Besteld, dus krijg hem eind deze week denk ik. Ik hoop dat die tof zit. Ik had vandaag ook een houthakkers bloesje, zoek ik al enorm lang, zat overal perfect, alleen mijn tieten paste er niet in. Godverdomme kut tieten.quote:
Rook mijn pijp maar.quote:Op maandag 5 december 2011 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga pijp roken, dat is voor de eckte bazen.
Ik rook af en toe sigaar. Veel bazerquote:Op maandag 5 december 2011 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga pijp roken, dat is voor de eckte bazen.
Hey, ging het allemaal okee vanavond? (met het bezoek aan het graf)quote:
Misschien pas je die van mij wel.quote:Op maandag 5 december 2011 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Besteld, dus krijg hem eind deze week denk ik. Ik hoop dat die tof zit. Ik had vandaag ook een houthakkers bloesje, zoek ik al enorm lang, zat overal perfect, alleen mijn tieten paste er niet in. Godverdomme kut tieten.
Dure?quote:Op maandag 5 december 2011 19:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik rook af en toe sigaar. Veel bazer
Ga iig naar verschillende juweliers. Goede kans dat je opgelicht wordt namelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:
Maar niemand heeft dus ervaring met sieraden verkopen ???
Denk dat je het wel kunt verkopen, maar denk niet dat je er veel voor krijgtquote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:
Maar niemand heeft dus ervaring met sieraden verkopen ???
Ik weet allang hoe jij eruitziet dus daar ga je al de fout in, mensen sturen hier van alles door. Ik ben hetero trouwens maar ik kan wel beoordelen welke man er goed uitziet en wie niet imo.quote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk kerel. Doorzichtige homo is doorzichtig.
Misschien wel.quote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kinderen zijn irritant en kut, per definitie.
Mannenoverhemden dragen.quote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien pas je die van mij wel.
tuurlijk nietquote:
Het was een flauwe sex-grap.quote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik rook niet, ik vind het gaaf als mannen het doen. Jij niet?
Heb jij zulke enorme jetsers dan?quote:Op maandag 5 december 2011 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Besteld, dus krijg hem eind deze week denk ik. Ik hoop dat die tof zit. Ik had vandaag ook een houthakkers bloesje, zoek ik al enorm lang, zat overal perfect, alleen mijn tieten paste er niet in. Godverdomme kut tieten.
Ik snapte het wel. Ik vroeg of jij er ook van hield als mannen dat deden.quote:Op maandag 5 december 2011 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een flauwe sex-grap.To smoke a pole. Jeweets.
Ik rook zelf niet.
Wat zijn de andere verrassingen dan?quote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef Moonwalk het volgende:
Hey Jelly opent toch nooit nieuwe deeltjeswat een dag vol verrassingen
Still don't care.quote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik weet allang hoe jij eruitziet dus daar ga je al de fout in, mensen sturen hier van alles door. Ik ben hetero trouwens maar ik kan wel beoordelen welke man er goed uitziet en wie niet imo.
G 'n R!!!!quote:Op maandag 5 december 2011 19:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tuurlijk nietBen student
Nice iron maiden shirt kaneel
Bij bloesjes heb ik er altijd gezeik mee ja, bij andere dingen merk ik het niet echt.quote:Op maandag 5 december 2011 19:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb jij zulke enorme jetsers dan?
Misschien zie je MLiG nog op de meet, dan kunnen jullie over goedkope stinksigaren praten.quote:Op maandag 5 december 2011 19:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tuurlijk nietBen student
Nice iron maiden shirt kaneel
oepsquote:Op maandag 5 december 2011 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zijn de andere verrassingen dan?
[..]
Still don't care.
[..]
G 'n R!!!!
Toch even tussendoor, ik houd me meestal verre van dit soort discussies hier. Maar waarom ben je zo gebrand op het neerhalen van mensen die elke vrouw willen hosselen? Of op het uiterlijk van andere mannen?quote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik weet allang hoe jij eruitziet dus daar ga je al de fout in, mensen sturen hier van alles door. Ik ben hetero trouwens maar ik kan wel beoordelen welke man er goed uitziet en wie niet imo.
[..]
Misschien wel.
Herpderp.quote:Op maandag 5 december 2011 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snapte het wel. Ik vroeg of jij er ook van hield als mannen dat deden.
quote:
quote:
Ik moet het thuis vieren van mijn moeder.quote:
Ben jij al gesteriliseerd eigenlijk?quote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word van niemands kinderen moeder.
Probeer eens een colbertjequote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij bloesjes heb ik er altijd gezeik mee ja, bij andere dingen merk ik het niet echt.
als student kan Ik geen cubaanse betalenquote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien zie je MLiG nog op de meet, dan kunnen jullie over goedkope stinksigaren praten.
quote:
En als ze pole smoken?quote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herpderp.
Mwah, ken niet zoveel mensen die roken. Maar vind het bij hen niet gaaf.
Ik heb ze live gezien, die nieuwe versie in 2006 ergens, de tering wat slecht.quote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]![]()
Ze hebben een paar dagen sinds lange tijd voor het eerst weer eens Civil War gespeeld. Na ja, de nieuwe band dan met Axl. Maar zelfs dan blijft het epic.
Er zijn nu toch 2 guns and roses , een waar axl zingt en de andere van de rest van de bandleden ??? of vergis ik me nuquote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]![]()
Ze hebben een paar dagen sinds lange tijd voor het eerst weer eens Civil War gespeeld. Na ja, de nieuwe band dan met Axl. Maar zelfs dan blijft het epic.
Klopt, Slash heeft ook een versie.quote:Op maandag 5 december 2011 19:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Er zijn nu toch 2 guns and roses , een waar axl zingt en de andere van de rest van de bandleden ??? of vergis ik me nu
Ik heb ze live gezien in 2010. Was toen anders best aardig.quote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien, die nieuwe versie in 2006 ergens, de tering wat slecht.
Heb ze live niet gezien, maar ze klonken redelijk matig. Al die jaren hoop voor niks.quote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]![]()
Dat is wel nice. Maar dan moeten ze wel glad geschoren zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |