Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Dat was ik idd. En ik doe dat ook niet snel, maar wel als diegene die genoemd wordt in de TT verhaal komt halen. En het was een subtiele change, heb alleen 'niet' toegevoegd, om daar nu over te gaan huilen.quote:Op maandag 5 december 2011 18:52 schreef Beach het volgende:
Jankballen die een TR doen omdat een TT niet helemaal naar hun wens is en mods die het dan nog aanpassen ook
Ja ik snap ook niet waar het over gaat hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was ik idd. En ik doe dat ook niet snel, maar wel als diegene die genoemd wordt in de TT verhaal komt halen. En het was een subtiele change, heb alleen 'niet' toegevoegd, om daar nu over te gaan huilen.
We hebben ze allebei alquote:Op maandag 5 december 2011 19:45 schreef honkeytonk het volgende:
Deze topicreeks loopt al zo lang, ik vind dat het een sealtje en een TTT melding verdient.
Ach, ik zie het al! Zeker overheen gelezen de eerste keerquote:Op maandag 5 december 2011 19:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
We hebben ze allebei al![]()
De tweede is alleen niet geldig in combinatie met Feedback.
Done, let er even op de volgende keerquote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef HaJee het volgende:
Ik heb hier een DM gepost ----> Ouch! Dure grap!
Heb 'm weer verwijderd maar hij staat nog in een paar quotes onder die post. Willen jullie die linkjes verwijderen alsjeblieft?
bvd
Dank je, zal niet weer gebeuren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Done, let er even op de volgende keer
Eigenlijk is het gewoon banbaar natuurlijk.
Bazen zoals HaJee mogen helemaal niet geband wordenquote:Op dinsdag 6 december 2011 07:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Done, let er even op de volgende keer
Eigenlijk is het gewoon banbaar natuurlijk.
Vandaar dat hij ook geen ban heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bazen zoals HaJee mogen helemaal niet geband worden
Dat is juist geconcludeerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vandaar dat hij ook geen ban heeft.
Praat. Jij. Altijd. Zo?quote:
Ik weet niet, dat gaan de FA's beslissen.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Sansoufi is weer lekker bezig he, mooi man zo'n centraal topic voor 'het'.
Wat is de bedoeling nou met haar?
Ik wilde je DM/PM sturen maar, ja dat gaat nietquote:Op woensdag 7 december 2011 07:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik weet niet, dat gaan de FA's beslissen.
Ow nee, dat hoeft niet eigelijk is het gewoon een kuttopic en zocht ik een reden om het topic te kunnen sluiten en spam klonk wel geil.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik wilde je DM/PM sturen maar, ja dat gaat niet![]()
Being Human!
Linkje nog weghalen?(spam maar linkje staat er nog
)
Godver mono!!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Hoi smegmanus.
Als ik nou eens een beetje poppers snuif, zou jij dan in ruil voor een seal voor een goed topic mij anaal willen penetreren ?
Verleidelijkquote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Hoi smegmanus.
Als ik nou eens een beetje poppers snuif, zou jij dan in ruil voor een seal voor een goed topic mij anaal willen penetreren ?
Oke manquote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef Haifisch het volgende:
Hoi oerbeer, mijn dm werkt niet
"Omdat mijn mobiel aangaf dat t topic gesloten was, maar de laptop niet"
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Hoi smegmanus.
Dit heb ik ook liever niet nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
HOU OP VERDOMME
ik dacht dat jullie wel slimmer waren als het je eigen naam was werd je ook boos
Doe eens normaal meneer.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook liever niet nee.
Maak je niet dik.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:29 schreef SiIk het volgende:
Ik wil graag een note voor iedereen die mij in de nachtbagger vanacht dik noemde.
Oké gaaf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wilde een kuttopic openen, maar ik deed het maar niet. Ik ben bang voor de ONZ-modders.
Erg veel modder met die regen enso indrdaad ja tog ha haquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wilde een kuttopic openen, maar ik deed het maar niet. Ik ben bang voor de ONZ-modders.
Moderators gewoon gekkiejj xD niet modder-modder.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:15 schreef Michhas het volgende:
Ook harde wind enz dus vliegt de modders alle kanten op
Wereld heerser.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Opbokken met die slowchat, ga maar naar het inteelt-clubje in UDOWU.
SC in dit topic wordt vanaf nu verwijderd en genote.
Waarvan akte.
Keiharde woorden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Opbokken met die slowchat, ga maar naar het inteelt-clubje in UDOWU.
SC in dit topic wordt vanaf nu verwijderd en genote.
Waarvan akte.
Al opgelost zie ik.quote:Op zondag 11 december 2011 13:36 schreef summer2bird het volgende:
Grap uithalen!
Kan iemand hier even #2 achter in de TT zetten?
Ben ik vergeten
Jawohl.quote:Op maandag 12 december 2011 07:46 schreef SpeedyRich het volgende:
Goedemorgen Maandag 12-12-11
zou hier ff de juiste datum van gemaakt worden ?
Kom met een voorstel dan,quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:27 schreef zovty het volgende:
Kan het lijstje met sticky topics eens wat ingekort worden?
Het kost zoveel schermruimte en het komt voor nieuwe users misschien intimiderend over zo'n hele waslijst aan uitleg en regels.
Ik weet wel dat ik het kan inklappen enzo, maarja.
Soberzo mag er ook wel eens naar de inhoud van al die stickys gekeken worden, en als niemand daar zin in heeft wil ik wel een voorzetje geven.
Waarom?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:46 schreef Plastic_zak het volgende:
UDOWU deel 846: 050 > sletjes _O_
kan iemand dat 050 even uit de tt halen alvast bedankt gr gr en kusje voor myraela
Ik welquote:
Daarom ookquote:Op woensdag 14 december 2011 18:32 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
aawmaar je doet wel meteen mijn topik op slot
![]()
>KLBquote:Op woensdag 14 december 2011 23:00 schreef leeell het volgende:
ik kom hier klagen over het gebrek aan interactie van bepaalde mods jegens bepaalde naamtopics
Oké.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Intronic het volgende:
Niet weten dat Oerbier ons gedwongen heeft.![]()
ik neem dit mee naar achterenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Intronic het volgende:
Niet weten dat Oerbier ons gedwongen heeft.![]()
Ik lach toch?quote:
Doodverwensing much?quote:
Er staat nog wat onder.quote:
[Belangrijk] Onzin IIquote:Op donderdag 15 december 2011 19:04 schreef Haifisch het volgende:
Even serieus, hoe kom ik in aanmerking voor zo'n subforum?
Oh dat niveau zit wel goedquote:Op donderdag 15 december 2011 19:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[Belangrijk] Onzin II
Je wordt uitgekozen als je goed genoeg post. Als je daarna het niveau op pijl houdt blijf je erin.
Leuk idee. Maar dat gaat nooit gebeuren natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[Belangrijk] Onzin II
Je wordt uitgekozen als je goed genoeg post. Als je daarna het niveau op pijl houdt blijf je erin.
Ohja, vergeten dat we de de schijn moeten ophouden dat /49,5/ niet bestaat, slim.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Leuk idee. Maar dat gaat nooit gebeuren natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:49 schreef ZolderAutist. het volgende:
[..]
Hihahoo wow tja nee wo ach naa jwel nee echt helemaal zelf bedacht? Orgineel man!!!!12~!~!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:51 schreef ZolderAutist. het volgende:
[..]
Je User-icon slaat op deze reactie.
Kutkloon. Sluiten die handel.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:52 schreef ZolderAutist. het volgende:
[..]
That's what your mother said, but I still did it.
Al gezien, is al gedood.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:54 schreef Haifisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kutkloon. Sluiten die handel.
Precies. Dat is alleen voor de chosen few.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, vergeten dat we de de schijn moeten ophouden dat /49,5/ niet bestaat, slim.
Die is wegquote:Op donderdag 15 december 2011 20:54 schreef Haifisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kutkloon. Sluiten die handel.
Tuurlijk, mail maar naar Oubliette@fok.nlquote:
Nee even serieus, hoe wordt ik mod?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ze zouden jou gewoon modrechten over jezelf moeten geven. Kan je je eigen rommel opruimen.
Dit is feedback, geen sollicitatie-topic.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nee even serieus, hoe wordt ik mod?
Als ik doorgroeimogelijkheden zie dan verbeter ik mijn gedrag wel hoör.
Even feedback op bovenstaande bericht: Nee, jij niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nee even serieus, hoe wordt ik mod?
Als ik doorgroeimogelijkheden zie dan verbeter ik mijn gedrag wel hoör.
Dat niet, maar het is niet echt aardig wat er staat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om? Gaat toch niet over jou ofwel.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is niet echt aardig wat er staat.
Zo ver vond ik het allemaal niet gaan. Wel wat ballen hebben als je op FOK! zit denk ik dan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is niet echt aardig wat er staat.
okeequote:Op vrijdag 16 december 2011 20:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zo ver vond ik het allemaal niet gaan. Wel wat ballen hebben als je op FOK! zit denk ik dan.
Maar de discussie ging echt nergens heen.
Hehe, ik dacht al. Ineens weg alles.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:10 schreef Oerbeer het volgende:
Ja sorry. Mijn fout. Maak maar een nieuwe aan.
Scheel geklikt in het lijstje. Te ver naar onder. En dan klik je klakkeloos en dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht al. Ineens weg alles.Verkeerde knopje?
Suffie.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Scheel geklikt in het lijstje. Te ver naar onder. En dan klik je klakkeloos en dan krijg je dat.
Kan niet wachten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 05:18 schreef ONZcolumnist het volgende:
Hallo beste moderators en administrators en eventuele AIVD'ers.
Ik kom hier alvast mijn verontschuldigingen aanbieden voor mijn column van vandaag.
Ik ga elke twee tot drie weken hier een topic openen met daarin een column, waarbij ik mij inleef in een ander persoon.
Ik probeer mijn overlast te beperken, en hou vast aan een topic in de twee tot drie weken.
Als ik te ver ga in een topic hoeft u mij niet te bannen, een slotje zal genoeg zijn.
Ik zal alleen bij hoge nood of bij een aankondiging in een ander topic (hoogstwaarschijnlijk in dit feedback topic) posten dan mijn eigen topics.
Met vriendelijke groentes,
ONZcolumnist
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
smegje of myraela, wil 1 van jullie
spannende / geheimzinnige foto's van je sekspartner - post ze!
weer open gooien? een maagdelijke collega kon het blijkbaar niet aan en heeft er een slotje op gedaan. dank je wel alvast
ok hele nacht gewacht tot jullie terugwaren. en nu dit. ik pik dit nietquote:
Oké.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok hele nacht gewacht tot jullie terugwaren. en nu dit. ik pik dit nietben je helemaal betoeterd
Done.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:58 schreef rubje het volgende:
Yo mods,foutje gemaakt en 2 dezelfde topics per ongeluk aangemaakt.
Gelieve deze te deleten.
bij voorbaat dank!
Doe gewoon een vervolg neerzetten in R&P, daar zijn mensen ook iets gewilliger om te helpen. Desnoods in OUD, maar daar zal die subgemeenschap wel liever niet mee geconfronteerd willen worden (ook al hoort dat er ook bij natuurlijk).quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:13 schreef Haifisch het volgende:
Serieus smegmanus? Maak van een topic een baggertopic en dan slotje? Goeie mod heur!
Bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:13 schreef Haifisch het volgende:
Serieus smegmanus? Maak van een topic een baggertopic en dan slotje? Goeie mod heur!
Vertel, wie wil je erbij naaien?quote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Is lapo-hunt nou wel of niet toegestaan in SC's?
rezaniaquote:Op zondag 18 december 2011 19:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vertel, wie wil je erbij naaien?
Oké.quote:
Ik zou hem een note geven, want 3 posts achter elkaar is gewoon lapo-huntenquote:Op zondag 18 december 2011 19:15 schreef smegmanus het volgende:
Ik zal die user eens een flinke berisping geven.
Oké baas.quote:Op zondag 18 december 2011 19:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zou hem een note geven, want 3 posts achter elkaar is gewoon lapo-huntenen dat doet hij elk deel.
Het mag niet, maar ik vind je wel een klein NSB'ertje dat je hier komt huilen want je bent zelf geen haar beter.quote:Op zondag 18 december 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar geef gewoon antwoord dan, mag het of niet?
Ik vind je een lul. (ik vind, ik zeg niet dat je het bent dus blijf maar met je vingertjes van de +note knop af.)quote:Op zondag 18 december 2011 19:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het mag niet, maar ik vind je wel een klein NSB'ertje dat je hier komt huilen want je bent zelf geen haar beter.
Dan doe ik mijn werk goedquote:Op zondag 18 december 2011 19:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik vind je een lul. (ik vind, ik zeg niet dat je het bent dus blijf maar met je vingertjes van de +note knop af.)
Zeg dat eens tegen een politie, eens kijken of die ook met zijn vingers van de handboeien af kan blijven.quote:Op zondag 18 december 2011 19:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik vind je een lul. (ik vind, ik zeg niet dat je het bent dus blijf maar met je vingertjes van de +note knop af.)
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:01 schreef Zweetteef het volgende:
rezania (de autist) zegt dat P_Z een ban heeft voor bovenstaande is dit juist?
ondegaat welk lot autist worden of ban ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
En kap eens met mensen autist noemen of je ondergaat hetzelfde lot.
Ow ja dan heb je pech. We gaan niet nog een SC in ONZ starten. Sorry, ik houd wel nog steeds van je.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef Zweetteef het volgende:
Kijk hem haten! ik wou het wel in dat topic doen maar ik heb GC ban dus voor mij mag die wel open
hoeft ook niet slowchat hij mag dicht als (st)oerbeer heeft gereageerdquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow ja dan heb je pech. We gaan niet nog een SC in ONZ starten. Sorry, ik houd wel nog steeds van je.
Had ik toch niet gedaan in dat topic. Ik vind jou totaal niet boeiend om op te reageren. Laat staan als je een topic aanmaakt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hoeft ook niet slowchat hij mag dicht als (st)oerbeer heeft gereageerd
hhaha waus, met je slechte gr gr's dat is niet eens grappig man blijf eens je zelfquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Had ik toch niet gedaan in dat topic. Ik vind jou totaal niet boeiend om op te reageren. Laat staan als je een topic aanmaakt.
gr gr,
Pietje P en zijn invalide goudvis.
jezelf blijvenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:37 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hhaha waus, met je slechte gr gr's dat is niet eens grappig man blijf eens je zelf
Wat moet zo'n topic in ONZ dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:55 schreef Driepink het volgende:
Smeg, ik weet nu nog niet hoe ik op die site kom vanaf ONZ (mobiele weergave).. Kan je dat topic wel sluiten
Had je niet direct in het goede subforum kunnen posten dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef Driepink het volgende:
Had je hem niet kunnen kicken dan? Dat is toch onderdeel van jou functie?
Touche, maar je weet dat ik lui ben. En weltrusten, volgende keer bij mijquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Had je niet direct in het goede subforum kunnen posten dan?
Hahaha lekker makkelijk de bal kaatsen.
Doe ik de volgende keer wel
Geen idee, de moderators weten wie het verpesten en die kunnen ze dan een ban geven. Al heb ik niet het idee dat jij de nutteloze TR's maakt en zit te zaniken op de andere.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
voor
edit: je bedoelt toch niet mij he want dan ben ik tegen
De inteelt slowchatquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:45 schreef Zweetteef het volgende:
even ontopic hier de inteelt slowchat blijft voorlopig opslot!
Waarom maak jij, als developer, niet een tool dat dit wel kan? Dat een ban op een reeks mogelijk is, want dit zal vast niet de enige reeks met problemen zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
Het probleem is meer dat de TR's die gemaakt werden, niet alleen nutteloos waren. Er wordt gewoon veel gekloot in UDOWU, en dat maakt het voor de mods echt een doorn in het oog. Zo blijf je dus bezig. Voor zover ik weet kun je users niet bannen uit een topic, slechts verbieden, maar of ze zich daar aan houden is weer een heel ander verhaal.
Het gekke is, dat dit wel grotendeels de enige reeks met problemen is. Slechts heel af en toe komt er eens een uitbrander van een andere reeks voorbij, maar het is voornamelijk UDOWU waar het bijna dagelijks weer raak is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom maak jij, als developer, niet een tool dat dit wel kan? Dat een ban op een reeks mogelijk is, want dit zal vast niet de enige reeks met problemen zijn.
Ik voorzie dat we met zn alleen in andere reeksen gaan posten danquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het gekke is, dat dit wel grotendeels de enige reeks met problemen is. Slechts heel af en toe komt er eens een uitbrander van een andere reeks voorbij, maar het is voornamelijk UDOWU waar het bijna dagelijks weer raak is.
Ik zou er best een tooltje voor willen bouwen hoor, daar niet van. Maar ik zie liever dat dit niet nodig is, en als er daarom een reeks moet sluiten die toch altijd problemen oplevert, lijkt me dat een betere oplossing.
Als dat normaal gebeurt is dat toch geen probleem?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik voorzie dat we met zn alleen in andere reeksen gaan posten dan
Dit. Zoals we al vaker hebben aangegeven staat udowu op scherp. Tevens is het constant wat anders, en gaat het niet alleen om het 'zieken' van bepaalde users.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het gekke is, dat dit wel grotendeels de enige reeks met problemen is. Slechts heel af en toe komt er eens een uitbrander van een andere reeks voorbij, maar het is voornamelijk UDOWU waar het bijna dagelijks weer raak is.
Ik zou er best een tooltje voor willen bouwen hoor, daar niet van. Maar ik zie liever dat dit niet nodig is, en als er daarom een reeks moet sluiten die toch altijd problemen oplevert, lijkt me dat een betere oplossing.
ik vind het magertjes. in zoverre ik het kan overzien ligt het bij een beperkt aantal gebruikers die het onrustige beeld geven. haal je die 1 of 2 weg, ben je klaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dit. Zoals we al vaker hebben aangegeven staat udowu op scherp. Tevens is het constant wat anders, en gaat het niet alleen om het 'zieken' van bepaalde users.
Dat heeft ie zelf gedaan met z'n gedrag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef Zweetteef het volgende:
Jullie hebben P_Z erbij genakt dit is jullie verdiende loon
Maar dit is geen slowchat. Die wordt verwijderd en genotequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit topic is altijd leuk om te volgen als UDOWU weer eens op slot gaat
Zoals ik net zei, nee het ligt niet alleen aan 1 of 2 users.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind het magertjes. in zoverre ik het kan overzien ligt het bij een beperkt aantal gebruikers die het onrustige beeld geven. haal je die 1 of 2 weg, ben je klaar.
wat heeft die gedaan dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft ie zelf gedaan met z'n gedrag.
Enorm de sfeer verpesten. In die mate dat alle aanwezige ONZmods een ban aanvroegen.quote:
pz een topic ban (al is het mondeling met als stok een onz ban indien hij uberhaupt daar nog post) en zt had daar al een topicban volgens mij. klaar. opgelost.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef Zweetteef het volgende:
Jullie hebben P_Z erbij genakt dit is jullie verdiende loon
oke wel jammerquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Enorm de sfeer verpesten. In die mate dat alle aanwezige ONZmods een ban aanvroegen.
Verder ga ik hier niet op in.
wat the fuck shabi dat topic is nu niet eens dicht om mij ga huilen! ik en p_z hebben niks mee te maken! ga het niet afschuiven !quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pz een topic ban (al is het mondeling met als stok een onz ban indien hij uberhaupt daar nog post) en zt had daar al een topicban volgens mij. klaar. opgelost.
waarom niet uitproberen voor een maand? het topic gaat zoals het er nu voorstaat binnen een maand kapot aan dit soort 'incidenten'.
eej boterham ik heb nog nooit een tr gedaan op udowu topic, sowieso doe ik eigenlijk nooit tr !!! en ik zeg net het topic is niet op slot door toe doen van mij of P_Z dus ga weg met je onzinquote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
jij jut op. p_z idem en die houdt van tr's. het topic heeft wat meer rust nodig.
het gaat om een bepaalde sfeer waarin dingen gebeuren. jij had al een topic ontzegging gekregen. ik pleit ervoor dat pz die ook krijgt. die was deze keer een belangrijke aanleiding.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:07 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
eej boterham ik heb nog nooit een tr gedaan op udowu topic, sowieso doe ik eigenlijk nooit tr !!! en ik zeg net het topic is niet op slot door toe doen van mij of P_Z dus ga weg met je onzin
De rest hoeft er niet op in te gaan!!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef Haifisch het volgende:
Zweetteef, zie je niet dat je ons en jezelf alleen maar kwaad doet?
De knop invoeren, daar gaat het mis.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De rest hoeft er niet op in te gaan!!
DAAR gaat het mis!!
shebi je lult pz was al geband!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het gaat om een bepaalde sfeer waarin dingen gebeuren. jij had al een topic ontzegging gekregen. ik pleit ervoor dat pz die ook krijgt. die was deze keer een belangrijke aanleiding.
je hoeft het niet met me eens te zijn verder. meningen verschillen.
sfeer.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
shebi je lult pz was al geband!
nee jij probeert het duidelijk af te schuiven, het waren gewoon de inteelt users en daarom probeer je het op mij en PZ te schuivenquote:
Rot toch op domme hoer.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee jij probeert het duidelijk af te schuiven, het waren gewoon de inteelt users en daarom probeer je het op mij en PZ te schuiven![]()
Ik weet het is moeilijk maar probeer haar ook met respect te behandelen. Van schelden wordt niemand beter.quote:
Ach ja, ik ben dat mens gewoon zat.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik weet het is moeilijk maar probeer haar ook met respect te behandelen. Van schelden wordt niemand beter.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik weet het is moeilijk maar probeer haar ook met respect te neger-enbehandelen. Van schelden wordt niemand beter.
Dit. Ik snap die hele ophef echt niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:12 schreef Monopoly het volgende:
Jongens, laat het gewoon.
Morgen gaat ie weer open, zoek een film op en ga er morgen weer posten.
Gedeeltelijk eens. Maar het kan ook gewoon op een nette manier, zie bijv. de radio-reeks, daar is nooit gezeik. Het kan dus wel. We proberen het nog een keertje maar we blijven niet modden op één SC natuurlijk, aan alles komt een eind. Voor nu mag men weer hun gang gaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:13 schreef SuperwormJim het volgende:
UDOWU weer dicht?Is het weer tijd voor de maandelijkse inteelt-rel?
![]()
Tip: gewoon dicht laten; die SC twitter-/postopkrik-reeks is altijd al een rotzooi geweest, dat zal nooit veranderen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit topic is altijd leuk om te volgen als UDOWU weer eens op slot gaat
Waar heb jij het nou in hemelsnaam over?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef Haifisch het volgende:
Probeer ik je wat te leren over boekdrukkunst word je kwaad
UDOWU is toch opgericht omdat jullie niet normaal in een andere SC konden posten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als dat normaal gebeurt is dat toch geen probleem?
Maar dat betekent dus niet dat men zich in de UDOWU-reeks niet aan onze fatsoensnormen hoeft te houden.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
UDOWU is toch opgericht omdat jullie niet normaal in een andere SC konden posten?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus niet dat men zich in de UDOWU-reeks niet aan onze fatsoensnormen hoeft te houden.
Plaatje ja. Uitgewerkt nee. Je snapt het gewoon niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef Haifisch het volgende:
Waarom slotje?
Uitgewerkt, plaatje erbij, het ging ergens over.
Oh jahwohl, ik begrijp het. Het was wel uitgewerkt hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Plaatje ja. Uitgewerkt nee. Je snapt het gewoon niet.
Lees je DM's eens door.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Oh jahwohl, ik begrijp het. Het was wel uitgewerkt hoor.
Ik heb heul de tekst van die vrouw opgeschreven in mijn topicschriftje.
Oke, het is naar mijn inzien bagger/nietszeggende tekst. Ook lijkt het niet op latijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lees je DM's eens door.
Dan komen we bij je terug.
Je zegt het zelf.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Oke, het is naar mijn inzien bagger/nietszeggende tekst. Ook lijkt het niet op latijn.
Wat?quote:
Je zegt zelf dat het bagger is.quote:
Ik heb gezegd dat hetgeen waar het gaat over gaat in de DM bagger is en nietszeggende tekst bevat. Ook zeg ik dat het niet lijkt op latijn zoals beweerd werd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat het bagger is.
En je hebt gewoon je kruid verschoten door al je gebagger.
Einde discussie.
Oké.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat hetgeen waar het gaat over gaat in de DM bagger is en nietszeggende tekst bevat. Ook zeg ik dat het niet lijkt op latijn zoals beweerd werd.
Maar over het recente topic, ik vind dat het niet tot dezelfde categorie behoort en ik pleit voor heropening.quote:
We zullen erover nadenken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Maar over het recente topic, ik vind dat het niet tot dezelfde categorie behoort en ik pleit voor heropening.
Dank u. God zij met u.quote:
ja, hoe lang iets al loopt is een valide argument om een slotje in twijfel te trekken. gelukkig ben jij geen mod!quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Remlof ik wil niet lullig doen hoor maar: Smabal bij? loopt al sinds oktober dus waarom gooi je die dicht dan?
Kijk eens naar de sluitpost nerd voordat je begint te ouwehoerenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja, hoe lang iets al loopt is een valide argument om een slotje in twijfel te trekken. gelukkig ben jij geen mod!
Omdat ik niet meer dan één tietentopic open wil in ONZ.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de sluitpost nerd voordat je begint te ouwehoeren
De reden is dat het makkelijk in een ander topic kan terwijl eigelijk al een topic is
Je bedoelt demotivationals?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:56 schreef 3M1N3M het volgende:
Oké, dan maar hier toch.
Waar haalt iedereen die foto’s met die zwarte rand eromheen vandaan, en dan tekst eronder?
Is daar een soort site voor?
ja maar de smabaltopic was toch leuker remlofquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer dan één tietentopic open wil in ONZ.
Smaballen zijn iets heel anders. Als dat topic gesloten wordt, kan net zo goed het woord "smabal" uit de verkiezingen worden gehaald. Ik ben echt in je teleurgesteld dat je het smabal topic moest sluiten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer dan één tietentopic open wil in ONZ.
dan nog blijft je argument dat van een kleuter. "Hij was al heel lang open hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de sluitpost nerd voordat je begint te ouwehoeren
De reden is dat het makkelijk in een ander topic kan terwijl eigelijk al een topic is
Waar staat Hij was al heel lang open dan??quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan nog blijft je argument dat van een kleuter. "Hij was al heel lang open hoor"
begrijpend lezen en logica zijn duidelijk niet aan jou besteed. en beleefdheidsvormen ook niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar staat Hij was al heel lang open dan??
Ga huilen man sufkutquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
begrijpend lezen en logica zijn duidelijk niet aan jou besteed. en beleefdheidsvormen ook niet.
Precies.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga huilen man sufkut
Het is gewoon raar dat een topic met tieten die al langer open is gesloten wordt omdat er een ander topic met tieten is en remlof er maar 1 open wil
Laat dan gewoon dat topic dat langer open is open
Alsof mij die shit wat boeit, fok is mijn leven, niet die hongernegertjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:47 schreef remlof het volgende:
Ga je eens druk maken om de honger in de wereld ofzo
Je ziet toch zelf ook wel in dat de 2 topics totaal van elkaar verschillen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:47 schreef remlof het volgende:
Ga je eens druk maken om de honger in de wereld ofzo
quote:Op zondag 25 december 2011 13:13 schreef smegmanus het volgende:
Oké. We willen het bij één topic houden.
Derhalve sluiten we Fijne feestdagen! - NSFW! en heropenen we Smabal bij?.
Baasquote:
Hij heeft alweer een kloon.quote:Op maandag 26 december 2011 15:46 schreef Flippiee het volgende:
Hey die pieterjanhenkjandezesde ofzo he. Wordt daar al iets aangedaan? Opent enkel bagger en post niets inhoudelijks (en dan ook echt niets) ?
Tevens fijne dagen nog modjes.
Het is zinloos, we deleten alles meteen. En als ie doorgaat krijgt ie een ip-ban.quote:Op maandag 26 december 2011 15:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft alweer een kloon.![]()
pieterjanhenkjandezevende
Heeft die user een aanvalquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:41 schreef Dalando het volgende:
Iemand verstop dat nieuw topic knopje voor vaagjunior even.
[ afbeelding ]
Ik zag hetquote:Op dinsdag 27 december 2011 02:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb zijn medicatie net toegediend en de rommel opgeruimd.
Is weg.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Is het hier tegenwoordig rotten.com?Zeer onsmakelijk alsmede onrespectvol
Het is onzin voor je leven, niet pokémon voor je leven.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:48 schreef Lithia het volgende:
Mijn pokemon avontuur begint
Aw, kom op, laat m open.
Ik negeer jouw eerste zin, want ik neem het pas serieus als er een lijst bestaat waar alle zogenaamde ONZ-waardige onderwerpen staan. Onzin is subjectief.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het is onzin voor je leven, niet pokémon voor je leven.
Zoveelste pokémontopic, gewoon teveel zegmaar.
quote:
flikker gewoon op met je domme pokemontroepquote:Op woensdag 28 december 2011 17:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik negeer jouw eerste zin, want ik neem het pas serieus als er een lijst bestaat waar alle zogenaamde ONZ-waardige onderwerpen staan. Onzin is subjectief.
Nouja, ik wil niet de standaard argumenten gebruiken, maar er zijn tig topics die constant herhaald worden en netjes open blijven. Zolang ONZ users niet achter elkaar spammen met de zelfde topics, is het toch niet erg als iemand af en toe een topic over opent?
TS neemt netjes moeite om zijn topic levend te houden met zijn screenshots en dat was wel geinig om te zien.
Ik krijg meer het gevoel dat je het sluit omdat je het zelf niet leuk vind eigenlijk.
[..]
Dat is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:20 schreef Lithia het volgende:
Ik krijg meer het gevoel dat je het sluit omdat je het zelf niet leuk vind eigenlijk.
[..]
Daarom staat er dat het een gevoel is.quote:
speciaal voor jou dus mijn topic. aanbid mequote:Op woensdag 28 december 2011 17:27 schreef smegmanus het volgende:
Mijn inziens past het gewoon niet in ONZ, ik modereer ONZ en zet een slotje zoals ik al met meer Pokémon topics heb gedaan. Subjectief ja, maar wel met grenzen. Maar hey, ik heropen het wel. Maar dan wil ik ook niet tig andere pokémon-topics ernaast hebben in ONZ, dat laatste is mijn grootste punt wat ik ook al vaker heb aangehaald maargoed.
Hierbij je inhoudelijke reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de search waren het 2 hele pokémontopics deze maand waar je een slotje hebt gezet, waarvan beide linkdumptopics waren. Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Maar hey, het zijn jouw grenzen.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:27 schreef smegmanus het volgende:
Mijn inziens past het gewoon niet in ONZ, ik modereer ONZ en zet een slotje zoals ik al met meer Pokémon topics heb gedaan. Subjectief ja, maar wel met grenzen. Maar hey, ik heropen het wel. Maar dan wil ik ook niet tig andere pokémon-topics ernaast hebben in ONZ, dat laatste is mijn grootste punt wat ik ook al vaker heb aangehaald maargoed. Hierbij je inhoudelijke reactie.
Ik tel de andere meuk zoals digimon en weet ik veel wat voor *mon ook gewoon mee als pokemon, één pot nat.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:31 schreef Lithia het volgende:
[..]
Volgens de search waren het 2 hele pokémontopics deze maand waar je een slotje hebt gezet, waarvan beide linkdumptopics waren. Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Maar hey, het zijn jouw grenzen.
Bedankt voor het heropenen.
Dat is hetzelfde als kankerkachelkees onder een kap scharen met Alberto.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik tel de andere meuk zoals digimon en weet ik veel wat voor *mon ook gewoon mee als pokemon, één pot nat.
Dat zal dan wel, /care.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als kankerkachelkees onder een kap scharen met Alberto.
Het verschil is dat die pokeshit gewoon oud en gezien is, en dat kees kachel nog volop leeft op de foks.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als kankerkachelkees onder een kap scharen met Alberto.
Mja... kennelijk leeft *mon ook in ONZ...quote:Op woensdag 28 december 2011 17:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het verschil is dat die pokeshit gewoon oud en gezien is, en dat kees kachel nog volop leeft op de foks.
Oh, dat wist ik niet. Het is weer een mening wat tussen ons verschilt blijkbaar.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik tel de andere meuk zoals digimon en weet ik veel wat voor *mon ook gewoon mee als pokemon, één pot nat.
Goed idee!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Mja... kennelijk leeft *mon ook in ONZ...
Ik vind het ook niks voor ONZin, maar het leeft wel... Kan het niet in GAM terecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Vraag anders of je onz mod mag worden.quote:
steven, zweefteef en nog wat anderen stonden toch al op de wanna-be-lijst? lh heeft al een forumquote:Op donderdag 29 december 2011 00:28 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Vraag anders of je onz mod mag worden.
Liever iemand van onz dan zo een kneus.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
steven, zweefteef en nog wat anderen stonden toch al op de wanna-be-lijst? lh heeft al een forum
Hij helpt even mee, so?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:28 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Vraag anders of je onz mod mag worden.
Ik heb niet zoveel geduld vandaag met achterlijke usersquote:Op donderdag 29 december 2011 00:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Liever iemand van onz dan zo een kneus.
Je meent het?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel geduld vandaag met achterlijke users
ah yvonne is er. ff yvonne supporten ftw.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Liever iemand van onz dan zo een kneus.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Terecht.quote:
Ik weet je hebt een grote zwarte zonnebril op, maar je ziet toch ook dat dit een reactie was op een andere user die hetzelfde deed?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zou zo doorposten als ik jou was.
Ja dat weet ik en die andere user heeft ook een note.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:36 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik weet je hebt een grote zwarte zonnebril op, maar je ziet toch ook dat dit een reactie was op een andere user die hetzelfde deed?
Omdat het een kuttopic is.quote:
mijn volgende wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kom Haifisch, je opent genoeg topics die nergens over gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |