Wat is dat voor kul man.quote:
Wat maken die 5 minuten uit? In de TVGids staat gewoon dat het om 20:40 begint.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dat voor kul man.
Dus alle wedstrijden op zondag beginnen ook om 12.25, 14.25 en 16.25
Is het al die jaren verkeerd opgeschreven op de diverse aankondigingen, maar gelukkig is daar Davy om de rest van Nederland te corrigeren.
Als partijlid van Martijn wil ik de opkomst niet missen hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dat voor kul man.
Is het al die jaren verkeerd opgeschreven op de diverse aankondigingen, maar gelukkig is daar Davy om de rest van Nederland te corrigeren.
[ afbeelding ]
Ook de nos doet het verkeerd
Maduro is geblesseerd hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De verliezer ligt uit de CL en mag verder in de EL
Go Sjelsie
Wat een discussie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dat voor kul man.
[ afbeelding ]
Ook de nos doet het verkeerd
In tegenstelling tot Villas-Boas , die zit alleen op z'n hurkjes en strekt zijn knieen zo om de 10 minutenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef Paul-89 het volgende:
Let vooral op de coach van Valencia, die heeft meestal het idee dat zijn coachvak de complete zijlijn is.
Wees dan consequent en zet er 20:15 neer, dan begint de uitzendingquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan is de aftrap idd. Opkomst is om 20:40, dan begint het al
Hij zei Sjelsie het is Chelsea vergeet dat niet te verbeteren!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wees dan consequent en zet er 20:15 neer, dan begint de uitzending
Ja maar de opkomst met de CL hymne om 20:40quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wees dan consequent en zet er 20:15 neer, dan begint de uitzending
Vraagquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een vraag stellen over chelsea/valencia/leverkusen
maar nu twijfel ik
Het team dat meer doelpunten maakt dan de tegenstander wint de wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een vraag stellen over chelsea/valencia/leverkusen
maar nu twijfel ik
vooruit dan maarquote:
lucky youquote:
Nee, onderling resultaat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vooruit dan maar
chelsea en valencia hebben 8 punten stel dat ze gelijkspelen en leverkusen verliest
dan is leverkusen alsnog uitgeschakeld (volgens teleteks zijn ze door) want chelsea en valencia hebben een betere doelsaldo
thanksquote:
ik wil ook sport 1quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:15 schreef OreO het volgende:
Waterkneus, dan maar zonder geluid kijken
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
https://twitter.com/#!/search/waterkneus
Nietszeggende dwaas idd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef napoleonfour het volgende:
Snap nog steeds de toegevoegde waarde van Waterreus niet.
quote:
Tijd gaat snel, nu is Chelsea een traditionele topclub opeens en Man City de vermaledijde koopclubquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:17 schreef Smoofie het volgende:
Ze doen alsof Chelsea al decenia lang in de CL/EC-I speelt
vanaf de bank op z'n ipad?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Go sjelsie ! Nee joh Lampard gaat zijn klasse weer een slaten zien met een hattrick.
Heb geen 1 van de 4 graag in de ELquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef Albertoooo het volgende:
Chelsea - Valencia op de NOS
Porto - Zenit op Sport1 internet TV
2 leuke en belangrijke potjes die ik ga bekijken.
Bij beide wedstrijden gaat de één door, en de ander naar de EL.
Volgens de TT niet. Daar begint het over een aantal seconden.quote:
Dat siert hemquote:
Is een ander topic voor, maar mag in een spoiler.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:39 schreef TheFatLady het volgende:
Mag ik hier ook tussenstanden melden van andere wedstrijden, of is dit niet gewenst of Spoiler of wat ?
Ik geniet momenteel van het reclameblok dat precies om 20.40 begon.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan is de aftrap idd. Opkomst is om 20:40, dan begint het al
Maar wel Genk (Beenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef Albertoooo het volgende:
FUCK DIT!
Sport1 internet TV zend 6 potten uit, behalve Porto - Zenit.
Waarom zou je dit willen zien als je geen Portugees of Rus bent?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef Albertoooo het volgende:
FUCK DIT!
Sport1 internet TV zend 6 potten uit, behalve Porto - Zenit.
Wie is dat dan op sport 1 tennis ?quote:
Omdat bij deze wedstrijd diegene die wint doorgaat, en diegene die verliest naar EL gaat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:42 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Waarom zou je dit willen zien als je geen Portugees of Rus bent?
Barcaquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:43 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wie is dat dan op sport 1 tennis ?
Ah, okay, inderdaad spannend dus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:43 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Omdat bij deze wedstrijd diegene die wint doorgaat, en diegene die verliest naar EL gaat.
uiteraard dat die barca jostie van een Sierd die pot weer van commentaat mag voorzien.quote:
Zonder werk kun je ook geen tickets betalenquote:
Eigen verzoek denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:45 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
uiteraard dat die barca jostie van een Sierd die pot weer van commentaat mag voorzien.
Life is a bitchquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:45 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
uiteraard dat die barca jostie van een Sierd die pot weer van commentaat mag voorzien.
ik dacht alleen bij het wk/ekquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:46 schreef GGMM het volgende:
Goed, tussenstand Genk - Levekussen kan hier dus ook.
Morgen ook gewoon Lyon - Dinamo neem ik aan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:46 schreef GGMM het volgende:
Goed, tussenstand Genk - Levekussen kan hier dus ook.
wmb wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Morgen ook gewoon Lyon - Dinamo neem ik aan.
yupquote:
Stond duidelijk 20:40 in de TT.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Net te laat ingeschakeld, kut mannnnnnnnn.
Als ze niet te snel een 2-0 maken wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Goed voor de wedstrijd die goal van Drogba
Yep.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Jou tv loopt 5sec voor op die van ons?
Die lach van haar door al die filmpjesquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Claudia was juist fucking irritant.
Dan voetballen die slaven best goedquote:
Zal greg niet blij mee zijn. Kan die straks niet meer 3x per week zijn haartjes freshenquote:
village peoplequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft Cech eigenlijk dat helmpje op?
Hoe oud is Veron?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Omdat z'n haar anders wegvliegt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe eens een gok.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij was te laat en op de brommerquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Idd, belachelijke kleurtjes ook.. laat dan gewoon een paar keer de virtuele stand onder in beeld zienquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:53 schreef Jacobuspower het volgende:
De NOS is er ook achter gekomen dat die 2 standen helemaal niet nodig waren.
Oke. Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel op onderling resultaat en dan uitdoelpunten zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tuurlijk bedoel ik ValenciaWant Sjelsie bestaat niet eens hihi!
Nee serieus bij 0-0 stond Chelsea daarom dacht ik dat.
Is ook zo ja, bij elk gelijkspel hoger dan 0-0 is Valencia door.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tuurlijk bedoel ik ValenciaWant Sjelsie bestaat niet eens hihi!
Nee serieus bij 0-0 stond Chelsea daarom dacht ik dat.
wromquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook zo ja, bij elk gelijkspel hoger dan 0-0 is Valencia door.
Vraag me niet waarom.
Wat zei ie?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Commentator kan Valencia niet uitspreken
Sinds Koeman wordt Valencia ook meer als treinwagon gezien dan als voetbalclub.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Commentator kan Valencia niet uitspreken
Onderling resultaatquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom.
Maar dat is toch niet altijd zo het geval?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hij spreekt de V niet uit als een B![]()
Resultaat van vorige wedstrijd en uitdoelpunten misschien?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom.
Uitdoelpuntenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:00 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Resultaat van vorige wedstrijd en uitdoelpunten misschien?
Zo moeilijk was dat eigenlijk niet nee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:00 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Vaak wel, volgens mijquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet altijd zo het geval?
Resultaat Valencia - Chelsea was 1-1quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:00 schreef NLGooner het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Drogba, wat een verschrikkelijke kerel is dat toch.
wut?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Por que?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
quote:
ik zou hem geven....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand houdt mij tegen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:04 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
ik zou hem geven....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twentequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Maar extreem vruchtbaar. Daar zijn vrouwen toch juist dol op?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Dan heb je geen oog voor goede spitsen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
Kan af en toe briljante dingen doen hoor, maar ik vind hem verschrikkelijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 85% gewijzigd door GGMM op 06-12-2011 21:08:06 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:07 schreef Smoofie het volgende:
Spoiler aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Drogba, de néger waar menig zwarte piet trots op is. Maar daar hoor je natuurlijk weer niets over.²
ha-haquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Drogba, de néger waar menig zwarte piet trots op is. Maar daar hoor je natuurlijk weer niets over.²
Tel je winstquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:08 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Ja, en dan speelt greg er nog niet eens
Tja daar win je geen wedstrijden mee.quote:
Shop er het hoofd van v/d Wiel op en niemand die het zal opvallenquote:
Banshee, de marrokaan waar menig fokuser zich voor schaamt. Zou eens hard gestraft moeten wordenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
quote van de dagquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:10 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Tja daar win je geen wedstrijden mee.
Het is net als een lelijk wijf met een leuk karakter, karakter kan je niet neuken.
okequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Villas-Boas denkt jong en modern te zijn. Je kunt duidelijk zien dat hij de wedstrijdbesprekingen doet op de Playstation. Zie ik aan zijn ruwe mimiek en houterige semi-motoriek.²
Je kunt plastische chirurgie geven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:10 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Tja daar win je geen wedstrijden mee.
Het is net als een lelijk wijf met een leuk karakter, karakter kan je niet neuken.
okeequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:11 schreef Zilverloo het volgende:
Chelsea speelt anti-voetbal aangezien Valencia veel meer balbezit heeft
qftquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Banshee, de marrokaan waar menig fokuser zich voor schaamt. Zou eens hard gestraft moeten worden![]()
²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |