omdat ze bij jou al in de browsercache staan, als je Ctrl + F5 doet zie je ze waarschijnlijk ook niet meerquote:
tubgirlquote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG, toch geen reavioli met champignonsperikelen he?
Jawel, had ik gedaan....quote:Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ze bij jou al in de browsercache staan, als je Ctrl + F5 doet zie je ze waarschijnlijk ook niet meer
Ik ken nog iemand die dat deed.quote:
Jaquote:Op maandag 5 december 2011 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, ik kom net uit mijn Sinterklaasetentje
Zij is tof
Graag gedaan hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was er inmiddels achter, maar toch bedankt
Muis, she who walks behind the facts.quote:
Fixedquote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muis, she who likes to state the obvious.
Muis, the betterwetter.quote:
Ik!quote:Op maandag 5 december 2011 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
wie wilt er een stuk van mn chocoladeletter
Ikquote:Op maandag 5 december 2011 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
wie wilt er een stuk van mn chocoladeletter
tis wel puurquote:Op maandag 5 december 2011 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik!Ik heb dit jaar heul nog geen chocoletter gehad.
Maar wel Matezers.
Ow, geen melk?quote:Op maandag 5 december 2011 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tis wel puur
hoe.. je hebt geen letter gehaddat kan dus wel niet he!
hey het was de S nietquote:
Je mag niet van de straat eten. Dat is vies!quote:
wij hebben als volwassenen ook afgesproken om niks te doen. en toch kreeg ik er 1 van mn vriendin.quote:Op maandag 5 december 2011 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, geen melk?Dan doe maar een klein stukje, lekker bij de thee.
![]()
Geen letter dat komt ervan als je als volwassenen afspreekt om echt niks aan Sint te doen. Maar ik heb al genoeg andere chocolaaa gehad.Morgen nog even een winkel afstruinen voor letters in de opruiming.
van de bovenkant dan? dat heeft de grond niet geraaktquote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag niet van de straat eten. Dat is vies!
Gewoon hapjes nemen van de bovenkant, beginnen bij de hoekjes.quote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag niet van de straat eten. Dat is vies!
Mag dat van haar?quote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wij hebben als volwassenen ook afgesproken om niks te doen. en toch kreeg ik er 1 van mn vriendin.
die van haar is melkje mag daar wel van dan
quote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van de bovenkant dan? dat heeft de grond niet geraakt
Ah, straatvoedsel experts!quote:Op maandag 5 december 2011 21:40 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Gewoon hapjes nemen van de bovenkant, beginnen bij de hoekjes.
je geeft het zelf alquote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Zeggggggggggggggggg iemand een idee waarom mijn spaarlampen ineens maar op halve sterkte branden?Dat is wel heul erg spaarderig zeg maar
Sowwy.quote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Zeggggggggggggggggg iemand een idee waarom mijn spaarlampen ineens maar op halve sterkte branden?Dat is wel heul erg spaarderig zeg maar
vast wel ^_^quote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag dat van haar?
[..]
[..]
Ah, straatvoedsel experts!
heb je toevallig een wietkwekerij?quote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Zitten ze op een dimmer ?quote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
ja, maar dat is altijd al en ineens zit ik in het donker zeg maarquote:
Hejje een vent in huis?quote:Op maandag 5 december 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar dat is altijd al en ineens zit ik in het donker zeg maar
Als 't oude lampjes zijn kan 't zijn dat ze heul niet op een dimmer mogen.quote:Op maandag 5 december 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar dat is altijd al en ineens zit ik in het donker zeg maar
Crap.quote:
2 verschillende dimmersquote:Op maandag 5 december 2011 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
alle spaarlampen die nu deaud gaan, zitten die allemaal op dezelfde dimmer, of gebeurt het overal?
dit jaar gekocht bij ikeaquote:Op maandag 5 december 2011 21:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als 't oude lampjes zijn kan 't zijn dat ze heul niet op een dimmer mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |