Materiaaltje voelen, even de wc er mee in en je ervaringen delen?quote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat wat ik bedoelde te bedoelen ja?
Dat iedereen heel besmuikt naar elkaar gaat zitten giechelen en dat daarna de dildo's worden doorgegeven aan elkaar alsof het een uiensnijder is?
Een uiensnijderquote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat wat ik bedoelde te bedoelen ja?
Dat iedereen heel besmuikt naar elkaar gaat zitten giechelen en dat daarna de dildo's worden doorgegeven aan elkaar alsof het een uiensnijder is?
Of de hele avond niet naar het toilet durven gaan, ons kennende.quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan loeien als je per ongeluk de tijgerbalsem te pakken hebt
maar ik zal veel eros gebruikenquote:
Pokketassie, ik bedoel... ik ... nou ja...quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit soort oneerbare voorstellen in het openbaar moet doen; mijn vrouw leest mee, jeweets
Nee, jij niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Of de rest van avond giechelend op de bank zitten te draaienquote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan loeien als je per ongeluk de tijgerbalsem te pakken hebt
In that case: I hou elke dag meer van jequote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van de Brabonegert
je moet soppen van die uiersnijder?quote:Op maandag 5 december 2011 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
k ben ff soppen, hoor momentje
Wat zij ^^ zegtquote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hou je niet van prostaatmelken?
van het prostaatmelkenquote:Op maandag 5 december 2011 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je moet soppen van die uiersnijder?
En massaaasje met hete was.quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Materiaaltje voelen, even de wc er mee in en je ervaringen delen?
Tombo heeft geen prostaatquote:
HOE WEET JIJ DAT NOUquote:Op maandag 5 december 2011 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
rokje je hebt niet eens een prostaat
Heb jij toen iets besteld eiks?quote:Op maandag 5 december 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En massaaasje met hete was.![]()
En daarna ieder privé in een hoekje kruipen met de gastvrouw om discreet je bestelling te plaatsen. Woehoehoe!
Ik zie ineens een gezellige meet voor een select gezelschap; 3 minutren gratis boodschappen doenquote:Op maandag 5 december 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En massaaasje met hete was.![]()
En daarna ieder privé in een hoekje kruipen met de gastvrouw om discreet je bestelling te plaatsen. Woehoehoe!
Sinaasappel derin en poeren maarquote:Op maandag 5 december 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan klei je er maar eentje van een sinaasappel!
quote:
Weet jij eiks hoe een prostaat eruit ziet? Ik zou niet weten waar ik moest beginnen met mijn bonkje kleiquote:Op maandag 5 december 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan klei je er maar eentje van een sinaasappel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |