Dat. Ik vind die alto scene zo hypochriet als 't maar kan. Ik ben een paar keer met een vriend van me naar die alto-toko aan de voorstraat geweest in Utrecht. Mooi niet dat die alto's daar een niet-alto (had gewoon een polo aan) aanspreken he, nee, men kijkt je nauwelijks aan (een stomdronken meid hier en daar daargelaten). Heb hoogstens een paar kwade blikken gehad van een paar friendzoners die het niet konden waarderen dat een 'kakker' met 'zijn vriendin' stond te praten.quote:Op maandag 5 december 2011 11:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind subculturen fascinerend.
'Nee de heersende cultuur is kut, met al die regeltjes over wat hoort en de burgerlijke levensstijl'
'Laten we een muzieksoort pakken en daar iets omheen verzinnen en ons afzetten tegen de heersende cultuur'
'Laten we het ook van allerlei geschreven en ongeschreven regels voorzien, zodat duidelijk is wie de echte mensen van onze subcultuur zijn'
Ik weet hoe je hoofd eruitzietquote:Op maandag 5 december 2011 11:18 schreef palawan het volgende:
[..]
ok, omdat je het zo lief vraagt. (en ik er zo trots op ben)
kwaliteit is alleen beetje slecht
[ afbeelding ]
Gewoon mee ophouden, het is nutteloos je er uberhaupt druk over te gaan maken. Bedenk gewoon eens dingen die je leuk lijken en ga daar je energie in steken. Of dat nu gamen, 8 uur achter elkaar neuken met Newbie, of paardrijden is maakt weinig uit.quote:Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
Klopt
Ik faal zelfs in verklaren waarom ik me kut voel, terwijl ik er het recht niet eens toe heb om me zo te voelen omdat ik het niet eens slecht heb.
Je niet kunnen focussen op iemand in een gesprek is gewoon een kwestie van doen, niet van kunnen.quote:Lukt al jaren niet om die dingen te fixen, dat is frustrerend.
Echt, ga sporten!quote:Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt
Ik faal zelfs in verklaren waarom ik me kut voel, terwijl ik er het recht niet eens toe heb om me zo te voelen omdat ik het niet eens slecht heb.
[..]
Lukt al jaren niet om die dingen te fixen, dat is frustrerend.
Ik doe ook dingen die ik leuk vind, ik ga me er alleen niet minder slecht door voelen tegenover mezelf.quote:Op maandag 5 december 2011 11:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gewoon mee ophouden, het is nutteloos je er uberhaupt druk over te gaan maken. Bedenk gewoon eens dingen die je leuk lijken en ga daar je energie in steken. Of dat nu gamen, 8 uur achter elkaar neuken met Newbie, of paardrijden is maakt weinig uit.
Wel als je een concentratieprobleem hebt.quote:[..]
Je niet kunnen focussen op iemand in een gesprek is gewoon een kwestie van doen, niet van kunnen.
Oh, dat is waarquote:Op maandag 5 december 2011 11:29 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha maar niet in combinatie met mijn trui
Overigens staat mijn hoofd ook gewoon in mijn fobo
Ja, ik heb jouw hoofd ook in 3D gezienquote:Op maandag 5 december 2011 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat is waar
Maar toch, ik heb je gezien. Da's wel een grappig idee.
nah bij sommige users dan hequote:Op maandag 5 december 2011 11:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waarom zit iedereen hier constant zo slecht in zijn vel? Een slechte dag a la... maar het is hier ook altijd kommer, kwel en klaag...
Ik heb het gelezen. Ik voel dat alleen op slechte dagen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij ben je depressief en zit je daar in vast
http://hyperboleandahalf.blogspot.com/ leest dat maar eens en vertel me dat dat niet precies is wat je beschrijft
zoek gewoon eens hulp zeg kom op
ik snap echt niet waarom je dat niet doet
Joysa?quote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef stefanhaan het volgende:
Niemand heeft mij hier in 3D gezien
dit is echt de laatste keer dat ik het ga zeggen, of überhaupt ga reageren als je zo doetquote:Op maandag 5 december 2011 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Ik voel dat alleen op slechte dagen.
Vandaag is niet eens echt slecht, ik doe nu alleen maar zielig op internet, voor de rest kom ik vandaag volgens mij gewoon normaal over. Op mijn ouders enzo.
op joysa na uiteraard.quote:Op maandag 5 december 2011 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joysa?
Er is maar 1 FOK!ster die mij irl heeft gezien. En ze was mooi.
Ik voel juist ineens heel veel dingen de laatste maanden, ik kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 5 december 2011 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is echt de laatste keer dat ik het ga zeggen, of überhaupt ga reageren als je zo doet
(want sorry, ik vind je een heel aardige meid maar je veranderd in een slachtoffer en dat kan ik gewoon echt niet hebben)
omdat dit al 100 keer gezegd is:
je doet 'normaal' maar je voelt het niet
diep van binnen heb jij helemaal geen goede fundering
je kunt niet op jezelf bouwen en niks uit jezelf halen
dat moet je veranderen pas vanaf dat moment kun je jezelf uit zo'n bui halen als vandaag
Iedereen?quote:Op maandag 5 december 2011 11:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waarom zit iedereen hier constant zo slecht in zijn vel? Een slechte dag a la... maar het is hier ook altijd kommer, kwel en klaag...
Je bent 18, je hoeft je daar sowieso niet druk over te maken. Ga een opleiding doen die je leuk vindt, da's het enige wat je op je 18e 'moet'.quote:Op maandag 5 december 2011 11:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nu gewoon fucking onzeker over 'mijn toekomst' waar ik me gewoon geen enkele voorstelling van kan maken behalve dat ik een kruidentuin wil enzo
Ik weet niet meer wat ik leuk vind. Ik denk dat ik maar naar de tuinbouwschool ga ofzo. Dat is in elk geval dichtbij en ik hou van planten.quote:Op maandag 5 december 2011 11:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iedereen?
[..]
Je bent 18, je hoeft je daar sowieso niet druk over te maken. Ga een opleiding doen die je leuk vindt, da's het enige wat je op je 18e 'moet'.
Een opleiding is ook al een bepaald beeld van je toekomst hebben. Wat je leuk vind lijkt mij namelijk ook gericht op het werk dat je wilt doen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iedereen?
[..]
Je bent 18, je hoeft je daar sowieso niet druk over te maken. Ga een opleiding doen die je leuk vindt, da's het enige wat je op je 18e 'moet'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |