abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 december 2011 @ 11:26:01 #101
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105202173
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind subculturen fascinerend.

'Nee de heersende cultuur is kut, met al die regeltjes over wat hoort en de burgerlijke levensstijl'

'Laten we een muzieksoort pakken en daar iets omheen verzinnen en ons afzetten tegen de heersende cultuur'

'Laten we het ook van allerlei geschreven en ongeschreven regels voorzien, zodat duidelijk is wie de echte mensen van onze subcultuur zijn'

:')
Dat. Ik vind die alto scene zo hypochriet als 't maar kan. Ik ben een paar keer met een vriend van me naar die alto-toko aan de voorstraat geweest in Utrecht. Mooi niet dat die alto's daar een niet-alto (had gewoon een polo aan) aanspreken he, nee, men kijkt je nauwelijks aan (een stomdronken meid hier en daar daargelaten). Heb hoogstens een paar kwade blikken gehad van een paar friendzoners die het niet konden waarderen dat een 'kakker' met 'zijn vriendin' stond te praten.

Ik vind het altijd diep triest dat alto's af staan te geven op 'arrogante kakkers'. Als je bij ons bij een hockeyfeest komt maakt 't geen ruk uit wie of wat je bent, je drinkt gewoon mee. Maar vice versa is het gewoon een dichtgetimmerde community met daarin ook laagjes met de 'coole' en 'minder coole'.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105202179
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:18 schreef palawan het volgende:

[..]

ok, omdat je het zo lief vraagt. (en ik er zo trots op ben :D)
kwaliteit is alleen beetje slecht ;)

[ afbeelding ]
Ik weet hoe je hoofd eruitziet :)
  maandag 5 december 2011 @ 11:27:48 #103
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105202211
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
Klopt :')
Ik faal zelfs in verklaren waarom ik me kut voel, terwijl ik er het recht niet eens toe heb om me zo te voelen omdat ik het niet eens slecht heb.
Gewoon mee ophouden, het is nutteloos je er uberhaupt druk over te gaan maken. Bedenk gewoon eens dingen die je leuk lijken en ga daar je energie in steken. Of dat nu gamen, 8 uur achter elkaar neuken met Newbie, of paardrijden is maakt weinig uit.

quote:
Lukt al jaren niet om die dingen te fixen, dat is frustrerend.
Je niet kunnen focussen op iemand in een gesprek is gewoon een kwestie van doen, niet van kunnen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105202225
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Klopt :')
Ik faal zelfs in verklaren waarom ik me kut voel, terwijl ik er het recht niet eens toe heb om me zo te voelen omdat ik het niet eens slecht heb.

[..]

Lukt al jaren niet om die dingen te fixen, dat is frustrerend.
Echt, ga sporten!

Van de hele dag binnen zitten wordt je ook depressief van!
Het is bewezen dat sporten helpt tegen alle psychische klachten, en daarnaast is het ook goed voor je fysieke gesteldheid!

Het helpt echt hoor, als ik ook iets actiefs doe voel ik me erna altijd goed!
pi_105202251
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:27 schreef Catbert het volgende:

[..]

Gewoon mee ophouden, het is nutteloos je er uberhaupt druk over te gaan maken. Bedenk gewoon eens dingen die je leuk lijken en ga daar je energie in steken. Of dat nu gamen, 8 uur achter elkaar neuken met Newbie, of paardrijden is maakt weinig uit.
Ik doe ook dingen die ik leuk vind, ik ga me er alleen niet minder slecht door voelen tegenover mezelf.
quote:
[..]

Je niet kunnen focussen op iemand in een gesprek is gewoon een kwestie van doen, niet van kunnen.
Wel als je een concentratieprobleem hebt.
  maandag 5 december 2011 @ 11:29:08 #106
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105202256
Waarom zit iedereen hier constant zo slecht in zijn vel? Een slechte dag a la... maar het is hier ook altijd kommer, kwel en klaag...
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_105202260
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik weet hoe je hoofd eruitziet :)
Haha maar niet in combinatie met mijn trui :P

Overigens staat mijn hoofd ook gewoon in mijn fobo :D
pi_105202286
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:29 schreef palawan het volgende:

[..]

Haha maar niet in combinatie met mijn trui :P

Overigens staat mijn hoofd ook gewoon in mijn fobo :D
Oh, dat is waar :P
Maar toch, ik heb je gezien. Da's wel een grappig idee.
pi_105202313
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, dat is waar :P
Maar toch, ik heb je gezien. Da's wel een grappig idee.
Ja, ik heb jouw hoofd ook in 3D gezien :P
pi_105202325
volgens mij ben je depressief en zit je daar in vast
http://hyperboleandahalf.blogspot.com/ leest dat maar eens en vertel me dat dat niet precies is wat je beschrijft

zoek gewoon eens hulp zeg kom op
ik snap echt niet waarom je dat niet doet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_105202343
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waarom zit iedereen hier constant zo slecht in zijn vel? Een slechte dag a la... maar het is hier ook altijd kommer, kwel en klaag...
nah bij sommige users dan he :P

en ze wisselen elkaar wel lekker af :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 5 december 2011 @ 11:33:49 #112
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105202408
Niemand heeft mij hier in 3D gezien :7
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_105202487
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij ben je depressief en zit je daar in vast
http://hyperboleandahalf.blogspot.com/ leest dat maar eens en vertel me dat dat niet precies is wat je beschrijft

zoek gewoon eens hulp zeg kom op
ik snap echt niet waarom je dat niet doet
Ik heb het gelezen. Ik voel dat alleen op slechte dagen.
Vandaag is niet eens echt slecht, ik doe nu alleen maar zielig op internet, voor de rest kom ik vandaag volgens mij gewoon normaal over. Op mijn ouders enzo.
  maandag 5 december 2011 @ 11:37:00 #114
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105202501
quote:
99s.gif Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef stefanhaan het volgende:
Niemand heeft mij hier in 3D gezien :7
Joysa?

Er is maar 1 FOK!ster die mij irl heeft gezien. En ze was mooi.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_105202554
Ik ben nu gewoon fucking onzeker over 'mijn toekomst' waar ik me gewoon geen enkele voorstelling van kan maken behalve dat ik een kruidentuin wil enzo :')
pi_105202633
Mijn moeder zei gisteren nog dat ze dacht dat het wel goed zou komen met mij. Ik denk het ook wel. Op den duur. Of binnenkort misschien al wel.
pi_105202651
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen. Ik voel dat alleen op slechte dagen.
Vandaag is niet eens echt slecht, ik doe nu alleen maar zielig op internet, voor de rest kom ik vandaag volgens mij gewoon normaal over. Op mijn ouders enzo.
dit is echt de laatste keer dat ik het ga zeggen, of überhaupt ga reageren als je zo doet
(want sorry, ik vind je een heel aardige meid maar je veranderd in een slachtoffer en dat kan ik gewoon echt niet hebben)
omdat dit al 100 keer gezegd is:

je doet 'normaal' maar je voelt het niet
diep van binnen heb jij helemaal geen goede fundering
je kunt niet op jezelf bouwen en niks uit jezelf halen
dat moet je veranderen pas vanaf dat moment kun je jezelf uit zo'n bui halen als vandaag
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 5 december 2011 @ 11:45:50 #118
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105202735
quote:
99s.gif Op maandag 5 december 2011 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Joysa?

Er is maar 1 FOK!ster die mij irl heeft gezien. En ze was mooi.
op joysa na uiteraard. :Y
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_105202769
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dit is echt de laatste keer dat ik het ga zeggen, of überhaupt ga reageren als je zo doet
(want sorry, ik vind je een heel aardige meid maar je veranderd in een slachtoffer en dat kan ik gewoon echt niet hebben)
omdat dit al 100 keer gezegd is:

je doet 'normaal' maar je voelt het niet
diep van binnen heb jij helemaal geen goede fundering
je kunt niet op jezelf bouwen en niks uit jezelf halen
dat moet je veranderen pas vanaf dat moment kun je jezelf uit zo'n bui halen als vandaag
Ik voel juist ineens heel veel dingen de laatste maanden, ik kan er niet mee omgaan.
Eerst was ik gewoon een apathische puber die alleen maar in haar eigen wereld zat en nadacht over sprookjes en mythen, en dingen uit haar hoofd leerde en dat was mijn leven wel, er zat geen gevoel in, ik heb altijd alles over me heen laten komen en leefde niet echt in de realiteit.
Nu is alles veranderd en ben ik een deel van de wereld geworden, omdat op jezelf wonen je ertoe dwingt dingen te doen. Ik heb ineens pieken en dalen in mijn gevoel die ik nooit kende. De dalen uit ik hier. De pieken niet, dan ben ik hier niet eens. Ik heb alleen al die jaren nooit een identiteit opgebouwd, ik heb het gevoel dat ik zomaar ineens in het leven ben gevallen ofzo. Ik kan het niet beter beschrijven denk ik, ik ga maar gewoon op invoeren klikken.
pi_105202787
Welke kleur Vans zal ik nemen? ;(
pi_105202804
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
Welke kleur Vans zal ik nemen? ;(
Wat zijn Vans ook alweer?
  maandag 5 december 2011 @ 11:49:40 #122
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105202816
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Iedereen?

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nu gewoon fucking onzeker over 'mijn toekomst' waar ik me gewoon geen enkele voorstelling van kan maken behalve dat ik een kruidentuin wil enzo :')
Je bent 18, je hoeft je daar sowieso niet druk over te maken. Ga een opleiding doen die je leuk vindt, da's het enige wat je op je 18e 'moet'.
pi_105202856
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat zijn Vans ook alweer?
pi_105202871
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Iedereen?

[..]

Je bent 18, je hoeft je daar sowieso niet druk over te maken. Ga een opleiding doen die je leuk vindt, da's het enige wat je op je 18e 'moet'.
Ik weet niet meer wat ik leuk vind. Ik denk dat ik maar naar de tuinbouwschool ga ofzo. Dat is in elk geval dichtbij en ik hou van planten.
pi_105202878
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Iedereen?

[..]

Een opleiding is ook al een bepaald beeld van je toekomst hebben. Wat je leuk vind lijkt mij namelijk ook gericht op het werk dat je wilt doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')