ik vond het al niet lekker hoorquote:Op maandag 5 december 2011 12:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh uit principe. Er zijn ook mensen die het helemaal niet lusten
Uit welke overwegingen doe je het niet?
Ik hoopte er al op. Eigenlijk had ik er ook wel vertrouwen in dat jullie vrienden zouden blijven.quote:
je hoeft niets te zeggen?quote:Op maandag 5 december 2011 12:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begin er niet over, ik reageer op iemand.
Ik vind het ook eigenlijk niet kunnen hoe ik eet, maar ik heb niet zoveel discipline als jij vrees ikquote:Op maandag 5 december 2011 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond het al niet lekker hoorde meeste dingen dan
en zo is het begonnen: een combi van oh arme diertjes + hoe omzeil ik de bord-leeg-eten-regel
nu ik ouder en wijzer ben zou ik op zich wel scharrelvlees eten maar mijn lichaam kan er niet meer tegen en het terug invoeren in mijn dieet vind ik ook zo overdreven en een gedoe
maar vlees uit de bio-industrie zou ik nooit eten want ik ben daar wel echt op tegen
en ook niet de hoeveelheden die de meeste mensen eten want dat is niet nodig en niet goed voor de wereld etc
Ik ga zo naar de stad, dus ik haal daar wel een broodje daar.quote:Op maandag 5 december 2011 12:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga zo een uitsmijtertje met spek en tomaat maken.
ik ook en er is geen eten in huisquote:
Eet smakelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de stad, dus ik haal daar wel een broodje daar.
nah na een paar maanden weet je niet meer hoe het ook al weer wasquote:Op maandag 5 december 2011 12:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Seau, sterk staaltje doorzettingsvermogen
Kijk hij zegt dat de friendzone een hel is, ik bevestig dat alleen maar.quote:Op maandag 5 december 2011 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hoeft niets te zeggen?
die persoon weet niks van jou en jou situatie dus het was geen persoonlijke uitnodiging
als je er dan toch voor kiest om het weer te noemen introduceer je het onderwerp toch echt zelf
ik vind het prima hoor, maar zeggen dat jij het niet deed is een beetje onzin natuurlijk
ik ben ook echt geen heilige hoorquote:Op maandag 5 december 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook eigenlijk niet kunnen hoe ik eet, maar ik heb niet zoveel discipline als jij vrees ik
Vandaag niet, maar ik werk er wel.quote:Op maandag 5 december 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij ook, je zit niet in Rotterdam toevallig he? Want zo'n uitsmijter klinkt wel goed.
Ik heb gewoon gewerkt, dus echt iets nuttigs gedaanquote:Op maandag 5 december 2011 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vandaag al meer nuttigs gedaan dan in de hele vorige week.
De was gedaan, gekookt, bedden opgemaakt en dat soort crap.
Maar nu al thuis? Halve dagen werken, dat kan natuurlijk niet he.quote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewerkt, dus echt iets nuttigs gedaan
Mijn werk vind ik alleen maar nuttig omdat er wat in mijn portemonnee komt, dat tel ik niet mee als nuttige bezigheidquote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewerkt, dus echt iets nuttigs gedaan
Thuiswerken, de hele dag.quote:Op maandag 5 december 2011 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar nu al thuis? Halve dagen werken, dat kan natuurlijk niet he.
Werk kan best nuttig zijn ... zo doe ik allerlei dingen voor kansloze R'damse kids.quote:Op maandag 5 december 2011 12:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn werk vind ik alleen maar nuttig omdat er wat in mijn portemonnee komt, dat tel ik niet mee als nuttige bezigheid
Ohja, dat soort mensen ken ik, beetje chillen, in slaap vallen op de bank, boekje lezen, een uur op de pot zitten schijten, af en toe iemand bellen, waarin je 5 minuten iets bespreekt en daarna nog een half uur blijft praten over het weekend.quote:
Ja, dan heb jij nuttig werk. Ik ben niet jaloers op jequote:Op maandag 5 december 2011 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Werk kan best nuttig zijn ... zo doe ik allerlei dingen voor kansloze R'damse kids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |