quote:
Je hebt wel lopen zoeken zeg.
Die eerste foto valt best mee, waarschijnlijk ben je ook over het kleurenschema gevallen. Het zijn de andere foto's die de ruimtes van dit huis volkomen uit hun verband trekken.
De wijnproeverij spreekt voor zich. Het etentje wordt daar niet gehouden, je kwam er door de woonkeuken in een raamloos vertrek - de plattegrond laat duidelijk zien dat het een bijkeuken is en op de foto zie je iets garage-achtigs met lelijke muren en lelijke leidingen.
De foto van het bed ziet eruit alsof ze niet gewend zijn het bed strak op te maken en nu met een genadeloze fotografie te maken hebben.Wit komt vaak niet zo gedetailleerd op de foto.
De stoelen van de laatste foto zien er niet uit als martelwerktuigen. Ik hoef niet aan de tandarts of aan iets met boeien te denken. Ze hebben de normale onderdelen poten, zitting, rugleuning, armleuning. Ze zien eruit als moderen, modieus en in mijn ogen ongezellig. Voor mij is het opmerkelijke van deze foto dat de zithoek op het keukenblok gericht is, zoals veel zithoeken op de tv gericht zijn.
Hoe was het als je een beetje ruimhartiger om je heen keek?
PS
De garage zit opzij en heeft aan zijn buitenzijwand 3 ramen.
De wijnkelder zit in het verlengde van de naar achteren uitgebouwde keuken.
[ Bericht 3% gewijzigd door Teslynd op 13-12-2011 00:06:37 ]