Ik zag juist voor het eerst een compleet nieuwe serie, die niets meer te maken heeft met Charlie. Simpele domme comedy.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:47 schreef Jivis het volgende:
MIJN GOD, dit seizoen was al niet hoogstaand maar deze aflevering was toch wel het absolute dieptepunt.
- Walden die een pen wil lenen en niemand heeft er een, hij biedt 100 dollar en ineens heeft iedereen een pen, LEUK MAN
- Walden die een slecht Brits accent nadoet met typische jolige, Engelse woorden en dat moet dan supergrappig zijn
- Jake die met zijn opmerkingen nu echt het niveau zwakzinnig nadert (Alan doet er goed aan die jongen op het speciaal onderwijs te zetten)
En om dan nog maar te zwijgen over de lame, voorspelbare verhaallijn met die Engelse chick (ik heb veel geld dus we gaan uit eten in Mexico haha) en die ex van hem die hem dan ineens weer terug wil.
Sjongejongejonge. Ik stop met kijken.
Okequote:Op woensdag 7 december 2011 11:47 schreef Jivis het volgende:
MIJN GOD, dit seizoen was al niet hoogstaand maar deze aflevering was toch wel het absolute dieptepunt.
- Walden die een pen wil lenen en niemand heeft er een, hij biedt 100 dollar en ineens heeft iedereen een pen, LEUK MAN
- Walden die een slecht Brits accent nadoet met typische jolige, Engelse woorden en dat moet dan supergrappig zijn
- Jake die met zijn opmerkingen nu echt het niveau zwakzinnig nadert (Alan doet er goed aan die jongen op het speciaal onderwijs te zetten)
En om dan nog maar te zwijgen over de lame, voorspelbare verhaallijn met die Engelse chick (ik heb veel geld dus we gaan uit eten in Mexico haha) en die ex van hem die hem dan ineens weer terug wil.
Sjongejongejonge. Ik stop met kijken.
Wat ik overigens niet goed snap, want de dames kennen hem als het goed is ook in de film waar hij reddingszwemmer is.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:53 schreef Jivis het volgende:
Ook een beetje obvious dat we elke aflevering wel een keer Kutcher's torso zien.
Beetje van House gejat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vond de nieuwe aflevering juist prima!Evenals de voorgaande eps dus.
Er zit duidelijk een stijgende lijn in, en dat is mooi.
Alleen die scene dat Bridget met haar auto inrijd op het huis was een beetje over the top.
geen wonder dat ik op itunes geen seasonpass kon kopen hahahaquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef VacaLoca het volgende:
Was weer slecht ja, ik hoop dat dit het laatste seizoen is. Ik stop na dit seizoen iig hoe dan ook met kijken.
Dit eeuwige gejank. Alsof de laatste twee seizoenen met Sheen zo goed waren. Ik kon er zelden om lachen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:50 schreef Markster het volgende:
Ik probeer het grappig te vinden, maar het lukt me gewoon niet. Ik mis Charlie
Het is gewoon totaal niet grappig meer. puntquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:57 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit eeuwige gejank. Alsof de laatste twee seizoenen met Sheen zo goed waren. Ik kon er zelden om lachen.
Dit vond ik overigens wel aardig:
[ afbeelding ]
Je loopt er 1 achterquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vond deze ep wel aardig hoor. Al dat vrouwen gebash en dat idioot gebrabbel van Jake
Alleen dat de ex van Walden mogelijk ook een stalker type gaat worden vond ik wat minder...Toen dacht ik meh...Weer iets van Charlie...
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je loopt er 1 achter
Vandaag was er weer een nieuwe
Eens, al twee jaar niet grappig meer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Het is gewoon totaal niet grappig meer. punt
Maar jij houdt vol en hebt hoop?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:31 schreef Xaobotnik het volgende:
Eens, al twee jaar niet grappig meer.
Er is nog meer dan tv kijken hoor, als je het niet leuk vindt ga je wat anders doen.quote:Op donderdag 15 december 2011 08:51 schreef JDx het volgende:
Jammer van dat kut accent
Maar wat kijken jullie dan op dinsdag? 2 Broke Girls is de enige andere serie, dus ik moet dit wel kijken haha.
Die broke girls is daar al een topic over?quote:Op donderdag 15 december 2011 08:51 schreef JDx het volgende:
Maar wat kijken jullie dan op dinsdag? 2 Broke Girls is de enige andere serie, dus ik moet dit wel kijken haha.
HIMYMquote:Op donderdag 15 december 2011 08:51 schreef JDx het volgende:
Maar het is wel triest te noemen als de aflevering waar je hoofdpersoon centraal staat 'altijd slecht zijn', en dan ook nog eens die vent een gruwelijk vermogen betaald.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Moonwalk het volgende:
Deze aflevering ging over walden, de zijn altijd slecht. Volgende keer gaat het vast weer over Alan en dan is het vast weer half grappig.
Mijn vermoeden is dat ze op meer vrouwelijke kijkers gokten.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
Maar het is wel triest te noemen als de aflevering waar je hoofdpersoon centraal staat 'altijd slecht zijn', en dan ook nog eens die vent een gruwelijk vermogen betaald.
HIMYM, Mike & Molly. Plus nog een hoop drama's.quote:Op donderdag 15 december 2011 08:51 schreef JDx het volgende:
Tsja, TV masochisme oid... Ik loop ook al tijden te kankeren op Terra Nova en The Walking Dead, en dat kijk ik ook nog steeds.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:15 schreef spambuster het volgende:
[..]
Maar jij houdt vol en hebt hoop?
Je volgt echt nog steeds iets dat je al 2 jaar niet leuk meer vind?
Zal aan de kijkcijfers liggenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:19 schreef J2T het volgende:
Denken jullie dat Two And A Half Men nog lang zal bestaan? Ik geef ze nog max. anderhalf seizoen. Zonder Sheene is de chemie weg. Het is net alsof ik naar een andere serie aan het kijken ben.
Lijkt mij ook. De kwaliteit is niet zo relevant. Bijv. TBBT is minder geworden, maar trekt wel meer kijkers dan vroeger. Two and a Half Men was de laatste twee jaar met Sheen ook weinig meer aan (kon er iig amper om lachen), maar mensen keken uit een soort van fanschap naar Sheen wel massaal.quote:
Het gekke is dat ik Sheen altijd maar niks vond. Pas sinds ik Two and a Half Men begon te kijken ben ik hem leuk gaan vinden. Eerder kotste ik hem nog uit omdat hij Michael J. Fox in Spin City verving.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:24 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. De kwaliteit is niet zo relevant. Bijv. TBBT is minder geworden, maar trekt wel meer kijkers dan vroeger. Two and a Half Men was de laatste twee jaar met Sheen ook weinig meer aan (kon er iig amper om lachen), maar mensen keken uit een soort van fanschap naar Sheen wel massaal.
Mazzelpik! Dat je die nog niet gezien hebtquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:04 schreef VacaLoca het volgende:
Hehe ik had het ook totaal niet op Sheen, vond altijd overkomen als een zelfingenomen eikel. Nu is dat eigenlijk ook de rol Charlie Harper, dus paste preciesMaar in 2.5Men paste ie dus gewoon geniaal en ben van hater naar fan gegaan. Ik ben nu de eerste seizoenen terug aan het kijken en ik lach me echt kapot. Geen enkele andere comedy kan er aan tippen imo.
Jammer dat het verworden is tot een duffe tenenkrommende lachbandcomedy (die lachband was er altijd al, maar viel amper op omdat ik dan zelf hardop moest lachen).
Momenteel seizoen 3 in de download, weet niet meer of die nog net zo brilliant was als S1 en S2, hoop van wel.
Tuurlijk en Cruijff en Van Gaal kunnen zeker ook makkelijk samenwerken...quote:Op zondag 25 december 2011 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
Charlie kan nog steeds terugkomen. Is makkelijk te schrijven in het script
lol, nooit de serie gekeken ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:37 schreef pfaf het volgende:
Is Allen een mongool geworden? Hij was niet handig met vrouwen en wat sullig in de omgang, maar een complete debiel? Ik kan met dat niet herinneren.
Ze zetten hem nu inderdaad echt als een inhoudsloze mongool neer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:37 schreef pfaf het volgende:
Is Allen een mongool geworden? Hij was niet handig met vrouwen en wat sullig in de omgang, maar een complete debiel? Ik kan met dat niet herinneren.
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond de episode ook best tof, maar het gemis van Charlie blijft.
Ik vind het ook duf dat Alan nu ook nog eens als hersenloze debiel wordt neergezet. Enig fatsoen en intelligentie had ie toch altijd wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ondanks dat het totaal tegen Alan's character inging, was het best een aardige episode. Het idee was leuk, uitvoering minder, ze hadden gewoon Jake moeten pakken dan had je gewoon die hersenloze mongool stukjes kunnen doen.. en dan hem gewoon om kopen met pizza bonnen en auto's..
Dat einde was echt om te janken zo slecht
Hier sluit ik me wel bij aan. Met Charlie zou het nogal een hoog uitmelkgehalte hebben, maar met een nieuw personage als Waldon krijgt het een nieuwe boost.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:14 schreef speknek het volgende:
Ik vind de nieuwe serie eigenlijk best heel aardig. Ik heb weinig met Kutcher, maar om eerlijk te zijn was Two and a Half Men de laatste seizoenen eigenlijk toch al heel erg in herhaling aan het vallen. Er was maar zoveel dat je met Charlie's karakter kon doen natuurlijk. Ik vond TBBT de laatste tijd veel leuker, maar merk nu dat ik ook weer naar TWHM uitkijk. Het is misschien niet zo leuk als de beste seizoenen van Two, maar het is zeker nog leuk.
Wie is Allen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:37 schreef pfaf het volgende:
bron: http://www.dailymail.co.u(...)lf-Men-end-year.htmlquote:Why Two and a Half Men should end this year, by Charlie Sheen
Charlie Sheen has called for his former hit show Two and Half Men to come to a close.
He said the top comedy should be taken off air by the end of the year - despite praising Aston Kutcher for taking over his role after he was fired for his drug fuelled outbursts.
Sheen, who became the highest paid actor on US TV for his role in Two and Half Men, also took a swipe at its creator Chuck Lorre. The pair were involved in angry verbal exchanges that led to Sheen being fired from his $20m a year starring role alongside Jon Cryer.
'I don't think they should go past this year,' said Sheen. 'I just think that people are there because there's nowhere else to go - yet.'
In clear criticism of Lorre, he added:' I don't think that (Kutcher's) working with the best writing because Chuck is doing too many shows.
'He and Jon and Angus deserve better material. They deserve what I had for the first five years.
I don't want to harp on them.Let the clueless remain clueless.
The actor admitted that he wrong to criticise the show that helped make him an estimated $80m fortune.
He said: 'I was a little out of line. But I was so mad, they were so wrong. And that's why I pressed so hard, because I knew I couldn't lose. I couldn't even get a phone call. You put $400 million in a guy's pocket and he can't call you to say, 'Hey dude, you got to go.' I'm not bitter, I'm just sort of an observer to it now.'
quote:Walden becomes nervous when Zoey doesn't find the sex appealing anymore so he tries to get her to become fond of it again. Meanwhile Alan and Lyndsey's new relationship becomes a threat to Judith so she does everything she can to sabotage it.
Ik zag niets over Judith?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:56 schreef Iemand91 het volgende:
Ik bekeek net even SickBeard en die gaf aan:
Vanavond nieuwe aflevering, nummertje 15:
[..]
Geen idee, heb 'm zelf nog niet gezien maar dat stond op wikipedia. In Sickbeard staat dit:quote:
quote:Walden tries to loossen Zooey up by sharing some of Bertha's special brownies.
quote:
Beide dingen stoorde ik me totaal niet aan eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik hoop niet dat, dat stomme kind nog terugkomt, wat was dat irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |