Dat durf ik al helemaal niet dungeon masterquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Loopt ze soms moeilijk, sindsdien?
Zo niet, dan valt het reuze mee met dat beurse
quote:Op maandag 5 december 2011 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat durf ik al helemaal niet dungeon master
Morgen. Kun je vast met de pil beginnen en zulks en ben je zo bijgeregeld.quote:Op maandag 5 december 2011 23:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal nog eens een TT maken; krijg je keileuke topics van
Cat, doe je vast even een PM met data? Dan kan ik mijn cyclus vast gaan plannen en zulks
t was al leukquote:Op maandag 5 december 2011 23:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal nog eens een TT maken; krijg je keileuke topics van
Cat, doe je vast even een PM met data? Dan kan ik mijn cyclus vast gaan plannen en zulks
had ik gisteren ook.. ze deden er bijna af vriezenquote:
Als je ze er daarna dan weer onder doet geeft dat misschien wel leuke effectenquote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
had ik gisteren ook.. ze deden er bijna af vriezen
ik zal het eens uitproberenquote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je ze er daarna dan weer onder doet geeft dat misschien wel leuke effecten
Weer eens iets anders dan een warmwaterdildo.
quote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je ze er daarna dan weer onder doet geeft dat misschien wel leuke effecten
Weer eens iets anders dan een warmwaterdildo.
Neeeeeeee johquote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]Net als die mannen die op hun hand gaan zitten tot ie slaapt zodat het andermans hand lijkt
Ik zit heel vaak op m'n handen, maar niet doelbewust ofzoquote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]Net als die mannen die op hun hand gaan zitten tot ie slaapt zodat het andermans hand lijkt
ownee he... dat moet een hoax zijnquote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
Niet gehad ookquote:
Ik heb KPN internet maar dat was er gewoon vanavond.quote:
quote:
Het is echt hoor!quote:
Heb je een vriend(in)?quote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik zit heel vaak op m'n handen, maar niet doelbewust ofzo
Dan heb je het ook niet nodig dusquote:
ik laat ze bezorgen door Arnold de postduifquote:
Tevens voor Ifohn en IDildoquote:
doen ze niet, dan sla ik zequote:Op maandag 5 december 2011 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
Ja de hele weekals ze me niet ontslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |