abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105482214

Het weer:

http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/

Vandaag en morgen:
Vandaag eerst regenachtig, later wat zon. Dinsdag veel wind en regen
Vannacht perioden met regen of motregen, soms regent het flink. Het is een graad of 5, in de loop van de nacht loopt de temperatuur iets op. De zuidelijke wind is matig, kracht 3 tot 4, aan zee en op het IJsselmeer (vrij)krachtig, 5 tot 6 Bft en draait tegen de ochtend in het westen naar westelijke richtingen.
In de loop van de ochtend trekt de regenzone naar het oosten weg en volgen er enkele opklaringen. Er kan echter nog wel een regenbui ontstaan, de middagtemperatuur ligt rond 8 graden. De wind wordt overal westelijk en is matig, aan de kust en op het IJsselmeer (vrij) krachtig. Vanavond draait de wind naar het zuiden en neemt weer toe. In de late avond gaat het in het zuidwesten regenen.

De nacht van maandag op dinsdag wordt waarschijnlijk onstuimig. De zuidelijke wind neemt sterk in kracht toe en wordt boven land krachtig, 6 Bft. Aan de kust en op het IJsselmeer wordt de wind hard tot stormachtig, 7 of 8 Bft met aan de noordwestkust mogelijk even een zuiderstorm, 9 Bft. Boven land is er in de loop van de nacht kans op zware windstoten tussen 75 en 85 km/uur in de kustprovincies tussen 80 en 90 km/uur. Verder zijn er flinke perioden met regen. De minimumtemperatuur wordt al aan het begin van de nacht bereikt en ligt tussen 4 graden in het oosten en 7 graden aan de kust.

Dinsdagochtend regent het nog even flink door, waarbij de neerslag mogelijk een buiig karakter krijgt. Verder blijft het onstuimig. In de loop van de middag trekt de regen naar het oosten weg en klaart het wat op. Er kan nog wel een bui van zee binnendrijven en het wordt een graad of 9. De wind draait naar het zuidwesten en neemt af naar matig tot vrij krachtig, 4 of 5 Bft, aan de kust naar krachtig of hard, 6 tot 7 Bft.

Vooruitzichten
Zeer wisselvallig met soms veel regen. Dinsdag en waarschijnlijk ook op vrijdag veel wind. Het wordt zo'n 7 graden.

Degene die jarig zijn, gefeliciteerd allemaal :*

Het Nieuws

Verslapen?? Hier zie je de juiste tijd! :D

deze op vind je hier
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_105482219
Gvd en ik slaap nog niet... XD dan er zometeen maar weer uit.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_105482220
Yeah,

Drie nachten gehad nog 1 te gaan *O*

Goedemorgen iedereen, lekker geslapen ?
sorry.
pi_105482243
5 uur *O*
sorry.
  maandag 12 december 2011 @ 05:04:05 #5
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105482261
O ja ik moet nog gaan slapen :P Morgen om half 11 op :W
pi_105482319
Om 6 uur toch? :')
  Redactie Sport maandag 12 december 2011 @ 05:27:34 #7
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_105482320
Goedemorgen. :O Ik heb helemaal geen zin in regen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_105482326
Waar halen jullie de fut vandaan om in de ochtend helemaal 3 uur voor je moet werken op te staan, te internetten, rustig je krantje te lezen, douchen, aankleden, opmaken, haar doen, ontbijten, hond uitlaten.. dat alles.

Ik ben altijd ziek aan het haasten als ik vroeg moet werken want ik blijf zo lang mogelijk in bed liggen :')
  Redactie Sport maandag 12 december 2011 @ 05:30:32 #9
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_105482331
quote:
16s.gif Op maandag 12 december 2011 05:29 schreef Phantomesse het volgende:
Waar halen jullie de fut vandaan om in de ochtend helemaal 3 uur voor je moet werken op te staan, te internetten, rustig je krantje te lezen, douchen, aankleden, opmaken, haar doen, ontbijten, hond uitlaten.. dat alles.

Ik ben altijd ziek aan het haasten als ik vroeg moet werken want ik blijf zo lang mogelijk in bed liggen :')
Ik ga nu dan ook weg. :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_105482333
quote:

Ik ga zometeen, voor het eerst ook 3 uur van te voren m'n bed uit, is leuk joh xD
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  maandag 12 december 2011 @ 05:31:44 #11
184614 Olep
Semper Fi.
pi_105482334
Kut ritme.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_105482354
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 05:30 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik ga nu dan ook weg. :D
Aaaah ok :P

Kreeg echt zo'n serie idee in mijn hoofd. Mensen die in de ochtend in hun badjas met een kop koffie en de krant onder hun arm rustig over het gazon lopen, brievenbus leegmaken en alles lekker op het gemakkie en dan ook nog eens de kinderen uit bed halen en douchen en alles.

Voor mij een goede reden om geen kinderen te nemen, ze gaan geheid te laat komen door mijn toedoen ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105482380
Veel te vroeg }:|

Gelukkig nog maar 1x opstaan met de wekker dit jaar *O*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105482420
goeiemorgen dan maar
niet meer
pi_105482421

In antwoord op welkominspace.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105482422
Goedemorgen :)
pi_105482424
quote:
6s.gif Op maandag 12 december 2011 06:06 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]

In antwoord op welkominspace.
niet slecht :7

hoeveel uur per dag mogen ze naar buiten?
niet meer
pi_105482427
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 06:07 schreef welkominspace het volgende:

[..]

niet slecht :7

hoeveel uur per dag mogen ze naar buiten?
69.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_105482430
baas :D!
niet meer
pi_105482437
Nog 1 dan, en dan ga ik slapen:

pi_105482444
Topper!

slaap lekker :*
niet meer
pi_105482446
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 06:13 schreef welkominspace het volgende:
Topper!

slaap lekker :*
Weet je zeker dat het Costa Blanca wordt? :o

pi_105482450
quote:
12s.gif Op maandag 12 december 2011 06:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het Costa Blanca wordt? :o
beter van wel, colombia word m'n dood met al die drugs daar _O-
niet meer
  maandag 12 december 2011 @ 06:19:58 #24
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_105482466
quote:

ik zit gewoon op me werk momenteel :P
sorry.
pi_105482471
quote:

Ik wil rustig wakker worden. Geen gehaast. Dus dan maar liever wat minder slaap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')