Klopt, maar het is wel te standaard om dat als eerste te leren xDquote:
Nah Smoke on the water intro jonge!quote:Op maandag 5 december 2011 21:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel te standaard om dat als eerste te leren xD
De stukken van Janick, of die van Dave/Adrian?quote:Op maandag 5 december 2011 21:19 schreef stefanhaan het volgende:
Seven nations army is idd best makkelijk.Daar ben ik gelukkig nooit mee begonnen
Ik begon gewoon toen ik 3 maanden speelde met iron maiden
Wisselt. Vaak speel ik ze allemaal los.quote:Op maandag 5 december 2011 21:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
De stukken van Janick, of die van Dave/Adrian?
Ik weet dat er veel Maiden fans zijn die wat tegen Janick hebben, maar ik vind Janick echt een toevoeging voor de band geweest, stuk melodischer geworden sindsdien.quote:Op maandag 5 december 2011 21:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wisselt. Vaak speel ik ze allemaal los.
Kvind ze alledrie wel tofquote:Op maandag 5 december 2011 21:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik weet dat er veel Maiden fans zijn die wat tegen Janick hebben, maar ik vind Janick echt een toevoeging voor de band geweest, stuk melodischer geworden sindsdien.
Niet doen.quote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik twijfel om voor een boblijn te gaan.. Wat denken jullie
En hallo
Vind ik niet zo leukquote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
En hallo
Doe eens gek en scheer je koppie kaalquote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
En hallo
Als je het leuk vind waarom nietquote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
En hallo
Alsjeblieftquote:Op maandag 5 december 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe eens gek en scheer je koppie kaal
Ik heb me ooit één keer een ander kapsel aangemeten. Na een dag had ik er genoeg van. Maar dat zal wel niet te vergelijken zijnquote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
En hallo
Goedquote:
Ik zie in je FoBo dat je van Superman houdt. Neem zijn kapsel.quote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Alsjeblieft
Ik wil gewoon vlotter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |