Ga jij hosten?quote:Op maandag 5 december 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie ineens een gezellige meet voor een select gezelschap; 3 minutren gratis boodschappen doen
met poezels en bloemenweidesquote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik zit in een Flora en Fauna SCHad ik niet eens gezien
Volgens mij zou ik de hele avond bijna in de broek zeiken en hinnikenquote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij hosten?Moeten we daarna nog een meet plannen om de pakjes op te halen.
Mij lijkt het serieus echt waar hilarisch om een keer te doen met jullie.
Zekers! Gebruik het nog regelmatig.quote:
Zeg het maar tegen niemand, daar gaat je reputaaaaaaaaasiequote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik zit in een Flora en Fauna SCHad ik niet eens gezien
Ik denk dat ik sterfquote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij hosten?Moeten we daarna nog een meet plannen om de pakjes op te halen.
Mij lijkt het serieus echt waar hilarisch om een keer te doen met jullie.
Neem preventief een incootje mee. Kun je ook een extra kwakje crème doen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik de hele avond bijna in de broek zeiken en hinniken
Raindrops and rosesquote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
met poezels en bloemenweides
Zeg ikquote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik de hele avond bijna in de broek zeiken en hinniken
en fleshlightsquote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Raindrops and roses
and dildo's prostatennnnnnnn
Zeker een geinig zeepje voor op het toilet in de vorm van een harige mannenkontquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sterf
Ik moet niet naast Ingetje zitten dan hoor, want die gaat vast van die 'verrek' en 'goh' en 'no shit' momentjes hebben en dan piss ik in mijn hema-heupslip
quote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem preventief een incootje mee. Kun je ook een extra kwakje crème doen.
En waaaar moet ie precies in? En hoe zet ik het dan aan? Hoe lang gaan de batterijen mee?quote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sterf
Ik moet niet naast Ingetje zitten dan hoor, want die gaat vast van die 'verrek' en 'goh' en 'no shit' momentjes hebben en dan piss ik in mijn hema-heupslip
NIET JIJ OOK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLquote:Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
Leuk m'n internet doet het niet meer
En hoe weet ik dat ie niet ergens goedkoper is. En kan ik een tweede krijgen voor de helluf voor mu zusquote:Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En waaaar moet ie precies in? En hoe zet ik het dan aan? Hoe lang gaan de batterijen mee?
Vooral dat jaquote:Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En waaaar moet ie precies in? En hoe zet ik het dan aan? Hoe lang gaan de batterijen mee?
Ik heb d'r verder geen gedoe mee gehad. Hoe het met de gastvrouw zit weet ik niet.quote:Op maandag 5 december 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
Het kloterige is alleen dat als je eenmaal in zo'n netwerkje zit, kom je d'r nooit meer vanaf
Neej!quote:Op maandag 5 december 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeker een geinig zeepje voor op het toilet in de vorm van een harige mannenkont
Echtquote:Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NIET JIJ OOK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLL
we zijn vervloekt
Vreet het veel stroom? Want ik ben aan het bespaaaaren.quote:Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoeveel keuze heb je... Ik zou zeggen: daar waar ie past. En rekt het niet, dan scheurt het welquote:
Ik moet nu al lachenquote:Op maandag 5 december 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Moet dat daar echt in ja?
Pást dat überhaupt?
Ik zie het voor me
Da's een poëtische TT voor het volgende deelquote:Op maandag 5 december 2011 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoeveel keuze heb je... Ik zou zeggen: daar waar ie past. En rekt het niet, dan scheurt het wel
quote:Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En hoe weet ik dat ie niet ergens goedkoper is. En kan ik een tweede krijgen voor de helluf voor mu zus
Boewhahahahar
de hogere machten haten me sowieso al, gezien al het leed tegenwoordigquote:
We moeten dan écht niet teveel drinken hoor, want ik zeik écht in mn slipperdepipquote:Op maandag 5 december 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Moet dat daar echt in ja?
Pást dat überhaupt?
Ik zie het voor me
Oh god ja, en maar zeuren over 2 PC's en zelf met een krachtstroomdildo rondlopenquote:Op maandag 5 december 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vreet het veel stroom? Want ik ben aan het bespaaaaren.
Ja leed jaquote:Op maandag 5 december 2011 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de hogere machten haten me sowieso al, gezien al het leed tegenwoordig
WAIIIII
Lopen? Da's knap!quote:Op maandag 5 december 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god ja, en maar zeuren over 2 PC's en zelf met een krachtstroomdildo rondlopen
Je zegt 'iebel'!quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef WAHRHEIT het volgende:
Echt he, hoe overleefden we voor internet ? Ik word helemaal iebel als er geen verbinding is... of ik het op dat moment nodig heb of niet.
zullen we ze gaan slaan?quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben nu ook woest op KPN ik wil internet terug en wel nu
Je mag niet passenquote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Wel raar om het woord ruim in caps te zetten na zo'n pasavond, Tombo
Ik welquote:Op maandag 5 december 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mag niet passen![]()
Ik heb nog nooit een dildo of vibrator gebruikt
Wordt zussie nog gestalkt door de verkoopster? Ik wil anders best zo'n ding hosten.quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb toen niks besteld want blut
Maar mn zusje was gastvrouw en die kreeg RUIM het gratis cadeautje doordat er zoveel besteld werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |