Wederom, zie je mij dat beweren, paardenbeffer? Ik ben geneigd met de geschiedschrijvers mee te gaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:38 schreef jankaas020 het volgende:
Ja, want JIJ was er persoonlijk bij.Elke paardebeffer kan een geschiedenisboek lezen.
Ik weet niet waar jij die verhalen vandaan haalt, maar die kloppen gewoonweg niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn de rijinstucteurs/ziekenboegzieltjes wél altijd succesvol geweest...
Ik ben blij dat jij het beter weer dan de geschiedschrijvers, chapeau!
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zie je mij ergens beweren dat wij een rol van betekenis speelden?
Zelfs de alom bejubelde Prinses Irenebrigade kwam pas ergens achterin in Juni.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En toen was de republiek in 1x in staat om Engeland de grootste maritieme nederlaag ever toe te delen.. En sinds dien neigt de vorst/vorstin naar ons. C'est ca.
Gelukkig ben jij wél het levende voorbeeld van de redelijkheid..quote:Op donderdag 8 december 2011 23:42 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij die verhalen vandaan haalt, maar die kloppen gewoonweg niet.
Als je niet volwassen kan reageren moet je misschien niet reageren, je gedrag mag misschien onder randdebielen populair zijn, bij mij komt ze over als iemand die gewoon niet in staat is om gewenst gedrag te vertonen.
Laat maar zien dat ik het niet juist heb in plaats van een kinderachtige verwijzing naar mijn achtergrond., De AAT heeft een vaandel, bekijk maar wat daar op staat.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat waren yanken, die snappen dat niet zo goed.
quote:
Dus, bekkie.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat klopt niet, maar zoals ik al schreef werden zee en veldslagen vaak anders beschreven door oorlogsverslaggevers vanwege de financiën/subsidie die ze zouden krijgen, zo is de beschrijving die jij toedicht een beschrijving die is opgetekend oom het korps iets heroisch toe te dichten, dit heeft men ook bij Regiment van Heutz gedaan. Ik kan je een hele literatuurlijst geven waar mijn verhaal alleen maar wordt bewezen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wél het levende voorbeeld van de redelijkheid..
Chatham is hét eerste wapenfeit van hét Korps, en staat op hét vaandel sinds wijlen Koningin Wilhelmina hét vaandel heeft uitgereikt aan hét Korps, en dan ben jij van alle personen diegene die loopt te verkondigen dat het niet zal kloppen?
Maak een officieel beklag zou ik zeggen..
Begrijpend lezen, meneer Ravequote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
1944 tegen 1667...
Begint u seniel te worden?
Meelopen en niet nadenken heet dat.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wederom, zie je mij dat beweren, paardenbeffer? Ik ben geneigd met de geschiedschrijvers mee te gaan.
Vent, je plaatst een quote van mij betreffende 1944 en probeert die te ontkrachten met een van 1667, en dan vraag je mij wat er mis gaat..quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Begrijpend lezen, meneer Ravelaat eerst maar eens zien dat ik ongelijk heb.
Ja, dat kon natuurlijk alleen door jullie torren.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En toen was de republiek in 1x in staat om Engeland de grootste maritieme nederlaag ever toe te delen.. En sinds dien neigt de vorst/vorstin naar ons. C'est ca.
Wat Achja probeert te ontkrachten.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Door goed zeemanschap van de vlootbazen ja.
Waarna jij dat weer moet gaan ontkrachten.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, door goed navigeren verover je forten...
uw antwoord:quote:Op donderdag 8 december 2011 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pointe du Hoc belde, ze willen hun bovendekking terug...
Nu bestaat er maar één 'de marine' en dat is de Nederlandse. Aangezien die praktisch geen aandeel hebben gehad in de landing van Normandië, komen we op het volgende:quote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als de marine goed hun werk had gedaan, niet alleen op point du hoc maar over de gehele antikwall. Had het talloze levens gescheeld, laat staan de luchtmacht.
Kennelijk ben ik me hier, volgens jou, aan het aflullen. Vervolgens zeg je zelf:quote:Op donderdag 8 december 2011 22:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat waren yanken, die snappen dat niet zo goed.
Hier zeg je dus zelf ook dat we geen aandeel hadden of rol van betekenis speelden. Dus, verder vragen? Geen vragen? Doorgaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Maar voorlopig is de enige bron doe je kan geven wikipedia.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:07 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat klopt niet, maar zoals ik al schreef werden zee en veldslagen vaak anders beschreven door oorlogsverslaggevers vanwege de financiën/subsidie die ze zouden krijgen, zo is de beschrijving die jij toedicht een beschrijving die is opgetekend oom het korps iets heroisch toe te dichten, dit heeft men ook bij Regiment van Heutz gedaan. Ik kan je een hele literatuurlijst geven waar mijn verhaal alleen maar wordt bewezen.
Er zijn meer personen/historici die mijn verhaal ondersteunen.
Als er iemand hier loopt te klagen en zich, als een kind, gekrenkt voelt omdat er iets negatiefs over de Mariniers wordt gezegd, dan ben jij het.
Voor jezelf blijven denken, en niet alles voor waar aannemen is niet zo moeilijk.
Waarom meteen dat minderwaardigheidscomplex? We hadden iig een lift nodig, waarvan akte..quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:12 schreef jankaas020 het volgende:
*zucht...![]()
Ik zal wel ff samenvatten wat je de afgelopen 4 pagina's allemaal heb lopen roeptoeteren:
[..]
Ja, dat kon natuurlijk alleen door jullie torren.
Die arme jongen weet niet beter.quote:[..]
Wat Achja probeert te ontkrachten.
[..]
Ja hèhè.quote:Waarna jij dat weer moet gaan ontkrachten.
Nee, we zijn mee gevaren, zie boven.quote:(jullie zijn zeker fuckin naar Engeland gezwommen, ofwat?)
quote:Maargoed, van 17e eeuws Engeland naar 20e eeuws Frankrijk:
[..]
uw antwoord:
[..]
Nu bestaat er maar één 'de marine' en dat is de Nederlandse. Aangezien die praktisch geen aandeel hebben gehad in de landing van Normandië, komen we op het volgende:
[..]
Kennelijk ben ik me hier, volgens jou, aan het aflullen. Vervolgens zeg je zelf:
[..]
Hier zeg je dus zelf ook dat we geen aandeel hadden of rol van betekenis speelden. Dus, verder vragen? Geen vragen? Doorgaan.![]()
quote:Dan zou je beter moeten weten dan de discussie met mij aan te gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was achja, schattenbout.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:33 schreef Rave_NL het volgende:
Laf...
Want woorden verdraaien? Jij komt out of the blue met point d'hoc aanzetten, waarop ik zeg dat de marine daar geen rol van betekenis heeft gespeeld waarop jij zegt dat de Nederlandse marine geen rol heeft gespeeld.. En dan heb ik het verdraait? Que?
Dat was ik en het ging mij niet om de Nederlandse marine, maar meer om de inzet van de vloot ansich. Want je doet de rest een beetje te kort, ik weet best dat er door het korps mariniers een aantal wapenfeiten zijn neergezet die niet misselijk zijn, maar om nou te zeggen dat eea te danken is aan de mariniers is mij een brug te ver.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:33 schreef Rave_NL het volgende:
Laf...
Want woorden verdraaien? Jij komt out of the blue met point d'hoc aanzetten, waarop ik zeg dat de marine daar geen rol van betekenis heeft gespeeld waarop jij zegt dat de Nederlandse marine geen rol heeft gespeeld.. En dan heb ik het verdraait? Que?
Dit zijn de bronnen waar ik mij op baseer;quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maar voorlopig is de enige bron doe je kan geven wikipedia.
I am impressed.
Kleuter Rave hebben ze sprookjes verteld, en toen dacht hij dat de mariniers het beste was wat de krijgsmacht had, dat de hele natie is ontstaan dankzij de mariniers, dat alleen de mariniers wapenfeiten hebben. Als je hier iets van vind dan gaat kleuter Rave huilen en afreageren dat jij ook niet goed bent, bang dat zijn eigen waarheid aangerand wordt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was ik en het ging mij niet om de Nederlandse marine, maar meer om de inzet van de vloot ansich. Want je doet de rest een beetje te kort, ik weet best dat er door het korps mariniers een aantal wapenfeiten zijn neergezet die niet misselijk zijn, maar om nou te zeggen dat eea te danken is aan de mariniers is mij een brug te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |