Ook niet als ik het weer lief ende teder demonstreer bij jou?quote:Op maandag 5 december 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al een keer proefkonijn geweest, dus ik ga dit keer niet
Djeez, als je een hele pallet in je gleuf hebt zitten, moeten we misschien eens met de pet rond voor wat kruissteekjesquote:Op maandag 5 december 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop, vertel! Heb je het palletje in je gleuf nog gevonden?
upperdare heet datquote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook niet als ik het weer lief ende teder demonstreer bij jou?
Doe ik allemaal soorten kruiken en mag jij zeggen welke je het fijnst vindt![]()
Een soort tupperware, maar dan net ff anders.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, pretletter
Ik ben helemaal niet erg. Gewoon heel warm, en open en liefhebbend
Ja, in haar neus of zo.quote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja voordat jij hem ergens stopt waar je denkt dat ie hoort enzo
Alleen met jou danquote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook niet als ik het weer lief ende teder demonstreer bij jou?
Doe ik allemaal soorten kruiken en mag jij zeggen welke je het fijnst vindt![]()
Oh zullen we een keer zo'n tupperware maar dan anders party doen met de wilde wieven van hier?quote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
ik bepis me zelfquote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
is dit dan voor ongestelde mannen?
[ afbeelding ]
Bij anale menstruaaaasie denk ikquote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
is dit dan voor ongestelde mannen?
[ afbeelding ]
altijd fijn na het prostaatmelkenquote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij anale menstruaaaasie denk ik
quote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
altijd fijn na het prostaatmelken
Is dat wat ik bedoelde te bedoelen ja?quote:
Zo'n intiem party bedoel je? Lachuhhh!quote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zullen we een keer zo'n tupperware maar dan anders party doen met de wilde wieven van hier?
Dan dan eh... écht anders zeg maar?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zullen we een keer zo'n tupperware maar dan anders party doen met de wilde wieven van hier?
Ik weet niet of je dit soort oneerbare voorstellen in het openbaar moet doen; mijn vrouw leest mee, jeweetsquote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
precies datquote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat wat ik bedoelde te bedoelen ja?
Dat iedereen heel besmuikt naar elkaar gaat zitten giechelen en dat daarna de dildo's worden doorgegeven aan elkaar alsof het een uiensnijder is?
Ik ben ook fan van de Brabonegertquote:
hou je niet van prostaatmelken?quote:
En dan loeien als je per ongeluk de tijgerbalsem te pakken hebtquote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo'n intiem party bedoel je? Lachuhhh!
En dan allemaal discreet op het toilet het tubetje met clitstimulerende creme proberen.
Ik ben er bang vanquote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hou je niet van prostaatmelken?
Owwwwwwwww, is dat allesquote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat wat ik bedoelde te bedoelen ja?
Dat iedereen heel besmuikt naar elkaar gaat zitten giechelen en dat daarna de dildo's worden doorgegeven aan elkaar alsof het een uiensnijder is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |