waarom?quote:Op maandag 5 december 2011 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n lijstje; straaljagerpiloot, coureur, helikopterpiloot, brandweer.. En wat ga je dan uiteindelijk doen? Juist.. IT'er worden.
Ik heb wel jaren vechtsporten gedaan en wat zwaarden in huis.quote:Op maandag 5 december 2011 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
haha ninja.
ik ben een paar keer ninja geweest met carnaval.
Tja, je maakt keuzes in leven waar je achteraf niet helemaal tevreden mee bent.quote:Op maandag 5 december 2011 14:19 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom?
ik heb 10 jaar op kantoor gezeten, liever niet meer.
Ik heb zelfs een dieren verzorging opleiding gevolgtquote:
Conferentie-tolk. 5000 euro startsalaris plus toeslagen, reisvergoedingen, ga zo maar door. Is ook een beetje mijn doel eigenlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 15:01 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ik wilde astronaut worden en rechter. Spacen is mn ding niet en rechter teveel werkzit erover te denken om een oostbloktaal te leren en in Brussel bij de EU te gaan bureaucraten
Geen talen knobbel?quote:Op maandag 5 december 2011 15:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Conferentie-tolk. 5000 euro startsalaris plus toeslagen, reisvergoedingen, ga zo maar door. Is ook een beetje mijn doel eigenlijk.Al spreek ik geen drie EU-talen. Nederlands, Engels, Chinees, that's it.
Ah joh, Duits leer je er ook zo bij.quote:Op maandag 5 december 2011 15:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Conferentie-tolk. 5000 euro startsalaris plus toeslagen, reisvergoedingen, ga zo maar door. Is ook een beetje mijn doel eigenlijk.Al spreek ik geen drie EU-talen. Nederlands, Engels, Chinees, that's it.
Ik ben er nooit aan begonnen om fatsoenlijk een andere Europese taal buiten het Engels te leren. Ik snap dat iedereen tegenwoordig, aan het Facebook profiel te zien, vloeiend is in Duits, Spaans en Frans, maar daar geloof ik niet zo in. Die kunnen enkel een drankje bestellen, op professioneel niveau heb je daar niet zoveel aan.quote:
true, true. Op professioneel niveau is mijn Engels qua spreken ook niet eens goed genoeg volgens mij.quote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ben er nooit aan begonnen om fatsoenlijk een andere Europese taal buiten het Engels te leren. Ik snap dat iedereen tegenwoordig, aan het Facebook profiel te zien, vloeiend is in Duits, Spaans en Frans, maar daar geloof ik niet zo in. Die kunnen enkel een drankje bestellen, op professioneel niveau heb je daar niet zoveel aan.
Bij christine le duc slaag je altijd welquote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
true, true. Op professioneel niveau is mijn Engels qua spreken ook niet eens goed genoeg volgens mij.
Even iets heel anders, weet iemand een leuk cadeau voor een dame die 19 wordt? We kopen iets met een groepje, dus we hebben op zich wel vrij veel geld, maar ik heb aangeboden met iemand anders naar de stad te gaan, alleen hebben we nog geen flauw idee wat te kopen of waarnaar te kijken.
Wat voor soort iemand is het? Waar houdt ze van? Hobbies?quote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
true, true. Op professioneel niveau is mijn Engels qua spreken ook niet eens goed genoeg volgens mij.
Even iets heel anders, weet iemand een leuk cadeau voor een dame die 19 wordt? We kopen iets met een groepje, dus we hebben op zich wel vrij veel geld, maar ik heb aangeboden met iemand anders naar de stad te gaan, alleen hebben we nog geen flauw idee wat te kopen of waarnaar te kijken.
een pak kingsize condooms en die met een knipoog geven. jij alleen uiteraard, of ze moet zin hebben in een gangbang.quote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ach wie niet waagt blijft maagd.quote:Op maandag 5 december 2011 16:05 schreef ook_gek het volgende:
Tja een luchtje is zeer personelijk om te kopen.
Lingerie bon kan verkeerd vallen
quote:Op maandag 5 december 2011 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geef haar een dick in a box!
Stap 1. Knip een gat in de doos.
Stap 2. Doe je leuter in de doos.
Stap 3. Laat haar de doos open maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet veel meiden die dit lelijk vinden, denk ik. Het is best neutraal en safe.
quote:Op maandag 5 december 2011 16:52 schreef HappyGirl91 het volgende:
SieradenOorbellen, maar dan is het wel hopen dat je geen verkeerde haalt - ik kreeg met mijn vorige verjaardag nog een stel FOEIlelijke oorbellen van een vriendin
echt afschuwelijk vond ik ze.
Met dit soort oorbellen kan het bijna niet misgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zoiets:Toen besefte ik me wat voor voordelen single zijn heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet veel meiden die dit lelijk vinden, denk ik. Het is best neutraal en safe.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Waren ze zo lelijk?quote:Op maandag 5 december 2011 16:52 schreef HappyGirl91 het volgende:
FOEIlelijke oorbellen van een vriendinecht afschuwelijk vond ik ze.
Ze zit/zat op korfbal, voor de rest weet ik het eigenlijk niet zoquote:Op maandag 5 december 2011 16:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat voor soort iemand is het? Waar houdt ze van? Hobbies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |