Dat was me nog niet eens opgevallen. Dat maakt het gewoon creepy...quote:Op maandag 12 december 2011 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Euh, dat is niet de Garage, de Garage heeft ramen, dat is de wijnkelder
Welnee, ze houden daar wijnproeverijtjes. Het is geen eetkamer.quote:Op maandag 12 december 2011 15:29 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Dat was me nog niet eens opgevallen. Dat maakt het gewoon creepy...
Dat, ik vind het wel wat hebbenquote:Op maandag 12 december 2011 15:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Welnee, ze houden daar wijnproeverijtjes. Het is geen eetkamer.
Wat zit er dan aan de zijkant van de garage?quote:
Zie je ditquote:Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef Maint-fokker het volgende:
sorry weet niet hoe foto's te plaatsen
Al je dure spulletjes op internet zetten kan nogal uitnodigend werken voor die andere groep kijkers.quote:
Dat is toch grote onzin. Alsof bandieten niet weten dat er in huizen van 5 miljoen genoeg te halen valt.quote:Op maandag 12 december 2011 21:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Al je dure spulletjes op internet zetten kan nogal uitnodigend werken voor die andere groep kijkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die doet het gewoon hoorquote:Op maandag 12 december 2011 23:39 schreef whY... het volgende:
Ligt het aan mij of doet die laatste spoiler het niet?
oh, hoi allemaal! Ik lurk al een tijdje mee... gezellig hier he
Je hebt wel lopen zoeken zeg.quote:Op maandag 12 december 2011 15:21 schreef Angelfrouk het volgende:
[ afbeelding ]
Makelaar met photoshop cursus, hier.
[ afbeelding ]
Gezellig eten in de garage.
[ afbeelding ]
Als je dan de makelaar laat komen, maak dan in ieder geval het bed even op. Je hebt er genoeg tijd voor gehad... hier.
[ afbeelding ]
Zijn dit nou stoelen of martelwerktuigen?
Dat eerste huis denk ik niet, want het interieur heeft randjes, boogjes, gedraaide poten en warme kleurenquote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Maint-fokker het volgende:
volgens mij is jan de boef hier aan het inrichten geweest
http://cloud.funda.nl/valentina_media/024/486/192_groot.jpg
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-7/fotos/#foto-11
Het is met zulke huizen nog een hele mars van de woonkamer naar de slaapkamer.quote:Op maandag 12 december 2011 21:18 schreef Maint-fokker het volgende:
link:
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-17/fotos/#foto-1
quote:Op maandag 12 december 2011 23:31 schreef Diemux het volgende:
Tja, of je nou blij moet zijn met zo'n verwaarloosde tuin...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)alingse-plaslaan-39/Het is zo duur en zo groot omdat het uit twee samengetrokken huizen bestaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tuin is onderhoudsarm aangelegd en de genoemde verwaarlozing uit zich vooral in de verzakte stoeptegels bij het tuinhuis. Dat zal vast niet afschrikken. Maar deze achtertuin past totaal niet bij het aanzien van de voorkant. Wie voor het sjiek gaat, zal de tuin wel helemaal willen aanpakken.
Ja, maximaal 3 meter van de voordeur. Als die deur daar vlakbij de meterkast de voordeur is voldoet die daar wel aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:17 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het is met zulke huizen nog een hele mars van de woonkamer naar de slaapkamer.
In dit huis kan de meteropnemer het niet naast de voordeur afdoen, hij moet nog een tweede deur/poort door. Is het met meterkasten niet net als met brievenbussen: vanuit de positie van de functionaris bezien, dus verplicht op korte afstand van de voordeur resp. straat?
Ah thanks, ik denk dat het aan mij lag inmiddels werkt hij welquote:Op maandag 12 december 2011 23:41 schreef Diemux het volgende:
[..]
Die doet het gewoon hoor. Maar dit staat erin:
"Dit hutje kost 2 miljoen. 16 kamers"
2 miljoen, voor een "rijtjeshuis"..quote:Op maandag 12 december 2011 23:41 schreef Diemux het volgende:
[..]
Die doet het gewoon hoor. Maar dit staat erin:
"Dit hutje kost 2 miljoen. 16 kamers"
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)alingse-plaslaan-39/Ik vind t nogal meevallen hoe verwaarloosd die tuin is. En de prijs, tja, het is wel zo ongeveer de chicste straat van Rotterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geldt voor nieuwbouw en bij renovatie, ja. In een bestaand huis kan de gasmeter op de gekste plaatsen zitten; bij ons in de kelder onder de keuken (achterkant woning); een heel eind vanaf de voordeur...quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja, maximaal 3 meter van de voordeur. Als die deur daar vlakbij de meterkast de voordeur is voldoet die daar wel aan.
Als je 2 miljoen uitgeeft aan het huis heb je ook wel geld genoeg om er een tuinman doorheen te jagen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:31 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het is zo duur en zo groot omdat het uit twee samengetrokken huizen bestaat.
De tuin is onderhoudsarm aangelegd en de genoemde verwaarlozing uit zich vooral in de verzakte stoeptegels bij het tuinhuis. Dat zal vast niet afschrikken. Maar deze achtertuin past totaal niet bij het aanzien van de voorkant. Wie voor het sjiek gaat, zal de tuin wel helemaal willen aanpakken.
Dat zoeken is het leukstequote:Op maandag 12 december 2011 23:56 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Je hebt wel lopen zoeken zeg.
Die eerste foto valt best mee, waarschijnlijk ben je ook over het kleurenschema gevallen. Het zijn de andere foto's die de ruimtes van dit huis volkomen uit hun verband trekken.
Dat heet een "groothoeklens".quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:28 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Dat zoeken is het leuksteOngegeneerd bij anderen naar binnen kijken.
Maar heb je de wasbak op die eerste foto niet gezien? Of ben ik nou lijp en is dat ding niet compleet uit zijn verband gerukt?
Ik ken die huizen goed en die kamers zijn echt niet zo groot als dat het nu lijkt.
Ik had het idee dat het een ronde wasbak was, daarom had ik juist die foto gekozen. Alle andere waren ook goed geweest.\quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:46 schreef Teslynd het volgende:
Angelfrouk, ik heb naar het bed en het plafond gekeken en naar hoeken. Deze ruimte is klein genoeg om ondanks die foute lens een schatting te maken. Die wastafel zou rond kunnen zijn. Hij is wel handig weggewerkt in de wandtafel, al zou ik zelf een ander model uitgezocht. Misschien een rechthoekige, want in lage ronde kommen wil het water nogal makkelijk over de rand gaan.
Inderdaad, nieuw is niet altijd beter. Als je boven een te kleine wasbak je tanden poetst, komt de tandpasta op de grond terecht, ook zo handig. Net als die trend om die piepkleine mozaïektegeltjes in je badkamer op de muur te doen. Dat zijn kilometers voegen die je mag schoonschrobben, want vies worden alle voegen in een douche.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:50 schreef Teslynd het volgende:
Rond is modern hè. Bij voorkeur een ronde kom boven een werkblad. Of een langwerpige buitenkant dat voor het water van zijkant tot zijkant flauw de diepte in gaat en weer flauw omhoog, wat me ideaal lijkt voor de kleine waterschildpadjes, maar bijzonder ongeschikt als wasbak. Even met je hand heen en weer in het water en het klotst er aan beide zijkanten overheen.
[ afbeelding ]
Wanneer doe jij dan water in je wasbak?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:50 schreef Teslynd het volgende:
Rond is modern hè. Bij voorkeur een ronde kom boven een werkblad. Of een langwerpige buitenkant dat voor het water van zijkant tot zijkant flauw de diepte in gaat en weer flauw omhoog, wat me ideaal lijkt voor de kleine waterschildpadjes, maar bijzonder ongeschikt als wasbak. Even met je hand heen en weer in het water en het klotst er aan beide zijkanten overheen.
[ afbeelding ]
Bij het scheren bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wanneer doe jij dan water in je wasbak?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)alingse-plaslaan-39/Verwaarloosd? Gewoon wat vol, maar niet verwaarloosd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
inderdaad, als dat al verwaarloosd isquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Verwaarloosd? Gewoon wat vol, maar niet verwaarloosd.
Is dat niet een douchecabine? Kan mijn eigen vergissen hoor maar het lijkt op zo een goedkoop plastic ding.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:19 schreef Leandra het volgende:
Altijd fijn... zo'n boiler midden in de "badkamer"....
[ afbeelding ]
Hier
Prachtig huis en ergens vind ik het wel bijzonder goedkoopquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:47 schreef roulottes het volgende:
Dit landgoed:
[ afbeelding ]
Ziet er niet verkeerd uit, telt maar liefst 11 slaapkamers en 3 badkamers. Bij de advertentie staat slechts van een badkamer een foto, en wel deze:
[ afbeelding ]
Was er nou echt geen representatievere badkamer voor dit huis of hebben ze toch echt gekozen voor de mooiste van de drie.
Funda link:
http://www.funda.nl/koop/(...)straat-71/kenmerken/
en hier:
http://www.funda.nl/koop/(...)-zutphensestraat-71/
(makelaar weet ook nog niet voor welke prijs hij verkocht gaat worden, eerste link: ¤ 1.295.000,= en tweede link: ¤ 1.795.000,=)
Mwah, je maandlasten met onderhoud en energiekosten wil je niet wetenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:02 schreef rolfson het volgende:
[..]
Prachtig huis en ergens vind ik het wel bijzonder goedkoopIk verknap die 5 ton 'korting' wel aan de 3 badkamers
Huis staat in een prachtig gebied tussen Veluwezoom en IJsselgebied, alleen niet op een ideale locatie... Vlak naast het station in Brummen en omringt door vele huizen. Ik denk dat dat ook de prijs voor een deel bepaald. Voor de rest staat dit huis al jaren te koop...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:47 schreef roulottes het volgende:
Dit landgoed:
[ afbeelding ]
Ziet er niet verkeerd uit, telt maar liefst 11 slaapkamers en 3 badkamers. Bij de advertentie staat slechts van een badkamer een foto, en wel deze:
[ afbeelding ]
Was er nou echt geen representatievere badkamer voor dit huis of hebben ze toch echt gekozen voor de mooiste van de drie.
Funda link:
en hier:
(makelaar weet ook nog niet voor welke prijs hij verkocht gaat worden, eerste link: ¤ 1.295.000,= en tweede link: ¤ 1.795.000,=)
Hemelsbreed 200 Meter ongeveer, het is werkelijk een prachtig huis, maar de drie belangrijkste dingen bij een huis zijn.....quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Huis staat in een prachtig gebied tussen Veluwezoom en IJsselgebied, alleen niet op een ideale locatie... Vlak naast het station in Brummen en omringt door vele huizen. Ik denk dat dat ook de prijs voor een deel bepaald. Voor de rest staat dit huis al jaren te koop...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Serieus? Ik scheer me tijdens het Douchenquote:
Ik scheer met een veiligheidsmesje, als ik dat onder de douche doe wordt het een bloedbadquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Serieus? Ik scheer me tijdens het Douchen
zo een krabbertje? Gebruik ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik scheer met een veiligheidsmesje, als ik dat onder de douche doe wordt het een bloedbad
Dat lijken wel van die steunen die je in een invalidentoilet aan de muur hebt zitten om vanuit je rolstoel op de pot te komen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef roulottes het volgende:
Deurknoppen voor slechtzienden:
[ afbeelding ]
Advertentie hier: http://www.funda.nl/koop/delft/huis-47911550-dr-schaepmanstraat-15/fotos/#groot&foto-1
Volgens de beschrijving is de boiler in de bijkeuken en is er een eenvoudige douche in de badkamer boven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:00 schreef whY... het volgende:
[..]
Is dat niet een douchecabine? Kan mijn eigen vergissen hoor maar het lijkt op zo een goedkoop plastic ding.
Ja ik zie graag waar ik scheer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zo een krabbertje? Gebruik ik ook
Leuk om naar zulke huizen te kunnen kijken. Te groot voor gewone bewoning, het zou in appartementen opgedeeld moeten worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:47 schreef roulottes het volgende:
Dit landgoed:
Ziet er niet verkeerd uit, telt maar liefst 11 slaapkamers en 3 badkamers. Bij de advertentie staat [...]
In studentenhuizen staan die dingen nog weleens. Is wel te doen, beetje goor en gammel op den duur, meestal 80 x 80 cm oppervlak.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Volgens de beschrijving is de boiler in de bijkeuken en is er een eenvoudige douche in de badkamer boven.
Lijkt me knap benauwend, zo'n boilerachtige douche.
Ik had een tijdje geleden de info bij de makelaar al opgevraagd en van de omschrijving klopt vrij weinig, zo zou die achterste kamer op de begane grond er volgens de plattegrond niet zijn, en de badkamer is volgens de plattegrond aan de voorkant, maar aan de foto's zie je duidelijk dat de slaapkamer aan de voorkant (met makelaarsreclame op het raam) een kamer over de breedte is en er geen badkamer zit aan de rechterkant van die kamer, het plaatje met wastafel dat ik gepost heb ik wel op zeker waar volgens de plattegrond van de makelaar de zolder boven de keuken is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Volgens de beschrijving is de boiler in de bijkeuken en is er een eenvoudige douche in de badkamer boven.
Lijkt me knap benauwend, zo'n boilerachtige douche.
Het is helemaal niet vanzelfsprekend dat er in dure huizen iets te stelen valt. Je ziet ook vaak genoeg dat mensen daar al decennia wonen en er weinig meer aan gedaan hebben (zie de badkamer van de villa hierboven bijvoorbeeld). Bovendien hebben dieven ook zo hun voorkeuren, dus het is wel handig om op Funda alvast te kijken of er bijv vooral antiek te halen valt, of kunst, of dure apparatuur.quote:Op maandag 12 december 2011 21:57 schreef vosss het volgende:
Dat is toch grote onzin. Alsof bandieten niet weten dat er in huizen van 5 miljoen genoeg te halen valt.
Buiten dat weten ze ook heus wel dat op dergelijke huizen 9 van de 10 keer een deugdelijk alarmsysteem zit.
Dit soort high-end (?) diefstallen gaan ook vaak op 'bestelling' heb ik wel eens gelezen. Logisch dus dat je geen foto's wilt waarop bijv. een bijzonder kunststuk staat.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is helemaal niet vanzelfsprekend dat er in dure huizen iets te stelen valt. Je ziet ook vaak genoeg dat mensen daar al decennia wonen en er weinig meer aan gedaan hebben (zie de badkamer van de villa hierboven bijvoorbeeld). Bovendien hebben dieven ook zo hun voorkeuren, dus het is wel handig om op Funda alvast te kijken of er bijv vooral antiek te halen valt, of kunst, of dure apparatuur.
Wat betreft het alarmsysteem: daarvoor zijn de foto's ook heel handig. Kun je bijv alvast even kijken waar je PIR's ziet zitten.
Liever zo een ding dan douchegordijnenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef whY... het volgende:
Het is gewoon zo een soort cabine vanaf de zijkant:
[ afbeelding ]
Misschien goedkoper misschien iets duurder maar wel zo iets.
Geweldig huis! Ik kan niets van de locatie zeggen, maar ik zou er zo intrekken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:47 schreef roulottes het volgende:
Dit landgoed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Funda link:
en hier:
200 jaar oud is niet mijn smaak... Maar waarom opdelen in appartementen? Deel het op in vrije kavels! 26641 vierkante meter perceel, een gemiddelde "starterswoning" krijgt tegenwoordig net 100 vierkante meter perceel! Op formaat van VINEX zouden hier dus 100-200 huizen kunnen staan! Dan kost dit ding opeens nog maar 10k per perceel, tegen de normale kavelprijs van 10 keer zo veel...quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:45 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Leuk om naar zulke huizen te kunnen kijken. Te groot voor gewone bewoning, het zou in appartementen opgedeeld moeten worden.
Ik vind het juist wel goed dat zulke landgoeden behouden blijven. Vinexwijken stamp je maar uit de grond in Almere ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
200 jaar oud is niet mijn smaak... Maar waarom opdelen in appartementen? Deel het op in vrije kavels! 26641 vierkante meter perceel, een gemiddelde "starterswoning" krijgt tegenwoordig net 100 vierkante meter perceel! Op formaat van VINEX zouden hier dus 100-200 huizen kunnen staan! Dan kost dit ding opeens nog maar 10k per perceel, tegen de normale kavelprijs van 10 keer zo veel...
Het blijft zo ongelofelijk dat dat niet mag...
Hahaha waar staat dat huis, in Dubai?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En ook dweilen nadat je je auto in de garage zet:
[ afbeelding ]
Je verzint het niet, glimmende vloeren in de garage!
Maar dit valt toch niet uit te leggen aan al die mensen die nu een tuin van 3 bij 4 hebben, omdat er zo compact mogelijk gebouwd moet worden zodat weilanden 500 meter verder vooral leeg blijven?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel goed dat zulke landgoeden behouden blijven. Vinexwijken stamp je maar uit de grond in Almere ofzo.
Moet je maar niet in zo'n vinexwijk gaan wonen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Maar dit valt toch niet uit te leggen aan al die mensen die nu een tuin van 3 bij 4 hebben, omdat er zo compact mogelijk gebouwd moet worden zodat weilanden 500 meter verder vooral leeg blijven?
Kamers op de tweede en derde foto zijn wel vetquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:48 schreef Miendientje het volgende:
Maar weer verder met foto's?
Deze mensen houden nogal van muurschilderingen en dan vooral allerlei stijlen door elkaar heen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier kan de fotograaf toveren:
Kastje breder dan de deur:
[ afbeelding ]
Deur breder dan het kastje (en de kleur is ook ineen heel anders):
[ afbeelding ]
Je duldt geen kritiek op je VINEX-tuin?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:38 schreef k_man het volgende:
Tjee, dat er nog mensen zijn die serieus op 'm ingaan.
Groothoek dusquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo een lens heb ik ook, hotelbrochure en makelaarslens noem dat,
Extreem groothoek, bijna fisheye.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:37 schreef joers1 het volgende:
[..]
Groothoek dus
Ik heb ze ook.
Met lens is niks mis...maar de nabewerking moet wel in verhouding zijn...en dat is bij makelaarsfoto's nogal eens mis
Je zult begrijpen dat ik dus niet serieus op jou ga reageren. Je mag elders gaan trollen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je duldt geen kritiek op je VINEX-tuin?
Houd je offtopic geflame dan voor je. Je doet je ondertitel eer aan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Je zult begrijpen dat ik dus niet serieus op jou ga reageren. Je mag elders gaan trollen.
Nou, dan is het maar goed dat we tenminste nog jouw waardevolle bijdragen aan dit topic hebben. Al die tientallen opmerkelijke foto's die je hebt bijgedragen. Oh, wacht...quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Houd je offtopic geflame dan voor je. Je doet je ondertitel eer aan.
Daar geven ze ongetwijfeld kookworkshops ofzo.. dat kan toch niet anders?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, dan is het maar goed dat we tenminste nog jouw waardevolle bijdragen aan dit topic hebben. Al die tientallen opmerkelijke foto's die je hebt bijgedragen. Oh, wacht...
Hoe dan ook, dit is de keuken van een woonhuis. Niet van een restaurant, maar echt van een woonhuis. Heeft Ron Blaauw z'n huis te koop staan ofzo?
[ afbeelding ]
ik vind sommige van die muurschilderingen wel vetquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:48 schreef Miendientje het volgende:
Deze mensen houden nogal van muurschilderingen en dan vooral allerlei stijlen door elkaar heen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stadsparken zijn belangrijk en ze hebben een behoorlijke grootte nodig voor de functie van groene long.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Maar dit valt toch niet uit te leggen aan al die mensen die nu een tuin van 3 bij 4 hebben, omdat er zo compact mogelijk gebouwd moet worden zodat weilanden 500 meter verder vooral leeg blijven?
Het verschil in kleur en kleurlevendigheid komt doordat het vanuit een andere hoek genomen is. Camera's kunnen erg gevoelig voor lichtinval zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:48 schreef Miendientje het volgende:
(...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of een cateringsberdrijfje aan huis.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
Daar geven ze ongetwijfeld kookworkshops ofzo.. dat kan toch niet anders?
Wat een geweldige keuken, zou hem graag zo hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, dan is het maar goed dat we tenminste nog jouw waardevolle bijdragen aan dit topic hebben. Al die tientallen opmerkelijke foto's die je hebt bijgedragen. Oh, wacht...
Hoe dan ook, dit is de keuken van een woonhuis. Niet van een restaurant, maar echt van een woonhuis. Heeft Ron Blaauw z'n huis te koop staan ofzo?
[ afbeelding ]
Dat verbaast me dan weer nietsquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat een geweldige keuken, zou hem graag zo hebben.
Gaaf! dat wil ik ook wel op mn muurquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:48 schreef Miendientje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk ook zoiets, de beschrijving heeft het namelijk over een aangebouwde 2e keuken. Je laat geen extra keuken aanbouwen en al helemaal niet zo professioneel omdat je graag indruk wil maken bij "Wie is de chef?"quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
Daar geven ze ongetwijfeld kookworkshops ofzo.. dat kan toch niet anders?
Die aangebouwde tweede keuken is niet de keuken die ik postte. De tweede keuken bevindt zich op de verdieping en ziet er zo uit:quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:07 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik denk ook zoiets, de beschrijving heeft het namelijk over een aangebouwde 2e keuken. Je laat geen extra keuken aanbouwen en al helemaal niet zo professioneel omdat je graag indruk wil maken bij "Wie is de chef?"
Wel een mooi huis alleen een beetje jammer dat trein zeer dichtbij langs dendert.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:41 schreef k_man het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |