Sharp dressed men?quote:Op maandag 5 december 2011 20:22 schreef stefanhaan het volgende:
Pff ik kan er niet meer op komenbest bekend nummer
Nee was toch niet van ZZ top, maar die kan ik ookquote:
ik vind de solo's van mark knopfler vaak erg goed. en jimi natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
en ik wil stairway to heaven nog maar eens leren
Tijdje geleden eens gedaan maarja. Moet even er iemand mee pwnen
Ik bedacht het toen ik 6 wasquote:Op maandag 5 december 2011 20:21 schreef Soit het volgende:
[..]
Een nicht van mij speelt ook dwarsfluit vanaf haar 9e en ze is nu 18. Zij is ook heel goed, gaat ook naar het conservatorium. Ik vind dwarsfluit wel mooi maar ik begrijp niet hoe je daar ooit opkomt om zoiets te spelen. Dat is pas echt moeilijk volgens mij. Maar het is wel mooi dat het iemands passie is, vind ik.
Ik had bij de harmonie gemoeten. Dat was goed voor mij geweestquote:Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedacht het toen ik 6 was
en tja hoe bedenk je dan zoiets
het zal wel zijn geweest omdat ie mooi glom
nee ik vond het geluid leuk omdat je heel melodieus bezig kunt zijn en vaak in stukken eerste stem speelt en dus de melodie aanbrengt
bijvoorbeeld een klarinet is vaker 2e stem
heb ik ook jaren gedaanquote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik had bij de harmonie gemoeten. Dat was goed voor mij geweest
dat sowieso!quote:Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef dawg het volgende:
het leger zou voor een aantal wel goed zijn hier. wat ballen kweken.
voor mij ook, ik zit 9/10 keer ook gewoon wat te kloten zoals nuquote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef LostInSpace het volgende:
Ik rommel trouwens zelf soms wat aan en "maak" dit soort dingen:
http://www.schlechter.nl/dump/noisy%20stuff.mp3
Gewoon voor de lol ipv dat ik nummers leerHet is voor mij ook meer een uitlaatklep dan iets wat ik per se goed moet leren van mezelf.
Nou, is niet onaardig toch?quote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef LostInSpace het volgende:
Het is voor mij ook meer een uitlaatklep dan iets wat ik per se goed moet leren van mezelf.
Ik zou dat geen dag overlevenquote:Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef dawg het volgende:
het leger zou voor een aantal wel goed zijn hier. wat ballen kweken.
Al was het maar om de muziekquote:Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb ik ook jaren gedaan
maar ik had daar niet echt een klik of zo met de mensen
vriendinnetje van toen zit er nog steeds bij en heeft daar ook veel vrienden aan over gehouden
maar dat had ik dan echt weer niet
vond de stukken wel leuker omdat je het samen creëert zeg maar
Als dat toch zou werkenquote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar jullie spelen dus bijna allemaal gitaar. Hossel die chicks daar dan mee.
Vakantie+strand+kampvuur+gitaar = gegarandeerd succes.quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Als dat toch zou werken![]()
Moet wel zeggen dat ik het dankbaar gebruik als gespreksonderwerp, omdat meisjes de andere dingen die ik doe saai vinden.
Wat wil je er eigenlijk over vertellen tegen iemand die geen verstand van gitaar spelen heeft?quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Als dat toch zou werken![]()
Moet wel zeggen dat ik het dankbaar gebruik als gespreksonderwerp, omdat meisjes de andere dingen die ik doe saai vinden.
Ik kan alleen geen kampvuurliedjes spelen, wel rock en metalquote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vakantie+strand+kampvuur+gitaar = gegarandeerd succes.
Ik was er op zich wel happy mee toen ik het had opgenomen.quote:
Geen ideequote:Op maandag 5 december 2011 20:31 schreef stefanhaan het volgende:
Alleen je stukje klinkt echt heel raar... Welke toonsoort speel je er?
Past niet echt bij wat erachter zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |