De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nvm, al gevondenquote:Op maandag 5 december 2011 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie kan even een TR voor me doen? Volgens mij kan ik dat mobiel niet
Bonensoep
Hey hey doodsverwensingquote:
Doe de volgende keer ook ff centraal zetten danquote:
Komt goed uit na zo'n duur weekendquote:Op maandag 5 december 2011 18:30 schreef Intronic het volgende:
De belastingdienst mag mij wel, krijg een leuk bedrag terug.
Meid toch.quote:Op maandag 5 december 2011 18:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens was dat de 1e tr in mn leven
Mooi, wat voor baan heb je eigenlijk?quote:Op maandag 5 december 2011 18:30 schreef Intronic het volgende:
De belastingdienst mag mij wel, krijg een leuk bedrag terug.
Ah godver kut, nee toch?quote:Op maandag 5 december 2011 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
ZE HEBBEN HET OVER SNEEUW OP HET NIEUWS!!
Intronic is professioneel hosselkoningquote:Op maandag 5 december 2011 18:32 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mooi, wat voor baan heb je eigenlijk?
en dat vind jij erg om?quote:Op maandag 5 december 2011 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij heeft mijn hartje gehosseld.quote:Op maandag 5 december 2011 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Intronic is professioneel hosselkoning
Jawelquote:
Hier word ik niet blij van, net ook al witte wegen van de hagel, teringveel hagel!quote:Op maandag 5 december 2011 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze moeten de sneeuw gewoon overslaan dit jaarquote:Op maandag 5 december 2011 18:36 schreef Rezania het volgende:
Het moet nog twee weken zacht blijven, daarna mag het twee weken gaan sneeuwstormen en daarna weer zacht.
quote:Op maandag 5 december 2011 18:32 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mooi, wat voor baan heb je eigenlijk?
En werk ook als Netwerkbeheerder bij een groot bedrijf, voor de lol.quote:Op maandag 5 december 2011 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Intronic is professioneel hosselkoning
Okquote:Op maandag 5 december 2011 18:41 schreef Beach het volgende:
kkzielig weer drommel een tr doen omdat de tt je niet helemaal aanstaat
nu weet ik weer waarom ik eigenlijk niet meer zou posten hier
Flikker op dan lutsertquote:Op maandag 5 december 2011 18:41 schreef Beach het volgende:
kkzielig weer drommel een tr doen omdat de tt je niet helemaal aanstaat
nu weet ik weer waarom ik eigenlijk niet meer zou posten hier
Mensen die niet fappen op pics van Intronic.quote:
Ik vond zaterdag wel leuk.quote:Op maandag 5 december 2011 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat een topickill ditpersoonlijk vind ik deze reeks nu leuker, en jullie?
Jammer dat ik er niet bij was om dv te rakenquote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
En nog soa's overgehouden van de groningen mini meet?
heb rare verhalen gehoord gelukkig ben ik niet gegaan.
die is niet geraaktquote:Op maandag 5 december 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet bij was om dv te raken
Verschillende, tevens wat uitgewoonde aarsjes.quote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
En nog soa's overgehouden van de groningen mini meet?
heb rare verhalen gehoord gelukkig ben ik niet gegaan.
Ow sorry, niet aan gedachtquote:Op maandag 5 december 2011 18:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Doe de volgende keer ook ff centraal zetten dan
quote:Op maandag 5 december 2011 19:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
Verschillende, tevens wat uitgewoonde aarsjes.
wel ze hebben ghb in haar drinken gedaanquote:Op maandag 5 december 2011 19:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
die is niet geraaktjonguh allemaal macho gelul
Ja? sluit hij niet goed af?quote:Op maandag 5 december 2011 19:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is ook wekelijkse kost als ik bij Mono op bezoek ga.
Ik neuk jou ook nog een keer, zonder GHB. Kijk maar uit.quote:Op maandag 5 december 2011 19:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wel ze hebben ghb in haar drinken gedaan
Nou dat jij over haarheen hebt gekotst en dat drommel en intronic haar zijn gaan troosten op drommel zn kamer en toen wassen dit dat alles enzoquote:
doeiquote:
kom vrijdag danquote:Op maandag 5 december 2011 19:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik neuk jou ook nog een keer, zonder GHB. Kijk maar uit.
quote:Op maandag 5 december 2011 19:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nou dat jij over haarheen hebt gekotst en dat drommel en intronic haar zijn gaan troosten op drommel zn kamer en toen wassen dit dat alles enzo
en toen mocht drommel alleen kijken
ik vind het bestquote:Op maandag 5 december 2011 19:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Kom keertje chillen in Rotterdam, ik wil wel eens weten hoe jij in het echt bent.
Ohhhquote:Op maandag 5 december 2011 19:10 schreef Intronic het volgende:
[..]_____________. Dat kotsen is niet waar.
Wat? Ik heb niet gekotst.quote:Op maandag 5 december 2011 19:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nou dat jij over haarheen hebt gekotst en dat drommel en intronic haar zijn gaan troosten op drommel zn kamer en toen wassen dit dat alles enzo
en toen mocht drommel alleen kijken
Jup, of ze gebruiken Dailymotion terwijl de hipsters Vimeo aanprijzen.quote:Op maandag 5 december 2011 19:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Echte bazen doen underground en gaan naar filmpjeskijken
Onmogelijk!quote:Op maandag 5 december 2011 19:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hosselcurses van Intronic P_z wordt een womanizer
Jij was 17 toch?quote:Op maandag 5 december 2011 19:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb de looks, maar door mijn leeftijd heb ik nog niet zo heel veel ervaring met hosselen.
Mono wil vast ook wel helpen.quote:Op maandag 5 december 2011 19:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb de looks, maar door mijn leeftijd heb ik nog niet zo heel veel ervaring met hosselen.
Boeien hoe oud, hij is irritant. Dus kan hij nooit een womanizer wordenquote:
We hebben het hier wel over Intronic he, de man die dv. al gehosselt had toen ze de 2e stap op cs zette om vervolgens direct met hem naar de wc te gaan en ik mocht alleen filmenquote:Op maandag 5 december 2011 19:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
denken dat ik in het echt net zo'n mongool ben als hierquote:Op maandag 5 december 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boeien hoe oud, hij is irritant. Dus kan hij nooit een womanizer worden
Dan nog wordt het moeilijk hoor!quote:
Ik heb iets heel anders gelezen!!quote:Op maandag 5 december 2011 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Intronic he, de man die dv. al gehosselt had toen ze de 2e stap op cs zette om vervolgens direct met hem naar de wc te gaan en ik mocht alleen filmen
Als je 17 bent, kun je je leeftijd niet meer gebruiken als excuus voor je falende hosselskillsquote:
Dat is een tweede inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boeien hoe oud, hij is irritant. Dus kan hij nooit een womanizer worden
jij gaat me zeker neerstekenquote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als P_z naar de meet komt en op hosselcurses gaat dan kom ik ook
Dat verhaal over dat intronic mij anaal genomen heeft terwijl DV het filmde is niet waar!quote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb iets heel anders gelezen!!
Zal wel een klein groepje wordenquote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Intronic het volgende:
UDOWU meet gaat toch niet gebeuren, meeste durven niet. Behalve de bazen.
En dit. Ik ga niet heulemaal naar Groningenquote:
2, deel 1 is een beetje mehquote:Op maandag 5 december 2011 19:51 schreef Flippiee het volgende:
Even een vraag he. Wie heeft hier Paranormal activity 1 en 2 gezien? En zo ja, welke was enger?
Amsterdam, blijf je bij mij pittenquote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Intronic het volgende:
ik heb ze gezien maar ik heb er niks van meegekregenquote:Op maandag 5 december 2011 19:51 schreef Flippiee het volgende:
Even een vraag he. Wie heeft hier Paranormal activity 1 en 2 gezien? En zo ja, welke was enger?
Chillend.quote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amsterdam, blijf je bij mij pitten(rijdt een nachtbus en alles)
Dat bedoel ik maar. Maargoed, volgens mij durft er inderdaad toch niemand te komen op een handje vol naquote:
Ja, dat klopt, maar dat was de vraag nietquote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
2 snap je niet als je 1 niet hebt gezien
Hoe lang duurt Groningen naar Amsterdam?quote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amsterdam, blijf je bij mij pitten(rijdt een nachtbus en alles)
Thanksquote:
Ik hoop dat ik niks mee krijg van 2quote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb ze gezien maar ik heb er niks van meegekregen
Van station naar station, 2:17 blijkbaarquote:Op maandag 5 december 2011 19:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe lang duurt Groningen naar Amsterdam?
Patje, mono, wander zullen sowieso wel komen, steven, jij, drommel misschien, en nog wat chicks regelen.quote:Op maandag 5 december 2011 19:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Maargoed, volgens mij durft er inderdaad toch niemand te komen op een handje vol na
Vragen we Steven gewoon weer mee
Ja, en dan?quote:Op maandag 5 december 2011 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
Ik had dus net een heel topic geschreven, en ik dacht, dat post ik wel even. Maar nu denk ik, ik maak hem niet aan, stel dat ik weer heel hard af zal gaan.
Backfireeeequote:Op maandag 5 december 2011 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
Ik had dus net een heel topic geschreven, en ik dacht, dat post ik wel even. Maar nu denk ik, ik maak hem niet aan, stel dat ik weer heel hard af zal gaan.
quote:Op maandag 5 december 2011 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar dat was de vraag niet
Hoe de neuk moet ik dat weten?quote:Op maandag 5 december 2011 19:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe lang duurt Groningen naar Amsterdam?
Chicks zijn dan sowieso niet het probleemquote:Op maandag 5 december 2011 19:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
Patje, mono, wander zullen sowieso wel komen, steven, jij, drommel misschien, en nog wat chicks regelen.
Het pubertje met z'n big talk.quote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef Nectar het volgende:
ik kom zekers op de meet dan kan ik eindelijk al deze mense zien en gaan we helemaal loesoe op die gaming
Gewoon schijt aan. Het is maar een online forum, niet zo zwaar aan trekkenquote:Op maandag 5 december 2011 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wil mijn reputatie hier niet verlagen, dat kan ik echt niet verdragen.
oh iemand las mijn postquote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga naar de film, zie jullie in NB anders morgen of nog later![]()
tevens feli pam en gewoon posten bbq of op zn minst pm
spater![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef Nectar het volgende:
ik kom zekers op de meet dan kan ik eindelijk al deze mense zien en gaan we helemaal loesoe op die gaming
Dit betwijfel ik echt heel hardquote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik kom ook chillings zetten met jullie
Als je matig bent gooien we je in een rolstoel door Amsterdam, dat snap je wel hé?quote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik kom ook chillings zetten met jullie
Nee, maar ik heb mijzelf een belofte gedaan; ik maak nooit meer een kuttopic aan.quote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan. Het is maar een online forum, niet zo zwaar aan trekken
Aandacht tekort?quote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
hallo is er ook iemand die dit leest
Neequote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
hallo is er ook iemand die dit leest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:
ik kom echt als ik kanquote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dit betwijfel ik echt heel hard
Tussen de taxi's door natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als je matig bent gooien we je in een rolstoel door Amsterdam, dat snap je wel hé?
Ik hou niet elke poep en scheet bij, hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]gister was iedereen van succes met onderzoek dit dat alles
en ik post nu van voor jullie ook te weten zo van nouja dat het dus goeie uitslag isik elke week medicatie mag alles
![]()
niemand zegt wat behalve drommel
Gewoon vastbinden en midden op de dam zetten.quote:Op maandag 5 december 2011 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tussen de taxi's door natuurlijk.
Ok, nou ik ben blij voor je.quote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]gister was iedereen van succes met onderzoek dit dat alles
en ik post nu van voor jullie ook te weten zo van nouja dat het dus goeie uitslag isik elke week medicatie mag alles
![]()
niemand zegt wat behalve drommel
Dan blijft de kans op vreemde verwondingen vrij laag.quote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon vastbinden en midden op de dam zetten.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hou niet elke poep en scheet bij, hoor.
quote:
Das waarquote:Op maandag 5 december 2011 20:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan blijft de kans op vreemde verwondingen vrij laag.
Als ik kan dan kom ik.quote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Van P_z hoop ik ook nog dat die komt ook
Is van dezelfde makers als die van 300. Mijn broertje heeft em al gezien en hij vond het beter.quote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Trailer @ youtube
ik heb. de trailer niet eens gezien maar de comments waren wel goed
Dan kan ik eindelijk in het echt naar je mooie ogen kijkenquote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij gaat, dan ga ik sowieso ook.
Ga P_z hosselenquote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij gaat, dan ga ik sowieso ook.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan kan ik eindelijk in het echt naar je mooie ogen kijken
Aan loze beloftes heb je niet zoveel, kun je beter gewoon niks zeggen.quote:
Fysieke pijn of psychisch?quote:Op maandag 5 december 2011 20:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik red P_z als jullie hem pijn doen
Ik lust geen limonade.quote:Op maandag 5 december 2011 20:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan ga ik lachen en krijg je een biertje limonade.
Aightquote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is van dezelfde makers als die van 300. Mijn broertje heeft em al gezien en hij vond het beter.
bruinquote:Op maandag 5 december 2011 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]Je weet niet eens welke kleur ogen ik heb
oh de film lol ja ok ffe kiekequote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Trailer @ youtube
ik heb. de trailer niet eens gezien maar de comments waren wel goed
quote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef Nectar het volgende:
ik ga 7 liter wiskney op de meed drionken als da goed is
quote:
omdat mensen jelly zijn?quote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Enkel fysiek uiteraard, pz veroorzaakt zo vaak mentale pijn op fok
Ik voer je wel Whisky, niet whiskey, zijn we met een paar glaasjes klaarquote:
Oh gelukkig dan maar!quote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Enkel fysiek uiteraard, pz veroorzaakt zo vaak mentale pijn op fok
Niet doen, de volgende keer krijg je een note.quote:Op maandag 5 december 2011 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan ook voor een trein springen.
Jij bent af en toe echt schattig.quote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet doen, de volgende keer krijg je een note.
Ik heb al 3x zo een opmerking gedaan afgelopen dagen, geen note bijquote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet doen, de volgende keer krijg je een note.
Is goed mattie.quote:Op maandag 5 december 2011 20:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik voer je wel Whisky, niet whiskey, zijn we met een paar glaasjes klaar
[..]
Oh gelukkig dan maar!
Weet ik veelquote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dat gaat Drommel HOE voorkomen?
Zozo, een stoere meid.quote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al 3x zo een opmerking gedaan afgelopen dagen, geen note bij
Welken, immortals? Ja, ik ook. Zit op een goeie versie te wachten. Er staan er al wel op TPB enzo, maar die zijn crapquote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oeh die film wil ik ook zien
Rez en ik komen samenquote:Op maandag 5 december 2011 20:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar we gaan radzendia niet uitnodigen, hij gaat alle hosselings verpesten met zijn autisme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
sex in tha city 3quote:Op maandag 5 december 2011 20:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
weet iemand welke film ik bedoel of waar ik kan zoeken?
Kun je het niet iets specifieker beschrijven?quote:Op maandag 5 december 2011 20:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
weet iemand welke film ik bedoel of waar ik kan zoeken?
hij draait nu als trailer in de biosquote:Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kun je het niet iets specifieker beschrijven?
Jawel, die gaan we wel uitnodigen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar we gaan radzendia niet uitnodigen, hij gaat alle hosselings verpesten met zijn autisme
Nee, zegt me niksquote:Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hij draait nu als trailer in de bios
meisje en jongen ontmoeten ook ofzo en er kan er maar eentje levend uit die gevechten komen die als entertaining tentoon worden gesteld
quote:Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
Pak die twee flessen pure alcohol maar.
Allicht en als niemand het doet, doe ik het wel.quote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, die gaan we wel uitnodigen.
Ik let op?quote:Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef BBQSausage het volgende:
Dalando, zie mij baas zijn, let op.
Ik moet ze eerst keuren.quote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Mag ik dan chimeids meenemen naar je huis lh? (h)
Jij komt mijn huis niet eens in, laat staan die chimeids.quote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Mag ik dan chimeids meenemen naar je huis lh? (h)
Ik zag dat de URL s.i.dalando.nl was.quote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Lol niet weten dat dit van je site is afgenomeh
Totale onzin dit.quote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef Nectar het volgende:
Mensen die denken dat Rezania op de meet komt, die gast is veelste te druk met Skyrim mang heeft helemaal geen tijd voor meets met strangers!
trololololquote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef Nectar het volgende:
Mensen die denken dat Rezania op de meet komt, die gast is veelste te druk met Skyrim mang heeft helemaal geen tijd voor meets met strangers!
ah flippiee niet dan slaap k wel met haar op een hoterlkamerquote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij komt mijn huis niet eens in, laat staan die chimeids.
De enige die hier mijn hhuis inkomen zijn mono, patje en intronic.
Denk eerder dat jij niet durf te komenquote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef Nectar het volgende:
Binnenkort weer OOHDOEWOE-meet.quote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Intronic het volgende:
quote:
Deze man weet.quote:Op maandag 5 december 2011 20:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
Denk eerder dat jij niet durf te komen.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
Denk eerder dat jij niet durf te komen.
Die drop-down heb jij niet, daarmee kan ik automatisch links naar fora posten, en hij selecteert dan ook meteen PI 14.gifquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 20:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Die van mij kon je zien in het topic over slotjesmaar jij weet vast ook wel hoe dat er uit ziet
Levensbepalend dit.quote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die drop-down heb jij niet, daarmee kan ik automatisch links naar fora posten, en hij selecteert dan ook meteen PI 14.gif
Ah zoquote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zo ziet die van mij er ook uit in BUG ja
Deze dropdown heb ik alleen zelf gebouwd.
Ik woon dichtbij Amsterdam, plus nachtbus. Grgrquote:Op maandag 5 december 2011 20:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah flippiee niet dan slaap k wel met haar op een hoterlkamer![]()
?quote:Op maandag 5 december 2011 20:35 schreef Floxcie het volgende:
Echte bazen gebruiken de nieuwe Google.
dan ga ik mee naar je huisquote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik woon dichtbij Amsterdam, plus nachtbus. Grgr
Ga naar Google en copy paste dit:quote:
1 | document.cookie="PREF=ID=03fd476a699d6487:U=88e8716486ff1e5d:FF=0:LD=en:CR=2:TM=1322688084:LM=1322688085:S=McEsyvcXKMiVfGds; path=/; domain=.google.com";window.location.reload(); |
omg nicequote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ga naar Google en copy paste dit:
[ code verwijderd ]
Jup, Blogger is al anders.quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef Dalando het volgende:
youtube anders, google anders, binnekort blogger en al die andere subsites van Google?
Dat is wel voor google.com he.quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ga naar Google en copy paste dit:
[ code verwijderd ]
Joahquote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is wel voor google.com he.
Ik heb em nu voor google.nl . Is inderdaad wel een stuk beter, zo die toolbarquote:
Ben je depressief?quote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef Floxcie het volgende:
Zo fijn om dit nummer na een tijdje weer te horen.
Altijd gelukkig toch, maar zoals The Black Eyed Peas vroeger waren.quote:
jij moet gewoon komenquote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef coban het volgende:
[..]
Haha jij wel![]()
Ja toch zonder mij geen feest
Reistijd is bij mij meestal een probleem.quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben ook wel in voor een biertje.
Als jij komt, kom ik ook.quote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef coban het volgende:
[..]
Haha jij wel![]()
Ja toch zonder mij geen feest
Goede smoes hoor lmao.quote:Op maandag 5 december 2011 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Reistijd is bij mij meestal een probleem.
dan kan je eindelijk zien dat ik geen blonde jb benquote:Op maandag 5 december 2011 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom sowieso toch, waar en wanneer dan
Waar woon je dan?quote:Op maandag 5 december 2011 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Reistijd is bij mij meestal een probleem.
7 Januari, bij mij in de kelder.quote:Op maandag 5 december 2011 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom sowieso toch, waar en wanneer dan
Picsquote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan kan je eindelijk zien dat ik geen blonde jb ben
Dan ben ik jarigquote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
7 Januari, bij mij in de kelder.
Sorry dan ben ik nog op vakantiequote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
7 Januari, bij mij in de kelder.
En die meet gaat naar alle waarschijnlijkheid in Amsterdam gehouden worden. Dat is dan toch een pisstukje. Ik moet dan 2 uur in de trein zitten als ik naar Adam wilquote:
HAHAHHAHA omg net dacht ik nog 7 januari moest ik onthouden maar wist niet meer wat het wasquote:
Schandalig dat je weg was!!quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik woon dichtbij Amsterdam, plus nachtbus. Grgr
Ik ook.quote:Op maandag 5 december 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En die meet gaat naar alle waarschijnlijkheid in Amsterdam gehouden worden. Dat is dan toch een pisstukje. Ik moet dan 2 uur in de trein zitten als ik naar Adam wil
Morgen dan?quote:Op maandag 5 december 2011 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weekje eerder is de 31e, dat gaat 'm ook niet worden.
Dat niet over hebben voor een epische meetquote:Op maandag 5 december 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En die meet gaat naar alle waarschijnlijkheid in Amsterdam gehouden worden. Dat is dan toch een pisstukje. Ik moet dan 2 uur in de trein zitten als ik naar Adam wil
alleen rezania kan dan lmaoquote:Op maandag 5 december 2011 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weekje eerder is de 31e, dat gaat 'm ook niet worden.
Ja ja, rustig maarquote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat niet over hebben voor een epische meet
Whehe, ik zit nu ook een letter te eten, maar die ga ik niet vertellen, anders hebben jullie het door.quote:Op maandag 5 december 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
Gezocht.
Meneer L.... .... uit Flevoland
Welke letters weten we al?quote:Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Whehe, ik zit nu ook een letter te eten, maar die ga ik niet vertellen, anders hebben jullie het door.
Jij wil gaan lapohunten hequote:
Dat gaat vervelen en is duurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |