ik fiets naar m'n werkquote:Op maandag 5 december 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je ff oefenen op het lopen naar je werk
Dat weet je heus welquote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mogen we meelachen, of hoe zit het?
je moet het iemand anders voor je laten opwarmen hequote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
Maar idd zeg, het is nog waar ook dat het bedoeld is als pijnbestrijding.
Ik moet er serieus niet aan denken
Nee, ik zat net een inturlektuwele reactie te typen en toen was ie volquote:
Bedacht door een man natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2011 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
http://www.overgang-menop(...)jt66wCFQQj3godT1cnOA
linkje van de warmwaterdildo
Knappe dame die hem tot in de baarmoeder krijgt. Nog knappere dame die hem er dan weer uitkrijgt.quote:Door het intravaginale aanbrengen van de Vagitherm werkt deze als een soort ouderwets kruik, echter nu met het innovatieve onderscheid dat de kramp - oplossende en ontspannende warmte direct terechtkomt op de plaats waar de pijn het meest heftig is, nl. in de Uterus (baarmoeder) zonder bijwerking !
quote:Op maandag 5 december 2011 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Knappe dame die hem tot in de baarmoeder krijgt. Nog knappere dame die hem er dan weer uitkrijgt.![]()
Vagitherm? Vage term ja.
Nou ja, seks helpt ook wel toch, dus dit zal ook wel schelenquote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik geloof überhaupt niet dat ik zin heb om dan zo'n hard ding er in te frotten als ik me klote voel en pijn heb enzoquote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je moet het iemand anders voor je laten opwarmen he
Jaweljaweljawel, dat wij allemaal zaten te gniffelen en te verheugen op de nieuwe TT en dat jij er dan NEE van maakt.quote:
zo hard is het nietquote:Op maandag 5 december 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof überhaupt niet dat ik zin heb om dan zo'n hard ding er in te frotten als ik me klote voel en pijn heb enzo![]()
Denk ik. Ik ben haast nooit ongesteld![]()
Nou ja, het gaat over dildo's hequote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Waar is Ing als je haar nodig hebt? Die heeft hier vast nog wijze woorden over te zeggen.
We kunnen wel eens een meet doen en het dan proberenquote:Op maandag 5 december 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof überhaupt niet dat ik zin heb om dan zo'n hard ding er in te frotten als ik me klote voel en pijn heb enzo![]()
Denk ik. Ik ben haast nooit ongesteld![]()
Dan is het maar te hopen dat daar geen scherpe puntjes uit steken als je dat naar binnen schuiftquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo hard is het niet
maar goed ik ook niet, heb net zo lief een kersenpittenkussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |