Gezellig, als ik aan meets deed zou ik er eentje opzettenquote:Op maandag 5 december 2011 19:36 schreef dawg het volgende:
[..]
iedereen wil een wandeling met je maken.
Dank je.quote:
Echt waar? Dan zijn kinderen voor mij echt uitgesloten.quote:Op maandag 5 december 2011 19:37 schreef stefanhaan het volgende:
Ik moet niet denken aan stefan juniors. Je kinderen worden 2x zo erg zeggen ze altijd....
Je kon jezelf niet inhouden op een webwinkel?quote:Op maandag 5 december 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
Ik weet weer waarom ik nooit internet bankieren wilde, maar dit topje moest ik gewoon hebben.
krijg Ik wel een foto?quote:Op maandag 5 december 2011 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Maar hij probeert nu voor de 3de keer een foto van me los te krijgen. De stiekemerd.
Dan word jij niet de moeder van mijn kinderenquote:Op maandag 5 december 2011 19:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ben slecht met kinderen, maar ik haat ze dan ook, ik walg van ze en ik vind ze eng.
Nee, daar stuur je het toch echt zelf heen. En dan was het alsnog voor de tweede keer.quote:Op maandag 5 december 2011 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Maar hij probeert nu voor de 3de keer een foto van me los te krijgen. De stiekemerd.
Internetshoppen, beste shoppen.quote:Op maandag 5 december 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
Ik weet weer waarom ik nooit internet bankieren wilde, maar dit topje moest ik gewoon hebben.
quote:Op maandag 5 december 2011 19:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ben slecht met kinderen, maar ik haat ze dan ook, ik walg van ze en ik vind ze eng.
Nee. Maar kijk hoe tof.quote:Op maandag 5 december 2011 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kon jezelf niet inhouden op een webwinkel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste internet aankoop.![]()
dat is wel dichtbij, veldhoven. maar toch kom ik niet, net als moonwalkchick doe ik niet aan meets.quote:Op maandag 5 december 2011 19:39 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn ouders zijn in juli 2 weken weg dan kan er wel een meet opgezet worden
Ja ach, ik heb net een staatslot via internet gekochtquote:Op maandag 5 december 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
kun je het beste gewoon even langs gaan. Geen ervaring ermee.quote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef formerjellybean het volgende:
He iemand ervaring of je ook zilveren kettingen kan verkopen bij een juwelier ?? Ik heb namelijk een trollbeads ketting maar ik wil die eigenlijk verkopen en denk er dus aan om even bij de juwelier langs te gaan??
Ik word van niemands kinderen moeder.quote:Op maandag 5 december 2011 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan word jij niet de moeder van mijn kinderen
Kinderen zijn irritant en kut, per definitie.quote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef Soit het volgende:
Ik wil kinderen. Zodra ik zekerheid heb dat ik een trouw mens word. En normaal word.
Had je die niet al?quote:
Haha, tuurlijk kerel. Doorzichtige homo is doorzichtig.quote:Op maandag 5 december 2011 19:39 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, daar stuur je het toch echt zelf heen. En dan was het alsnog voor de tweede keer.
Waarom niet? Kan ik gelijk bij mijn oude schoonouders langs.quote:Op maandag 5 december 2011 19:39 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn ouders zijn in juli 2 weken weg dan kan er wel een meet opgezet worden
quote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Maar kijk hoe tof.Past perfect bij het vestje dat ik vandaag heb gekocht.
Ik kan er zo moeilijk een mening over geven, stuur maar een foto als je het aanhebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste internet aankoop.
flauw Ik wou als een baas een pilsje met je drinken en een sigaar rokenquote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is wel dichtbij, veldhoven. maar toch kom ik niet, net als moonwalkchick doe ik niet aan meets.
geen idee pm maarquote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je die niet al?
[..]
Haha, tuurlijk kerel. Doorzichtige homo is doorzichtig.
[..]
Waarom niet? Kan ik gelijk bij mijn oude schoonouders langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |