would've been good...
Kutcher is Kelso is Kutcher, is gewoon blah...
Alan is een karikatuur van zichzelf geworden. Jake is niet grappig meer.
Stop er gewoon mee. Het heeft gewoon niet meer dat foute randje wat Charlie aan de serie bracht.
Na mijn relapse kijk ik echt niet meer.
> Exit
Als je zegt welke minuut de grap is kan ik wel even voor je kijken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:18 schreef swarmahoer het volgende:
wie kan mij de grap van engorged uitleggen![]()
Klopt en zij zochten dus naar echte "staten" zoals California.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:21 schreef JDx het volgende:
Favorite state kan ook staat van hoe je je voelt zijn volgens mij.
Dus hij zocht verkeerd en zei dat precies toen de exvrouw van Walden op Skype was.quote:In biology, engorgement is a naturally occurring or pathological condition of vessels being saturated with fluids. It may happen for instance in the breast or in other erectile tissues like the penis.
Eenschquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:33 schreef Rick_Castle het volgende:
Jammer, two and a half men vond ik de laatste tijd wel weer op de goede weg maar de laatste 2 episodes waren weer dramatisch. HIMYM juist andersom, de laatste episodes waren weer aardig op dreef.
Laatste seizoen met Charlie was ook al niet meer lachen...quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef Stefanovich het volgende:
Hele matige EP idd. Maar die van vorige week was slechter... En dan is het grote idee een of andere koffer?? En dan gaan ze overal het licht uitdoen? Vaag.... verder weinig gelachen, denk ook dat de show nooit meer (zo) goed zal worden, charlie maakte de show gewoon grotendeels en iedereen vergelijkt het nog met het oude, en buiten dat is het ook gewoon niet echt lachen of zo nu.
Bron.quote:CBS Re-Ups 18 Shows, but Not 'Two and a Half Men' Yet
CBS has re-upped 18 of its shows for next season, including "2 Broke Girls," "Person of Interest" and "Hawaii 5-0."
The mass renewal includes four comedies, nine dramas, three reality offerings and two newsmagazines. It does not include "Two and a Half Men," as that show's return is still being negotiated.
The comedy pickups include the previously announced, multi-year pickups of "How I Met Your Mother" and "The Big Bang Theory," as well as "2 Broke Girls," which proved to be a hit for the network in its first season, and "Mike & Molly."
But the renewal of "Two and a Half Men" is still up in the air. According to CBS, the network and Warner Bros. Television "are in preliminary discussions regarding future seasons" for the show, which successfully weathered the ousting of star Charlie Sheen last year.
Of the dramas, "NCIS" and "NCIS: Los Angeles" have received the green light for another season, along with "Hawaii 5-0," "Criminal Minds," "CSI: Crime Scene Investigation," "Person of Interest," "The Mentalist," "Blue Bloods" and "The Good Wife."
On the reality front, "The Amazing Race" and "Undercover Boss" join "Survivor," which had previously been renewed.
The network's long-running newsmagazine "60 Minutes" will also return in the fall, as will "48 Hours Mystery."
Bron.quote:'Two and a Half Men' Enlists Kathy Bates as Ghost of Charlie Harper
The "Harry's Law" star will appear on the April 30 episode as the ghost of Charlie Sheen's character after Alan (Jon Cryer) suffers a heart attack.
CBS' Two and a Half Men has found a way to bring Charlie Sheen's character back to the series.
The network said Monday that Harry's Law star Kathy Bates will guest star in the April 30 episode as the ghost of Sheen's Charlie Harper.
During the episode, Jon Cryer's Alan suffers a minor heart attack, and the ghost of Charlie Harper will play a visit to his hospital bedside.
Sheen's alter ego was famously killed off in the season premiere after the actor was fired from the top-rated series after blasting creator Chuck Lorre.
Ashton Kutcher replaced Sheen, joining the show as billionaire Walden Schmidt. Kutcher's contract expires at the end of the season, and the network in talks about the future of Two and a Half Men, with contractual discussions likely delaying the expected renewal.
The Lorre comedy has grown both in ratings and buzz in the wake of Sheen's departure. Now in its ninth season, Men has lured nearly 14 million viewers and a hugely impressive 4.7 demo rating on Monday nights with Kutcher as the show’s lead.
Kutcher has not yet inked a deal to remain with the series, but he assured PaleyFest attendees this week that he “wants to work with these guys” and was waiting to hear from “the powers that be.”
For her part, Bates has a history of guest starring in comedy series. The actress -- repped by ICM, the Susan Smith Co. and Greenberg Glusker -- most recently recurred on NBC's The Office.
Dit klinkt als een wanhopige poging om er nog iets leuks van te maken.quote:Two and a Half Men' Enlists Kathy Bates as Ghost of Charlie Harper
Idd. Laat charlie het dan zelf doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit klinkt als een wanhopige poging om er nog iets leuks van te maken.
Ik vind het NU al stom.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:20 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond deze aflevering dan nog wel te doen.
Bron.quote:Two and a Half Men is getting a visit from former Seinfeld star Jason Alexander.
“Looking forward to filming an episode of Two and a Half Men next week,” the actor tweeted earlier this week.
Two and a Half Men Bringing Back Charlie in April – But There’s a Twist!
Details about Alexander’s role are scarce, but TVGuide.com reports that he will appear in this season’s penultimate episode, airing May 7.
twitter:IJasonAlexander twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 03:13:35Looking forward to filming an episode of Two and a Half Men next week. reageer retweet
Eens, het was een sulletje, maar nu is het een schlemiel gewordenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Hms, ik begin dat (zwaar overdreven) gedoe met Allan erg irritant te vinden in deze serie. Beetje over de top wat hem weer allemaal overkomt in deze ene aflevering. Is ook gewoon niet leuk meer.
Het stuk met Walden was deze keer dan weer wel leuk om naar te kijken.
Ben gelukkig dus niet de enige met die meningquote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk deze week seizoen een en ik snap niet waarom ze dat Rose-karakter na de pilot niet hebben geschrapt.
omdat ze totaal niet leuk is en dat in lijn is met een groot deel van deze seriequote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk deze week seizoen een en ik snap niet waarom ze dat Rose-karakter na de pilot niet hebben geschrapt.
Mee eens, wat was dit slecht zeg....quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:28 schreef DUK het volgende:
Tijd is gekomen. Ik ga ermee kappen. Wat was dit slecht zeg..
Die chick van Walden ook. Zo eendimensionaal als de pest. Wat een flutrol..
Ja die melken het nog effe uit nu het nog kanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:28 schreef Tegan het volgende:
Cryer, Kutcher en Jones hebben getekend voor seizoen tien. Zonder salarisverhoging (alleen een signing bonus). 700k, 700k en 300k per ep.
Dat inderdaad, dan moet je even wennen aan een nieuwe acteur, maar dat gebeurt wel vaker in series. Nu is het helemaal niet leuk meer, te weinig Jake en die irritante vriendin van Walden (om over dat kind maar te zwijgen, die vind ik nog irritanter).quote:Op zondag 6 mei 2012 11:42 schreef Tegan het volgende:
Ze hadden gewoon iemand anders Charlie moeten laten spelen en de rest hetzelfde laten.
Ik dacht ook, ff afsluiten met dit seizoen, nu ik toch bezig was. Maarja zeg je nuquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:34 schreef VacaLoca het volgende:
pfff ik bleef het nog even kijken met het idee dat dit het laatste zou zijn. Dat deze bagger nooit goed zou zijn voor een 10de seizoen... maar die komt er dus welNou die ga ik niet meer kijken.
De ratings zijn al gehalveerd! Dus veel verder kunnen ze niet vallen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:30 schreef Rick_Castle het volgende:
Hoop dat seizoen 10 de ratings in een keer naar beneden kelderen![]()
Ik snap die Amerikanen nog steeds niet, al die kutseries met die simpele humor kijkt men massaal naar en shows als Community altijd in de bubble
Hij was leuk omdat Jake en zijn vriendje er in zaten. Nu Jake weg is, zal het alleen maar nog meer achteruit gaan. De afleveringen met Jake vond ik altijd nog wel leuk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond deze wel grappig, vorige was oover the top en niet leuk
Uit dat laatste stukje kun je toch weinig in dit verband opmaken? Ik denk dat hij gewoon wegblijft. Misschien voor effe terugkomt in een van de latere of misschien in de laatste aflevering. De manier waarop hij afscheid nam en de beelden van de eerste paar seizoenen gaven er toch wel alle blijk van dat dit gewoon een afscheid was. Opzich ook wel begrijpelijk, aangezien zijn rol tot een minimum beperkt was.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:12 schreef swarmahoer het volgende:
ze komen niet door die fitnesskeuring heen, zoals je al in het laatste stukje zag dus volgende week (seizoen) is ie er gewoon weer
Ik weet het niet. Het leek er toch echt op dat hij uit de serie verdwijnt, met al die flashbacks.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:12 schreef swarmahoer het volgende:
ze komen niet door die fitnesskeuring heen, zoals je al in het laatste stukje zag dus volgende week (seizoen) is ie er gewoon weer
denk het welquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het leek er toch echt op dat hij uit de serie verdwijnt, met al die flashbacks.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:28 schreef Tegan het volgende:
Cryer, Kutcher en Jones hebben getekend voor seizoen tien. Zonder salarisverhoging (alleen een signing bonus). 700k, 700k en 300k per ep.
Maar geen jeugd, plus in het begin geen miljoenen en al je geld beheerd door je oudersquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:12 schreef JDx het volgende:
Wat zal die gast een leven hebben in het echt, al je hele leven van jongs af aan miljoenen verdienen, straks een mooi pandje in de hills, chicks voor het uitkiezen
Dat vond ik ook wel tegenvallen, had Charlie ook wel verwacht...quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:45 schreef PiraatPiet het volgende:
Wel sneu bij die Flashbacks dat ze Charlie er niet in hadden, dat waren de leukste momenten met Jake.
Ik ga er voor de rest gewoon vanuit dat hij gewoon terugkomt volgend seizoen.
Ik weet vrijwel zeker dat dat met rechten te maken heeft; zou Charlie (Sheen) getoond worden dat mochten ze hem geld gaan betalen; en dat is nou niet echt iets wat ze willen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:45 schreef PiraatPiet het volgende:
Wel sneu bij die Flashbacks dat ze Charlie er niet in hadden, dat waren de leukste momenten met Jake.
Ik ga er voor de rest gewoon vanuit dat hij gewoon terugkomt volgend seizoen.
Op dat eerste na zie ik geen problemen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar geen jeugd, plus in het begin geen miljoenen en al je geld beheerd door je ouders.
Valt lichtelijk tegen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:27 schreef Morera het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Anger Management (TV Series 2012) - IMDb
QFT!!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:51 schreef Morera het volgende:
Jullie vinden Anger Management niks? Maar wel deze verlepte nieuwe versie van 2 and a half men? Nou breekt mijn klomp
Anyway, mijn gebeden zijn gehoord, Anger Management is super leuk dus ik zeg de verkrachting van 2 and a Half men voorgoed vaarwel. Dit seizoen ga ik niet kijkenIk wens jullie er heel veel sterkte mee
![]()
Onverwacht leuk eigenlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:28 schreef Rainesz het volgende:
Meer humor als het hele vorige seizoen.
Hopelijk houden ze dit vast!
quote:Here's the thing, Eva. I'm not your mom's boyfriend anymore.
- I know that. She's in the shower with Peter.
Dat doet het vanaf de pilot al niet maar het blijft leukquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:23 schreef Snuf. het volgende:
Ik vond het wel leuk eigenlijk. De serie gaat eigenlijk nergens meer over maar toch blijf ik kijken.
Had ook zelfde gevoel,moest even wiki opzoekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:49 schreef JDx het volgende:
WTF, ik nog zoeken online, was dat Miley? Noooooooooooooooo... wat doen al die ho#^^en met hun haar?
Haha, echt he, ik ook op IMDB zoeken, in de hoop dat zij het niet was. Hoopte misschien is het haar zusje ofzo. Nee hoor...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Had ook zelfde gevoel,moest even wiki opzoeken
Het erge is nog dat het haar echte accent is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:55 schreef LuckyLuQ het volgende:
Wat raken die Disney kindersterren toch de weg kwijt als ze volwassen worden.. dat neppe accent vond ik ook niet grappig. Voor de rest vind ik de serie nog prima te pruimen eigenlijk.
Het zijn wel hillbilly's die Cyrussen maar volgens mij kon ze in Hannah Montana wel gewoon normaal praten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:51 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Het erge is nog dat het haar echte accent is.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:51 schreef Morera het volgende:
Jullie vinden Anger Management niks? Maar wel deze verlepte nieuwe versie van 2 and a half men? Nou breekt mijn klomp
Anyway, mijn gebeden zijn gehoord, Anger Management is super leuk dus ik zeg de verkrachting van 2 and a Half men voorgoed vaarwel. Dit seizoen ga ik niet kijkenIk wens jullie er heel veel sterkte mee
![]()
en vervolgensquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:49 schreef JDx het volgende:
WTF, ik nog zoeken online, was dat Miley? Noooooooooooooooo... wat doen al die ho#^^en met hun haar?
alleen maar zeikenquote:
Het is best oke. Niet zo slecht als verwacht, that is. Probeer het even zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
Nog een seizoen? En jullie vinden het nog leuk ook? Misschien eens 2 afleveringen downloaden, was gestopt met kijken.
Vooral doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
Mag ik hier ook mijn negatieve mening geven als ik er niks aan vind? Of gaan jullie dan ook huilie huilie doen?
Dat kan toch niet, de reden dat dinges er nu in zit is omdat Charlie niet meer in de serie wil, die gaat echt niet zijn eigen geest spelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:22 schreef FL_Freak het volgende:
Als ze Charlie nou een keer als geest laten terug komen ofzo
-edit: hoort hier niet thuis...dit topic moet vindbaar blijven met Google-quote:
Dat is ook de bedoeling...quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fijn, is dat wijf weer terug, god wat is die irritant
Alsof de laatste seizoenen met Charlie wèl grappig waren. Afgezien van wat domme slaafse fanboy-sentimenten bij een groot aantal mensen, waren die seizoenen ook niet zoveel aan en viel de boel ontzettend in herhaling. En daar betaalden ze dan ik weet niet hoeveel per aflevering voor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:22 schreef FL_Freak het volgende:
Als ze Charlie nou een keer als geest laten terug komen ofzo
mooi toch mac os is toch baggerquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:44 schreef NextTVH het volgende:
Windows XP op een iMac![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mooi toch mac os is toch bagger
vond die "oude alan" wel grappig![]()
Dat is dus Jon Cryer zelf,geval van acting for two------>>talking to himselfquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:44 schreef Snuf. het volgende:
Deze aflevering was grappigVooral dat stukje met die oude man
quote:Notes: Sid Olsen is portrayed by Jon Cryer in heavy makeup and prothestics. Berta has no speaking dialogue in this episode.
lol, het niveau is vele malen beter dan de laatste seizoenen met Charlie Sheen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:02 schreef Maastoren het volgende:
Wat is het dramatisch slecht geworden. Is echt helemaal niks van over
Bron: TV | Linequote:Two and a Half Men appears to have another personnel problem on its hands. Nearly two years after Charlie Sheen began a very public meltdown that led to his dismissal and almost brought down the CBS comedy, a new video has surfaced in which co-star Angus T. Jones refers to Men as “filth” and pleads with viewers to turn the channel.
“If you watch Two and a Half Men, please stop watching Two and a Half Men,” he says in the following clip, a religious testimonial in support of Forerunner Chronicles. “I’m on Two and a Half Men, and I don’t want to be on it. Please stop watching it, and filling your head with filth. “People say it’s just entertainment,” continues the actor, who reportedly pockets a cool $350,000 an episode. ”Do some research on the effects of television and your brain, and I promise you you’ll have a decision to make when it comes to television, especially with what you watch.”
No comment yet from Warner Bros., CBS or exec producer Chuck Lorre. This latest Men controversy comes three months into what could (and now seems very likely to) be the show’s final season.
Hopeloos voorspelbaar was het, zodra ik die oude man zag zitten wist ik al dat er een scene kwam waarin Alan via hem een blik in de toekomst kreeg en daarop zou beslissen over Lindsay...quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mooi toch mac os is toch bagger
vond die "oude alan" wel grappig![]()
Ja die $ 350.000 per aflevering hequote:Op dinsdag 27 november 2012 07:39 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat "Jake" wilde dat we niet meer keken omdat het zo slecht was geworden... maar er was een andere reden dus. Teveel seksuele toespelingenEn wel gewoon meespelen? Lekker hypocriet.
Precies, hypocrietquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja die $ 350.000 per aflevering he
Ja, die is gewoon alvast een nieuwe inkomstenbron aan het verzinnen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, hypocrietHij zal iets anders moeten zoeken, want ik lees dat de serie waarschijnlijk het laatste seizoen in gaat dus. Misschien iets bij de Amerikaanse EO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |