Friend Zone, dat is toch een soort van hel voor mietjes?quote:Op maandag 5 december 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb je vast in de friendzone gegooid, dan kan het.[ afbeelding ]
Dat is wel erg makkelijk gezegd zo hoor. Daarbij lunch en ontbijt ik helemaal niet.quote:Op maandag 5 december 2011 12:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja wat denk je zelf?
Opstaan op een bepaalde tijd, ontbijten, lunchen en avond eten op vaste tijden, net als vaste tijd naar bed gaan
quote:Op maandag 5 december 2011 12:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
net nieuw en nu al keihard gefriendzoned.
[ afbeelding ]
Dat is wel een ruimte vol met mietjes, maar volgens mij vermaken ze zich daar wel.quote:Op maandag 5 december 2011 12:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Friend Zone, dat is toch een soort van hel voor mietjes?
Nee dan val je af en toe een keer flauw in een drukke winkelstraat maar thats it.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Niet ontbijten en niet lunchen, ... val je dan niet om of zijn jullie werkloos en liggen alleenmaar op de bank?
Ik kan prima een dag overslaan met eten en wel werken tussendoor hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Niet ontbijten en niet lunchen, ... val je dan niet om of zijn jullie werkloos en liggen alleenmaar op de bank?
Een dag niet gegeten is een dag niet geleefd.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan prima een dag overslaan met eten en wel werken tussendoor hoor.
Nein.quote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een dag niet gegeten is een dag niet geleefd.
Dan ben ik al een paar weken dood.quote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nein.
Einer tag kein sex ist einer tag nicht gelebt.
Tja, ik beweeg nauwelijks en anders word ik dik.quote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef Sinji het volgende:
Mind is blown
Slecht voor je stofwisseling mayn.
als ik niet begin met eten heb ik ook geen hongerquote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Ook wel waar. Ik heb te weinig geleefdquote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nein.
Einer tag kein sex ist einer tag nicht gelebt.
Dat het kan, natuurlijk, je lichaam kan makkelijk een maand zonder eten als je maar genoeg water naar binnen krijgt, maar echt chill zal je je niet voelen denk ik zo.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan prima een dag overslaan met eten en wel werken tussendoor hoor.
ik ga vanavond weer eens opzoek naar een goed recept voor een vegetarisch stoofpotjequote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een dag niet gegeten is een dag niet geleefd.
Vegetarisch stoofpotje?quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga vanavond weer eens opzoek naar een goed recept voor een vegetarisch stoofpotje
zelf gemaakte aardappel puree er bij
ik heb er nu al zin in
Klopt.quote:Op maandag 5 december 2011 12:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Friend Zone, dat is toch een soort van hel voor mietjes?
Je gaat je er pas echt niet chill bij voelen als je erbij op de bank gaat liggen, als je verder gewoon normale dingen erbij doet vergeet je gewoon dat je nog niet hebt gegeten ofzo.quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat het kan, natuurlijk, je lichaam kan makkelijk een maand zonder eten als je maar genoeg water naar binnen krijgt, maar echt chill zal je je niet voelen denk ik zo.
Ik leef niet.quote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook wel waar. Ik heb te weinig geleefd
Nouja, ik eet gewoon liever.quote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gaat je er pas echt niet chill bij voelen als je erbij op de bank gaat liggen, als je verder gewoon normale dingen erbij doet vergeet je gewoon dat je nog niet hebt gegeten ofzo.
Valt wel mee, het is een keer gebeurd, boeiend.quote:
Nee, ik doe dat mijn hele leven al, ik had vroeger nooit iets mee naar school. Als ik thuis vrij ben eet ik vaak wel in de middag, maar op school/werk of whatever krijg ik pas als ik thuis kom weer trek.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Boze_Appel het volgende:
nee dat is viesquote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vegetarisch stoofpotje?Toch niet met die vleesvervangende bende hoop ik?
Blijkbaar erg boeiend want je begint er telkens over.quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is een keer gebeurd, boeiend.
Lust je geen vlees?quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat is vies
een stoofpotje zonder vlees word het gewoon
ik weet het... het is een lastige opgave
stoofpotjes krijgen toch hun smaak van vlees
Stiekem zit je er wel mee.quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is een keer gebeurd, boeiend.
ik eet geen vleesquote:
Ik denk dat als ik dat zou doen dat ik tegen wat mensen aan zou rijden.quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat mijn hele leven al, ik had vroeger nooit iets mee naar school. Als ik thuis vrij ben eet ik vaak wel in de middag, maar op school/werk of whatever krijg ik pas als ik thuis kom weer trek.
ruim 15 jaar geledenquote:Op maandag 5 december 2011 12:40 schreef Sinji het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat je een goed stuk vlees hebt gegeten rubarb?
Oh uit principe. Er zijn ook mensen die het helemaal niet lustenquote:
Ik begin er niet over, ik reageer op iemand.quote:Op maandag 5 december 2011 12:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijkbaar erg boeiend want je begint er telkens over.
Het kan me eigenlijk vrij weinig meer boeien.quote:
Hoe gaat het nu eigenlijk tussen jullie, ik heb het niet zo gevolgd de afgelopen week.quote:Op maandag 5 december 2011 12:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan me eigenlijk vrij weinig meer boeien.
Het is goed zo.
quote:Op maandag 5 december 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
Ik zou echt niet zonder vlees willen.Nomnomnom, steak, spareribs, kippetje.
![]()
![]()
![]()
Er is ook boter, room, met extra zout.quote:Op maandag 5 december 2011 12:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, maar het voelt stom om zout over je boter te strooien
Prima eigenlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu eigenlijk tussen jullie, ik heb het niet zo gevolgd de afgelopen week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |