ik fiets naar m'n werkquote:Op maandag 5 december 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je ff oefenen op het lopen naar je werk
Dat weet je heus welquote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mogen we meelachen, of hoe zit het?
je moet het iemand anders voor je laten opwarmen hequote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
Maar idd zeg, het is nog waar ook dat het bedoeld is als pijnbestrijding.
Ik moet er serieus niet aan denken
Nee, ik zat net een inturlektuwele reactie te typen en toen was ie volquote:
Bedacht door een man natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2011 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
http://www.overgang-menop(...)jt66wCFQQj3godT1cnOA
linkje van de warmwaterdildo
Knappe dame die hem tot in de baarmoeder krijgt. Nog knappere dame die hem er dan weer uitkrijgt.quote:Door het intravaginale aanbrengen van de Vagitherm werkt deze als een soort ouderwets kruik, echter nu met het innovatieve onderscheid dat de kramp - oplossende en ontspannende warmte direct terechtkomt op de plaats waar de pijn het meest heftig is, nl. in de Uterus (baarmoeder) zonder bijwerking !
quote:Op maandag 5 december 2011 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Knappe dame die hem tot in de baarmoeder krijgt. Nog knappere dame die hem er dan weer uitkrijgt.![]()
Vagitherm? Vage term ja.
Nou ja, seks helpt ook wel toch, dus dit zal ook wel schelenquote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik geloof überhaupt niet dat ik zin heb om dan zo'n hard ding er in te frotten als ik me klote voel en pijn heb enzoquote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je moet het iemand anders voor je laten opwarmen he
Jaweljaweljawel, dat wij allemaal zaten te gniffelen en te verheugen op de nieuwe TT en dat jij er dan NEE van maakt.quote:
zo hard is het nietquote:Op maandag 5 december 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof überhaupt niet dat ik zin heb om dan zo'n hard ding er in te frotten als ik me klote voel en pijn heb enzo![]()
Denk ik. Ik ben haast nooit ongesteld![]()
Nou ja, het gaat over dildo's hequote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Waar is Ing als je haar nodig hebt? Die heeft hier vast nog wijze woorden over te zeggen.
We kunnen wel eens een meet doen en het dan proberenquote:Op maandag 5 december 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof überhaupt niet dat ik zin heb om dan zo'n hard ding er in te frotten als ik me klote voel en pijn heb enzo![]()
Denk ik. Ik ben haast nooit ongesteld![]()
Dan is het maar te hopen dat daar geen scherpe puntjes uit steken als je dat naar binnen schuiftquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo hard is het niet
maar goed ik ook niet, heb net zo lief een kersenpittenkussen
die stop je dan ook daar waar je die dildo Laat maarquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo hard is het niet
Dat lijkt me nog lastiger inbrengenquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo hard is het niet
Heb ik ook eens geprobeerd, maar die ging er zo moeilijk inquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo hard is het niet
of een ananasquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We kunnen wel eens een meet doen en het dan proberenMet een warme sinaasappel of zo
ik zat al te wachtenquote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat daar geen scherpe puntjes uit steken als je dat naar binnen schuift
op mn buikquote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat daar geen scherpe puntjes uit steken als je dat naar binnen schuift
quote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Waar is Ing als je haar nodig hebt? Die heeft hier vast nog wijze woorden over te zeggen.
Ow, da's wel cool en grote-menselijk van mij hèquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaweljaweljawel, dat wij allemaal zaten te gniffelen en te verheugen op de nieuwe TT en dat jij er dan NEE van maakt.
Nee, sinaasappel en een vork. [weet]quote:
Heej zegquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat over dildo's he![]()
Ik ben al een keer proefkonijn geweest, dus ik ga dit keer nietquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We kunnen wel eens een meet doen en het dan proberenMet een warme sinaasappel of zo
Onze cycli lopen misschien niet gelijk, maar onze grappen wel.quote:Op maandag 5 december 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
Triest he, allemaal dezelfde flauwe grap![]()
Praat voor jezelf, pretletterquote:
Ja voordat jij hem ergens stopt waar je denkt dat ie hoort enzoquote:
PRETLETTER aaaaaahahahahaa!!!!!! mandarijn stik 2e dag in een rijquote:Op maandag 5 december 2011 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, pretletter
Ik ben helemaal niet erg. Gewoon heel warm, en open en liefhebbend
Ook niet als ik het weer lief ende teder demonstreer bij jou?quote:Op maandag 5 december 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al een keer proefkonijn geweest, dus ik ga dit keer niet
Djeez, als je een hele pallet in je gleuf hebt zitten, moeten we misschien eens met de pet rond voor wat kruissteekjesquote:Op maandag 5 december 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop, vertel! Heb je het palletje in je gleuf nog gevonden?
upperdare heet datquote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook niet als ik het weer lief ende teder demonstreer bij jou?
Doe ik allemaal soorten kruiken en mag jij zeggen welke je het fijnst vindt![]()
Een soort tupperware, maar dan net ff anders.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, pretletter
Ik ben helemaal niet erg. Gewoon heel warm, en open en liefhebbend
Ja, in haar neus of zo.quote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja voordat jij hem ergens stopt waar je denkt dat ie hoort enzo
Alleen met jou danquote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook niet als ik het weer lief ende teder demonstreer bij jou?
Doe ik allemaal soorten kruiken en mag jij zeggen welke je het fijnst vindt![]()
Oh zullen we een keer zo'n tupperware maar dan anders party doen met de wilde wieven van hier?quote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
ik bepis me zelfquote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
is dit dan voor ongestelde mannen?
[ afbeelding ]
Bij anale menstruaaaasie denk ikquote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
is dit dan voor ongestelde mannen?
[ afbeelding ]
altijd fijn na het prostaatmelkenquote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij anale menstruaaaasie denk ik
quote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
altijd fijn na het prostaatmelken
Is dat wat ik bedoelde te bedoelen ja?quote:
Zo'n intiem party bedoel je? Lachuhhh!quote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zullen we een keer zo'n tupperware maar dan anders party doen met de wilde wieven van hier?
Dan dan eh... écht anders zeg maar?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zullen we een keer zo'n tupperware maar dan anders party doen met de wilde wieven van hier?
Ik weet niet of je dit soort oneerbare voorstellen in het openbaar moet doen; mijn vrouw leest mee, jeweetsquote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
precies datquote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat wat ik bedoelde te bedoelen ja?
Dat iedereen heel besmuikt naar elkaar gaat zitten giechelen en dat daarna de dildo's worden doorgegeven aan elkaar alsof het een uiensnijder is?
Ik ben ook fan van de Brabonegertquote:
hou je niet van prostaatmelken?quote:
En dan loeien als je per ongeluk de tijgerbalsem te pakken hebtquote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo'n intiem party bedoel je? Lachuhhh!
En dan allemaal discreet op het toilet het tubetje met clitstimulerende creme proberen.
Ik ben er bang vanquote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hou je niet van prostaatmelken?
Owwwwwwwww, is dat allesquote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat iedereen heel besmuikt naar elkaar gaat zitten giechelen en dat daarna de dildo's worden doorgegeven aan elkaar alsof het een uiensnijder is?
Materiaaltje voelen, even de wc er mee in en je ervaringen delen?quote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Een uiensnijderquote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Of de hele avond niet naar het toilet durven gaan, ons kennende.quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan loeien als je per ongeluk de tijgerbalsem te pakken hebt
maar ik zal veel eros gebruikenquote:
Pokketassie, ik bedoel... ik ... nou ja...quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit soort oneerbare voorstellen in het openbaar moet doen; mijn vrouw leest mee, jeweets
Nee, jij niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Of de rest van avond giechelend op de bank zitten te draaienquote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan loeien als je per ongeluk de tijgerbalsem te pakken hebt
In that case: I hou elke dag meer van jequote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van de Brabonegert
je moet soppen van die uiersnijder?quote:Op maandag 5 december 2011 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
k ben ff soppen, hoor momentje
Wat zij ^^ zegtquote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hou je niet van prostaatmelken?
van het prostaatmelkenquote:Op maandag 5 december 2011 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je moet soppen van die uiersnijder?
En massaaasje met hete was.quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Materiaaltje voelen, even de wc er mee in en je ervaringen delen?
Tombo heeft geen prostaatquote:
HOE WEET JIJ DAT NOUquote:Op maandag 5 december 2011 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
rokje je hebt niet eens een prostaat
Heb jij toen iets besteld eiks?quote:Op maandag 5 december 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En massaaasje met hete was.![]()
En daarna ieder privé in een hoekje kruipen met de gastvrouw om discreet je bestelling te plaatsen. Woehoehoe!
Ik zie ineens een gezellige meet voor een select gezelschap; 3 minutren gratis boodschappen doenquote:Op maandag 5 december 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En massaaasje met hete was.![]()
En daarna ieder privé in een hoekje kruipen met de gastvrouw om discreet je bestelling te plaatsen. Woehoehoe!
Sinaasappel derin en poeren maarquote:Op maandag 5 december 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan klei je er maar eentje van een sinaasappel!
quote:
Weet jij eiks hoe een prostaat eruit ziet? Ik zou niet weten waar ik moest beginnen met mijn bonkje kleiquote:Op maandag 5 december 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan klei je er maar eentje van een sinaasappel!
Ga jij hosten?quote:Op maandag 5 december 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie ineens een gezellige meet voor een select gezelschap; 3 minutren gratis boodschappen doen
met poezels en bloemenweidesquote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik zit in een Flora en Fauna SCHad ik niet eens gezien
Volgens mij zou ik de hele avond bijna in de broek zeiken en hinnikenquote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij hosten?Moeten we daarna nog een meet plannen om de pakjes op te halen.
Mij lijkt het serieus echt waar hilarisch om een keer te doen met jullie.
Zekers! Gebruik het nog regelmatig.quote:
Zeg het maar tegen niemand, daar gaat je reputaaaaaaaaasiequote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik zit in een Flora en Fauna SCHad ik niet eens gezien
Ik denk dat ik sterfquote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij hosten?Moeten we daarna nog een meet plannen om de pakjes op te halen.
Mij lijkt het serieus echt waar hilarisch om een keer te doen met jullie.
Neem preventief een incootje mee. Kun je ook een extra kwakje crème doen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik de hele avond bijna in de broek zeiken en hinniken
Raindrops and rosesquote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
met poezels en bloemenweides
Zeg ikquote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik de hele avond bijna in de broek zeiken en hinniken
en fleshlightsquote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Raindrops and roses
and dildo's prostatennnnnnnn
Zeker een geinig zeepje voor op het toilet in de vorm van een harige mannenkontquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sterf
Ik moet niet naast Ingetje zitten dan hoor, want die gaat vast van die 'verrek' en 'goh' en 'no shit' momentjes hebben en dan piss ik in mijn hema-heupslip
quote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem preventief een incootje mee. Kun je ook een extra kwakje crème doen.
En waaaar moet ie precies in? En hoe zet ik het dan aan? Hoe lang gaan de batterijen mee?quote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sterf
Ik moet niet naast Ingetje zitten dan hoor, want die gaat vast van die 'verrek' en 'goh' en 'no shit' momentjes hebben en dan piss ik in mijn hema-heupslip
NIET JIJ OOK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLquote:Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
Leuk m'n internet doet het niet meer
En hoe weet ik dat ie niet ergens goedkoper is. En kan ik een tweede krijgen voor de helluf voor mu zusquote:Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En waaaar moet ie precies in? En hoe zet ik het dan aan? Hoe lang gaan de batterijen mee?
Vooral dat jaquote:Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En waaaar moet ie precies in? En hoe zet ik het dan aan? Hoe lang gaan de batterijen mee?
Ik heb d'r verder geen gedoe mee gehad. Hoe het met de gastvrouw zit weet ik niet.quote:Op maandag 5 december 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
Het kloterige is alleen dat als je eenmaal in zo'n netwerkje zit, kom je d'r nooit meer vanaf
Neej!quote:Op maandag 5 december 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeker een geinig zeepje voor op het toilet in de vorm van een harige mannenkont
Echtquote:Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NIET JIJ OOK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLL
we zijn vervloekt
Vreet het veel stroom? Want ik ben aan het bespaaaaren.quote:Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoeveel keuze heb je... Ik zou zeggen: daar waar ie past. En rekt het niet, dan scheurt het welquote:
Ik moet nu al lachenquote:Op maandag 5 december 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Moet dat daar echt in ja?
Pást dat überhaupt?
Ik zie het voor me
Da's een poëtische TT voor het volgende deelquote:Op maandag 5 december 2011 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoeveel keuze heb je... Ik zou zeggen: daar waar ie past. En rekt het niet, dan scheurt het wel
quote:Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En hoe weet ik dat ie niet ergens goedkoper is. En kan ik een tweede krijgen voor de helluf voor mu zus
Boewhahahahar
de hogere machten haten me sowieso al, gezien al het leed tegenwoordigquote:
We moeten dan écht niet teveel drinken hoor, want ik zeik écht in mn slipperdepipquote:Op maandag 5 december 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Moet dat daar echt in ja?
Pást dat überhaupt?
Ik zie het voor me
Oh god ja, en maar zeuren over 2 PC's en zelf met een krachtstroomdildo rondlopenquote:Op maandag 5 december 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vreet het veel stroom? Want ik ben aan het bespaaaaren.
Ja leed jaquote:Op maandag 5 december 2011 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de hogere machten haten me sowieso al, gezien al het leed tegenwoordig
WAIIIII
Lopen? Da's knap!quote:Op maandag 5 december 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god ja, en maar zeuren over 2 PC's en zelf met een krachtstroomdildo rondlopen
Je zegt 'iebel'!quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef WAHRHEIT het volgende:
Echt he, hoe overleefden we voor internet ? Ik word helemaal iebel als er geen verbinding is... of ik het op dat moment nodig heb of niet.
zullen we ze gaan slaan?quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben nu ook woest op KPN ik wil internet terug en wel nu
Je mag niet passenquote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Wel raar om het woord ruim in caps te zetten na zo'n pasavond, Tombo
Ik welquote:Op maandag 5 december 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mag niet passen![]()
Ik heb nog nooit een dildo of vibrator gebruikt
Wordt zussie nog gestalkt door de verkoopster? Ik wil anders best zo'n ding hosten.quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb toen niks besteld want blut
Maar mn zusje was gastvrouw en die kreeg RUIM het gratis cadeautje doordat er zoveel besteld werd
Meer degoutantquote:
Emouvant.quote:
Neeeeeee, totaal nietquote:Op maandag 5 december 2011 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wordt zussie nog gestalkt door de verkoopster? Ik wil anders best zo'n ding hosten.
Walvis tandquote:
Deze moet ik gequote hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god ja, en maar zeuren over 2 PC's en zelf met een krachtstroomdildo rondlopen
nu hou ik van jequote:
Nou, als we uit gehinnikt zijn moeten we het maar eens serieus erover hebben.quote:
K moest hinnikenquote:Op maandag 5 december 2011 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
degoe polonaise
[ afbeelding ]
quote:
Dhr phildoquote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Dan doen we een soort Oprah's Favorite Things maar dan met dildo's
En dr Azz.quote:
Ik vrees dat ik niet verder zou komen dan ook scheerschuim met vanillegeurquote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
He he... en dan krijgen jullie van mij allemaal aan het eind van de avond een vibrator en batterijen, omdat je anders zo lang moet wachten tot je pakje er is
Ik kom hoor, Cat
Ik zei 'ik kom' hi hi
K moet zelf ook lachenquote:
Nog meer relatiegeschenken?quote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
He he... en dan krijgen jullie van mij allemaal aan het eind van de avond een vibrator en batterijen, omdat je anders zo lang moet wachten tot je pakje er is
Ik kom hoor, Cat
Ik zei 'ik kom' hi hi
Hierbij kreeg ik een mental image van een vibo die door 5 aggregaten aangedreven wordtquote:Op maandag 5 december 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mn zusje bestelde een cockring volgens mij, dat wil je heul niet weten, geloof mijquote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet verder zou komen dan ook scheerschuim met vanillegeur
Ze hebben ook patchouli.quote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet verder zou komen dan ook scheerschuim met vanillegeur
Oh bahquote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn zusje bestelde een cockring volgens mij, dat wil je heul niet weten, geloof mij
Maar niet een héél erg Limburgse hostesdamedemonstratrice hoor, anders moet ik al lachen voor we het kunststof gezien hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, als we uit gehinnikt zijn moeten we het maar eens serieus erover hebben.![]()
Vraag ik Takkedinges ook erbij, ja?
quote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Godskolere, hoe maak je een seksparty weer truttig
Waaaay TMI inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn zusje bestelde een cockring volgens mij, dat wil je heul niet weten, geloof mij
Oh god ja, vreselijkquote:Op maandag 5 december 2011 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar niet een héél erg Limburgse hostesdamedemonstratrice hoor, anders moet ik al lachen voor we het kunststof gezien hebben
quote:Op maandag 5 december 2011 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar niet een héél erg Limburgse hostesdamedemonstratrice hoor, anders moet ik al lachen voor we het kunststof gezien hebben
Hoewel zo´n Friese dame ook best redelijk de-erotiserend zou kunnen werkenquote:
Ik zou preventief de hele dag niet eten of drinken denk ikquote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
En laat d'r even wachten met praten en apparaten tot ik de vlaai op heb.
Hoe legde ze het uit dan?quote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik snapte het nut ook niet van die cockring zoals die mevrouw het uitlegde dus ik vond het sowieso apart
quote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
*begint boodschappenlijst te maken*quote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
Da's al beterquote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De dame waar ik toen ben geweest kwam uut Broabant. Doet dat iets voor je?
Is dat het nieuwe klaarkomen?quote:
Doe maar sondevoedingquote:Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*begint boodschappenlijst te maken*
- Vlaai
- Koffie
- borrelhapjes (geen spicy kruimeldingen!)
- Glijmiddel
- ......
Mag ik het niet nog een keerrrrrtsjuh overdoen dan? *PRUIL*quote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's al beter
Hoewel plat Rotterdams me ook wel wat lijkt
Ow, wacht eens... Greesje - wat zit je haar leuk - kan jij niet iets demonstreren
Er zat ijzer in en een bungelding dat fijn zou zijn voor de vrouw maar in mijn ogen zat dat dan aan de verkeerde kant zeg maarquote:Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe legde ze het uit dan?
Het heeft toch te maken met dat bloed niet terug kan stromen ofzo?
Goed, daar ging mijn slipquote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag ik het niet nog een keerrrrrtsjuh overdoen dan? *PRUIL*
Ik geloof nooit dat ik ga klaarkomen waar jullie bij zijnquote:
Hmmm... ik probeer het even voor me te zien. Maar als het ding bungelde, dan is het vast voor tijdens op zijn hondjesquote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zat ijzer in en een bungelding dat fijn zou zijn voor de vrouw maar in mijn ogen zat dat dan aan de verkeerde kant zeg maar
Maar dan zonder slangetje, we laten de kan gewoon van boven over je heenstromen.quote:
Wiens hondjesquote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm... ik probeer het even voor me te zien. Maar als het ding bungelde, dan is het vast voor tijdens op zijn hondjes
Ja maar dan nog... Het leek mij dan eerder beurs-makend enzo, met ijzerquote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm... ik probeer het even voor me te zien. Maar als het ding bungelde, dan is het vast voor tijdens op zijn hondjes
Wedden dat het hier leuker isquote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
Jezus wat gaan jullie hard!
Ik ga zo teruglezen maar eerst een hyperen: wat was Najib Amhali leuk! Ik heb in lange tijd niet zo gelachen. Het was live met een band en hij nam die bandleden continu in de zeik en ze mochten niks terug zeggen dus het was hilarisch
Is dat hetzelfde als op z'n Grieks?quote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh! Scherp!quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Euh Cat, dat glijmiddel neemt die troela wel mee hoor
Dat hoeft niet op je boodschappenlijst. Of je moet er toastjes mee willen gaan beleggen?
Heb je er niet even een plaaaaatje van?quote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar dan nog... Het leek mij dan eerder beurs-makend enzo, met ijzer
Pijn is fijnquote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als op z'n Grieks?
Das tussen de tieten tochquote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, mits je een dildo op krachtstroom hebtquote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dikke blauwe plekken de volgende dag, niet meer kunnen fiets, laxeermiddelen moeten nemen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Preciesquote:
Nee pop, da's in een ander gat.quote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
ik heb poezel opgehaald, ze lag zo zielg alleen op m'n bedje en ik deed haar missenquote:
CTULHU!!!!1!!!!quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef WAHRHEIT het volgende:
Er komen rare geluiden uit mn keel, what's up with that?!
warmwaterdildo ingeslikt?quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef WAHRHEIT het volgende:
- Heb je net cola gedronken?quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef WAHRHEIT het volgende:
wacht watquote:Op maandag 5 december 2011 22:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies
Lekker dier een kind van
Wat wacht
Of een pijnlijke menstruaaasie?quote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
- Heb je net cola gedronken?
- Heb je net jezelf betast?
Vragenlijst, check. Uitstekend idee!quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Wat zijn we toch weer behulpzaam, he Greesje
Een beetje eigenbelang hoor. Voor je het weet zijn ze niet goed geinstrueerd, loopt het uit de hand en heb je ineens een beter gevuld gat waar je dat eiks niet wilde
Een slimme meid....
Trouwens, zal ik voordien nog wat paints maken? En dan we even een lijstje met vragen opstellen, zodat we niets vergeten
Lolwhut ?quote:
Nee & nee. Voel me wel opgeblazen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
- Heb je net cola gedronken?
- Heb je net jezelf betast?
quote:
En zo is hetquote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Vragenlijst, check. Uitstekend idee!![]()
Alles dat wij, Dr Ruth and Dr Truth, voor die tijd nog niet opgehelderd hebben gaan we aan de dildodame vragen
JAquote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Lolwhut ?
[..]
Nee & nee. Voel me wel opgeblazen.
Het was een scheet die de weg naar je reet niet weet?quote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Lolwhut ?
[..]
Nee & nee. Voel me wel opgeblazen.
ga gerust doorquote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]soms moet een mens echt stoppen met rijmen
quote:Op maandag 5 december 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een scheet die de weg naar je reet niet weet?
Loopt ze soms moeilijk, sindsdien?quote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb geen plaatje en ik ga ook niet vragen of ze iets opstuurt ofzo
Nee k durf niet meerquote:
Dat durf ik al helemaal niet dungeon masterquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Loopt ze soms moeilijk, sindsdien?
Zo niet, dan valt het reuze mee met dat beurse
quote:Op maandag 5 december 2011 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat durf ik al helemaal niet dungeon master
Morgen. Kun je vast met de pil beginnen en zulks en ben je zo bijgeregeld.quote:Op maandag 5 december 2011 23:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal nog eens een TT maken; krijg je keileuke topics van
Cat, doe je vast even een PM met data? Dan kan ik mijn cyclus vast gaan plannen en zulks
t was al leukquote:Op maandag 5 december 2011 23:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal nog eens een TT maken; krijg je keileuke topics van
Cat, doe je vast even een PM met data? Dan kan ik mijn cyclus vast gaan plannen en zulks
had ik gisteren ook.. ze deden er bijna af vriezenquote:
Als je ze er daarna dan weer onder doet geeft dat misschien wel leuke effectenquote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
had ik gisteren ook.. ze deden er bijna af vriezen
ik zal het eens uitproberenquote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je ze er daarna dan weer onder doet geeft dat misschien wel leuke effecten
Weer eens iets anders dan een warmwaterdildo.
quote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je ze er daarna dan weer onder doet geeft dat misschien wel leuke effecten
Weer eens iets anders dan een warmwaterdildo.
Neeeeeeee johquote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]Net als die mannen die op hun hand gaan zitten tot ie slaapt zodat het andermans hand lijkt
Ik zit heel vaak op m'n handen, maar niet doelbewust ofzoquote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]Net als die mannen die op hun hand gaan zitten tot ie slaapt zodat het andermans hand lijkt
ownee he... dat moet een hoax zijnquote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
Niet gehad ookquote:
Ik heb KPN internet maar dat was er gewoon vanavond.quote:
quote:
Het is echt hoor!quote:
Heb je een vriend(in)?quote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik zit heel vaak op m'n handen, maar niet doelbewust ofzo
Dan heb je het ook niet nodig dusquote:
ik laat ze bezorgen door Arnold de postduifquote:
Tevens voor Ifohn en IDildoquote:
doen ze niet, dan sla ik zequote:Op maandag 5 december 2011 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
Ja de hele weekals ze me niet ontslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |