CTULHU!!!!1!!!!quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef WAHRHEIT het volgende:
Er komen rare geluiden uit mn keel, what's up with that?!
warmwaterdildo ingeslikt?quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef WAHRHEIT het volgende:
- Heb je net cola gedronken?quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef WAHRHEIT het volgende:
wacht watquote:Op maandag 5 december 2011 22:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies
Lekker dier een kind van
Wat wacht
Of een pijnlijke menstruaaasie?quote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
- Heb je net cola gedronken?
- Heb je net jezelf betast?
Vragenlijst, check. Uitstekend idee!quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Wat zijn we toch weer behulpzaam, he Greesje
Een beetje eigenbelang hoor. Voor je het weet zijn ze niet goed geinstrueerd, loopt het uit de hand en heb je ineens een beter gevuld gat waar je dat eiks niet wilde
Een slimme meid....
Trouwens, zal ik voordien nog wat paints maken? En dan we even een lijstje met vragen opstellen, zodat we niets vergeten
Lolwhut ?quote:
Nee & nee. Voel me wel opgeblazen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
- Heb je net cola gedronken?
- Heb je net jezelf betast?
quote:
En zo is hetquote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Vragenlijst, check. Uitstekend idee!![]()
Alles dat wij, Dr Ruth and Dr Truth, voor die tijd nog niet opgehelderd hebben gaan we aan de dildodame vragen
JAquote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Lolwhut ?
[..]
Nee & nee. Voel me wel opgeblazen.
Het was een scheet die de weg naar je reet niet weet?quote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Lolwhut ?
[..]
Nee & nee. Voel me wel opgeblazen.
ga gerust doorquote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]soms moet een mens echt stoppen met rijmen
quote:Op maandag 5 december 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een scheet die de weg naar je reet niet weet?
Loopt ze soms moeilijk, sindsdien?quote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb geen plaatje en ik ga ook niet vragen of ze iets opstuurt ofzo
Nee k durf niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |