Besteld, dus krijg hem eind deze week denk ik. Ik hoop dat die tof zit. Ik had vandaag ook een houthakkers bloesje, zoek ik al enorm lang, zat overal perfect, alleen mijn tieten paste er niet in. Godverdomme kut tieten.quote:
Rook mijn pijp maar.quote:Op maandag 5 december 2011 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga pijp roken, dat is voor de eckte bazen.
Ik rook af en toe sigaar. Veel bazerquote:Op maandag 5 december 2011 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga pijp roken, dat is voor de eckte bazen.
Hey, ging het allemaal okee vanavond? (met het bezoek aan het graf)quote:
Misschien pas je die van mij wel.quote:Op maandag 5 december 2011 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Besteld, dus krijg hem eind deze week denk ik. Ik hoop dat die tof zit. Ik had vandaag ook een houthakkers bloesje, zoek ik al enorm lang, zat overal perfect, alleen mijn tieten paste er niet in. Godverdomme kut tieten.
Dure?quote:Op maandag 5 december 2011 19:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik rook af en toe sigaar. Veel bazer
Ga iig naar verschillende juweliers. Goede kans dat je opgelicht wordt namelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:
Maar niemand heeft dus ervaring met sieraden verkopen ???
Denk dat je het wel kunt verkopen, maar denk niet dat je er veel voor krijgtquote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:
Maar niemand heeft dus ervaring met sieraden verkopen ???
Ik weet allang hoe jij eruitziet dus daar ga je al de fout in, mensen sturen hier van alles door. Ik ben hetero trouwens maar ik kan wel beoordelen welke man er goed uitziet en wie niet imo.quote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk kerel. Doorzichtige homo is doorzichtig.
Misschien wel.quote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kinderen zijn irritant en kut, per definitie.
Mannenoverhemden dragen.quote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien pas je die van mij wel.
tuurlijk nietquote:
Het was een flauwe sex-grap.quote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik rook niet, ik vind het gaaf als mannen het doen. Jij niet?
Heb jij zulke enorme jetsers dan?quote:Op maandag 5 december 2011 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Besteld, dus krijg hem eind deze week denk ik. Ik hoop dat die tof zit. Ik had vandaag ook een houthakkers bloesje, zoek ik al enorm lang, zat overal perfect, alleen mijn tieten paste er niet in. Godverdomme kut tieten.
Ik snapte het wel. Ik vroeg of jij er ook van hield als mannen dat deden.quote:Op maandag 5 december 2011 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een flauwe sex-grap.To smoke a pole. Jeweets.
Ik rook zelf niet.
Wat zijn de andere verrassingen dan?quote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef Moonwalk het volgende:
Hey Jelly opent toch nooit nieuwe deeltjeswat een dag vol verrassingen
Still don't care.quote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik weet allang hoe jij eruitziet dus daar ga je al de fout in, mensen sturen hier van alles door. Ik ben hetero trouwens maar ik kan wel beoordelen welke man er goed uitziet en wie niet imo.
G 'n R!!!!quote:Op maandag 5 december 2011 19:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tuurlijk nietBen student
Nice iron maiden shirt kaneel
Bij bloesjes heb ik er altijd gezeik mee ja, bij andere dingen merk ik het niet echt.quote:Op maandag 5 december 2011 19:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb jij zulke enorme jetsers dan?
Misschien zie je MLiG nog op de meet, dan kunnen jullie over goedkope stinksigaren praten.quote:Op maandag 5 december 2011 19:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tuurlijk nietBen student
Nice iron maiden shirt kaneel
oepsquote:Op maandag 5 december 2011 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zijn de andere verrassingen dan?
[..]
Still don't care.
[..]
G 'n R!!!!
Toch even tussendoor, ik houd me meestal verre van dit soort discussies hier. Maar waarom ben je zo gebrand op het neerhalen van mensen die elke vrouw willen hosselen? Of op het uiterlijk van andere mannen?quote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik weet allang hoe jij eruitziet dus daar ga je al de fout in, mensen sturen hier van alles door. Ik ben hetero trouwens maar ik kan wel beoordelen welke man er goed uitziet en wie niet imo.
[..]
Misschien wel.
Herpderp.quote:Op maandag 5 december 2011 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snapte het wel. Ik vroeg of jij er ook van hield als mannen dat deden.
quote:
quote:
Ik moet het thuis vieren van mijn moeder.quote:
Ben jij al gesteriliseerd eigenlijk?quote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word van niemands kinderen moeder.
Probeer eens een colbertjequote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij bloesjes heb ik er altijd gezeik mee ja, bij andere dingen merk ik het niet echt.
als student kan Ik geen cubaanse betalenquote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien zie je MLiG nog op de meet, dan kunnen jullie over goedkope stinksigaren praten.
quote:
En als ze pole smoken?quote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herpderp.
Mwah, ken niet zoveel mensen die roken. Maar vind het bij hen niet gaaf.
Ik heb ze live gezien, die nieuwe versie in 2006 ergens, de tering wat slecht.quote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]![]()
Ze hebben een paar dagen sinds lange tijd voor het eerst weer eens Civil War gespeeld. Na ja, de nieuwe band dan met Axl. Maar zelfs dan blijft het epic.
Er zijn nu toch 2 guns and roses , een waar axl zingt en de andere van de rest van de bandleden ??? of vergis ik me nuquote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]![]()
Ze hebben een paar dagen sinds lange tijd voor het eerst weer eens Civil War gespeeld. Na ja, de nieuwe band dan met Axl. Maar zelfs dan blijft het epic.
Klopt, Slash heeft ook een versie.quote:Op maandag 5 december 2011 19:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Er zijn nu toch 2 guns and roses , een waar axl zingt en de andere van de rest van de bandleden ??? of vergis ik me nu
Ik heb ze live gezien in 2010. Was toen anders best aardig.quote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien, die nieuwe versie in 2006 ergens, de tering wat slecht.
Heb ze live niet gezien, maar ze klonken redelijk matig. Al die jaren hoop voor niks.quote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]![]()
Dat is wel nice. Maar dan moeten ze wel glad geschoren zijn.quote:
Yeahquote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef stefanhaan het volgende:
Die van slash is sowieso beter.
Omdat slash.
Slash ziet het niet zo.quote:Op maandag 5 december 2011 19:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Er zijn nu toch 2 guns and roses , een waar axl zingt en de andere van de rest van de bandleden ??? of vergis ik me nu
Die vind ik alleen tof als ze casual gedragen worden. Maar die heb ik wel.quote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Probeer eens een colbertje
Vrouwen in colberts
quote:Op maandag 5 december 2011 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vind ik alleen tof als ze casual gedragen worden. Maar die heb ik wel.
quote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef stefanhaan het volgende:
Die van slash is sowieso beter.
Omdat slash.
En zo hoort datquote:Op maandag 5 december 2011 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vind ik alleen tof als ze casual gedragen worden. Maar die heb ik wel.
quote:
ik heb zo'n top hat.quote:Op maandag 5 december 2011 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wou dat ik zo'n top hat kon dragen als Slash.
Ik heb er het haar niet meer voor.quote:
Ik heb helaas ook weer kort haarquote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er het haar niet meer voor.![]()
Nee, ben wel blij met mijn korte haar.
Nou, morgen weer werken. Heb er nu al zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pakjesavond, dan heb je dat soms.quote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef Moonwalk het volgende:
Hey Jelly opent toch nooit nieuwe deeltjeswat een dag vol verrassingen
quote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb helaas ook weer kort haar
Mijn gitaarcollectieWaar is je paarse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
dat is de 3de van links.quote:
Mijn gitaarcollectieEen tele thinlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a long line down from heaven.
Die ligt in de doos benedenquote:
[..]
Ik heb helaas ook weer kort haar
Mijn gitaarcollectieDe linker drie herken ik allemaal, maar die akoestische gitaar rechts daarvan herken ik niet eens wat voor merk het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor gitaar is dat?
Yep is een namaak Goldtop van London City.quote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef dawg het volgende:
ik vind die 2e van links het gaafst. beetje oldskool nog. lijkt volgens mij (weet er niet veel van) wel een beetje op een gibson les paul of niet?
Ibanez akoestische gitaar.quote:Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef benzin het volgende:
[..]
De linker drie herken ik allemaal, maar die akoestische gitaar rechts daarvan herken ik niet eens wat voor merk het isWat voor gitaar is dat?
In een tas op mijn bed.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
In een tas op mijn bed.
Mijn kamer is een grote tyfuszooi nu.
Het hele huis is een chaos hier.quote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn kamer is echt fcking erg nu....
Wie dan?quote:Op maandag 5 december 2011 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, heb geen idee. nouja, een heel klein ideetje maar die zal het vast niet zijn.
Gooi mijn kleren en mijn tas maar ergens bij elkaarquote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn kamer is echt fcking erg nu....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
tranceptor.quote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wie dan?
Eten was zonder bonen nog best te doen
eigenlijk gewoon heel lekker
Ik wil zelf een nieuwe elektrische hebben; welke gitaar moet je echt hebben volgens jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil zelf een nieuwe elektrische hebben; welke gitaar moet je echt hebben volgens jou?
Overigens vind ik je gitaren aan muurhaken hangen best wel baas, de mijne zitten in een rek:Ben je een beginner / exct, en wat is je budget?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil zelf een nieuwe elektrische hebben; welke gitaar moet je echt hebben volgens jou?
Overigens vind ik je gitaren aan muurhaken hangen best wel baas, de mijne zitten in een rek:dan zie je alleen de zijkanten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ja. Maar het bergt wel efficiënt opquote:
Even quoten voor later.quote:Op maandag 5 december 2011 20:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja. Maar het bergt wel efficiënt op
quote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn kamerHet is hier nog erger hoor :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de nieuwe bank staat er al, de oude ook nog, de bijzettafeltjes ook maar die passen niet meer omdat de nieuwe bank te groot is
en alle andere meubels
het is nu echt kamperener staat een tafeltje in de hal
en een luie stoel in de eetkamer
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
dit is ook mijn halve kamer, de rest is nog ergerquote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is hier nog erger hoor :
de nieuwe bank staat er al, de oude ook nog, de bijzettafeltjes ook maar die passen niet meer omdat de nieuwe bank te groot is
en alle andere meubels
het is nu echt kamperener staat een tafeltje in de hal
en een luie stoel in de eetkamer
waaaaaaaaaaaat? ik met hem?quote:
gewoon, zomaar.quote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaat? ik met hem?
waarom?
Jengelstengelquote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef LostInSpace het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn electrische gitaartjesAls we toch bezig zijn.
Ik heb ook nog een electro akoestische Dean Performer.
So that's where the magic happensquote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dit is ook mijn halve kamer, de rest is nog erger
Nja, ik speel alweer 6 jaar, hoewel ik nooit echt goed ben geworden ben ik niet echt een beginner meer.quote:Op maandag 5 december 2011 20:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ben je een beginner / exct, en wat is je budget?
Yes, ik had eerst losse standaarden, dit is stukken compacter.quote:Op maandag 5 december 2011 20:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja. Maar het bergt wel efficiënt op
die rechter met hollowbody is wel vetquote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef LostInSpace het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn electrische gitaartjesAls we toch bezig zijn.
Ik heb ook nog een electro akoestische Dean Performer.
nou ik schat mezelf iets hoger inquote:
Hmm vdan kan je naar wat ibanez gitaren kijkenquote:Op maandag 5 december 2011 20:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik speel alweer 6 jaar, hoewel ik nooit echt goed ben geworden ben ik niet echt een beginner meer.
Mijn budget is max 500 euro. Heb het liefste wel een wat cleaner geluid, dus liever geen humbuckers
[..]
Yes, ik had eerst losse standaarden, dit is stukken compacter.
ik bedoelde mij dm'en.quote:Op maandag 5 december 2011 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik schat mezelf iets hoger in
maar dat ben ik dan weer
Ibanez artcorequote:Op maandag 5 december 2011 20:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
die rechter met hollowbody is wel vet
Dat is moeilijk man. Na 3 lessen ben ik gestopt.quote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Gitaar leren spelen!
Staat ook nog op mijn todo list
Opgeven zit niet in mijn aard. Men zegt wel eens dat ik eigenwijs ben, maar ik zie het als doorzettingsvermogenquote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat is moeilijk man. Na 3 lessen ben ik gestopt.
It has to start somewhere It has to start sometimequote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Gitaar leren spelen!
Staat ook nog op mijn todo list
oh ik vind het wel mee vallenquote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat is moeilijk man. Na 3 lessen ben ik gestopt.
Ik heb ook doorzettingsvermogen maar het kon me na de eerste les al niet zo heel veel meer schelen. Ik heb overigens nog wel een gitaar. Ik vind piano echt heel mooi, wil ik ook wel leren. We hebben hier één in huis en soms doe ik wel eens wat.quote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Opgeven zit niet in mijn aard. Men zegt wel eens dat ik eigenwijs ben, maar ik zie het als doorzettingsvermogen
Ja, dat vasthouden deed ik ook altijd fout. En als je iemand zo snel en mooi ziet spelen lijkt 't makkelijk maar dat is het totaal niet, vind ik.quote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vind het wel mee vallen
ik speel een heeeeeel klein beetje gitaar
maar heb nooit les gehad en ik hou hem ook verkeerd om vast(voor linkshandige
)
noem eens wat solo's die je kunt?quote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef stefanhaan het volgende:
ik speel nu denk ik 3 jaar. En ik begin nu echt solo's te kunnen spelen.
Ik speel 4 jaar, maar niet echt regelmatig.. en ik kan helemaal niet echt solo's. Eigenlijk heb ik vooral akoestisch gespeeld. Dus ik kan wel akkoorden, power chords, wat arpeggio's etc.quote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef stefanhaan het volgende:
8 jaar keyboardles gehad, en ik kon het best heel goed. Had mezelf er on the fly ook nog even piano bij geleerd, ookal kan ik geen noot lezen. Nu heb ik het al járen niet meer gedaan dus ik kan er geen klap meer van, best jammer eigenlijkquote:Op maandag 5 december 2011 20:15 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb ook doorzettingsvermogen maar het kon me na de eerste les al niet zo heel veel meer schelen. Ik heb overigens nog wel een gitaar. Ik vind piano echt heel mooi, wil ik ook wel leren. We hebben hier één in huis en soms doe ik wel eens wat.
Ik kan er een paar van iron maiden, Knocking on heavens door. Errmm hotel california. en nog een paarquote:
Ik heb zelf nooit les gehad; daar ben ik veel te eigenwijs voorquote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
Mijjn neefje van dertien zit op gitaarles, hij heeft gisteren een klein stukje op zijn gitaar voor ons gespeeld
Wat was je eerste solo? Ik kan me het niet helemaal goed meer herinneren, maar ik denk dat de eerste solo die ik onder de knie had American Idiot van Green Day was. Die is ook niet echt moeilijk, maar wel grappig.quote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef stefanhaan het volgende:
paar jaar piano gespeeldquote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
8 jaar keyboardles gehad, en ik kon het best heel goed. Had mezelf er on the fly ook nog even piano bij geleerd, ookal kan ik geen noot lezen. Nu heb ik het al járen niet meer gedaan dus ik kan er geen klap meer van, best jammer eigenlijk
netjes.quote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan er een paar van iron maiden, Knocking on heavens door. Errmm hotel california. en nog een paar
Een nicht van mij speelt ook dwarsfluit vanaf haar 9e en ze is nu 18. Zij is ook heel goed, gaat ook naar het conservatorium. Ik vind dwarsfluit wel mooi maar ik begrijp niet hoe je daar ooit opkomt om zoiets te spelen. Dat is pas echt moeilijk volgens mij. Maar het is wel mooi dat het iemands passie is, vind ik.quote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
paar jaar piano gespeeld
en jaren lang dwarsfluit (ongeveer 10 jaar)
en een soort vooropleiding voor het conservatorium
maar ik was veel te onzeker (en moest er hard genoeg voor werken) dus durfde er niks mee te doen
achteraf gezien wel slim denk ik want wat voor baan ga je dan weer krijgen
mijn eerste solo was iets van ZZ top zal ff zoekenquote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit les gehad; daar ben ik veel te eigenwijs voorOp school besteedde ik ook altijd veel tijd aan niet opletten zodat ik mezelf buiten schooltijd interessantere dingen kon leren.
![]()
Ik had het met lessen 80 keer zo snel kunnen leren, ik heb mezelf ook dingen aangeleerd die ik later weer moest afleren
[..]
Wat was je eerste solo? Ik kan me het niet helemaal goed meer herinneren, maar ik denk dat de eerste solo die ik onder de knie had American Idiot van Green Day was. Die is ook niet echt moeilijk, maar wel grappig.
Wat ik ooit echt nog wil leren is om ingewikkeldere muziek gewoon puur op gehoor na te spelen zonder dat ik eerst 1000 keer moet luisteren naar stukjes die ik vertraag
Sharp dressed men?quote:Op maandag 5 december 2011 20:22 schreef stefanhaan het volgende:
Pff ik kan er niet meer op komenbest bekend nummer
Nee was toch niet van ZZ top, maar die kan ik ookquote:
ik vind de solo's van mark knopfler vaak erg goed. en jimi natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
en ik wil stairway to heaven nog maar eens leren
Tijdje geleden eens gedaan maarja. Moet even er iemand mee pwnen
Ik bedacht het toen ik 6 wasquote:Op maandag 5 december 2011 20:21 schreef Soit het volgende:
[..]
Een nicht van mij speelt ook dwarsfluit vanaf haar 9e en ze is nu 18. Zij is ook heel goed, gaat ook naar het conservatorium. Ik vind dwarsfluit wel mooi maar ik begrijp niet hoe je daar ooit opkomt om zoiets te spelen. Dat is pas echt moeilijk volgens mij. Maar het is wel mooi dat het iemands passie is, vind ik.
Ik had bij de harmonie gemoeten. Dat was goed voor mij geweestquote:Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedacht het toen ik 6 was
en tja hoe bedenk je dan zoiets
het zal wel zijn geweest omdat ie mooi glom
nee ik vond het geluid leuk omdat je heel melodieus bezig kunt zijn en vaak in stukken eerste stem speelt en dus de melodie aanbrengt
bijvoorbeeld een klarinet is vaker 2e stem
heb ik ook jaren gedaanquote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik had bij de harmonie gemoeten. Dat was goed voor mij geweest
dat sowieso!quote:Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef dawg het volgende:
het leger zou voor een aantal wel goed zijn hier. wat ballen kweken.
voor mij ook, ik zit 9/10 keer ook gewoon wat te kloten zoals nuquote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef LostInSpace het volgende:
Ik rommel trouwens zelf soms wat aan en "maak" dit soort dingen:
http://www.schlechter.nl/dump/noisy%20stuff.mp3
Gewoon voor de lol ipv dat ik nummers leerHet is voor mij ook meer een uitlaatklep dan iets wat ik per se goed moet leren van mezelf.
Nou, is niet onaardig toch?quote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef LostInSpace het volgende:
Het is voor mij ook meer een uitlaatklep dan iets wat ik per se goed moet leren van mezelf.
Ik zou dat geen dag overlevenquote:Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef dawg het volgende:
het leger zou voor een aantal wel goed zijn hier. wat ballen kweken.
Al was het maar om de muziekquote:Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb ik ook jaren gedaan
maar ik had daar niet echt een klik of zo met de mensen
vriendinnetje van toen zit er nog steeds bij en heeft daar ook veel vrienden aan over gehouden
maar dat had ik dan echt weer niet
vond de stukken wel leuker omdat je het samen creëert zeg maar
Als dat toch zou werkenquote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar jullie spelen dus bijna allemaal gitaar. Hossel die chicks daar dan mee.
Vakantie+strand+kampvuur+gitaar = gegarandeerd succes.quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Als dat toch zou werken![]()
Moet wel zeggen dat ik het dankbaar gebruik als gespreksonderwerp, omdat meisjes de andere dingen die ik doe saai vinden.
Wat wil je er eigenlijk over vertellen tegen iemand die geen verstand van gitaar spelen heeft?quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Als dat toch zou werken![]()
Moet wel zeggen dat ik het dankbaar gebruik als gespreksonderwerp, omdat meisjes de andere dingen die ik doe saai vinden.
Ik kan alleen geen kampvuurliedjes spelen, wel rock en metalquote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vakantie+strand+kampvuur+gitaar = gegarandeerd succes.
Ik was er op zich wel happy mee toen ik het had opgenomen.quote:
Geen ideequote:Op maandag 5 december 2011 20:31 schreef stefanhaan het volgende:
Alleen je stukje klinkt echt heel raar... Welke toonsoort speel je er?
Past niet echt bij wat erachter zit
Guus Meeuwis!quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan alleen geen kampvuurliedjes spelen, wel rock en metal
Ah joh een beetje pingelen is al goed genoeg voor dronken chickies.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan alleen geen kampvuurliedjes spelen, wel rock en metal
Het gaat niet om wat je er echt over zegt, dat enthousiasme steekt meisjes aan en het verveelt ze niet omdat gitaar spelen iets is wat iedereen tof vindtquote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Soit het volgende:
[..]
Wat wil je er eigenlijk over vertellen tegen iemand die geen verstand van gitaar spelen heeft?
Dat. Dus.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vakantie+strand+kampvuur+gitaar = gegarandeerd succes.
Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis!quote:
Nauwelijks. Ik herken dit welquote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Zet ik voor het eerst in 4 jaar MSN weer eens aan; 2 van de 100 mensen online.Wordt dat nog wel gebruikt tegenwoordig?
Dat vind ik vervelend. MSN was mijn manier om af en toe eens contact te hebben met mensen en vroeger had ik heel veel contactpersonen, tegenwoordig is er nog maar een handjevol online.quote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Zet ik voor het eerst in 4 jaar MSN weer eens aan; 2 van de 100 mensen online.Wordt dat nog wel gebruikt tegenwoordig?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis!
Ow, dus dan ga jij gewoon enthousiast vertellen over je gitaarspel. Moet je dan doen over alles wat je leuk vindt.quote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat je er echt over zegt, dat enthousiasme steekt meisjes aan en het verveelt ze niet omdat gitaar spelen iets is wat iedereen tof vindt
Nou dat valt wel mee. Ik krijg er vooral last van mijn schouders vanquote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef stefanhaan het volgende:
En sowieso krijg je bazen armspieren van gitaarspelen..
Zo werkt dat niet, veel onderwerpen vervelen meisjesquote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef Soit het volgende:
[..]
Ow, dus dan ga jij gewoon enthousiast vertellen over je gitaarspel. Moet je dan doen over alles wat je leuk vindt.
Ga dan maar gewoon trainen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef stefanhaan het volgende:
En sowieso krijg je bazen armspieren van gitaarspelen..
Dat ligt toch echt aan de persoon zelf, net zoals jouw praatjes over gitaarspelen sommige mensen wel kunnen vervelen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, veel onderwerpen vervelen meisjes
Ik train en ik speel gitaar.quote:
Wie?quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
Shit, ik heb der niet kunnen overtuigen.
Mijn moeder.quote:
Sommige onderwerpen zijn nou eenmaal zo complex en specifiek dat 99,9% van de mensen het niet kan waarderen. En als je indruk probeert te maken op een meisje is een verhaal dat haar verveelt niet echt handig.quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef Soit het volgende:
Dat ligt toch echt aan de persoon zelf, net zoals jouw praatjes over gitaarspelen sommige mensen wel kunnen vervelen.
Het feit dat ik de Kerst met haar vier en Oud en Nieuw met anderen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
En waarvan moest ze overtuigd worden?
Klopt, maar het handige is om eerst te peilen of ze het wel daadwerkelijk niet of wel interessant vind. Niet meteen er vanuit gaan dat meisjes het onderwerp niet interessant vinden.quote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Sommige onderwerpen zijn nou eenmaal zo complex en specifiek dat 99,9% van de mensen het niet kan waarderen. En als je indruk probeert te maken op een meisje is een verhaal dat haar verveelt niet echt handig.
Wie weet staat er wel een gepromoveerd AI specialist tegenover je.. Sta jij dan met je praatjes over je gitaar.quote:Op maandag 5 december 2011 20:47 schreef Soit het volgende:
[..]
Klopt, maar het handige is om eerst te peilen of ze het wel daadwerkelijk niet of wel interessant vind. Niet meteen er vanuit gaan dat meisjes het onderwerp niet interessant vinden.
Zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Sommige onderwerpen zijn nou eenmaal zo complex en specifiek dat 99,9% van de mensen het niet kan waarderen. En als je indruk probeert te maken op een meisje is een verhaal dat haar verveelt niet echt handig.
Ik ga met Oud en Nieuw om 0:00 in bed liggen, dat zal haar leren.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga met Oud en Nieuw om 0:00 in bed liggen, dat zal haar leren.
Met mij.quote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga met Oud en Nieuw om 0:00 in bed liggen, dat zal haar leren.
Care to share?quote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb net in het kader van Sinterklaas een gedichtje aan iemand gestuurd op een datingsite
Ultimate revengequote:
Wat ga je uploaden?quote:
delen!quote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb net in het kader van Sinterklaas een gedichtje aan iemand gestuurd op een datingsite
Alstjeblieft niet, ik heb vandaag 7 uur lang een probleem met een thread zitten debuggen. Het mooie: elke keer als ik de debugger eraan hing dan werkte het plots wel/quote:Op maandag 5 december 2011 20:49 schreef LostInSpace het volgende:
Zie het al helemaal voor me
"Ik heb dat concurrency probleem in mijn multi threaded applicatie eindelijk opgelost. Zo vet man! Optimistic concurrency heeft diverse voordelen ten opzichte van pessimistic concurrency. Veel locking issues behoren nu tot het verleden. Weet je, ik ga zo straks ook nog even kijken hoe het past in een scenario met long running transactions. Misschien dat het daar niet zo voordelig is, maar onderzocht zal het worden! Oh dit is zo cool"
Nee te slechtquote:
Ik ben wel benieuwd. Ik moet zo helaas weg, maar je kunt hem mij ook pm-enquote:
Kom ik daar helemaal waus aan, wedden dat ze je wel laat gaan. Of mij niet binnenlaat, dat kan ook nog.quote:
Rozen zijn roodquote:Op maandag 5 december 2011 20:52 schreef ElDinosaur het volgende:
En ga alsjeblieft geen 'rozen zijn rood' gedichtje posten.
Ja, maar wie doet dat nou zomaar uit het niets?quote:Op maandag 5 december 2011 20:49 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Zie het al helemaal voor me
"Ik heb dat concurrency probleem in mijn multi threaded applicatie eindelijk opgelost. Zo vet man! Optimistic concurrency heeft diverse voordelen ten opzichte van pessimistic concurrency. Veel locking issues behoren nu tot het verleden. Weet je, ik ga zo straks ook nog even kijken hoe het past in een scenario met long running transactions. Misschien dat het daar niet zo voordelig is, maar onderzocht zal het worden! Oh dit is zo cool"
quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Ik eet nu brood
Wil je ook?
Zuig dan aan mijn pook
Nee mevrouw de taalnazi dan maak je gehakt van mijn Engelsquote:
Cool ik ben benieuwdquote:
Zal ik dat maar als compliment beschouwen. Ik ben de POL SC gewend, dit is een eitje.quote:Op maandag 5 december 2011 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohai, ben je hier nogsteeds.Je houd het best lang vol.
Ze wou het gezellig thuis vieren.quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom ik daar helemaal waus aan, wedden dat ze je wel laat gaan. Of mij niet binnenlaat, dat kan ook nog.
Ah, timing issuequote:Op maandag 5 december 2011 20:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Alstjeblieft niet, ik heb vandaag 7 uur lang een probleem met een thread zitten debuggen. Het mooie: elke keer als ik de debugger eraan hing dan werkte het plots wel/
Niet zo zeuren man.quote:Op maandag 5 december 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wou het gezellig thuis vieren.
Ik vind dit gezellig en het is thuis.
Nja, uiteraard is dat niet iets wat ik zomaar opbreng in een gesprek met iemand die niet programmeert, maar dit zijn wel zaken waar ik me vaak mee bezig houd.quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, maar wie doet dat nou zomaar uit het niets?
Daar heb ik in totaal 2 posts geplaatst, maar ik weet dan ook helemaal niets van politiek.quote:Op maandag 5 december 2011 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zal ik dat maar als compliment beschouwen. Ik ben de POL SC gewend, dit is een eitje.
Huhwat?quote:Op maandag 5 december 2011 20:54 schreef formerjellybean het volgende:
weet je ergens boven soms best vermoeiend
Dat maakt het wel weer spontaanquote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, uiteraard is dat niet iets wat ik zomaar opbreng in een gesprek met iemand die niet programmeert, maar dit zijn wel zaken waar ik me vaak mee bezig houd.
Hoezo? Ik ben bijna 18 en moet van mijn moeder elke Oud en Nieuw thuis vieren.quote:
Maak er gewoon een meet van bij jou thuis.quote:Op maandag 5 december 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wou het gezellig thuis vieren.
Ik vind dit gezellig en het is thuis.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben bijna 18 en moet van mijn moeder elke Oud en Nieuw thuis vieren.
dat dus.quote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maak er gewoon een meet van bij jou thuis.
Hoeft ook niet, maar de SC is vrij grof <vul hier maar standaard thats the way I like it shit in>quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik in totaal 2 posts geplaatst, maar ik weet dan ook helemaal niets van politiek.
Een Haiku?quote:Op maandag 5 december 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Je haar is rood
Je oog.
Wat maakt het uit.
Neuken?
Nee dit is niet wat ik gestuurd heb
Don't know. Uiteindelijk bleek dat ik in sommige gevallen een join deed (om te wachten tot een thread stopt, andere talen/frameworks noemen dit anders) terwijl de thread nog helemaal niet gestart was, maar dat was afhankelijk van iets wat weer een andere thread deed.quote:Op maandag 5 december 2011 20:54 schreef LostInSpace het volgende:
Ah, timing issue
Ik weet ook niet of de debugger zelf nog locking veroorzaakt doordat hij ge-attached is aan je proces, waardoor bepaalde synchronization issues niet plaats vinden.
Ach ja
Echt als ik dat doe vier ik Oud en Nieuw 2012 sowieso niet thuis.quote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maak er gewoon een meet van bij jou thuis.
Nee, maar je kunt toch wel aangeven dat dát is waar je je mee bezighoud in één zinnetje en vanuit haar reactie kun je wel opmaken of het haar interesseert of juist helemaal niet.quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, uiteraard is dat niet iets wat ik zomaar opbreng in een gesprek met iemand die niet programmeert, maar dit zijn wel zaken waar ik me vaak mee bezig houd.
Nee gewoon slechtquote:
Myr tot de rand toe volblaffen om 12 uur, da's pas vuurwerk. Gegarandeerd dat je volgend jaar wel weg magquote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben bijna 18 en moet van mijn moeder elke Oud en Nieuw thuis vieren.
Er zijn maar weinig meisjes in Nederland die zich voor dit soort zaken interesserenquote:Op maandag 5 december 2011 20:57 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt toch wel aangeven dat dát is waar je je mee bezighoud in één zinnetje en vanuit haar reactie kun je wel opmaken of het haar interesseert of juist helemaal niet.
in een ruzie de wijste zijn en de ander in zijn sop gaar laten koken , terwijl ik ergens best wil schelden of iets ofzo, maar ik vind het weer zonde van mijn energie.quote:
Oplossing voor al je problemen toch.quote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt als ik dat doe vier ik Oud en Nieuw 2012 sowieso niet thuis.
Volgend jaar ben je 18, dan heeft ze in principe niks meer over je te zeggen.quote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
Ik ga der gewoon de hele avond irriteren, dan vier ik het volgend jaar wel ergens anders.
Probleem opgelost.
Beetje jammer dat ze gewoon alles nog betaalt en ik in haar huis woon.quote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgend jaar ben je 18, dan heeft ze in principe niks meer over je te zeggen.
Okequote:
Nu ga ik even met fatsoenlijke software het hele stuk naar audio zetten.quote:
Boksbalquote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
in een ruzie de wijste zijn en de ander in zijn sop gaar laten koken , terwijl ik ergens best wil schelden of iets ofzo, maar ik vind het weer zonde van mijn energie.
En moet schijnbaar even een goede manier vinden om even mijn agressie kwijt te kunnen en dat is soms een beetje lastig .
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 5 december 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nu ga ik even met fatsoenlijke software het hele stuk naar audio zetten.
Boksbal is eigenlijk niet eens zo'n slecht idee denkquote:Op maandag 5 december 2011 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Boksbal
Of een vent om mee te stoeien natuurlijk
quote:
quote:
Gelukkig, iig geen Seven Nation Army xDquote:Op maandag 5 december 2011 21:14 schreef stefanhaan het volgende:
oh en mijn eerste solo was sweet home alabama - Lynyrd Skynyrd.
Je moet ergens beginnenquote:Op maandag 5 december 2011 21:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gelukkig, iig geen Seven Nation Army xD
Klopt, maar het is wel te standaard om dat als eerste te leren xDquote:
Nah Smoke on the water intro jonge!quote:Op maandag 5 december 2011 21:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel te standaard om dat als eerste te leren xD
De stukken van Janick, of die van Dave/Adrian?quote:Op maandag 5 december 2011 21:19 schreef stefanhaan het volgende:
Seven nations army is idd best makkelijk.Daar ben ik gelukkig nooit mee begonnen
Ik begon gewoon toen ik 3 maanden speelde met iron maiden
Wisselt. Vaak speel ik ze allemaal los.quote:Op maandag 5 december 2011 21:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
De stukken van Janick, of die van Dave/Adrian?
Ik weet dat er veel Maiden fans zijn die wat tegen Janick hebben, maar ik vind Janick echt een toevoeging voor de band geweest, stuk melodischer geworden sindsdien.quote:Op maandag 5 december 2011 21:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wisselt. Vaak speel ik ze allemaal los.
Kvind ze alledrie wel tofquote:Op maandag 5 december 2011 21:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik weet dat er veel Maiden fans zijn die wat tegen Janick hebben, maar ik vind Janick echt een toevoeging voor de band geweest, stuk melodischer geworden sindsdien.
Niet doen.quote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik twijfel om voor een boblijn te gaan.. Wat denken jullie
En hallo
Vind ik niet zo leukquote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
En hallo
Doe eens gek en scheer je koppie kaalquote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
En hallo
Als je het leuk vind waarom nietquote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
En hallo
Alsjeblieftquote:Op maandag 5 december 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe eens gek en scheer je koppie kaal
Ik heb me ooit één keer een ander kapsel aangemeten. Na een dag had ik er genoeg van. Maar dat zal wel niet te vergelijken zijnquote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
En hallo
Goedquote:
Ik zie in je FoBo dat je van Superman houdt. Neem zijn kapsel.quote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Alsjeblieft
Ik wil gewoon vlotter
Neem een pittig kort rood kapsel.quote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Alsjeblieft
Ik wil gewoon vlotter
Indeed, boblijn is op enkele uitzonderingen aan niets aan, past maar heel weing mensen goed.quote:
Neequote:
picsquote:Op maandag 5 december 2011 21:46 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar mag nooit meer korter, ik vind het nu al te kort.
wtf is d'r met d'r oog?quote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil mijn uitgroei eruit, dus er mag voor een keer een stuk vanaf.
[ afbeelding ] Deze vind ik wel mooi
Ik zeg niet doenquote:
Jij met zo'n kapselquote:
Nee jij bent lastigquote:
Die is welquote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga nu voor dit kapsel sparen:
[ afbeelding ]
Ja en?quote:
Inderdaad.quote:
Jij hebt krullen? Huh? Of slag.quote:Op maandag 5 december 2011 21:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb jarenlang jennifer aniston kapsel gehad. Dat paste wel bij me maar ik vond het saai. Plus, ik heb krullen, en pluishaar enzo.
\quote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga nu voor dit kapsel sparen:
[ afbeelding ]
En dan post je een bob van iemand met stijl haar?quote:Op maandag 5 december 2011 21:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb jarenlang jennifer aniston kapsel gehad. Dat paste wel bij me maar ik vond het saai. Plus, ik heb krullen, en pluishaar enzo.
Blond staat het idd beter.quote:Op maandag 5 december 2011 21:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
\
Ik heb iets in die richting nu, maar dan een stuk netter ipv warrig zoals bij hem, al staat het hem beter omdat hij sowieso zo een look heeft + beetje blond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |