Guus Meeuwis!quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan alleen geen kampvuurliedjes spelen, wel rock en metal
Ah joh een beetje pingelen is al goed genoeg voor dronken chickies.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan alleen geen kampvuurliedjes spelen, wel rock en metal
Het gaat niet om wat je er echt over zegt, dat enthousiasme steekt meisjes aan en het verveelt ze niet omdat gitaar spelen iets is wat iedereen tof vindtquote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Soit het volgende:
[..]
Wat wil je er eigenlijk over vertellen tegen iemand die geen verstand van gitaar spelen heeft?
Dat. Dus.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vakantie+strand+kampvuur+gitaar = gegarandeerd succes.
Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis!quote:
Nauwelijks. Ik herken dit welquote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Zet ik voor het eerst in 4 jaar MSN weer eens aan; 2 van de 100 mensen online.Wordt dat nog wel gebruikt tegenwoordig?
Dat vind ik vervelend. MSN was mijn manier om af en toe eens contact te hebben met mensen en vroeger had ik heel veel contactpersonen, tegenwoordig is er nog maar een handjevol online.quote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Zet ik voor het eerst in 4 jaar MSN weer eens aan; 2 van de 100 mensen online.Wordt dat nog wel gebruikt tegenwoordig?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis! Guus Meeuwis!
Ow, dus dan ga jij gewoon enthousiast vertellen over je gitaarspel. Moet je dan doen over alles wat je leuk vindt.quote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat je er echt over zegt, dat enthousiasme steekt meisjes aan en het verveelt ze niet omdat gitaar spelen iets is wat iedereen tof vindt
Nou dat valt wel mee. Ik krijg er vooral last van mijn schouders vanquote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef stefanhaan het volgende:
En sowieso krijg je bazen armspieren van gitaarspelen..
Zo werkt dat niet, veel onderwerpen vervelen meisjesquote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef Soit het volgende:
[..]
Ow, dus dan ga jij gewoon enthousiast vertellen over je gitaarspel. Moet je dan doen over alles wat je leuk vindt.
Ga dan maar gewoon trainen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef stefanhaan het volgende:
En sowieso krijg je bazen armspieren van gitaarspelen..
Dat ligt toch echt aan de persoon zelf, net zoals jouw praatjes over gitaarspelen sommige mensen wel kunnen vervelen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, veel onderwerpen vervelen meisjes
Ik train en ik speel gitaar.quote:
Wie?quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
Shit, ik heb der niet kunnen overtuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |