quote:Op maandag 5 december 2011 16:52 schreef HappyGirl91 het volgende:
SieradenOorbellen, maar dan is het wel hopen dat je geen verkeerde haalt - ik kreeg met mijn vorige verjaardag nog een stel FOEIlelijke oorbellen van een vriendin
echt afschuwelijk vond ik ze.
Met dit soort oorbellen kan het bijna niet misgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zoiets:Ik vind ze beide niet mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet veel meiden die dit lelijk vinden, denk ik. Het is best neutraal en safe.
Binnenkort nog maar een poging doen danquote:Op maandag 5 december 2011 17:02 schreef Myraela het volgende:
Mirne gaat naar de stad voor Vans. Mirne komt thuis met 2 topjes en een vestje. Ik faal. Hard.
Vrouwen...quote:Op maandag 5 december 2011 17:02 schreef Myraela het volgende:
Mirne gaat naar de stad voor Vans. Mirne komt thuis met 2 topjes en een vestje. Ik faal. Hard.
Ik hoef haar niet te versierenquote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach wie niet waagt blijft maagd.
Ja.quote:Op maandag 5 december 2011 17:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Binnenkort nog maar een poging doen dan?
Ja, van die vage doorzichtige bolletjes met oranje en dan witte strepen erin, en dan allemaal kleinere bolletjes aan kortere kettinkjes ernaastquote:
SieradenOorbellen, maar dan is het wel hopen dat je geen verkeerde haalt - ik kreeg met mijn vorige verjaardag nog een stel FOEIlelijke oorbellen van een vriendin
Met dit soort oorbellen kan het bijna niet misgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zoiets:om heel eerlijk te zijn vind ik ze vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet veel meiden die dit lelijk vinden, denk ik. Het is best neutraal en safe.
en met sieraden kan het volgens mij kei goed mis gaan
ik draag ze zelf al zelden, en wat ik wel draag is echt heel smaak gevoelig (en daarmee bedoel ik dat andere vaak iets kopen wat ik niet leuk vind)He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pic?quote:Op maandag 5 december 2011 17:08 schreef Myraela het volgende:
Een vriend had voor mij mooie oorbellen met libelle gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Met dit soort oorbellen kan het bijna niet misgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet veel meiden die dit lelijk vinden, denk ik. Het is best neutraal en safe.ik vind ze echt lelijk
![]()
En ik kan me geen vrouw bedenken die ze leuk zal vinden.
Krijg je ook het mogelijke probleem dat ze alleen mar tegen echt zilver kan bv of juist niet.
Je zult er achter moeten komen of ze een bepaald merk sierraden ze leuk vind. Bv boedha to boedha. Naar horen zeggen is dat hip.
Zelf vind ik het echt helemaal niks!
Sierraden is heel moeilijk te bedenken voor een onbekende vrouw.
Wil je echt save gaan, ga dan voor een tegoedbon.
Of informeer eens bij wat vriendinnen. Of beter nog neem ze mee shoppen.
Wie weet sleep je er zelf nog wat uit
Zo zal ik het doen. Damens mee de stad in, effe wat drinken en hapje eten plus wat leuks halen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Herkenbaar. Naar de stad gaan voor een winterjas, terugkomen met dezelfde versleten jas die je daarvoor ook al aan had, maar wel met een nieuwe sjaal en twee nieuw paar sneakersquote:Op maandag 5 december 2011 17:02 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2011 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pic?
als ik oorbellen draag dan is het zoiets
maar ik vind het niet fijn zitten dus heb liever een haarbandje met veren dan of zoHmm, veren vind ik ook niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben te lui om een foto te maken, maar het zijn gewoon kleine zilvere libelle aan een hangertje. De vleugeltjes komen precies onder mijn oorlel dus ik vond ze tof staan. Ik houd wel van subtiele oorbellen geen heftig gedoe.Ik draag dan ook bijna nooit oorbellen.
Ik draag het ook nooitquote:Op maandag 5 december 2011 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, veren vind ik ook niets.
Ben te lui om een foto te maken, maar het zijn gewoon kleine zilvere libelle aan een hangertje. De vleugeltjes komen precies onder mijn oorlel dus ik vond ze tof staan. Ik houd wel van subtiele oorbellen geen heftig gedoe.Ik draag dan ook bijna nooit oorbellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ze zit / zat op korfbal.quote:Op maandag 5 december 2011 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
wat weten we over het meisje van 19?
anders is het lastig verzinnen
hmmmmquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmmm
ze houd dus van gezamenlijk douche
(of wat is dat fabeltje over korfbal ook weer?)
nee sorry daar kan ik niet echt wat bij bedenken
misschien moet er dan iemand gaan die haar wel echt kent?quote:Op maandag 5 december 2011 17:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee ik heb haar echt een jaar niet gezien, ik wist niet eens wat voor opleiding ze deed. De vorige keer was ook bij haar verjaardag. Daarvoor kende ik haar ook niet echt goed, het is meer etiquette dat ze me uitnodigt volgens mij, omdat we een beetje hetzelfde vriendengroepje hebben enzo.
Maar je koopt samen met andere toch? Laat hun dan iets kiezen als ze haar beter kennen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee ik heb haar echt een jaar niet gezien, ik wist niet eens wat voor opleiding ze deed. De vorige keer was ook bij haar verjaardag. Daarvoor kende ik haar ook niet echt goed, het is meer etiquette dat ze me uitnodigt volgens mij, omdat we een beetje hetzelfde vriendengroepje hebben enzo.
Fabeltje? Man, Ineke van korfbalclub Ons Genoegen knipt niet alleen haar hoofdhaar kort en pittig, dat kan ik je wel zeggen!quote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmmm
ze houd dus van gezamenlijk douche
(of wat is dat fabeltje over korfbal ook weer?)
nee sorry daar kan ik niet echt wat bij bedenken
Ja niemand weet volgens mij een cadeau, dat is een beetje het probleemquote:Op maandag 5 december 2011 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar je koopt samen met andere toch? Laat hun dan iets kiezen als ze haar beter kennen.
ik ben ouder maar ik kan wel zeggen wat ik zou willen bijvoorbeeld?quote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja niemand weet volgens mij een cadeau, dat is een beetje het probleem
Als niemand weet wat ze leuk vind, is ze dus zo'n 13 in een dozijn meisje.quote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja niemand weet volgens mij een cadeau, dat is een beetje het probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |