Mwah, je maandlasten met onderhoud en energiekosten wil je niet wetenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:02 schreef rolfson het volgende:
[..]
Prachtig huis en ergens vind ik het wel bijzonder goedkoopIk verknap die 5 ton 'korting' wel aan de 3 badkamers
Huis staat in een prachtig gebied tussen Veluwezoom en IJsselgebied, alleen niet op een ideale locatie... Vlak naast het station in Brummen en omringt door vele huizen. Ik denk dat dat ook de prijs voor een deel bepaald. Voor de rest staat dit huis al jaren te koop...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:47 schreef roulottes het volgende:
Dit landgoed:
[ afbeelding ]
Ziet er niet verkeerd uit, telt maar liefst 11 slaapkamers en 3 badkamers. Bij de advertentie staat slechts van een badkamer een foto, en wel deze:
[ afbeelding ]
Was er nou echt geen representatievere badkamer voor dit huis of hebben ze toch echt gekozen voor de mooiste van de drie.
Funda link:
http://www.funda.nl/koop/(...)straat-71/kenmerken/
en hier:
http://www.funda.nl/koop/(...)-zutphensestraat-71/
(makelaar weet ook nog niet voor welke prijs hij verkocht gaat worden, eerste link: ¤ 1.295.000,= en tweede link: ¤ 1.795.000,=)
Hemelsbreed 200 Meter ongeveer, het is werkelijk een prachtig huis, maar de drie belangrijkste dingen bij een huis zijn.....quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Huis staat in een prachtig gebied tussen Veluwezoom en IJsselgebied, alleen niet op een ideale locatie... Vlak naast het station in Brummen en omringt door vele huizen. Ik denk dat dat ook de prijs voor een deel bepaald. Voor de rest staat dit huis al jaren te koop...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Serieus? Ik scheer me tijdens het Douchenquote:
Ik scheer met een veiligheidsmesje, als ik dat onder de douche doe wordt het een bloedbadquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Serieus? Ik scheer me tijdens het Douchen
zo een krabbertje? Gebruik ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik scheer met een veiligheidsmesje, als ik dat onder de douche doe wordt het een bloedbad
Dat lijken wel van die steunen die je in een invalidentoilet aan de muur hebt zitten om vanuit je rolstoel op de pot te komen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef roulottes het volgende:
Deurknoppen voor slechtzienden:
[ afbeelding ]
Advertentie hier: http://www.funda.nl/koop/delft/huis-47911550-dr-schaepmanstraat-15/fotos/#groot&foto-1
Volgens de beschrijving is de boiler in de bijkeuken en is er een eenvoudige douche in de badkamer boven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:00 schreef whY... het volgende:
[..]
Is dat niet een douchecabine? Kan mijn eigen vergissen hoor maar het lijkt op zo een goedkoop plastic ding.
Ja ik zie graag waar ik scheer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zo een krabbertje? Gebruik ik ook
Leuk om naar zulke huizen te kunnen kijken. Te groot voor gewone bewoning, het zou in appartementen opgedeeld moeten worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:47 schreef roulottes het volgende:
Dit landgoed:
Ziet er niet verkeerd uit, telt maar liefst 11 slaapkamers en 3 badkamers. Bij de advertentie staat [...]
In studentenhuizen staan die dingen nog weleens. Is wel te doen, beetje goor en gammel op den duur, meestal 80 x 80 cm oppervlak.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Volgens de beschrijving is de boiler in de bijkeuken en is er een eenvoudige douche in de badkamer boven.
Lijkt me knap benauwend, zo'n boilerachtige douche.
Ik had een tijdje geleden de info bij de makelaar al opgevraagd en van de omschrijving klopt vrij weinig, zo zou die achterste kamer op de begane grond er volgens de plattegrond niet zijn, en de badkamer is volgens de plattegrond aan de voorkant, maar aan de foto's zie je duidelijk dat de slaapkamer aan de voorkant (met makelaarsreclame op het raam) een kamer over de breedte is en er geen badkamer zit aan de rechterkant van die kamer, het plaatje met wastafel dat ik gepost heb ik wel op zeker waar volgens de plattegrond van de makelaar de zolder boven de keuken is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Volgens de beschrijving is de boiler in de bijkeuken en is er een eenvoudige douche in de badkamer boven.
Lijkt me knap benauwend, zo'n boilerachtige douche.
Het is helemaal niet vanzelfsprekend dat er in dure huizen iets te stelen valt. Je ziet ook vaak genoeg dat mensen daar al decennia wonen en er weinig meer aan gedaan hebben (zie de badkamer van de villa hierboven bijvoorbeeld). Bovendien hebben dieven ook zo hun voorkeuren, dus het is wel handig om op Funda alvast te kijken of er bijv vooral antiek te halen valt, of kunst, of dure apparatuur.quote:Op maandag 12 december 2011 21:57 schreef vosss het volgende:
Dat is toch grote onzin. Alsof bandieten niet weten dat er in huizen van 5 miljoen genoeg te halen valt.
Buiten dat weten ze ook heus wel dat op dergelijke huizen 9 van de 10 keer een deugdelijk alarmsysteem zit.
Dit soort high-end (?) diefstallen gaan ook vaak op 'bestelling' heb ik wel eens gelezen. Logisch dus dat je geen foto's wilt waarop bijv. een bijzonder kunststuk staat.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is helemaal niet vanzelfsprekend dat er in dure huizen iets te stelen valt. Je ziet ook vaak genoeg dat mensen daar al decennia wonen en er weinig meer aan gedaan hebben (zie de badkamer van de villa hierboven bijvoorbeeld). Bovendien hebben dieven ook zo hun voorkeuren, dus het is wel handig om op Funda alvast te kijken of er bijv vooral antiek te halen valt, of kunst, of dure apparatuur.
Wat betreft het alarmsysteem: daarvoor zijn de foto's ook heel handig. Kun je bijv alvast even kijken waar je PIR's ziet zitten.
Liever zo een ding dan douchegordijnenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef whY... het volgende:
Het is gewoon zo een soort cabine vanaf de zijkant:
[ afbeelding ]
Misschien goedkoper misschien iets duurder maar wel zo iets.
Geweldig huis! Ik kan niets van de locatie zeggen, maar ik zou er zo intrekken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:47 schreef roulottes het volgende:
Dit landgoed:
[ afbeelding ]
Ziet er niet verkeerd uit, telt maar liefst 11 slaapkamers en 3 badkamers. Bij de advertentie staat slechts van een badkamer een foto, en wel deze:
[ afbeelding ]
Was er nou echt geen representatievere badkamer voor dit huis of hebben ze toch echt gekozen voor de mooiste van de drie.
Funda link:
http://www.funda.nl/koop/(...)straat-71/kenmerken/
en hier:
http://www.funda.nl/koop/(...)-zutphensestraat-71/
(makelaar weet ook nog niet voor welke prijs hij verkocht gaat worden, eerste link: ¤ 1.295.000,= en tweede link: ¤ 1.795.000,=)
200 jaar oud is niet mijn smaak... Maar waarom opdelen in appartementen? Deel het op in vrije kavels! 26641 vierkante meter perceel, een gemiddelde "starterswoning" krijgt tegenwoordig net 100 vierkante meter perceel! Op formaat van VINEX zouden hier dus 100-200 huizen kunnen staan! Dan kost dit ding opeens nog maar 10k per perceel, tegen de normale kavelprijs van 10 keer zo veel...quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:45 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Leuk om naar zulke huizen te kunnen kijken. Te groot voor gewone bewoning, het zou in appartementen opgedeeld moeten worden.
Ik vind het juist wel goed dat zulke landgoeden behouden blijven. Vinexwijken stamp je maar uit de grond in Almere ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
200 jaar oud is niet mijn smaak... Maar waarom opdelen in appartementen? Deel het op in vrije kavels! 26641 vierkante meter perceel, een gemiddelde "starterswoning" krijgt tegenwoordig net 100 vierkante meter perceel! Op formaat van VINEX zouden hier dus 100-200 huizen kunnen staan! Dan kost dit ding opeens nog maar 10k per perceel, tegen de normale kavelprijs van 10 keer zo veel...
Het blijft zo ongelofelijk dat dat niet mag...
Hahaha waar staat dat huis, in Dubai?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En ook dweilen nadat je je auto in de garage zet:
[ afbeelding ]
Je verzint het niet, glimmende vloeren in de garage!
Maar dit valt toch niet uit te leggen aan al die mensen die nu een tuin van 3 bij 4 hebben, omdat er zo compact mogelijk gebouwd moet worden zodat weilanden 500 meter verder vooral leeg blijven?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel goed dat zulke landgoeden behouden blijven. Vinexwijken stamp je maar uit de grond in Almere ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |