Weet ik, boeit me nul.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:49 schreef BBQSausage het volgende:
Leuk man, topic #34536564 over deze geweldige kutlink.
Ik keek ook DBZ, en ik kijk nu Bleach, maar Pokemon was nog steeds baas. Nostalgie.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:14 schreef Jellereppe het volgende:
Pokemon.![]()
Echte bazen keken Dragonball/Dragonball Z/Dragonball GT en kijken nu echt animes. Zoals ao no exorcist, hidan no aira, bleach etc.
Eerlijk is eerlijk, heb het ook gekeken. Maar het is niet het beste wat ik heb gezien. Veel betere series in het genre anime.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:16 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik keek ook DBZ, en ik kijk nu Bleach, maar Pokemon was nog steeds baas. Nostalgie.
Dat zeg ik ook n....quote:Op woensdag 14 december 2011 01:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, heb het ook gekeken. Maar het is niet het beste wat ik heb gezien. Veel beter series in het genre anime.
Slaap ze.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Afijn, ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen om 7.00 uur opstaan. Welterusten.
quote:Op woensdag 14 december 2011 01:16 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik keek ook DBZ, en ik kijk nu Bleach, maar Pokemon was nog steeds baas. Nostalgie.
Bleachquote:Op woensdag 14 december 2011 01:16 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
we hebben veel dingen gemeenquote:
Welke serie was die?!quote:Op woensdag 14 december 2011 01:14 schreef Jellereppe het volgende:
Pokemon.![]()
Echte bazen keken Dragonball/Dragonball Z/Dragonball GT en kijken nu echt animes. Zoals ao no exorcist, hidan no aira, bleach etc.
Hier een streamingsite voor anime: http://www.animehere.com/.
Sowieso Pokémonquote:Op woensdag 14 december 2011 00:49 schreef BBQSausage het volgende:
Leuk man, topic #34536564 over deze geweldige kutlink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |