Wat een kut leven heb je danquote:Op maandag 5 december 2011 20:00 schreef Muis006 het volgende:
Goffer.
Ik had "SPSS is mijn lust en mijn leven"
quote:Op maandag 5 december 2011 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: het leven is als Lucille werner , het kan raar lopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe hebbedingetje. Ja, de bakstukken, het bit en de teugels missen. Ik dacht dat mijn Döbert bakstukken met blinde sluiting hier wel op zouden passen maar nee, dus de andere liggen nog op stal
en het bit zit in m'n andere hoofdstel.
Maar, hij is pretty.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
doe niet zo engquote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar ik ga even koffie drinken bij de houtkachellllll.. tot strakjes wellicht![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
doe niet zo engmijn koffie is ook nu klaar
quote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Nog wel showen als Rio het stel omheeft he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe hebbedingetje. Ja, de bakstukken, het bit en de teugels missen. Ik dacht dat mijn Döbert bakstukken met blinde sluiting hier wel op zouden passen maar nee, dus de andere liggen nog op stal
Maar, hij is pretty.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Karma.quote:Op maandag 5 december 2011 20:00 schreef Muis006 het volgende:
Goffer.
Ik had "SPSS is mijn lust en mijn leven"
quote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
En nu in het NederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe hebbedingetje. Ja, de bakstukken, het bit en de teugels missen. Ik dacht dat mijn Döbert bakstukken met blinde sluiting hier wel op zouden passen maar nee, dus de andere liggen nog op stal
Maar, hij is pretty.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Uiteraardquote:Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nog wel showen als Rio het stel omheeft he?
Ja, gaaf hequote:Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
Mooi Samzz!Vooral die neusriem is idd tof!
Het riempje dat het leertje over het hoofd verbindt met het stuk metaal in z'n mondquote:
Da's Orlando Bloomquote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe, is dat Rio? Die achter het hoofdstel?
Mwah, hij is het aanzien waard toch?quote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's Orlando Bloom. Waar niet voor niks een badjas voor hangt, ik moet die poster echt eens weghalen
.
Mja, an sich wel, maar het is zo kinderachtig hequote:Op maandag 5 december 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, hij is het aanzien waard toch?
O, zeg dat danquote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
Het riempje dat het leertje over het hoofd verbindt met het stuk metaal in z'n mond.
Met dat enge snorretje? Lieve Greys, ik dacht dat jij een betere smaak hadquote:Op maandag 5 december 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, hij is het aanzien waard toch?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's Orlando Bloom. Waar niet voor niks een badjas voor hangt, ik moet die poster echt eens weghalen
.
Hij komt sowieso maar tot mijn navelquote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Met dat enge snorretje? Lieve Greys, ik dacht dat jij een betere smaak had
Mja, die poster was ten tijde van Piratesquote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij komt sowieso maar tot mijn navel
Maar als ik dát even vergeet en dat snorretje ook, dan is ie prrrrrrima aan te loeren hoor![]()
[ afbeelding ]
Nohm Nohm nohmquote:
Groot gelijkquote:Op maandag 5 december 2011 20:31 schreef Muis006 het volgende:
De enige reden waarom ik Hitman 3x gezien heb
MIJN HAAR MOET ERAF WEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Oeh, make-overs. Dat wordt weer janken en scenes trappen.
Zijn voortanden staan niet recht (ook niet een beetje) onder zijn filtrum en dat is een massive turn-off.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
Niemand is het waarschijnlijk met meeens, maar ik vind Tom Cruise nog steeds een heeeeeerlijke vent.
Ik vind Tom Hanks altijd nog best om aan te zien.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
Niemand is het waarschijnlijk met meeens, maar ik vind Tom Cruise nog steeds een heeeeeerlijke vent.
Hair Agenda!quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
MIJN HAAR MOET ERAF WEEEEEEEEEEEEEEH
mehquote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij komt sowieso maar tot mijn navel
Maar als ik dát even vergeet en dat snorretje ook, dan is ie prrrrrrima aan te loeren hoor![]()
[ afbeelding ]
Op een of andere manier irriteert mij dat niet. Zijn ogenquote:Op maandag 5 december 2011 20:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zijn voortanden staan niet recht (ook niet een beetje) onder zijn filtrum en dat is een massive turn-off.
Goed! Kom er net vandaan. Moe, erg moe. En zijn wond doet behoorlijk pijn. Dus ik ben naar de zuster gelopen om meer medicatie (dat was om 19uquote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef Cat22 het volgende:
Qbelle!Hoe is het met je vent? Ik las vanmiddag al betere berichten.
Sterkte en beterschap voor Moquote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed! Kom er net vandaan. Moe, erg moe. En zijn wond doet behoorlijk pijn. Dus ik ben naar de zuster gelopen om meer medicatie (dat was om 19u) en toen zou ze eraan komen, maar om 20u was ze er nog niet
Anyway, tegen Mo gezegd dat hij het zelf even moest zeggen.
Hoesten kan ook niet want pijn
Hij moet vanaf de operatie 72u aan de AB liggendus alst goed is Woensdag aaf zu hause
Da's dan een fikse ontsteking geweest, als hij nu nog aan de AB moet.quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed! Kom er net vandaan. Moe, erg moe. En zijn wond doet behoorlijk pijn. Dus ik ben naar de zuster gelopen om meer medicatie (dat was om 19u) en toen zou ze eraan komen, maar om 20u was ze er nog niet
Hij moet vanaf de operatie 72u aan de AB liggendus alst goed is Woensdag aaf zu hause
Doen ze niet altijd een paar dagen AB na een blindedarmoperatie? Ik heb er ook nul verstand van hoorquote:Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dan een fikse ontsteking geweest, als hij nu nog aan de AB moet.Maar hij is ook ontzettend snel ziek geworden he. Woensdag naar huis is goooood.
Hopelijk op tijd hersteld voor een revalidatieweekje in het Skone Limburg.
Ja. Sowieso, want ze konden het niet af met een laproscopie, dus ze hebben het op de klassieke manier moeten doen. En ze denken dus, dat hij 3 weken geleden toen hij met zijn ouders uit zou gaan maar niet ging vanwege heftige buikpijn, toen al bezig was maar nooit door heeft gezet.quote:Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dan een fikse ontsteking geweest, als hij nu nog aan de AB moet.Maar hij is ook ontzettend snel ziek geworden he. Woensdag naar huis is goooood.
Hopelijk op tijd hersteld voor een revalidatieweekje in het Skone Limburg.
Heftig hoor, maar goed, nog 2 dagen en dan heb je een zieke man over de vloerquote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
GMTAquote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef ElisaB het volgende:
Doen ze niet altijd een paar dagen AB na een blindedarmoperatie? Ik heb er ook nul verstand van hoor
Beterschap aan Mo (en sterkte aan Q; een zielige man op de bank is een uitdaging)
Zou best kunnen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Sowieso, want ze konden het niet af met een laproscopie, dus ze hebben het op de klassieke manier moeten doen. En ze denken dus, dat hij 3 weken geleden toen hij met zijn ouders uit zou gaan maar niet ging vanwege heftige buikpijn, toen al bezig was maar nooit door heeft gezet.
Thnx voor de beterschap. En ik moest jullie bedanken voor de kaart, onwijs lief zei diequote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doen ze niet altijd een paar dagen AB na een blindedarmoperatie? Ik heb er ook nul verstand van hoor
Beterschap aan Mo (en sterkte aan Q; een zielige man op de bank is een uitdaging)
Dat heb ik ook een keer gehad. Ik ben geen goede huisvrouw is geblekenquote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heftig hoor, maar goed, nog 2 dagen en dan heb je een zieke man over de vloer
O joy
Proest. Ik ben sowieso geen goede huisvrouwquote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad. Ik ben geen goede huisvrouw is gebleken.
Dan hoop ik voor Mo dat jij geen onrustige slaper bent.quote:Op maandag 5 december 2011 20:52 schreef Qwea het volgende:
Ziek of niet, Woensdag aaf is hopelijk mijn bed weer warm
Ik wel, qua koken en opruimen en zo. Maar zieke mannen vind ik maar aanstellersquote:Op maandag 5 december 2011 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Proest. Ik ben sowieso geen goede huisvrouw
Mehehehe.quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor Mo dat jij geen onrustige slaper bent.
Ooh neuh, opruimen niet, koken opzich wel.. maar de rest, mhaaaaaawquote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, qua koken en opruimen en zo. Maar zieke mannen vind ik maar aanstellers.
Oh, die mannen heb ik nooit. Ik heb altijd van die kinderen die wanneer ze een griepje hebben nog met zwak stemmetje bellen of ik ze alsjeblieft zo'n lekker soepje wil brengen en hun kussen op wil kloppenquote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh neuh, opruimen niet, koken opzich wel.. maar de rest, mhaaaaaaw
Mo valt gelukkig over het algemeen wel mee. Die heeft er een schijthekel aan om afhankelijk te zijn, die gaat eerst alles zelf doen en pas als hij verrekt van de pijn eens vragenHad ie beter wat eerder kunnen doen
Ja, hij verveelt zich de touwtyfus. Maar hij is ook heel moe. Dus als hij een serie heeft gekeken is hij weer bekaf.quote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef Muis006 het volgende:
Qwee wat fijn om te horen!
Verveelt ie zich niet?
Ik heb trouwens net ep 6 gekeken
Dus je zingt ook geen Soft Kitty?quote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die mannen heb ik nooit. Ik heb altijd van die kinderen die wanneer ze een griepje hebben nog met zwak stemmetje bellen of ik ze alsjeblieft zo'n lekker soepje wil brengen en hun kussen op wil kloppen.
Fuck dat, ik ben je moeder niet.
Ja van PPquote:Op maandag 5 december 2011 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hij verveelt zich de touwtyfus. Maar hij is ook heel moe. Dus als hij een serie heeft gekeken is hij weer bekaf.
Ep 6van PP?
Van mijn zangstem gaat niemand zich beter voelenquote:
Zolang je maar niet gaat stofzuigenquote:Op maandag 5 december 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mijn zangstem gaat niemand zich beter voelen.
Of het bed verschonen terwijl ie erin ligtquote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat stofzuigen
Geef die arme Mo vast een aai over zijn bol van me!quote:
Ow brrrr!quote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Mo is nu ff het beste af in het ziekenhuis, een buikoperatie is toch best heftig.
En fijn dat ie de kaart leuk vond![]()
Heb je em wel over de bol geaaid nu?
Ik word altijd super chagrijnig als meneer I. ziek is en ben dan allesbehalve schattig ende lief.
Paar jaar terug werd ie 's ochtends wakker en maar kotsen en zuchten en zielig doen.
Ik vond het stiekem ook nog lekker eigen schuld, want de avond ervoor had ie het erg gezellig gehad zeg maar.
Maar 's middags werd het toch een ritje HAP en vervolgens SEH en IC![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee, dat doe ik iemand die ziek is niet aanquote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat stofzuigen
En hoe bevallen de eps?quote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja van PP
En slapen is slim idd, dan lijken de dagen wat korter
Is dat het zusje van Emily Deschanel aka Bones?quote:Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
Leuke film aan het kijken op tv:
http://www.imdb.com/title/tt1068680/
En als ik man was (of lesbisch for that matter) viel ik op Zooey Deschanel
Ja, aai gegevenquote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Mo is nu ff het beste af in het ziekenhuis, een buikoperatie is toch best heftig.
En fijn dat ie de kaart leuk vond![]()
Heb je em wel over de bol geaaid nu?
Ik word altijd super chagrijnig als meneer I. ziek is en ben dan allesbehalve schattig ende lief.
Paar jaar terug werd ie 's ochtends wakker en maar kotsen en zuchten en zielig doen.
Ik vond het stiekem ook nog lekker eigen schuld, want de avond ervoor had ie het erg gezellig gehad zeg maar.
Maar 's middags werd het toch een ritje HAP en vervolgens SEH en IC![]()
Ja dusquote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is dat het zusje van Emily Deschanel aka Bones?
Kweeniequote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is dat het zusje van Emily Deschanel aka Bones?
He, is dat die vrouw uit Yes man?quote:Op maandag 5 december 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
KweenieIk ken die Emily niet. Ff kijken!
Zooey:
[ afbeelding ]
Lijkt ze?
Ja, die zit ik net te kijkenquote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He, is dat die vrouw uit Yes man?
DIE OOK HOORquote:Op maandag 5 december 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
En Booth, de tegenspelert van Bones....
Goede reden om die serie te kijken![]()
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:
nee, nu zien we gewoon iets smerigsquote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG, toch geen reavioli met champignonsperikelen he?
Nee.quote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
omdat ze bij jou al in de browsercache staan, als je Ctrl + F5 doet zie je ze waarschijnlijk ook niet meerquote:
tubgirlquote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Jawel, had ik gedaan....quote:Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ze bij jou al in de browsercache staan, als je Ctrl + F5 doet zie je ze waarschijnlijk ook niet meer
Ik ken nog iemand die dat deed.quote:
Jaquote:Op maandag 5 december 2011 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, ik kom net uit mijn Sinterklaasetentje
Zij is tof
Graag gedaan hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was er inmiddels achter, maar toch bedankt
Muis, she who walks behind the facts.quote:
Fixedquote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muis, she who likes to state the obvious.
Muis, the betterwetter.quote:
Ik!quote:Op maandag 5 december 2011 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
wie wilt er een stuk van mn chocoladeletter
Ikquote:Op maandag 5 december 2011 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
wie wilt er een stuk van mn chocoladeletter
tis wel puurquote:Op maandag 5 december 2011 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik!Ik heb dit jaar heul nog geen chocoletter gehad.
Maar wel Matezers.
Ow, geen melk?quote:Op maandag 5 december 2011 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tis wel puur
hoe.. je hebt geen letter gehaddat kan dus wel niet he!
hey het was de S nietquote:
Je mag niet van de straat eten. Dat is vies!quote:
wij hebben als volwassenen ook afgesproken om niks te doen. en toch kreeg ik er 1 van mn vriendin.quote:Op maandag 5 december 2011 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, geen melk?Dan doe maar een klein stukje, lekker bij de thee.
![]()
Geen letter dat komt ervan als je als volwassenen afspreekt om echt niks aan Sint te doen. Maar ik heb al genoeg andere chocolaaa gehad.Morgen nog even een winkel afstruinen voor letters in de opruiming.
van de bovenkant dan? dat heeft de grond niet geraaktquote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag niet van de straat eten. Dat is vies!
Gewoon hapjes nemen van de bovenkant, beginnen bij de hoekjes.quote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag niet van de straat eten. Dat is vies!
Mag dat van haar?quote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wij hebben als volwassenen ook afgesproken om niks te doen. en toch kreeg ik er 1 van mn vriendin.
die van haar is melkje mag daar wel van dan
quote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van de bovenkant dan? dat heeft de grond niet geraakt
Ah, straatvoedsel experts!quote:Op maandag 5 december 2011 21:40 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Gewoon hapjes nemen van de bovenkant, beginnen bij de hoekjes.
je geeft het zelf alquote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Zeggggggggggggggggg iemand een idee waarom mijn spaarlampen ineens maar op halve sterkte branden?Dat is wel heul erg spaarderig zeg maar
Sowwy.quote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Zeggggggggggggggggg iemand een idee waarom mijn spaarlampen ineens maar op halve sterkte branden?Dat is wel heul erg spaarderig zeg maar
vast wel ^_^quote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag dat van haar?
[..]
[..]
Ah, straatvoedsel experts!
heb je toevallig een wietkwekerij?quote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Zitten ze op een dimmer ?quote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
ja, maar dat is altijd al en ineens zit ik in het donker zeg maarquote:
Hejje een vent in huis?quote:Op maandag 5 december 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar dat is altijd al en ineens zit ik in het donker zeg maar
Als 't oude lampjes zijn kan 't zijn dat ze heul niet op een dimmer mogen.quote:Op maandag 5 december 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar dat is altijd al en ineens zit ik in het donker zeg maar
Crap.quote:
2 verschillende dimmersquote:Op maandag 5 december 2011 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
alle spaarlampen die nu deaud gaan, zitten die allemaal op dezelfde dimmer, of gebeurt het overal?
dit jaar gekocht bij ikeaquote:Op maandag 5 december 2011 21:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als 't oude lampjes zijn kan 't zijn dat ze heul niet op een dimmer mogen.
Er werd net wel gebeld wat mn favoriete enge film is?quote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
begint er op de achtergrond dreigende muziek te spelen? zo ja, dan zit je misschien in een slechte horrorfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |