Succesquote:Op maandag 5 december 2011 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, ik ga maar eens achter dat ding weg dan. Ik word er gek van.
Fijne dag allemaal.
Even luchtje scheppen helptquote:Op maandag 5 december 2011 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, ik ga maar eens achter dat ding weg dan. Ik word er gek van.
Fijne dag allemaal.
Dat zijn die met 2 kleuren? Ik moet nog kijken hoor, misschien kom ik met iets heel anders thuis, maar ik wil wel graag Vans stiekem.quote:Op maandag 5 december 2011 12:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je voor Vans gaat raad ik je aan om voor de Era te gaan en niet de Authentic, die laatste heeft namelijk geen voering en slijt sneller.
Just sayin'
Het was de periode van toen die hem zo mooi maaktequote:Op maandag 5 december 2011 12:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik snap nu niet waarom ik het vroeger zo een geweldig liedje vond
Het zijn bijna identieke modellen, maar verschil zit in mijn beschrijvingquote:Op maandag 5 december 2011 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn die met 2 kleuren? Ik moet nog kijken hoor, misschien kom ik met iets heel anders thuis, maar ik wil wel graag Vans stiekem.
Voor mij is dat eigenlijk niet echt hoe het voelt. Bepaalde stukken herken ik wel, maar zijn heel erg overdreven. Dat gevoel dat alles een film is en ik niets meer voel komt me heel bekend voor, maar slaat bij mij niet zo door.quote:Op maandag 5 december 2011 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij ben je depressief en zit je daar in vast
http://hyperboleandahalf.blogspot.com/ leest dat maar eens en vertel me dat dat niet precies is wat je beschrijft
Een ritme is essentieel voor het normaal functioneren, I can know. Overigens ga je je eerst enorm kut voelen en ik zou nogsteeds terug kunnen vallen, maar eenmaal een beter ritme geeft je zoveel meer energie en zoveel meer mogelijkheden zowel qua school/werk als in je sociale leven. Doordat je je veel beter gaat voelen en veel vaker weg wilt.quote:Op maandag 5 december 2011 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was een weloverwogen keuze. En toen was ik ineens wakker op de bank ipv slapend.
Ik moet weer ritme krijgen, maar gaat niet zo makkelijk. Achter de pc zitten niksen is fijner.
Ah okay, ik ga erop letten, tnx.quote:Op maandag 5 december 2011 12:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het zijn bijna identieke modellen, maar verschil zit in mijn beschrijving
Ja hallo.quote:Op maandag 5 december 2011 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoi, mogen vreemden hier ook gedagzeggen?
Ik geloof ook eigenlijk niet dat ik een depressie heb, wat ik voel is echt heel anders dan hoe het daar wordt beschreven. Het is meer een soort van niet met mezelf om kunnen gaan ofzo.quote:Op maandag 5 december 2011 12:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor mij is dat eigenlijk niet echt hoe het voelt. Bepaalde stukken herken ik wel, maar zijn heel erg overdreven. Dat gevoel dat alles een film is en ik niets meer voel komt me heel bekend voor, maar slaat bij mij niet zo door.
Tuurlijk. Nu ben je al geen vreemde meer.quote:Op maandag 5 december 2011 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Wie ben je, wat doe je hier?quote:
Rond de 25, nee, wat meer, wel mannelijk, check, geen haar en korter.quote:Op maandag 5 december 2011 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie ben je, wat doe je hier?
Ben je toevallig rond de 25 en single, van het mannelijke geslacht, een piemel van minimaal 20cm, donker haar en langer dan 1.85?
Hoihoiquote:Op maandag 5 december 2011 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat kwam je doen?quote:Op maandag 5 december 2011 12:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rond de 25, nee, wat meer, wel mannelijk, check, geen haar en korter.
Oh, ga dan maar weer weg.quote:Op maandag 5 december 2011 12:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rond de 25, nee, wat meer, wel mannelijk, check, geen haar en korter.
Dat laat ik nog even afhangen van de rest. Is het het waard om te blijven?quote:Op maandag 5 december 2011 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaaf, iemand zonder problemen hier. Blijf je?
Nee. Maar het mag wel.quote:Op maandag 5 december 2011 12:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat laat ik nog even afhangen van de rest. Is het het waard om te blijven?
Hoe breng jij dat ritme precies aan in je leven?quote:Op maandag 5 december 2011 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een ritme is essentieel voor het normaal functioneren, I can know. Overigens ga je je eerst enorm kut voelen en ik zou nogsteeds terug kunnen vallen, maar eenmaal een beter ritme geeft je zoveel meer energie en zoveel meer mogelijkheden zowel qua school/werk als in je sociale leven. Doordat je je veel beter gaat voelen en veel vaker weg wilt.
altijd maar klagenquote:Op maandag 5 december 2011 12:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, leuk teleursstellingen, mijn lievelings.
quote:Op maandag 5 december 2011 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Ik vind jullie allemaal lief enzo.
School is voor mij een enorme motivatie, daarbij ben ik wekenlang gewoon letterlijk uit mijn bed getild in de ochtend, omdat ik dus echt niet meer wakker werd. Mijn internet gaat er om 12 uur uit, tenzij ik mijn ouders goed kan overtuigen, anders zou ik weer te lang doorgaan.quote:Op maandag 5 december 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe breng jij dat ritme precies aan in je leven?
Kan je tegen eindeloos gezeur? Mensen die zich niet durven te verbeteren?quote:Op maandag 5 december 2011 12:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat laat ik nog even afhangen van de rest. Is het het waard om te blijven?
Ik weet het niet hoor.... Maar genoeg mensen die hier zitten zonder problemen. En daar ben ik er 1 vanquote:Op maandag 5 december 2011 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaaf, iemand zonder problemen hier. Blijf je?
Och, het was ook niet heel erg serieus bedoeld.quote:Op maandag 5 december 2011 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je tegen eindeloos gezeur? Mensen die zich niet durven te verbeteren?
Ja dan kan je het aan om te blijven
[..]
Ik weet het niet hoor.... Maar genoeg mensen die hier zitten zonder problemen. En daar ben ik er 1 van
Hehe, dat is hun eigen probleemquote:Op maandag 5 december 2011 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je tegen eindeloos gezeur? Mensen die zich niet durven te verbeteren?
Ik mag je nu al.quote:Op maandag 5 december 2011 12:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hehe, dat is hun eigen probleem
Neukbaar en aardig is niet hetzelfdequote:Op maandag 5 december 2011 12:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zelfs als ik niet aan je voorwaarden voldoe?
Ja, ik heb je vast in de friendzone gegooid, dan kan het.quote:Op maandag 5 december 2011 12:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zelfs als ik niet aan je voorwaarden voldoe?
Ja wat denk je zelf?quote:Op maandag 5 december 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe breng jij dat ritme precies aan in je leven?
quote:Op maandag 5 december 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb je vast in de friendzone gegooid, dan kan het.[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |