Wat een kut leven heb je danquote:Op maandag 5 december 2011 20:00 schreef Muis006 het volgende:
Goffer.
Ik had "SPSS is mijn lust en mijn leven"
quote:Op maandag 5 december 2011 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: het leven is als Lucille werner , het kan raar lopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe hebbedingetje. Ja, de bakstukken, het bit en de teugels missen. Ik dacht dat mijn Döbert bakstukken met blinde sluiting hier wel op zouden passen maar nee, dus de andere liggen nog op stal
en het bit zit in m'n andere hoofdstel.
Maar, hij is pretty.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
doe niet zo engquote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar ik ga even koffie drinken bij de houtkachellllll.. tot strakjes wellicht![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
doe niet zo engmijn koffie is ook nu klaar
quote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Nog wel showen als Rio het stel omheeft he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe hebbedingetje. Ja, de bakstukken, het bit en de teugels missen. Ik dacht dat mijn Döbert bakstukken met blinde sluiting hier wel op zouden passen maar nee, dus de andere liggen nog op stal
Maar, hij is pretty.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Karma.quote:Op maandag 5 december 2011 20:00 schreef Muis006 het volgende:
Goffer.
Ik had "SPSS is mijn lust en mijn leven"
quote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
En nu in het NederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe hebbedingetje. Ja, de bakstukken, het bit en de teugels missen. Ik dacht dat mijn Döbert bakstukken met blinde sluiting hier wel op zouden passen maar nee, dus de andere liggen nog op stal
Maar, hij is pretty.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Uiteraardquote:Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nog wel showen als Rio het stel omheeft he?
Ja, gaaf hequote:Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
Mooi Samzz!Vooral die neusriem is idd tof!
Het riempje dat het leertje over het hoofd verbindt met het stuk metaal in z'n mondquote:
Da's Orlando Bloomquote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe, is dat Rio? Die achter het hoofdstel?
Mwah, hij is het aanzien waard toch?quote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's Orlando Bloom. Waar niet voor niks een badjas voor hangt, ik moet die poster echt eens weghalen
.
Mja, an sich wel, maar het is zo kinderachtig hequote:Op maandag 5 december 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, hij is het aanzien waard toch?
O, zeg dat danquote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
Het riempje dat het leertje over het hoofd verbindt met het stuk metaal in z'n mond.
Met dat enge snorretje? Lieve Greys, ik dacht dat jij een betere smaak hadquote:Op maandag 5 december 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, hij is het aanzien waard toch?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's Orlando Bloom. Waar niet voor niks een badjas voor hangt, ik moet die poster echt eens weghalen
.
Hij komt sowieso maar tot mijn navelquote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Met dat enge snorretje? Lieve Greys, ik dacht dat jij een betere smaak had
Mja, die poster was ten tijde van Piratesquote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij komt sowieso maar tot mijn navel
Maar als ik dát even vergeet en dat snorretje ook, dan is ie prrrrrrima aan te loeren hoor![]()
[ afbeelding ]
Nohm Nohm nohmquote:
Groot gelijkquote:Op maandag 5 december 2011 20:31 schreef Muis006 het volgende:
De enige reden waarom ik Hitman 3x gezien heb
MIJN HAAR MOET ERAF WEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Oeh, make-overs. Dat wordt weer janken en scenes trappen.
Zijn voortanden staan niet recht (ook niet een beetje) onder zijn filtrum en dat is een massive turn-off.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
Niemand is het waarschijnlijk met meeens, maar ik vind Tom Cruise nog steeds een heeeeeerlijke vent.
Ik vind Tom Hanks altijd nog best om aan te zien.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
Niemand is het waarschijnlijk met meeens, maar ik vind Tom Cruise nog steeds een heeeeeerlijke vent.
Hair Agenda!quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
MIJN HAAR MOET ERAF WEEEEEEEEEEEEEEH
mehquote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij komt sowieso maar tot mijn navel
Maar als ik dát even vergeet en dat snorretje ook, dan is ie prrrrrrima aan te loeren hoor![]()
[ afbeelding ]
Op een of andere manier irriteert mij dat niet. Zijn ogenquote:Op maandag 5 december 2011 20:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zijn voortanden staan niet recht (ook niet een beetje) onder zijn filtrum en dat is een massive turn-off.
Goed! Kom er net vandaan. Moe, erg moe. En zijn wond doet behoorlijk pijn. Dus ik ben naar de zuster gelopen om meer medicatie (dat was om 19uquote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef Cat22 het volgende:
Qbelle!Hoe is het met je vent? Ik las vanmiddag al betere berichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |