http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/persequote:
We hebben het over een baan vinden zonder studie en zonder werkervaring. Dus net van de havo/vwo af en aan het werk. Dan ben je 17-18 met alleen je diploma.quote:
per se is de officiele, persé moet zonodig weer gebruikt woorden door iedereen en wordt dus maar geaccepteerdquote:Op maandag 5 december 2011 18:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/perse
Lekker boeiend. Had ook iemand die tegen me liep te lullen dat het ''wilde'' was en niet ''wou''.
Ook dat is geen probleem opzich. Beetje je cv opfeesten en nabellen. Het is zo moeilijk allemaal niet. Echt niet.quote:Op maandag 5 december 2011 18:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
We hebben het over een baan vinden zonder studie en zonder werkervaring. Dus net van de havo/vwo af en aan het werk. Dan ben je 17-18 met alleen je diploma.
Hoe kan je nou je CV opfeesten als je alleen maar als vakkenvuller bij de AH hebt gewerkt? Daar heb je het namelijk over als je begint zonder enkele werkervaring.quote:Op maandag 5 december 2011 18:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ook dat is geen probleem opzich. Beetje je cv opfeesten en nabellen. Het is zo moeilijk allemaal niet. Echt niet.
Ja, taalevolutie is een bitch. Voor jou zo te zien dus ook. Ik stel dan ook maar voor om vanaf nu samen in het Oudnederlands te communiceren.quote:Op maandag 5 december 2011 18:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
per se is de officiele, persé moet zonodig weer gebruikt woorden door iedereen en wordt dus maar geaccepteerd
Dat kan prima.quote:Op maandag 5 december 2011 18:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe kan je nou je CV opfeesten als je alleen maar als vakkenvuller bij de AH hebt gewerkt? Daar heb je het namelijk over als je begint zonder enkele werkervaring.
En wat voor werk gaan die uiteindelijk doen als ze aangenomen zijn?quote:Op maandag 5 december 2011 18:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kan prima.
Ik krijg ook CV's waar net niet hun veterstrikdiploma op staat of hun basisschool.
quote:Op maandag 5 december 2011 18:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, taalevolutie is een bitch. Voor jou zo te zien dus ook. Ik stel dan ook maar voor om vanaf nu samen in het Oudnederlands te communiceren.
Ik liep als tiener m'n zwemdiploma's erin te zetten.quote:Op maandag 5 december 2011 18:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kan prima.
Ik krijg ook CV's waar net niet hun veterstrikdiploma op staat of hun basisschool.
Presentator van het jeugdjournaal.quote:Op maandag 5 december 2011 18:59 schreef Soit het volgende:
Ik wil journalistiek studeren maar ik kan niet briljant schrijven. Ik heb wel andere pluspunten zoals mijn interesse in de medemens, mijn spontaniteit, enthousiaste/actieve houding, ik kan goed praten en verzin altijd wel wat en mijn uiterlijk.
Nee. Ik wil mensen interviewen en interessante docu's maken, dat kan.quote:Op maandag 5 december 2011 18:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Presentator van het jeugdjournaal.
En al die dingen merken we hier heel ergquote:Op maandag 5 december 2011 18:59 schreef Soit het volgende:
Ik wil journalistiek studeren maar ik kan niet briljant schrijven. Ik heb wel andere pluspunten zoals mijn interesse in de medemens, mijn spontaniteit, enthousiaste/actieve houding, ik kan goed praten en mijn uiterlijk.
Dan ben je echt wel een uitzondering hoorquote:Op maandag 5 december 2011 18:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kan prima.
Ik kan best hele redelijke stukjes schrijven, ik heb alleen de rest van mij niet zo meequote:Op maandag 5 december 2011 18:59 schreef Soit het volgende:
Ik wil journalistiek studeren maar ik kan niet briljant schrijven. Ik heb wel andere pluspunten zoals mijn interesse in de medemens, mijn spontaniteit, enthousiaste/actieve houding, ik kan goed praten en mijn uiterlijk.
Dan moet je er ook tegen kunnen als iemand jou terug trollt.quote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef Soit het volgende:
Of ik kan wel bij Powned. Trollen in real life.
Maar mensen interviewen ala Boulevard, of mensen interviewen ala Hart van Nederland, of mensen interviewen ala EenVandaag?quote:Op maandag 5 december 2011 19:00 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee. Ik wil mensen interviewen en interessante docu's maken, dat kan.
Kunnen ze bij Powned ook niet echt tegen hoorquote:Op maandag 5 december 2011 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je er ook tegen kunnen als iemand jou terug trollt.
Als je daar op internet al moeite mee hebt zie ik het somber in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |