wromquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook zo ja, bij elk gelijkspel hoger dan 0-0 is Valencia door.
Vraag me niet waarom.
Wat zei ie?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Commentator kan Valencia niet uitspreken
Sinds Koeman wordt Valencia ook meer als treinwagon gezien dan als voetbalclub.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Commentator kan Valencia niet uitspreken
Onderling resultaatquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom.
Maar dat is toch niet altijd zo het geval?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hij spreekt de V niet uit als een B![]()
Resultaat van vorige wedstrijd en uitdoelpunten misschien?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom.
Uitdoelpuntenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:00 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Resultaat van vorige wedstrijd en uitdoelpunten misschien?
Zo moeilijk was dat eigenlijk niet nee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:00 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Vaak wel, volgens mijquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet altijd zo het geval?
Resultaat Valencia - Chelsea was 1-1quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:00 schreef NLGooner het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Drogba, wat een verschrikkelijke kerel is dat toch.
wut?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Por que?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
quote:
ik zou hem geven....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand houdt mij tegen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:04 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
ik zou hem geven....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twentequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Maar extreem vruchtbaar. Daar zijn vrouwen toch juist dol op?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Dan heb je geen oog voor goede spitsen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
Kan af en toe briljante dingen doen hoor, maar ik vind hem verschrikkelijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 85% gewijzigd door GGMM op 06-12-2011 21:08:06 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:07 schreef Smoofie het volgende:
Spoiler aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Drogba, de néger waar menig zwarte piet trots op is. Maar daar hoor je natuurlijk weer niets over.²
ha-haquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Drogba, de néger waar menig zwarte piet trots op is. Maar daar hoor je natuurlijk weer niets over.²
Tel je winstquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:08 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Ja, en dan speelt greg er nog niet eens
Tja daar win je geen wedstrijden mee.quote:
Shop er het hoofd van v/d Wiel op en niemand die het zal opvallenquote:
Banshee, de marrokaan waar menig fokuser zich voor schaamt. Zou eens hard gestraft moeten wordenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
quote van de dagquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:10 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Tja daar win je geen wedstrijden mee.
Het is net als een lelijk wijf met een leuk karakter, karakter kan je niet neuken.
okequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Villas-Boas denkt jong en modern te zijn. Je kunt duidelijk zien dat hij de wedstrijdbesprekingen doet op de Playstation. Zie ik aan zijn ruwe mimiek en houterige semi-motoriek.²
Je kunt plastische chirurgie geven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:10 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Tja daar win je geen wedstrijden mee.
Het is net als een lelijk wijf met een leuk karakter, karakter kan je niet neuken.
okeequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:11 schreef Zilverloo het volgende:
Chelsea speelt anti-voetbal aangezien Valencia veel meer balbezit heeft
qftquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Banshee, de marrokaan waar menig fokuser zich voor schaamt. Zou eens hard gestraft moeten worden![]()
²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |