Niet als ik ga bewegenquote:Op maandag 5 december 2011 10:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee? Jeans staan de meeste meiden juist leuk. Dat soort broeken als die foto die jij post hoort gewoon bij de alto categorie en ik val meer op hockeymeisjes. En eerlijk gezegd zie ik meestal extreem suffe types in dat soort outfits lopen. Doet me denken aan die 'meets' die je eens in de zoveel tijd op Utrecht CS hebt staan.
[..]
Onzin. Je bent overduidelijk een vrouw, en als je je gewoon zo kleedt zie je er ook uit als een vrouw.
quote:Op maandag 5 december 2011 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik vind zwart eigenlijk echt het mooist in kleding
Te veel zelfhaat. Geen beginnen aan, deze discussiequote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als ik ga bewegen
Ik lijk wel van hout als ik loop.
Sorryquote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Te veel zelfhaat. Geen beginnen aan, deze discussie
Ik geef ook niet zoveel om kleding, maar een beetje vrouwelijk en sexy mag welquote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef benzin het volgende:
Ik vind op zijn minst 75% van de meisjes nog steeds leuk, al draagt ze een vuilniszak. Ben niet zo veeleisend geloof ik
Jurkenquote:
daar doen kleren echt weinig aan af hoorquote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als ik ga bewegen
kwestie van wennenquote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel gaaf, alleen vind ik dat ik er raar uitzie in een jurk. Anderen staat het ontzettend tof.
Als je zelf niet aantrekkelijk of gemakkelijk voelt in bepaalde kleding, dan zal het sowieso niet staan. Heeft ook veel met uitstraling te maken. Beetje self fulling enzoquote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel gaaf, alleen vind ik dat ik er raar uitzie in een jurk. Anderen staat het ontzettend tof.
Ik ook niet, ik zou gewoon liever iemand anders zijn denk ik, kan me niet zoveel schelen wie.quote:Op maandag 5 december 2011 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar doen kleren echt weinig aan af hoor
maar ik heb nog steeds niet helemaal door of je nou juist wel of niet vrouwelijk wil lijken?
Ooit gedacht om iets van yoga oid te gaan doen? Wordt je lichaam een stuk soepeler van wat je ook terugziet in dagelijkse bewegingen..quote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als ik ga bewegen
Ik heb jaren bewegingstherapie gehad, zelfs dat mocht niet baten. Maar ik zie er nu minder sneu uit als ik over straat loop, dat wel.quote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ooit gedacht om iets van yoga oid te gaan doen? Wordt je lichaam een stuk soepeler van wat je ook terugziet in dagelijkse bewegingen..
is dit geen leuke stijl voor je?quote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zou gewoon liever iemand anders zijn denk ik, kan me niet zoveel schelen wie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Probleem is dat ze allemaal zo onzeker zijn. Dat maakt onaantrekkelijk. Dan liever een carrièrebitch in mantelpak.quote:
Mantelpakjes.quote:Op maandag 5 december 2011 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Probleem is dat ze allemaal zo onzeker zijn. Dat maakt onaantrekkelijk. Dan liever een carrièrebitch in mantelpak.
quote:Op maandag 5 december 2011 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dit geen leuke stijl voor je?
stoer en een beetje anders maar wel heel vrouwlijkDie tweede foto vind ik wel gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is ook wel lekker jaquote:
Als ik alleen al zie hoe lief veel meisjes kunnen lachen, hoe vloeiend alle lijnen zijn en hoe zacht en elegant al het gedrag lijkt te zijn dan ben ik al hartstikke blij. Als ze er verder dan leuk uitziet zijn dat alleen eventueel extra pluspunten, maar ik ben toch niet zo modebewust en vind veel modetrends eigenlijk helemaal niet mooi.quote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik geef ook niet zoveel om kleding, maar een beetje vrouwelijk en sexy mag wel
quote:Op maandag 5 december 2011 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
is dit geen leuke stijl voor je?
stoer en een beetje anders maar wel heel vrouwlijkDat soort kleding vind ik echt heel erg leuk. Leuke foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas is het krakerscafe gesloten. Geen idee waar ze nu uithangen.quote:
Ach, ik ben al blij als ik iemand tegenkom die ik lichamelijk aantrekkelijk vind. 1 horde tegelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Probleem is dat ze allemaal zo onzeker zijn. Dat maakt onaantrekkelijk. Dan liever een carrièrebitch in mantelpak.
Bij ons overdag in ehv bij de witte dame bij de coffeeshop in de buurtquote:Op maandag 5 december 2011 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas is het krakerscafe gesloten. Geen idee waar ze nu uithangen.
[..]
Ach, ik ben al blij als ik iemand tegenkom die ik lichamelijk aantrekkelijk vind. 1 horde tegelijk.
als je cosplay maakt, en iets met dat "yuki", toen dacht ik meteen aan de yuki van mirai nikki.quote:
Ben jij zo kieskeurig wat betreft uiterlijk? Ik vind vrouwen niet snel onaantrekkelijk. Gewoon langs de 'zou-ik-haar-doen'-lat leggen en kijken of de uitkomst positief uitvalt. Karakter is dan weer een heel ander verhaalquote:Op maandag 5 december 2011 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik ben al blij als ik iemand tegenkom die ik lichamelijk aantrekkelijk vind. 1 horde tegelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach dat kan heel snel omdraaien hoorquote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk, hoe onwaarschijnlijker het lijkt dat mensen me leuk zouden kunnen vinden.
Ik ben onzeker en ambitieloos.
Maar ik woon niet in ehv.quote:Op maandag 5 december 2011 10:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Bij ons overdag in ehv bij de witte dame bij de coffeeshop in de buurt
Best wel. Ik vind vrouwen niet snel onaantrekkelijk, maar wel snel niet aantrekkelijk. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 5 december 2011 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben jij zo kieskeurig wat betreft uiterlijk? Ik vind vrouwen niet snel onaantrekkelijk. Gewoon langs de 'zou-ik-haar-doen'-lat leggen en kijken of de uitkomst positief uitvalt. Karakter is dan weer een heel ander verhaal
ik welquote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik woon niet in ehv.
[..]
Best wel. Ik vind vrouwen niet snel onaantrekkelijk, maar wel snel niet aantrekkelijk. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Karakter kom je later pas achter.
Ik heb geen dromen behalve het hebben van een kruidentuin, een hangmat en een didgeridooquote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach dat kan heel snel omdraaien hoor
doe daar dan wat aanquote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk, hoe onwaarschijnlijker het lijkt dat mensen me leuk zouden kunnen vinden.
mijn overbuurman heeft een didgeridooquote:Op maandag 5 december 2011 10:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen dromen behalve het hebben van een kruidentuin, een hangmat en een didgeridoo
Dat is ook waarom je niet leuk bent. Heeft niks met uiterlijk te maken.quote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
idd, je hebt gewoon wat meer zelfvertrouwen nodig loka. Thats allquote:Op maandag 5 december 2011 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is ook waarom je niet leuk bent. Heeft niks met uiterlijk te maken.
Sorry trouwens als dit erg afbranderig overkomt, maar zo denk ik erover. Hoop gewoon dat je het nuanceverschil ziet tussen uiterlijk en uitstraling. Daar schort het bij jou aan, wat mij betreft.
Ik vind het zo'n gaaf instrument dat je volkomen 'in harmonie' kan brengen met je lichaam. Ik zou het ontzettend graag willen kunnen spelen.quote:Op maandag 5 december 2011 10:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mijn overbuurman heeft een didgeridoo
Klopt wel ja. Ik zie gewoon even niet hoe ik het zou kunnen veranderen dat ik mezelf haat.quote:Op maandag 5 december 2011 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is ook waarom je niet leuk bent. Heeft niks met uiterlijk te maken.
Sorry trouwens als dit erg afbranderig overkomt, maar zo denk ik erover. Hoop gewoon dat je het nuanceverschil ziet tussen uiterlijk en uitstraling. Daar schort het bij jou aan, wat mij betreft.
Je moet leren om bevestiging te zoeken en je goed te voelen over waarom mensen je wél leuk vinden, niet waarom ze je niet leuk vinden.quote:Op maandag 5 december 2011 10:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Ik zie gewoon even niet hoe ik het zou kunnen veranderen dat ik mezelf haat.
Geen redenen. Ik heb geprobeerd na te denken.quote:Op maandag 5 december 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet leren om bevestiging te zoeken en je goed te voelen over waarom mensen je wél leuk vinden, niet waarom ze je niet leuk vinden.
dus omdat iedereen je nonchalant en saai vinden ga je opeens dit soort "extreme" broeken dragen?quote:Ja hoor, ik kan daartegen.
Als ik me blijf kleden zoals nu vind iedereen me nonchalant en saai.
kom op daar zijn al zo veel tips voor gegeven de afgelopen maandenquote:Op maandag 5 december 2011 10:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Ik zie gewoon even niet hoe ik het zou kunnen veranderen dat ik mezelf haat.
quote:Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure you are not, in fact, just surrounded by assholes. - W. Gibson
schrijf elke dag iets goed op over jezelfquote:Op maandag 5 december 2011 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen redenen. Ik heb geprobeerd na te denken.
Zoals ik al zei, teveel zelfhaat. Je hebt echt hulp nodig. Dat meen ik serieus. Tenzij je over 40 jaar met je kruidentuin, hangmat, didgeridoo en 45 katten wilt zitten vegeteren en wachten op de dood.quote:Op maandag 5 december 2011 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen redenen. Ik heb geprobeerd na te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |