Als ze niet te snel een 2-0 maken wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Goed voor de wedstrijd die goal van Drogba
Yep.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Jou tv loopt 5sec voor op die van ons?
Die lach van haar door al die filmpjesquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Claudia was juist fucking irritant.
Dan voetballen die slaven best goedquote:
Zal greg niet blij mee zijn. Kan die straks niet meer 3x per week zijn haartjes freshenquote:
village peoplequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft Cech eigenlijk dat helmpje op?
Hoe oud is Veron?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Omdat z'n haar anders wegvliegt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe eens een gok.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij was te laat en op de brommerquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Idd, belachelijke kleurtjes ook.. laat dan gewoon een paar keer de virtuele stand onder in beeld zienquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:53 schreef Jacobuspower het volgende:
De NOS is er ook achter gekomen dat die 2 standen helemaal niet nodig waren.
Oke. Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel op onderling resultaat en dan uitdoelpunten zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tuurlijk bedoel ik ValenciaWant Sjelsie bestaat niet eens hihi!
Nee serieus bij 0-0 stond Chelsea daarom dacht ik dat.
Is ook zo ja, bij elk gelijkspel hoger dan 0-0 is Valencia door.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tuurlijk bedoel ik ValenciaWant Sjelsie bestaat niet eens hihi!
Nee serieus bij 0-0 stond Chelsea daarom dacht ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |