Ik hoop van niet, anders is het wel heel zieligquote:Op maandag 5 december 2011 19:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Oh god zijn we alweer in bashmode?
ik snap hem serieus niet zoquote:
Eens, was er helemaal verslaafd aanquote:Op maandag 5 december 2011 12:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het was de periode van toen die hem zo mooi maakte![]()
Super bang, enge dingen die beestenquote:Anyways, jij bent bang voor katten he moon
waar?quote:Op maandag 5 december 2011 19:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Oh god zijn we alweer in bashmode?
Omdat de enige aantrekkelijke vrouwen die ik tegen ben gekomen al bezet zijn en niet op het punt lijken te staan hun partner te dumpen om een avondje kaneel te proeven.quote:Op maandag 5 december 2011 19:19 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien eens een afspraakje met moonwalk zien te regelen.
Ik denk enkel aan mijn eigen genot.quote:
Waar nietquote:
Vreemd. Je bent dus kritisch to vrouwelijk schoon? Oh, ik kwam zomaar op Moonwalk.quote:Op maandag 5 december 2011 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat de enige aantrekkelijke vrouwen die ik tegen ben gekomen al bezet zijn en niet op het punt lijken te staan hun partner te dumpen om een avondje kaneel te proeven.
Waarom Moonwalk als ik vragen mag?
Enige standaarden zijn wel handig om te hebben.quote:Op maandag 5 december 2011 19:22 schreef Soit het volgende:
[..]
Vreemd. Je bent dus kritisch to vrouwelijk schoon? Oh, ik kwam zomaar op Moonwalk.
Omdat moonwalkquote:Op maandag 5 december 2011 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat de enige aantrekkelijke vrouwen die ik tegen ben gekomen al bezet zijn en niet op het punt lijken te staan hun partner te dumpen om een avondje kaneel te proeven.
Waarom Moonwalk als ik vragen mag?
zo veel mogelijkquote:Op maandag 5 december 2011 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wil je geassocieerd worden met vrouwen?
Kennelijk. Moonwalk lijkt me in ieder geval enorm aardig.quote:Op maandag 5 december 2011 19:22 schreef Soit het volgende:
[..]
Vreemd. Je bent dus kritisch to vrouwelijk schoon? Oh, ik kwam zomaar op Moonwalk.
ik vind het echt verwarrendquote:
deze post ook.quote:Op maandag 5 december 2011 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het echt verwarrend
je antwoorden impliceren dat je vrouwen wil hosselen en zo
vrouwen gaan er door je naam vanuit dat je een vrouw bent en willen niet door je gehosselt worden en gaan jou niet hosselen
dus door je naam ga ik er vanuit dat je niet gehosselt wil worden
verwarrend
Sommigen zijn gewoon niet voorbestemd om deel te nemen aan de zich voortplantende genenpoelquote:Op maandag 5 december 2011 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het echt verwarrend
je antwoorden impliceren dat je vrouwen wil hosselen en zo
vrouwen gaan er door je naam vanuit dat je een vrouw bent en willen niet door je gehosselt worden en gaan jou niet hosselen
dus door je naam ga ik er vanuit dat je niet gehosselt wil worden
verwarrend
deze hele dag is verwarrendquote:
Als jij er zelf normaal uitziet, wel ja.quote:Op maandag 5 december 2011 19:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Enige standaarden zijn wel handig om te hebben.
Inderdaad. Mijn genen zijn ook gewoon niet geschikt om te worden doorgegeven. Prima hoor, ik had toch geen kinderwens.quote:Op maandag 5 december 2011 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sommigen zijn gewoon niet voorbestemd om deel te nemen aan de zich voortplantende genenpoel
Gaan we impliceren dat ik lelijk ben?quote:Op maandag 5 december 2011 19:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Als jij er zelf normaal uitziet, wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |