Please do sharequote:Op maandag 5 december 2011 19:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
deze hele dag is verwarrend
het koken wil ook al niet want ik heb echt een amateursfoutje gemaakt
en nu heb ik honger en geen plan
nee want ik schaam me te diepquote:
ahh vertel. amateurfoutjes zijn altijd leuk.quote:Op maandag 5 december 2011 19:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
deze hele dag is verwarrend
het koken wil ook al niet want ik heb echt een amateursfoutje gemaakt
en nu heb ik honger en geen plan
Dat zal mij niet veel verbazen, daar niet van. Ik heb je alleen nog nooit gezien, dus dat kan ik niet zeggen. Hoe zit het verder met hosselen dan?quote:Op maandag 5 december 2011 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we impliceren dat ik lelijk ben?
We zullen niet lachenquote:
Denk haar niet tegen te gaan komen op FOKquote:Op maandag 5 december 2011 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het echt verwarrend
je antwoorden impliceren dat je vrouwen wil hosselen en zo
vrouwen gaan er door je naam vanuit dat je een vrouw bent en willen niet door je gehosselt worden en gaan jou niet hosselen
dus door je naam ga ik er vanuit dat je niet gehosselt wil worden
verwarrend
okequote:
quote:Op maandag 5 december 2011 19:31 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat zal mij niet veel verbazen, daar niet van. Ik heb je alleen nog nooit gezien, dus dat kan ik niet zeggen. Hoe zit het verder met hosselen dan?
oh dat dacht ik ook altijd maar heb een heel leuke 'ex' hier leren kennenquote:Op maandag 5 december 2011 19:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Denk haar niet tegen te gaan komen op FOK.
dat effect heb ik meer het is maar goed dat ik geen mannelijk username hebquote:Op maandag 5 december 2011 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke
ik heb de bonen er in gemikt zonder te weken
ik was er gewoon echt niet bij
Same here. Toch zou ik best graag kleintjes willen, later als ik groot benquote:Op maandag 5 december 2011 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn genen zijn ook gewoon niet geschikt om te worden doorgegeven. Prima hoor, ik had toch geen kinderwens.
quote:Op maandag 5 december 2011 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat dacht ik ook altijd maar heb een heel leuke 'ex' hier leren kennen
Eet dan ook geen bonenquote:Op maandag 5 december 2011 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke
ik heb de bonen er in gemikt zonder te weken
ik was er gewoon echt niet bij
Zou ook best kinderen willen over een paar jaarquote:Op maandag 5 december 2011 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same here. Toch zou ik best graag kleintjes willen, later als ik groot ben
Kaneel vindt je lievquote:Op maandag 5 december 2011 19:35 schreef Moonwalk het volgende:
Wat is dat allemaal voor gepraat over mij![]()
![]()
Ik ben altijd bang dat ik alles fout doe als ik ook maar bij kinderen onder de 3 jaar in de buurt komquote:Op maandag 5 december 2011 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou ook best kinderen willen over een paar jaar
iedereen wil een wandeling met je maken.quote:Op maandag 5 december 2011 19:35 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
Neehoor dat ben je nietquote:Op maandag 5 december 2011 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we impliceren dat ik lelijk ben?
Goede vraag. Mrk kwam er ineens mee.quote:Op maandag 5 december 2011 19:35 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
SSstttt.quote:
Totaal geen last van, met die koters ben ik echt steengoedquote:Op maandag 5 december 2011 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik alles fout doe als ik ook maar bij kinderen onder de 3 jaar in de buurt kom
Ja ik ook wel een beetje, maar dat zal best meevallen.quote:Op maandag 5 december 2011 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik alles fout doe als ik ook maar bij kinderen onder de 3 jaar in de buurt kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |