Niet als ik ga bewegenquote:Op maandag 5 december 2011 10:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee? Jeans staan de meeste meiden juist leuk. Dat soort broeken als die foto die jij post hoort gewoon bij de alto categorie en ik val meer op hockeymeisjes. En eerlijk gezegd zie ik meestal extreem suffe types in dat soort outfits lopen. Doet me denken aan die 'meets' die je eens in de zoveel tijd op Utrecht CS hebt staan.
[..]
Onzin. Je bent overduidelijk een vrouw, en als je je gewoon zo kleedt zie je er ook uit als een vrouw.
quote:Op maandag 5 december 2011 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik vind zwart eigenlijk echt het mooist in kleding
Te veel zelfhaat. Geen beginnen aan, deze discussiequote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als ik ga bewegen
Ik lijk wel van hout als ik loop.
Sorryquote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Te veel zelfhaat. Geen beginnen aan, deze discussie
Ik geef ook niet zoveel om kleding, maar een beetje vrouwelijk en sexy mag welquote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef benzin het volgende:
Ik vind op zijn minst 75% van de meisjes nog steeds leuk, al draagt ze een vuilniszak. Ben niet zo veeleisend geloof ik
Jurkenquote:
daar doen kleren echt weinig aan af hoorquote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als ik ga bewegen
kwestie van wennenquote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel gaaf, alleen vind ik dat ik er raar uitzie in een jurk. Anderen staat het ontzettend tof.
Als je zelf niet aantrekkelijk of gemakkelijk voelt in bepaalde kleding, dan zal het sowieso niet staan. Heeft ook veel met uitstraling te maken. Beetje self fulling enzoquote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel gaaf, alleen vind ik dat ik er raar uitzie in een jurk. Anderen staat het ontzettend tof.
Ik ook niet, ik zou gewoon liever iemand anders zijn denk ik, kan me niet zoveel schelen wie.quote:Op maandag 5 december 2011 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar doen kleren echt weinig aan af hoor
maar ik heb nog steeds niet helemaal door of je nou juist wel of niet vrouwelijk wil lijken?
Ooit gedacht om iets van yoga oid te gaan doen? Wordt je lichaam een stuk soepeler van wat je ook terugziet in dagelijkse bewegingen..quote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als ik ga bewegen
Ik heb jaren bewegingstherapie gehad, zelfs dat mocht niet baten. Maar ik zie er nu minder sneu uit als ik over straat loop, dat wel.quote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ooit gedacht om iets van yoga oid te gaan doen? Wordt je lichaam een stuk soepeler van wat je ook terugziet in dagelijkse bewegingen..
is dit geen leuke stijl voor je?quote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zou gewoon liever iemand anders zijn denk ik, kan me niet zoveel schelen wie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Probleem is dat ze allemaal zo onzeker zijn. Dat maakt onaantrekkelijk. Dan liever een carrièrebitch in mantelpak.quote:
Mantelpakjes.quote:Op maandag 5 december 2011 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Probleem is dat ze allemaal zo onzeker zijn. Dat maakt onaantrekkelijk. Dan liever een carrièrebitch in mantelpak.
quote:Op maandag 5 december 2011 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dit geen leuke stijl voor je?
stoer en een beetje anders maar wel heel vrouwlijkDie tweede foto vind ik wel gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is ook wel lekker jaquote:
Als ik alleen al zie hoe lief veel meisjes kunnen lachen, hoe vloeiend alle lijnen zijn en hoe zacht en elegant al het gedrag lijkt te zijn dan ben ik al hartstikke blij. Als ze er verder dan leuk uitziet zijn dat alleen eventueel extra pluspunten, maar ik ben toch niet zo modebewust en vind veel modetrends eigenlijk helemaal niet mooi.quote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik geef ook niet zoveel om kleding, maar een beetje vrouwelijk en sexy mag wel
quote:Op maandag 5 december 2011 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
is dit geen leuke stijl voor je?
stoer en een beetje anders maar wel heel vrouwlijkDat soort kleding vind ik echt heel erg leuk. Leuke foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas is het krakerscafe gesloten. Geen idee waar ze nu uithangen.quote:
Ach, ik ben al blij als ik iemand tegenkom die ik lichamelijk aantrekkelijk vind. 1 horde tegelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Probleem is dat ze allemaal zo onzeker zijn. Dat maakt onaantrekkelijk. Dan liever een carrièrebitch in mantelpak.
Bij ons overdag in ehv bij de witte dame bij de coffeeshop in de buurtquote:Op maandag 5 december 2011 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas is het krakerscafe gesloten. Geen idee waar ze nu uithangen.
[..]
Ach, ik ben al blij als ik iemand tegenkom die ik lichamelijk aantrekkelijk vind. 1 horde tegelijk.
als je cosplay maakt, en iets met dat "yuki", toen dacht ik meteen aan de yuki van mirai nikki.quote:
Ben jij zo kieskeurig wat betreft uiterlijk? Ik vind vrouwen niet snel onaantrekkelijk. Gewoon langs de 'zou-ik-haar-doen'-lat leggen en kijken of de uitkomst positief uitvalt. Karakter is dan weer een heel ander verhaalquote:Op maandag 5 december 2011 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik ben al blij als ik iemand tegenkom die ik lichamelijk aantrekkelijk vind. 1 horde tegelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach dat kan heel snel omdraaien hoorquote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk, hoe onwaarschijnlijker het lijkt dat mensen me leuk zouden kunnen vinden.
Ik ben onzeker en ambitieloos.
Maar ik woon niet in ehv.quote:Op maandag 5 december 2011 10:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Bij ons overdag in ehv bij de witte dame bij de coffeeshop in de buurt
Best wel. Ik vind vrouwen niet snel onaantrekkelijk, maar wel snel niet aantrekkelijk. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 5 december 2011 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben jij zo kieskeurig wat betreft uiterlijk? Ik vind vrouwen niet snel onaantrekkelijk. Gewoon langs de 'zou-ik-haar-doen'-lat leggen en kijken of de uitkomst positief uitvalt. Karakter is dan weer een heel ander verhaal
ik welquote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik woon niet in ehv.
[..]
Best wel. Ik vind vrouwen niet snel onaantrekkelijk, maar wel snel niet aantrekkelijk. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Karakter kom je later pas achter.
Ik heb geen dromen behalve het hebben van een kruidentuin, een hangmat en een didgeridooquote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach dat kan heel snel omdraaien hoor
doe daar dan wat aanquote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk, hoe onwaarschijnlijker het lijkt dat mensen me leuk zouden kunnen vinden.
mijn overbuurman heeft een didgeridooquote:Op maandag 5 december 2011 10:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen dromen behalve het hebben van een kruidentuin, een hangmat en een didgeridoo
Dat is ook waarom je niet leuk bent. Heeft niks met uiterlijk te maken.quote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
idd, je hebt gewoon wat meer zelfvertrouwen nodig loka. Thats allquote:Op maandag 5 december 2011 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is ook waarom je niet leuk bent. Heeft niks met uiterlijk te maken.
Sorry trouwens als dit erg afbranderig overkomt, maar zo denk ik erover. Hoop gewoon dat je het nuanceverschil ziet tussen uiterlijk en uitstraling. Daar schort het bij jou aan, wat mij betreft.
Ik vind het zo'n gaaf instrument dat je volkomen 'in harmonie' kan brengen met je lichaam. Ik zou het ontzettend graag willen kunnen spelen.quote:Op maandag 5 december 2011 10:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mijn overbuurman heeft een didgeridoo
Klopt wel ja. Ik zie gewoon even niet hoe ik het zou kunnen veranderen dat ik mezelf haat.quote:Op maandag 5 december 2011 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is ook waarom je niet leuk bent. Heeft niks met uiterlijk te maken.
Sorry trouwens als dit erg afbranderig overkomt, maar zo denk ik erover. Hoop gewoon dat je het nuanceverschil ziet tussen uiterlijk en uitstraling. Daar schort het bij jou aan, wat mij betreft.
Je moet leren om bevestiging te zoeken en je goed te voelen over waarom mensen je wél leuk vinden, niet waarom ze je niet leuk vinden.quote:Op maandag 5 december 2011 10:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Ik zie gewoon even niet hoe ik het zou kunnen veranderen dat ik mezelf haat.
Geen redenen. Ik heb geprobeerd na te denken.quote:Op maandag 5 december 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet leren om bevestiging te zoeken en je goed te voelen over waarom mensen je wél leuk vinden, niet waarom ze je niet leuk vinden.
dus omdat iedereen je nonchalant en saai vinden ga je opeens dit soort "extreme" broeken dragen?quote:Ja hoor, ik kan daartegen.
Als ik me blijf kleden zoals nu vind iedereen me nonchalant en saai.
kom op daar zijn al zo veel tips voor gegeven de afgelopen maandenquote:Op maandag 5 december 2011 10:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Ik zie gewoon even niet hoe ik het zou kunnen veranderen dat ik mezelf haat.
quote:Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure you are not, in fact, just surrounded by assholes. - W. Gibson
schrijf elke dag iets goed op over jezelfquote:Op maandag 5 december 2011 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen redenen. Ik heb geprobeerd na te denken.
Zoals ik al zei, teveel zelfhaat. Je hebt echt hulp nodig. Dat meen ik serieus. Tenzij je over 40 jaar met je kruidentuin, hangmat, didgeridoo en 45 katten wilt zitten vegeteren en wachten op de dood.quote:Op maandag 5 december 2011 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen redenen. Ik heb geprobeerd na te denken.
Waarom zou ik iets doen voor mezelf, zonder omgeving ben je als persoon toch nutteloos.quote:Op maandag 5 december 2011 10:47 schreef ook_gek het volgende:
@loka,
[..]
dus omdat iedereen je nonchalant en saai vinden ga je opeens dit soort "extreme" broeken dragen?
Op deze manier lijkt het als of je het doet voor je omgeving ipv voor je zelf.
Soms heb ik gewoon een kutdag. Gisteren ging het wel. Vandaag haat ik mezelf gewoon even, het gaat wel weer over.quote:Op maandag 5 december 2011 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom op daar zijn al zo veel tips voor gegeven de afgelopen maanden
als je er echt niks mee kunt en meer stok achter de deur nodig hebt ga dan eens naar een professional
je omgeving is nutteloos juistquote:Op maandag 5 december 2011 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets doen voor mezelf, zonder omgeving ben je als persoon toch nutteloos.
Anders zie ik sowieso het nut niet in van kleding dragen als het niet koud is.
kom op, dit is echt wel jou standaard gedrag en emotiequote:Op maandag 5 december 2011 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms heb ik gewoon een kutdag. Gisteren ging het wel. Vandaag haat ik mezelf gewoon even, het gaat wel weer over.
Nou ja, ik vind het gewoon leuk om kleding te maken, ik durf het alleen daarna niet aan te doenquote:Op maandag 5 december 2011 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je omgeving is nutteloos juist
je zult het toch ten alle tijde met jezelf moeten doen
met wie en waar etc veranderd jaar na jaar maar jij blijft altijd
en ik draag ook het liefst niksmaar dat kan nou eenmaal niet
en als je dan toch kleren aan moet kun je er maar beter wat leuks van maken
Ja, maar die dagen zorgen er wel voor dat ik nog erg graag in leven wil blijven enzo.quote:Op maandag 5 december 2011 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom op, dit is echt wel jou standaard gedrag en emotie
volgens mij zijn de dagen dat jij je goed voelt meer een uitzondering en gebaseerd op vluchtige dingen
Ik wel, als ik me elke dag neutraal zou voelen zou ik direct ja zeggen.quote:Op maandag 5 december 2011 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
en ging het wel?
ging het wel is echt niet genoeg vind ik
het leven is leuk, omhels het en geniet er van
nog 60 jaar 'gaat wel' daar zou ik echt niet voor tekenen
gewoon doenquote:Op maandag 5 december 2011 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het gewoon leuk om kleding te maken, ik durf het alleen daarna niet aan te doen
En ik maak wel wat ik mooi vind, ik heb eerder dit soort kleding gemaakt maar meestal geef ik wat ik maak weg aan mensen die het wel staat.
hoor jezelf eensquote:Op maandag 5 december 2011 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar die dagen zorgen er wel voor dat ik nog erg graag in leven wil blijven enzo.
nou dan ga je daar eerst maar aan werkenquote:Op maandag 5 december 2011 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel, als ik me elke dag neutraal zou voelen zou ik direct ja zeggen.
Ik weet het gewoon niet meer, ik heb gewoon niets vanuit mezelf dat mij dierbaar is, alles wat ik kan bedenken waar ik om geef zijn invloeden van buitenaf en dat is niet goed volgens jullie.quote:Op maandag 5 december 2011 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoor jezelf eens
je weet zelf ook prima dat er meer aan de hand is dan een kutdag
ik vind je serieus veranderen in Benzin pre-postive change
je propt je zelf in een slachtoffer rol zonder ook maar een vinger uit te steken naar een beter leven
Zelfmedelijden kan soms heerlijk zijn, maar een leuk leven is nog een stuk fijner
Het is dus precies andersom. Wat je omgeving vind is juist niet belangrijk.quote:Op maandag 5 december 2011 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets doen voor mezelf, zonder omgeving ben je als persoon toch nutteloos.
Anders zie ik sowieso het nut niet in van kleding dragen als het niet koud is.
nee want die kunnen weg vallenquote:Op maandag 5 december 2011 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet meer, ik heb gewoon niets vanuit mezelf dat mij dierbaar is, alles wat ik kan bedenken waar ik om geef zijn invloeden van buitenaf en dat is niet goed volgens jullie.
Inderdaad. Elke tip wordt afgeschoten. Eerlijk gezegd heb ik er dan ook geen zin meer om nog tips te geven. Dan stik je er maar lekker in.quote:Op maandag 5 december 2011 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoor jezelf eens
je weet zelf ook prima dat er meer aan de hand is dan een kutdag
ik vind je serieus veranderen in Benzin pre-postive change
je propt je zelf in een slachtoffer rol zonder ook maar een vinger uit te steken naar een beter leven
Zelfmedelijden kan soms heerlijk zijn, maar een leuk leven is nog een stuk fijner
Hoe je zelf bent is toch afhankelijk van je omgeving?quote:Op maandag 5 december 2011 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want die kunnen weg vallen
ga gewoon eens in therapie of zo
Nee maar als kluizenaar zou mijn gevoel over mijzelf nog wel het zelfde zijnquote:Op maandag 5 december 2011 11:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe je zelf bent is toch afhankelijk van je omgeving?
Of zou je als kluizenaar hetzelfde geluk voelen als nu?
QFTquote:Op maandag 5 december 2011 11:01 schreef Sinji het volgende:
Er zijn 2 soorten mensen
De mensen die voornamelijk hun omgeving beïnvloeden en de mensen die voornamelijk zélf worden beïnvloed door hun omgeving.
Ik zorg ook niet bepaald voor een goede sfeer als ik me als mezelf gedraagquote:Op maandag 5 december 2011 11:01 schreef Sinji het volgende:
Er zijn 2 soorten mensen
De mensen die voornamelijk hun omgeving beïnvloeden en de mensen die voornamelijk zélf worden beïnvloed door hun omgeving.
Waarom hou jij van jezelf? In welke richting moet ik denken als ik redenen wil bedenken?quote:Op maandag 5 december 2011 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar als kluizenaar zou mijn gevoel over mijzelf nog wel het zelfde zijn
ik zou niet minder van mezelf houden op een onbewoond eiland dan hier in mijn eigen bedje
Dat komt waarschijnlijk omdat je een negatieve houding hebt tegenover jezelf. Anderen kunnen jou dan ook moeilijk gaan waarderen. Als je lacht, lacht de wereld terug. Als je huilt, huil je alleen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zorg ook niet bepaald voor een goede sfeer als ik me als mezelf gedraag
dat verschilt per mens natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2011 11:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom hou jij van jezelf? In welke richting moet ik denken als ik redenen wil bedenken?
Ik draag nu zo'n coole trui!quote:Op maandag 5 december 2011 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je omgeving is nutteloos juist
je zult het toch ten alle tijde met jezelf moeten doen
met wie en waar etc veranderd jaar na jaar maar jij blijft altijd
en ik draag ook het liefst niksmaar dat kan nou eenmaal niet
en als je dan toch kleren aan moet kun je er maar beter wat leuks van maken
Al die dingen zou ik alleen over mezelf kunnen zeggen als ik loog.quote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat verschilt per mens natuurlijk
en bij mij ook per dag
maar ik ben mooi en heel lief, zorgzaam en grappig
ook ben ik slim en goed in wat ik doe en heb ik echt het beste voor met mensen
ik ben creatief en maak mooie dingen en denk op een originele manier
etc
dat was wel genoeg zelfverheerlijking voor 1 post
Ik.. nevermind..quote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat verschilt per mens natuurlijk
en bij mij ook per dag
maar ik ben mooi en heel lief, zorgzaam en grappig
ook ben ik slim en goed in wat ik doe en heb ik echt het beste voor met mensen
ik ben creatief en maak mooie dingen en denk op een originele manier
etc
dat was wel genoeg zelfverheerlijking voor 1 post
Open houding / positieve instelling zijn zo belangrijk om contact te leggen met mensen. Als je met een gesloten blik in een hoekje staat zal er 99/100 keer niemand bij je komen staan. Als je mensen aankijkt en jezelf openstelt naar ze zal je zien dat je binnen de kortste keren een leuk gesprek hebt.quote:Op maandag 5 december 2011 11:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat je een negatieve houding hebt tegenover jezelf. Anderen kunnen jou dan ook moeilijk gaan waarderen. Als je lacht, lacht de wereld terug. Als je huilt, huil je alleen.
Hard, maar vaak waar.
foto!quote:Op maandag 5 december 2011 11:11 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik draag nu zo'n coole trui!
Zwart met grijs, en over de hele trui staat een tekst in knalroze koeienletters.
Je ziet mensen gewoon naar de trui kijken.
Ja, alleen daarom is hij al leuk. Omdat het de aandacht trekt van de omgeving
ik 5 jaar geleden ookquote:Op maandag 5 december 2011 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al die dingen zou ik alleen over mezelf kunnen zeggen als ik loog.
Ik wist wel dat iemand er wat van moet zeggenquote:
Misschien moeilijk te geloven, maar ik kom redelijk open over en heb altijd meteen een gesprek.quote:Op maandag 5 december 2011 11:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Open houding / positieve instelling zijn zo belangrijk om contact te leggen met mensen. Als je met een gesloten blik in een hoekje staat zal er 99/100 keer niemand bij je komen staan. Als je mensen aankijkt en jezelf openstelt naar ze zal je zien dat je binnen de kortste keren een leuk gesprek hebt.
Ja, maar dan een aardappelzak aantrekken helpt ook niet bepaald. Trek dan iets leuks aan waardoor je complimentjes krijgt en je beter gaat voelen.quote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef Sinji het volgende:
Als je zelf niet aantrekkelijk of gemakkelijk voelt in bepaalde kleding, dan zal het sowieso niet staan. Heeft ook veel met uitstraling te maken. Beetje self fulling enzo
Maareh, is het uit tussen jou en Newbie dat je zo depri doet?quote:Op maandag 5 december 2011 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zorg ook niet bepaald voor een goede sfeer als ik me als mezelf gedraag
Zoals?quote:Op maandag 5 december 2011 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien moeilijk te geloven, maar ik kom redelijk open over en heb altijd meteen een gesprek.
Alleen zijn er zoveel negatieve dingen die opvallen in een gesprek met mij dat alleen de apartere mensen ook echt niet op me afknappen. Dat is ook prima, maar het geeft wel aan dat ik helemaal niet normaal overkom.
Je moet dan ook gewoon jezelf zijn. Dat past het beste bij jequote:Op maandag 5 december 2011 11:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
Er is niets zo saai als mensen die normaal willen zijn.
Conformisme moet je inderdaad vermijden als de pest.quote:Op maandag 5 december 2011 11:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
Er is niets zo saai als mensen die normaal willen zijn.
Nee hoor, ik kan me alleen niet voorstellen dat hij me leuk vindt enzo.quote:Op maandag 5 december 2011 11:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar dan een aardappelzak aantrekken helpt ook niet bepaald. Trek dan iets leuks aan waardoor je complimentjes krijgt en je beter gaat voelen.
[..]
Maareh, is het uit tussen jou en Newbie dat je zo depri doet?
Mijn tics, dat ik 10 keer moet vragen wat de ander zei, dat ik overkom alsof ik helemaal niet geinteresseerd ben doordat ik mijn aandacht nergens bij kan houden, en nog wel wat meer.quote:[..]
Zoals?
Mezelf, makkelijker gezegd dan gedaan. Niemand weet wie hij is op zijn 18e.quote:Op maandag 5 december 2011 11:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet dan ook gewoon jezelf zijn. Dat past het beste bij je
Het is ten eerste onzin dat je er niet uitziet. Daarnaast, je bent wie je bent en kennelijk is dat genoeg. Dus ga gewoon genieten van het leven en de relatie die je hebt (en de daaropvolgende relaties die je nog gaat hebben) en maak je niet zo fucking druk. Het is namelijk wel een enorm eerste wereld probleem dat je hier hebt he?quote:Op maandag 5 december 2011 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
Nee hoor, ik kan me alleen niet voorstellen dat hij me leuk vindt enzo.
Omdat ik eigenlijk een verachtelijk klagend persoon ben dat er niet uitziet.
Tja. Als je weet wat het probleem is kun je dat fixen lijkt me.quote:Mijn tics, dat ik 10 keer moet vragen wat de ander zei, dat ik overkom alsof ik helemaal niet geinteresseerd ben doordat ik mijn aandacht nergens bij kan houden, en nog wel wat meer.
Kloptquote:Op maandag 5 december 2011 11:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is ten eerste onzin dat je er niet uitziet. Daarnaast, je bent wie je bent en kennelijk is dat genoeg. Dus ga gewoon genieten van het leven en de relatie die je hebt (en de daaropvolgende relaties die je nog gaat hebben) en maak je niet zo fucking druk. Het is namelijk wel een enorm eerste wereld probleem dat je hier hebt he?
Lukt al jaren niet om die dingen te fixen, dat is frustrerend.quote:[..]
Tja. Als je weet wat het probleem is kun je dat fixen lijkt me.
Dat. Ik vind die alto scene zo hypochriet als 't maar kan. Ik ben een paar keer met een vriend van me naar die alto-toko aan de voorstraat geweest in Utrecht. Mooi niet dat die alto's daar een niet-alto (had gewoon een polo aan) aanspreken he, nee, men kijkt je nauwelijks aan (een stomdronken meid hier en daar daargelaten). Heb hoogstens een paar kwade blikken gehad van een paar friendzoners die het niet konden waarderen dat een 'kakker' met 'zijn vriendin' stond te praten.quote:Op maandag 5 december 2011 11:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind subculturen fascinerend.
'Nee de heersende cultuur is kut, met al die regeltjes over wat hoort en de burgerlijke levensstijl'
'Laten we een muzieksoort pakken en daar iets omheen verzinnen en ons afzetten tegen de heersende cultuur'
'Laten we het ook van allerlei geschreven en ongeschreven regels voorzien, zodat duidelijk is wie de echte mensen van onze subcultuur zijn'
Ik weet hoe je hoofd eruitzietquote:Op maandag 5 december 2011 11:18 schreef palawan het volgende:
[..]
ok, omdat je het zo lief vraagt. (en ik er zo trots op ben)
kwaliteit is alleen beetje slecht
[ afbeelding ]
Gewoon mee ophouden, het is nutteloos je er uberhaupt druk over te gaan maken. Bedenk gewoon eens dingen die je leuk lijken en ga daar je energie in steken. Of dat nu gamen, 8 uur achter elkaar neuken met Newbie, of paardrijden is maakt weinig uit.quote:Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
Klopt
Ik faal zelfs in verklaren waarom ik me kut voel, terwijl ik er het recht niet eens toe heb om me zo te voelen omdat ik het niet eens slecht heb.
Je niet kunnen focussen op iemand in een gesprek is gewoon een kwestie van doen, niet van kunnen.quote:Lukt al jaren niet om die dingen te fixen, dat is frustrerend.
Echt, ga sporten!quote:Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt
Ik faal zelfs in verklaren waarom ik me kut voel, terwijl ik er het recht niet eens toe heb om me zo te voelen omdat ik het niet eens slecht heb.
[..]
Lukt al jaren niet om die dingen te fixen, dat is frustrerend.
Ik doe ook dingen die ik leuk vind, ik ga me er alleen niet minder slecht door voelen tegenover mezelf.quote:Op maandag 5 december 2011 11:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gewoon mee ophouden, het is nutteloos je er uberhaupt druk over te gaan maken. Bedenk gewoon eens dingen die je leuk lijken en ga daar je energie in steken. Of dat nu gamen, 8 uur achter elkaar neuken met Newbie, of paardrijden is maakt weinig uit.
Wel als je een concentratieprobleem hebt.quote:[..]
Je niet kunnen focussen op iemand in een gesprek is gewoon een kwestie van doen, niet van kunnen.
Oh, dat is waarquote:Op maandag 5 december 2011 11:29 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha maar niet in combinatie met mijn trui
Overigens staat mijn hoofd ook gewoon in mijn fobo
Ja, ik heb jouw hoofd ook in 3D gezienquote:Op maandag 5 december 2011 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat is waar
Maar toch, ik heb je gezien. Da's wel een grappig idee.
nah bij sommige users dan hequote:Op maandag 5 december 2011 11:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waarom zit iedereen hier constant zo slecht in zijn vel? Een slechte dag a la... maar het is hier ook altijd kommer, kwel en klaag...
Ik heb het gelezen. Ik voel dat alleen op slechte dagen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij ben je depressief en zit je daar in vast
http://hyperboleandahalf.blogspot.com/ leest dat maar eens en vertel me dat dat niet precies is wat je beschrijft
zoek gewoon eens hulp zeg kom op
ik snap echt niet waarom je dat niet doet
Joysa?quote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef stefanhaan het volgende:
Niemand heeft mij hier in 3D gezien
dit is echt de laatste keer dat ik het ga zeggen, of überhaupt ga reageren als je zo doetquote:Op maandag 5 december 2011 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Ik voel dat alleen op slechte dagen.
Vandaag is niet eens echt slecht, ik doe nu alleen maar zielig op internet, voor de rest kom ik vandaag volgens mij gewoon normaal over. Op mijn ouders enzo.
op joysa na uiteraard.quote:Op maandag 5 december 2011 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joysa?
Er is maar 1 FOK!ster die mij irl heeft gezien. En ze was mooi.
Ik voel juist ineens heel veel dingen de laatste maanden, ik kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 5 december 2011 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is echt de laatste keer dat ik het ga zeggen, of überhaupt ga reageren als je zo doet
(want sorry, ik vind je een heel aardige meid maar je veranderd in een slachtoffer en dat kan ik gewoon echt niet hebben)
omdat dit al 100 keer gezegd is:
je doet 'normaal' maar je voelt het niet
diep van binnen heb jij helemaal geen goede fundering
je kunt niet op jezelf bouwen en niks uit jezelf halen
dat moet je veranderen pas vanaf dat moment kun je jezelf uit zo'n bui halen als vandaag
Iedereen?quote:Op maandag 5 december 2011 11:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waarom zit iedereen hier constant zo slecht in zijn vel? Een slechte dag a la... maar het is hier ook altijd kommer, kwel en klaag...
Je bent 18, je hoeft je daar sowieso niet druk over te maken. Ga een opleiding doen die je leuk vindt, da's het enige wat je op je 18e 'moet'.quote:Op maandag 5 december 2011 11:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nu gewoon fucking onzeker over 'mijn toekomst' waar ik me gewoon geen enkele voorstelling van kan maken behalve dat ik een kruidentuin wil enzo
Ik weet niet meer wat ik leuk vind. Ik denk dat ik maar naar de tuinbouwschool ga ofzo. Dat is in elk geval dichtbij en ik hou van planten.quote:Op maandag 5 december 2011 11:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iedereen?
[..]
Je bent 18, je hoeft je daar sowieso niet druk over te maken. Ga een opleiding doen die je leuk vindt, da's het enige wat je op je 18e 'moet'.
Een opleiding is ook al een bepaald beeld van je toekomst hebben. Wat je leuk vind lijkt mij namelijk ook gericht op het werk dat je wilt doen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iedereen?
[..]
Je bent 18, je hoeft je daar sowieso niet druk over te maken. Ga een opleiding doen die je leuk vindt, da's het enige wat je op je 18e 'moet'.
Daar twijfelde ik wel over, zwart, donkerblauw of rood.quote:Op maandag 5 december 2011 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had donkerblauw gekocht, maar dat is waarschijnlijk niet wat het leukst staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt me gevonden op facebookquote:Op maandag 5 december 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik wel over, zwart, donkerblauw of rood.
Ja, je stond bij mijn "misschien ken je deze persoon ook"quote:Op maandag 5 december 2011 11:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij hebt me gevonden op facebook![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, je stond bij mijn "misschien ken je deze persoon ook"
ik heb laatst grijze gekocht.quote:Op maandag 5 december 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik wel over, zwart, donkerblauw of rood.
Ohja, grijs, die moesten ook nog op mijn twijfel lijstje.quote:Op maandag 5 december 2011 11:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ik heb laatst grijze gekocht.sneakers <3
Ik zag gisteren leuke schoenen die ik niet kon (of misschien wel, maar dan ben ik zo blut) betalenquote:Op maandag 5 december 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, grijs, die moesten ook nog op mijn twijfel lijstje.
Achja, waarschijnlijk kom ik straks met hele andere schoenen of geen thuis, zo gaat het altijd.
Meh..quote:
Ik moet eigenlijk huiswerk maken waarvoor ik een college skip. En ik ben alleen maar aant gamen en gitaarspelenquote:Op maandag 5 december 2011 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beetje lamlendig vandaag. Had gister niet eens de energie om naar boven te gaan om te slapen, ben op de bank blijven liggen.
Dat is echt kut, of achter je pc op een bureaustoel in slaap vallen. Het voelt zo enorm faal als je zo wakker wordt.quote:Op maandag 5 december 2011 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beetje lamlendig vandaag. Had gister niet eens de energie om naar boven te gaan om te slapen, ben op de bank blijven liggen.
Ik wachtte al heel lang op mijn geld en heb het nu eindelijk binnen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag gisteren leuke schoenen die ik niet kon (of misschien wel, maar dan ben ik zo blut) betalen
Te vlakquote:
Goed bezig.quote:Op maandag 5 december 2011 12:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk huiswerk maken waarvoor ik een college skip. En ik ben alleen maar aant gamen en gitaarspelen
Het was een weloverwogen keuze. En toen was ik ineens wakker op de bank ipv slapend.quote:Op maandag 5 december 2011 12:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is echt kut, of achter je pc op een bureaustoel in slaap vallen. Het voelt zo enorm faal als je zo wakker wordt.
Ik heb gisteren het shirt dat ik voor Sinterklaas vroeg maar zelf besteldquote:Op maandag 5 december 2011 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wachtte al heel lang op mijn geld en heb het nu eindelijk binnen.dus ik heb wel een cadeautje voor mezelf verdiend dacht ik zo.
Ik wilde eerste Vans voor kerst vragen, maar stiekem koop ik ze liever zelf, dan vraag ik mijn luchtje wel voor kerst.
Als je voor Vans gaat raad ik je aan om voor de Era te gaan en niet de Authentic, die laatste heeft namelijk geen voering en slijt sneller.quote:Op maandag 5 december 2011 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wachtte al heel lang op mijn geld en heb het nu eindelijk binnen.dus ik heb wel een cadeautje voor mezelf verdiend dacht ik zo.
Ik wilde eerste Vans voor kerst vragen, maar stiekem koop ik ze liever zelf, dan vraag ik mijn luchtje wel voor kerst.
Ik snap nu niet waarom ik het vroeger zo een geweldig liedje vondquote:
hoi moonquote:Op maandag 5 december 2011 12:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik snap nu niet waarom ik het vroeger zo een geweldig liedje vond
Klopt.quote:Op maandag 5 december 2011 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
Het was een weloverwogen keuze. En toen was ik ineens wakker op de bank ipv slapend.
Ik moet weer ritme krijgen, maar gaat niet zo makkelijk. Achter de pc zitten niksen is fijner.
Hoi Steefquote:
Nou, ik ga maar eens achter dat ding weg dan. Ik word er gek van.quote:Op maandag 5 december 2011 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt.
Ik moet ook altijd iets doen voordat ik in slaap val, anders word ik paranoia van schaduwen enzo
Lataahhhquote:Op maandag 5 december 2011 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, ik ga maar eens achter dat ding weg dan. Ik word er gek van.
Fijne dag allemaal.
Succesquote:Op maandag 5 december 2011 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijne dag allemaal.
Even luchtje scheppen helptquote:Op maandag 5 december 2011 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijne dag allemaal.
Dat zijn die met 2 kleuren? Ik moet nog kijken hoor, misschien kom ik met iets heel anders thuis, maar ik wil wel graag Vans stiekem.quote:Op maandag 5 december 2011 12:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je voor Vans gaat raad ik je aan om voor de Era te gaan en niet de Authentic, die laatste heeft namelijk geen voering en slijt sneller.
Just sayin'
Het was de periode van toen die hem zo mooi maaktequote:Op maandag 5 december 2011 12:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik snap nu niet waarom ik het vroeger zo een geweldig liedje vond
Het zijn bijna identieke modellen, maar verschil zit in mijn beschrijvingquote:Op maandag 5 december 2011 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn die met 2 kleuren? Ik moet nog kijken hoor, misschien kom ik met iets heel anders thuis, maar ik wil wel graag Vans stiekem.
Voor mij is dat eigenlijk niet echt hoe het voelt. Bepaalde stukken herken ik wel, maar zijn heel erg overdreven. Dat gevoel dat alles een film is en ik niets meer voel komt me heel bekend voor, maar slaat bij mij niet zo door.quote:Op maandag 5 december 2011 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij ben je depressief en zit je daar in vast
http://hyperboleandahalf.blogspot.com/ leest dat maar eens en vertel me dat dat niet precies is wat je beschrijft
Een ritme is essentieel voor het normaal functioneren, I can know. Overigens ga je je eerst enorm kut voelen en ik zou nogsteeds terug kunnen vallen, maar eenmaal een beter ritme geeft je zoveel meer energie en zoveel meer mogelijkheden zowel qua school/werk als in je sociale leven. Doordat je je veel beter gaat voelen en veel vaker weg wilt.quote:Op maandag 5 december 2011 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was een weloverwogen keuze. En toen was ik ineens wakker op de bank ipv slapend.
Ik moet weer ritme krijgen, maar gaat niet zo makkelijk. Achter de pc zitten niksen is fijner.
Ah okay, ik ga erop letten, tnx.quote:Op maandag 5 december 2011 12:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het zijn bijna identieke modellen, maar verschil zit in mijn beschrijving
Ja hallo.quote:Op maandag 5 december 2011 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoi, mogen vreemden hier ook gedagzeggen?
Ik geloof ook eigenlijk niet dat ik een depressie heb, wat ik voel is echt heel anders dan hoe het daar wordt beschreven. Het is meer een soort van niet met mezelf om kunnen gaan ofzo.quote:Op maandag 5 december 2011 12:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor mij is dat eigenlijk niet echt hoe het voelt. Bepaalde stukken herken ik wel, maar zijn heel erg overdreven. Dat gevoel dat alles een film is en ik niets meer voel komt me heel bekend voor, maar slaat bij mij niet zo door.
Tuurlijk. Nu ben je al geen vreemde meer.quote:Op maandag 5 december 2011 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Wie ben je, wat doe je hier?quote:
Rond de 25, nee, wat meer, wel mannelijk, check, geen haar en korter.quote:Op maandag 5 december 2011 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie ben je, wat doe je hier?
Ben je toevallig rond de 25 en single, van het mannelijke geslacht, een piemel van minimaal 20cm, donker haar en langer dan 1.85?
Hoihoiquote:Op maandag 5 december 2011 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat kwam je doen?quote:Op maandag 5 december 2011 12:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rond de 25, nee, wat meer, wel mannelijk, check, geen haar en korter.
Oh, ga dan maar weer weg.quote:Op maandag 5 december 2011 12:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rond de 25, nee, wat meer, wel mannelijk, check, geen haar en korter.
Dat laat ik nog even afhangen van de rest. Is het het waard om te blijven?quote:Op maandag 5 december 2011 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaaf, iemand zonder problemen hier. Blijf je?
Nee. Maar het mag wel.quote:Op maandag 5 december 2011 12:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat laat ik nog even afhangen van de rest. Is het het waard om te blijven?
Hoe breng jij dat ritme precies aan in je leven?quote:Op maandag 5 december 2011 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een ritme is essentieel voor het normaal functioneren, I can know. Overigens ga je je eerst enorm kut voelen en ik zou nogsteeds terug kunnen vallen, maar eenmaal een beter ritme geeft je zoveel meer energie en zoveel meer mogelijkheden zowel qua school/werk als in je sociale leven. Doordat je je veel beter gaat voelen en veel vaker weg wilt.
altijd maar klagenquote:Op maandag 5 december 2011 12:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, leuk teleursstellingen, mijn lievelings.
quote:Op maandag 5 december 2011 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Ik vind jullie allemaal lief enzo.
School is voor mij een enorme motivatie, daarbij ben ik wekenlang gewoon letterlijk uit mijn bed getild in de ochtend, omdat ik dus echt niet meer wakker werd. Mijn internet gaat er om 12 uur uit, tenzij ik mijn ouders goed kan overtuigen, anders zou ik weer te lang doorgaan.quote:Op maandag 5 december 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe breng jij dat ritme precies aan in je leven?
Kan je tegen eindeloos gezeur? Mensen die zich niet durven te verbeteren?quote:Op maandag 5 december 2011 12:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat laat ik nog even afhangen van de rest. Is het het waard om te blijven?
Ik weet het niet hoor.... Maar genoeg mensen die hier zitten zonder problemen. En daar ben ik er 1 vanquote:Op maandag 5 december 2011 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaaf, iemand zonder problemen hier. Blijf je?
Och, het was ook niet heel erg serieus bedoeld.quote:Op maandag 5 december 2011 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je tegen eindeloos gezeur? Mensen die zich niet durven te verbeteren?
Ja dan kan je het aan om te blijven
[..]
Ik weet het niet hoor.... Maar genoeg mensen die hier zitten zonder problemen. En daar ben ik er 1 van
Hehe, dat is hun eigen probleemquote:Op maandag 5 december 2011 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je tegen eindeloos gezeur? Mensen die zich niet durven te verbeteren?
Ik mag je nu al.quote:Op maandag 5 december 2011 12:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hehe, dat is hun eigen probleem
Neukbaar en aardig is niet hetzelfdequote:Op maandag 5 december 2011 12:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zelfs als ik niet aan je voorwaarden voldoe?
Ja, ik heb je vast in de friendzone gegooid, dan kan het.quote:Op maandag 5 december 2011 12:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zelfs als ik niet aan je voorwaarden voldoe?
Ja wat denk je zelf?quote:Op maandag 5 december 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe breng jij dat ritme precies aan in je leven?
quote:Op maandag 5 december 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb je vast in de friendzone gegooid, dan kan het.[ afbeelding ]
Friend Zone, dat is toch een soort van hel voor mietjes?quote:Op maandag 5 december 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb je vast in de friendzone gegooid, dan kan het.[ afbeelding ]
Dat is wel erg makkelijk gezegd zo hoor. Daarbij lunch en ontbijt ik helemaal niet.quote:Op maandag 5 december 2011 12:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja wat denk je zelf?
Opstaan op een bepaalde tijd, ontbijten, lunchen en avond eten op vaste tijden, net als vaste tijd naar bed gaan
quote:Op maandag 5 december 2011 12:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
net nieuw en nu al keihard gefriendzoned.
[ afbeelding ]
Dat is wel een ruimte vol met mietjes, maar volgens mij vermaken ze zich daar wel.quote:Op maandag 5 december 2011 12:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Friend Zone, dat is toch een soort van hel voor mietjes?
Nee dan val je af en toe een keer flauw in een drukke winkelstraat maar thats it.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Niet ontbijten en niet lunchen, ... val je dan niet om of zijn jullie werkloos en liggen alleenmaar op de bank?
Ik kan prima een dag overslaan met eten en wel werken tussendoor hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Niet ontbijten en niet lunchen, ... val je dan niet om of zijn jullie werkloos en liggen alleenmaar op de bank?
Een dag niet gegeten is een dag niet geleefd.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan prima een dag overslaan met eten en wel werken tussendoor hoor.
Nein.quote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een dag niet gegeten is een dag niet geleefd.
Dan ben ik al een paar weken dood.quote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nein.
Einer tag kein sex ist einer tag nicht gelebt.
Tja, ik beweeg nauwelijks en anders word ik dik.quote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef Sinji het volgende:
Mind is blown
Slecht voor je stofwisseling mayn.
als ik niet begin met eten heb ik ook geen hongerquote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Ook wel waar. Ik heb te weinig geleefdquote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nein.
Einer tag kein sex ist einer tag nicht gelebt.
Dat het kan, natuurlijk, je lichaam kan makkelijk een maand zonder eten als je maar genoeg water naar binnen krijgt, maar echt chill zal je je niet voelen denk ik zo.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan prima een dag overslaan met eten en wel werken tussendoor hoor.
ik ga vanavond weer eens opzoek naar een goed recept voor een vegetarisch stoofpotjequote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een dag niet gegeten is een dag niet geleefd.
Vegetarisch stoofpotje?quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga vanavond weer eens opzoek naar een goed recept voor een vegetarisch stoofpotje
zelf gemaakte aardappel puree er bij
ik heb er nu al zin in
Klopt.quote:Op maandag 5 december 2011 12:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Friend Zone, dat is toch een soort van hel voor mietjes?
Je gaat je er pas echt niet chill bij voelen als je erbij op de bank gaat liggen, als je verder gewoon normale dingen erbij doet vergeet je gewoon dat je nog niet hebt gegeten ofzo.quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat het kan, natuurlijk, je lichaam kan makkelijk een maand zonder eten als je maar genoeg water naar binnen krijgt, maar echt chill zal je je niet voelen denk ik zo.
Ik leef niet.quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook wel waar. Ik heb te weinig geleefd
Nouja, ik eet gewoon liever.quote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gaat je er pas echt niet chill bij voelen als je erbij op de bank gaat liggen, als je verder gewoon normale dingen erbij doet vergeet je gewoon dat je nog niet hebt gegeten ofzo.
Valt wel mee, het is een keer gebeurd, boeiend.quote:
Nee, ik doe dat mijn hele leven al, ik had vroeger nooit iets mee naar school. Als ik thuis vrij ben eet ik vaak wel in de middag, maar op school/werk of whatever krijg ik pas als ik thuis kom weer trek.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Boze_Appel het volgende:
nee dat is viesquote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vegetarisch stoofpotje?Toch niet met die vleesvervangende bende hoop ik?
Blijkbaar erg boeiend want je begint er telkens over.quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is een keer gebeurd, boeiend.
Lust je geen vlees?quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat is vies
een stoofpotje zonder vlees word het gewoon
ik weet het... het is een lastige opgave
stoofpotjes krijgen toch hun smaak van vlees
Stiekem zit je er wel mee.quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is een keer gebeurd, boeiend.
ik eet geen vleesquote:
Ik denk dat als ik dat zou doen dat ik tegen wat mensen aan zou rijden.quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat mijn hele leven al, ik had vroeger nooit iets mee naar school. Als ik thuis vrij ben eet ik vaak wel in de middag, maar op school/werk of whatever krijg ik pas als ik thuis kom weer trek.
ruim 15 jaar geledenquote:Op maandag 5 december 2011 12:40 schreef Sinji het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat je een goed stuk vlees hebt gegeten rubarb?
Oh uit principe. Er zijn ook mensen die het helemaal niet lustenquote:
Ik begin er niet over, ik reageer op iemand.quote:Op maandag 5 december 2011 12:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijkbaar erg boeiend want je begint er telkens over.
Het kan me eigenlijk vrij weinig meer boeien.quote:
Hoe gaat het nu eigenlijk tussen jullie, ik heb het niet zo gevolgd de afgelopen week.quote:Op maandag 5 december 2011 12:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan me eigenlijk vrij weinig meer boeien.
Het is goed zo.
quote:Op maandag 5 december 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
Ik zou echt niet zonder vlees willen.Nomnomnom, steak, spareribs, kippetje.
![]()
![]()
![]()
Er is ook boter, room, met extra zout.quote:Op maandag 5 december 2011 12:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, maar het voelt stom om zout over je boter te strooien
Prima eigenlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu eigenlijk tussen jullie, ik heb het niet zo gevolgd de afgelopen week.
ik vond het al niet lekker hoorquote:Op maandag 5 december 2011 12:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh uit principe. Er zijn ook mensen die het helemaal niet lusten
Uit welke overwegingen doe je het niet?
Ik hoopte er al op. Eigenlijk had ik er ook wel vertrouwen in dat jullie vrienden zouden blijven.quote:
je hoeft niets te zeggen?quote:Op maandag 5 december 2011 12:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begin er niet over, ik reageer op iemand.
Ik vind het ook eigenlijk niet kunnen hoe ik eet, maar ik heb niet zoveel discipline als jij vrees ikquote:Op maandag 5 december 2011 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond het al niet lekker hoorde meeste dingen dan
en zo is het begonnen: een combi van oh arme diertjes + hoe omzeil ik de bord-leeg-eten-regel
nu ik ouder en wijzer ben zou ik op zich wel scharrelvlees eten maar mijn lichaam kan er niet meer tegen en het terug invoeren in mijn dieet vind ik ook zo overdreven en een gedoe
maar vlees uit de bio-industrie zou ik nooit eten want ik ben daar wel echt op tegen
en ook niet de hoeveelheden die de meeste mensen eten want dat is niet nodig en niet goed voor de wereld etc
Ik ga zo naar de stad, dus ik haal daar wel een broodje daar.quote:Op maandag 5 december 2011 12:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga zo een uitsmijtertje met spek en tomaat maken.
ik ook en er is geen eten in huisquote:
Eet smakelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de stad, dus ik haal daar wel een broodje daar.
nah na een paar maanden weet je niet meer hoe het ook al weer wasquote:Op maandag 5 december 2011 12:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Seau, sterk staaltje doorzettingsvermogen
Kijk hij zegt dat de friendzone een hel is, ik bevestig dat alleen maar.quote:Op maandag 5 december 2011 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hoeft niets te zeggen?
die persoon weet niks van jou en jou situatie dus het was geen persoonlijke uitnodiging
als je er dan toch voor kiest om het weer te noemen introduceer je het onderwerp toch echt zelf
ik vind het prima hoor, maar zeggen dat jij het niet deed is een beetje onzin natuurlijk
ik ben ook echt geen heilige hoorquote:Op maandag 5 december 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook eigenlijk niet kunnen hoe ik eet, maar ik heb niet zoveel discipline als jij vrees ik
Vandaag niet, maar ik werk er wel.quote:Op maandag 5 december 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij ook, je zit niet in Rotterdam toevallig he? Want zo'n uitsmijter klinkt wel goed.
Ik heb gewoon gewerkt, dus echt iets nuttigs gedaanquote:Op maandag 5 december 2011 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vandaag al meer nuttigs gedaan dan in de hele vorige week.
De was gedaan, gekookt, bedden opgemaakt en dat soort crap.
Maar nu al thuis? Halve dagen werken, dat kan natuurlijk niet he.quote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewerkt, dus echt iets nuttigs gedaan
Mijn werk vind ik alleen maar nuttig omdat er wat in mijn portemonnee komt, dat tel ik niet mee als nuttige bezigheidquote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewerkt, dus echt iets nuttigs gedaan
Thuiswerken, de hele dag.quote:Op maandag 5 december 2011 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar nu al thuis? Halve dagen werken, dat kan natuurlijk niet he.
Werk kan best nuttig zijn ... zo doe ik allerlei dingen voor kansloze R'damse kids.quote:Op maandag 5 december 2011 12:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn werk vind ik alleen maar nuttig omdat er wat in mijn portemonnee komt, dat tel ik niet mee als nuttige bezigheid
Ohja, dat soort mensen ken ik, beetje chillen, in slaap vallen op de bank, boekje lezen, een uur op de pot zitten schijten, af en toe iemand bellen, waarin je 5 minuten iets bespreekt en daarna nog een half uur blijft praten over het weekend.quote:
Ja, dan heb jij nuttig werk. Ik ben niet jaloers op jequote:Op maandag 5 december 2011 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Werk kan best nuttig zijn ... zo doe ik allerlei dingen voor kansloze R'damse kids.
Ach, je kan ook op je werk zitten fokken zoals ik. Bijna net zo erg.quote:Op maandag 5 december 2011 12:52 schreef Myraela het volgende:
Zeg ik, terwijl ik toen ik vandaag gebeld werd of ik wilde werken gewoon zei dat ik tot 4 uur college had, terwijl ik zo de stad in ga.
kan tochquote:Op maandag 5 december 2011 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat ik uberhaupt nog wel wil studeren, alle banen waarvoor je een opleiding nodig hebt lijken me te ingewikkeld en verantwoordelijk
Verantwoording is juist iets wat mee enorm aanspreekt, ik houd niet van dat hersendode werk.quote:Op maandag 5 december 2011 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat ik uberhaupt nog wel wil studeren, alle banen waarvoor je een opleiding nodig hebt lijken me te ingewikkeld en verantwoordelijk
Haha, ik zou ook niet meer willen studeren, niet om die redenenen, maar gewoon in collegezalen zitten.quote:Op maandag 5 december 2011 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
ik snap nooit hoe dat kan?quote:Op maandag 5 december 2011 12:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ach, je kan ook op je werk zitten fokken zoals ik. Bijna net zo erg.
quote:Op maandag 5 december 2011 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap nooit hoe dat kan?
op mijn werk zit ik altijd prop vol en anders komt er vanzelf wat bij
of doe je gewoon alsof je heel druk bent zodat er niet meer werk jou kant op komt?
ik vind het nu, nu ik ouder ben, juist makkelijkerquote:Op maandag 5 december 2011 12:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, ik zou ook niet meer willen studeren, niet om die redenenen, maar gewoon in collegezalen zitten.
Ik weet niet, als het me in de zomer nog steeds zo tegenstaat om te studeren ga ik ook iets lagers doen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kan toch
ga je gewoon wat anders doen
mijn zusje is uiteindelijk iets op mbo niveau gaan doen terwijl ze met een hoger diploma van de middelbare kwam
maar ze vind dit leuker
ik ben ook goed maar hoe veel werk ik doe hangt niet alleen van mij afquote:Op maandag 5 december 2011 12:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Nee, ik ben gewoon zo goed dat ik tijd over heb.
Genoeg chocolade om te delen met mij?quote:Op maandag 5 december 2011 12:56 schreef heloef het volgende:
Ik ben de laatste enorm improductief bezig.
Vandaag ging 3 uur te vroeg naar school.
Toen ging ik maar naar huis want ik ga niet wachten voor een uur.
En ik heb achterlijk veel chocola in huis gehaald.
Naja, het ging best goed.. totdat ze het wachtwoord intypte zonder hoofdletters en bijna in paniek raakte omdat ze geen internet hadquote:Op maandag 5 december 2011 12:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ken wel wat moeders die mijn modem best mogen aansluiten.
Ik heb een chocoladeletter, muffins en chocomel.quote:Op maandag 5 december 2011 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Genoeg chocolade om te delen met mij?
Even wachten, morgen marsepein en chocolade shoppen, dan is het goedkoop.quote:Op maandag 5 december 2011 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Genoeg chocolade om te delen met mij?
brrr marsepeinquote:Op maandag 5 december 2011 12:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Even wachten, morgen marsepein en chocolade shoppen, dan is het goedkoop.
Ik heb dat ook wel eens. Dan verzinnen ze gewoon wat tyfusklusjes om me bezig te houden. Ik vind het wel best, dan krijg ik toch extra betaald.quote:Op maandag 5 december 2011 12:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Nee, ik ben gewoon zo goed dat ik tijd over heb.
Hell, chocomel.quote:Op maandag 5 december 2011 12:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een chocoladeletter, muffins en chocomel.
Dus ja.
Mijn stiefoma gaat dan altijd chocolade letters halen bij de V&D, die hebben best goede chocolade.quote:Op maandag 5 december 2011 12:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Even wachten, morgen marsepein en chocolade shoppen, dan is het goedkoop.
Als het maar puur is.quote:Op maandag 5 december 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn stiefoma gaat dan altijd chocolade letters halen bij de V&D, die hebben best goede chocolade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |