De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
faalquote:Op woensdag 14 december 2011 13:44 schreef Plastic_zak het volgende:
oh kk ik ben vergeten om 050 uit de tt te halen
IK heb een ochtend humeur hoor. Of in mijn geval, een middag humeur.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En daarom wil ik samen met je zijn
Maakt niet uit, wanneer ik pas om die tijd wakker word kan mijn dag niet meer stukquote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
IK heb een ochtend humeur hoor. Of in mijn geval, een middag humeur.
Wat er nog van over is dan..quote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wanneer ik pas om die tijd wakker word kan mijn dag niet meer stuk
ik kom vannacht uit mijn schuilplaats vlakbij monkyy's huis en ga zombie doen voor haar voordeur. jij?quote:
WACHT JIJ WEET WAAR MONKYYY WOONT?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik kom vannacht uit mijn schuilplaats vlakbij monkyy's huis en ga zombie doen voor haar voordeur. jij?
Loool.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wanneer ik pas om die tijd wakker word kan mijn dag niet meer stuk
ben jij er nog steeds niet achterquote:Op woensdag 14 december 2011 14:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
WACHT JIJ WEET WAAR MONKYYY WOONT?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pokerse, denk aan mij wanneer je al die mannetjes geld afhandig maaktquote:Op woensdag 14 december 2011 14:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Loool.Maar ik ga douchen, ontbijten en dan maar vlug aan het werk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |