Moet je maar niet in zo'n vinexwijk gaan wonen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Maar dit valt toch niet uit te leggen aan al die mensen die nu een tuin van 3 bij 4 hebben, omdat er zo compact mogelijk gebouwd moet worden zodat weilanden 500 meter verder vooral leeg blijven?
Kamers op de tweede en derde foto zijn wel vetquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:48 schreef Miendientje het volgende:
Maar weer verder met foto's?
Deze mensen houden nogal van muurschilderingen en dan vooral allerlei stijlen door elkaar heen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier kan de fotograaf toveren:
Kastje breder dan de deur:
[ afbeelding ]
Deur breder dan het kastje (en de kleur is ook ineen heel anders):
[ afbeelding ]
Je duldt geen kritiek op je VINEX-tuin?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:38 schreef k_man het volgende:
Tjee, dat er nog mensen zijn die serieus op 'm ingaan.
Groothoek dusquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo een lens heb ik ook, hotelbrochure en makelaarslens noem dat,
Extreem groothoek, bijna fisheye.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:37 schreef joers1 het volgende:
[..]
Groothoek dus
Ik heb ze ook.
Met lens is niks mis...maar de nabewerking moet wel in verhouding zijn...en dat is bij makelaarsfoto's nogal eens mis
Je zult begrijpen dat ik dus niet serieus op jou ga reageren. Je mag elders gaan trollen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je duldt geen kritiek op je VINEX-tuin?
Houd je offtopic geflame dan voor je. Je doet je ondertitel eer aan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Je zult begrijpen dat ik dus niet serieus op jou ga reageren. Je mag elders gaan trollen.
Nou, dan is het maar goed dat we tenminste nog jouw waardevolle bijdragen aan dit topic hebben. Al die tientallen opmerkelijke foto's die je hebt bijgedragen. Oh, wacht...quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Houd je offtopic geflame dan voor je. Je doet je ondertitel eer aan.
Daar geven ze ongetwijfeld kookworkshops ofzo.. dat kan toch niet anders?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, dan is het maar goed dat we tenminste nog jouw waardevolle bijdragen aan dit topic hebben. Al die tientallen opmerkelijke foto's die je hebt bijgedragen. Oh, wacht...
Hoe dan ook, dit is de keuken van een woonhuis. Niet van een restaurant, maar echt van een woonhuis. Heeft Ron Blaauw z'n huis te koop staan ofzo?
[ afbeelding ]
ik vind sommige van die muurschilderingen wel vetquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:48 schreef Miendientje het volgende:
Deze mensen houden nogal van muurschilderingen en dan vooral allerlei stijlen door elkaar heen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stadsparken zijn belangrijk en ze hebben een behoorlijke grootte nodig voor de functie van groene long.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Maar dit valt toch niet uit te leggen aan al die mensen die nu een tuin van 3 bij 4 hebben, omdat er zo compact mogelijk gebouwd moet worden zodat weilanden 500 meter verder vooral leeg blijven?
Het verschil in kleur en kleurlevendigheid komt doordat het vanuit een andere hoek genomen is. Camera's kunnen erg gevoelig voor lichtinval zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:48 schreef Miendientje het volgende:
(...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of een cateringsberdrijfje aan huis.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
Daar geven ze ongetwijfeld kookworkshops ofzo.. dat kan toch niet anders?
Wat een geweldige keuken, zou hem graag zo hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, dan is het maar goed dat we tenminste nog jouw waardevolle bijdragen aan dit topic hebben. Al die tientallen opmerkelijke foto's die je hebt bijgedragen. Oh, wacht...
Hoe dan ook, dit is de keuken van een woonhuis. Niet van een restaurant, maar echt van een woonhuis. Heeft Ron Blaauw z'n huis te koop staan ofzo?
[ afbeelding ]
Dat verbaast me dan weer nietsquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat een geweldige keuken, zou hem graag zo hebben.
Gaaf! dat wil ik ook wel op mn muurquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:48 schreef Miendientje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk ook zoiets, de beschrijving heeft het namelijk over een aangebouwde 2e keuken. Je laat geen extra keuken aanbouwen en al helemaal niet zo professioneel omdat je graag indruk wil maken bij "Wie is de chef?"quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
Daar geven ze ongetwijfeld kookworkshops ofzo.. dat kan toch niet anders?
Die aangebouwde tweede keuken is niet de keuken die ik postte. De tweede keuken bevindt zich op de verdieping en ziet er zo uit:quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:07 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik denk ook zoiets, de beschrijving heeft het namelijk over een aangebouwde 2e keuken. Je laat geen extra keuken aanbouwen en al helemaal niet zo professioneel omdat je graag indruk wil maken bij "Wie is de chef?"
Wel een mooi huis alleen een beetje jammer dat trein zeer dichtbij langs dendert.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:41 schreef k_man het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |