Dat kan ik. Ik vind het zelfs grappig.quote:Op maandag 5 december 2011 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je er ook tegen kunnen als iemand jou terug trollt.
Als je daar op internet al moeite mee hebt zie ik het somber in.
Dit trouwens.quote:Op maandag 5 december 2011 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kunnen ze bij Powned ook niet echt tegen hoor
Nee, ik bedoel meer docu's maken. Geen kutdocu's maar echt interessant. En dan het liefst gecombineerd met reizen. Is allemaal haalbaar. En, zoals Valerio enzovoort lijkt me ook wel wat, ik kan alleen niet zo heel goed presenteren. Naar mijn eigen gevoel dan.quote:Op maandag 5 december 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar mensen interviewen ala Boulevard, of mensen interviewen ala Hart van Nederland, of mensen interviewen ala EenVandaag?
waarom heet jij digitalGIRL?quote:Op maandag 5 december 2011 19:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Nou jah dat laatste is toch perfect gelukt?
Kluizenaar worden? Daar zie ik toch echt nog veel teveel mensen voor.quote:Op maandag 5 december 2011 19:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Nou jah dat laatste is toch perfect gelukt?
oh ja sorry dat was ik even vergetenquote:Op maandag 5 december 2011 19:06 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat kan ik. Ik vind het zelfs grappig.
Oh, dan waren je boze reacties zeker ook getroll. Sorry, dan heb ik gewoon geen humor.quote:Op maandag 5 december 2011 19:06 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat kan ik. Ik vind het zelfs grappig.
Ik kan me niet heugen dat ik boos ben geweest hier. Blijkbaar komt het zo over. Ik zit namelijk vaak met een big smile te typen en te reageren.quote:Op maandag 5 december 2011 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan waren je boze reacties zeker ook getroll. Sorry, dan heb ik gewoon geen humor.
Zo zagen je DM's er wel uit ja. Dat ik dat niet meteen doorhad.quote:Op maandag 5 december 2011 19:10 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik boos ben geweest hier. Blijkbaar komt het zo over. Ik zit namelijk vaak met een big smile te typen en te reageren.
Ow, nee. Ik meende het wel trouwens.quote:Op maandag 5 december 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo zagen je DM's er wel uit ja. Dat ik dat niet meteen doorhad.
Mijn vuist ja.quote:
Wat? Al 4 dagen niet? Arme meid.quote:
En, was je vuist tevreden?quote:
Wanneer had jij eigenlijk die date?quote:Op maandag 5 december 2011 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Al 4 dagen niet? Arme meid.
[..]
En, was je vuist tevreden?
Digitaldudequote:
Dan trekt hij meer de aandacht van wanhopige FOK!kers. Zo worden zijn berichten nog eens gelezen.quote:Op maandag 5 december 2011 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Digitaldude
Digitalkerel
Digitalman
Digitalmens
Digitalheer
Digitalknul
Digitaalknaap
Digitaljongen
etc
Waarom meteen naar girl grijpen?
Doe ik graag.quote:Op maandag 5 december 2011 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom meteen naar girl grijpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |