Ik zag juist voor het eerst een compleet nieuwe serie, die niets meer te maken heeft met Charlie. Simpele domme comedy.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:47 schreef Jivis het volgende:
MIJN GOD, dit seizoen was al niet hoogstaand maar deze aflevering was toch wel het absolute dieptepunt.
- Walden die een pen wil lenen en niemand heeft er een, hij biedt 100 dollar en ineens heeft iedereen een pen, LEUK MAN
- Walden die een slecht Brits accent nadoet met typische jolige, Engelse woorden en dat moet dan supergrappig zijn
- Jake die met zijn opmerkingen nu echt het niveau zwakzinnig nadert (Alan doet er goed aan die jongen op het speciaal onderwijs te zetten)
En om dan nog maar te zwijgen over de lame, voorspelbare verhaallijn met die Engelse chick (ik heb veel geld dus we gaan uit eten in Mexico haha) en die ex van hem die hem dan ineens weer terug wil.
Sjongejongejonge. Ik stop met kijken.
Okequote:Op woensdag 7 december 2011 11:47 schreef Jivis het volgende:
MIJN GOD, dit seizoen was al niet hoogstaand maar deze aflevering was toch wel het absolute dieptepunt.
- Walden die een pen wil lenen en niemand heeft er een, hij biedt 100 dollar en ineens heeft iedereen een pen, LEUK MAN
- Walden die een slecht Brits accent nadoet met typische jolige, Engelse woorden en dat moet dan supergrappig zijn
- Jake die met zijn opmerkingen nu echt het niveau zwakzinnig nadert (Alan doet er goed aan die jongen op het speciaal onderwijs te zetten)
En om dan nog maar te zwijgen over de lame, voorspelbare verhaallijn met die Engelse chick (ik heb veel geld dus we gaan uit eten in Mexico haha) en die ex van hem die hem dan ineens weer terug wil.
Sjongejongejonge. Ik stop met kijken.
Wat ik overigens niet goed snap, want de dames kennen hem als het goed is ook in de film waar hij reddingszwemmer is.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:53 schreef Jivis het volgende:
Ook een beetje obvious dat we elke aflevering wel een keer Kutcher's torso zien.
Beetje van House gejat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vond de nieuwe aflevering juist prima!Evenals de voorgaande eps dus.
Er zit duidelijk een stijgende lijn in, en dat is mooi.
Alleen die scene dat Bridget met haar auto inrijd op het huis was een beetje over the top.
geen wonder dat ik op itunes geen seasonpass kon kopen hahahaquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef VacaLoca het volgende:
Was weer slecht ja, ik hoop dat dit het laatste seizoen is. Ik stop na dit seizoen iig hoe dan ook met kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |